کد خبر: ۸۸۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

تراستی‌ها موقتا از تجارت نفت ایران کنار می‌روند

طبق تفاهم‌نامۀ ایران و آمریکا فروش نفت و نقل‌وانتقالات مربوط به آن در مدت ۶۰ روز معافیت خواهد داشت. این یعنی پول نفت می‌تواند مستقیما از طریق سیستم بانکی بین‌الملل به ایران برسد.
تراستی‌ها موقتا از تجارت نفت ایران کنار می‌روند

گروه اقتصادی:طبق تفاهم‌نامۀ ایران و آمریکا فروش نفت و نقل‌وانتقالات مربوط به آن در مدت ۶۰ روز معافیت خواهد داشت. این یعنی پول نفت می‌تواند مستقیما از طریق سیستم بانکی بین‌الملل به ایران برسد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،رئیس بانک‌مرکزی می‌گوید در این ۶۰ روز هزینۀ نقل‌وانتقال ناشی از تحریم‌ها حذف می‌شود اما «این به معنای کنار گذاشتن شبکه‌ای که برای خنثی کردن تحریم ایجاده‌ کرده‌ایم، نیست.»

منظور همتی از شبکۀ خنثی‌سازی تحریم همان تراستی‌ها هستند که برای «دور زدن تحریم» از دهۀ ۹۰ شکل گرفت و با مجموعه‌ای از افراد و شرکت‌های واسط در کشورهای دیگر عمدتا امارات و کشورهای حاشیۀ خلیج فارس نقل‌وانتقال ارز را برای ایران انجام می‌دهند.

 

برچسب ها: نفت ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
این هم دو ماه. بعدش چی؟ یعنی این افعی هزار سر، می نشیند کنار دیگه؟ بلد نیستند یک سناریوی جدید بازی کنند؟
مشکل باید اساسی حل شود. این تز صادرات و ارز آوری به هر قیمت باید از ذهن یک مشت تصمیم گیران مملکت خارج شود. به بهانه ارز آوردن، فساد درست کرده اند!
حمیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
سلام..یک سوال مهم و:ایجاد یک ابهام عمدی توسط حضرات..مگر ایران در شرایط فعلی::بیش از ۲ ملیون بشکه نفت برای صادرات وجود دارد؟؟ و:: مگر مقصد اصلی این نفت صادراتی::چین نیست؟؟ پس چرا اين:حضرات: :همچنان اصرار دارند::با دلار آمریکا(( پول دشمن مملکت)).معامله و:باعث تقویت دلار شوند؟؟ ابهام بزرک اینه...و::حضرات: :جوابی به. این ابهام نمیدهند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین