کد خبر: ۸۸۹۹۳۹
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران

رئیس‌جمهور آمریکا:ایران دست‌کم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، پرتاب کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیس‌جمهور آمریکا:ایران دست‌کم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، پرتاب کرد.

یکی از پهپادها مستقیماً به سطح یک کشتی باری بزرگ اصابت کرد و به آن خسارت وارد شد.

۳ پهپاد را سرنگون کردیم و مشخص است که این نقض آشکار توافق آتش‌بس است.

برچسب ها: ترامپ ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین