ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
رئیسجمهور آمریکا:ایران دستکم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکنند، پرتاب کرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیسجمهور آمریکا:ایران دستکم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکنند، پرتاب کرد.
یکی از پهپادها مستقیماً به سطح یک کشتی باری بزرگ اصابت کرد و به آن خسارت وارد شد.
۳ پهپاد را سرنگون کردیم و مشخص است که این نقض آشکار توافق آتشبس است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


