اعلام عمومی نحوه مصرف نفت در عرصه دفاعی عامل اختلاف است نه گزارش مذاکرات
گروه سیاسی نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اینکه یک مسئولی در خصوص نحوه مصرف نفت در کشور در موضوعات دفاعی را در تریبون عمومی اعلام کند، این عامل اختلاف است نه گزارش مذاکرات.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسینعلی حاجیدلیگانی نماینده شاهینشهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم انقلابی و عزادار شهر گرگاب در گلزار شهدای این شهر با ستایش حضور مردم در صحنه و تداوم آن در بیش از صد روز گذشته گفت: حضور مردم در صحنه دست ولی فقیه زمان را پر میکند و پشتوانه تحقق پیام اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص تفاهمنامه همین حضور در خیابان است.
وی حضور مردم در صحنه را همچنین عامل افزایش قدرت چانهزنی کشور در عرصه بینالمللی دانست و گفت: البته در کشور کسانی که مسئولیت دارند باید بدانند که این پشتوانه مردمی برای احقاق حقوق ملت است و مطالبه مردم اصول مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب است.
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس حضور مردم در صحنه را عامل جلوگیری از انحراف برخی تصمیمها در کشور در مسیر مقابله با دشمن اعلام و افزود: این حضور از تضعیف کشور در مقابل دشمنان جلوگیری میکند و چشم طمع ایادی و مزدوران دشمن به امنیت داخلی کشور را کور میکند.

حاجی دلیگانی خونخواهی شیعیان در واقعه شهادت حضرت سیدالشهدا را موجب قدرت گرفتن شیعه دانست و گفت: برافراشتن علم خونخواهی رهبر شهید توسط مردم در این مدت بیش از سه ماه عامل قدرت کشور بوده و مسئولین نیز باید به تبعیت از مردم این موضوع را در مجامع بینالمللی فریاد بزنند و از عکسالعمل دشمنان واهمه نداشته باشند. دشمن مرتکب جنایت شده، آیا نباید گفته شود.
وی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه بنا بر توصیه مکرر رهبر معظم انقلاب گفت: نقد و تذکر برادرانه و دلسوزانه منافاتی با حفظ وحدت ندارد و ما باید مطالبهگر حقوق مردم باشیم. یکی از این موارد اطلاعرسانی سریع و شفاف در خصوص مفاد مذاکرات هست. چرا مردم ما مفاد مذاکرات را باید از زبان و با روایت دشمن بشنوند، این عامل اختلاف و ضد وحدت است. اینکه یک مسئولی در خصوص نحوه مصرف نفت در کشور در موضوعات دفاعی را در تریبون عمومی اعلام کند، این عامل اختلاف است نه گزارش مذاکرات.
حاجی دلیگانی ضمن ابراز تأسف از گزارش نخست وزیر پاکستان در خصوص طرح موضوعات هستهای در مذاکرات سوئیس افزود: غلط میکند مسئولی که بخواهد در خصوص موضوعات هستهای و موشکی که عامل افتخار این ملت و کشور هستند، مذاکره کند. چرا بدون تحقق پیش شرطها مذاکره میکنید، چرا وزیر خارجه ما باید بگوید که براساس قوانین بینالمللی نمیتوانیم از تنگه هرمز عوارض بگیریم در حالی که آمریکاییها ادعا میکنند که تنگه هرمز را اشغال میکنند و عوارض میگیرند.
وی نادیده گرفتن دستاوردهای دفاع مقدس سوم را که حاصل خون شهداست، توسط مذاکره کنندگان را غیرقابل قبول دانست و گفت: ما نباید درخصوص آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان تحقیر را بپذیریم و دشمنان برای نحوه استفاده از پول خودمان برای ما تعیین تکلیف کنند. یا اینکه چرا موضوع مشورت با کشورهای حاشیه خلیج فارس که پایگاه در اختیار دشمن برای حمله به کشورمان قرار داده و علیه امنیت کشورمان اقدام کردهاند، برای مدیریت تنگه هرمز مطرح میشود.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


