حکم ششماه انفصال از خدمات دولتی برای عباسزاده ابلاغ شد؛ صنعت پتروشیمی یک مدیر باسابقه را از دست داد
گروه انرژی بر اساس اخبار موثق، حکم ششماه انفصال از خدمات دولتی برای عباسزاده ابلاغ شده است. با اجرای این حکم، وی در مدت مذکور امکان ادامه فعالیت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) و همچنین حضور در ارکان مدیریتی هلدینگ خلیج فارس را نخواهد داشت.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از پترو فوری،این اتفاق در حالی رخ میدهد که عباسزاده طی سالهای اخیر از مدیران شناختهشده و اثرگذار صنعت پتروشیمی کشور به شمار میرفت و در بخشهای مختلف این صنعت مسئولیتهای مهمی را بر عهده داشته است.
بسیاری از فعالان صنعت پتروشیمی معتقدند فارغ از مباحث حقوقی و اداری، دور شدن مدیران باتجربه از بدنه صنعت میتواند به از دست رفتن بخشی از سرمایه انسانی و مدیریتی کشور منجر شود؛ سرمایهای که شکلگیری آن حاصل سالها تجربه، دانش فنی و فعالیت اجرایی در یکی از مهمترین صنایع کشور است.
اکنون با ابلاغ این حکم، صنعت پتروشیمی در مقطع حساسی که بیش از هر زمان دیگری به ثبات مدیریتی، تجربه و تخصص نیاز دارد، از ظرفیت یکی از مدیران باسابقه خود محروم خواهد شد؛
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


