بیانیه وزارت خارجه درباره بیانیه مداخلهجویانه روبیو و شورای همکاری خلیج فارس
گروه بین الملل: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مواضع مندرج در بیانیه مشترک وزیر امور خارجه آمریکا و وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس -مورخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶- را مداخلهجویانه، غیرمسئولانه و تحریکآمیز دانسته و نسبت به ادامه رفتارهای ستیزهجویانه و مداخلهجویانه در منطقه هشدار میدهد.
به گزارش بولتن نیوز، ادعای «تعهد پایدار آمریکا به امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیجفارس»، چیزی بیش از لفاظی و وارونهنمایی واقعیت نیست. اکنون بیش از هر زمانی برای همگان آشکار شده است که حضور نظامی آمریکا در کشورهای منطقه صرفا باری بر دوش ملتهای منطقه و عامل ناامنی و تفرقه در منطقه است.
استفاده آمریکا از پایگاهها و امکانات نظامی مستقر در کشورهای منطقه برای ارتکاب جنایت تجاوز علیه جمهوری اسلامی ایران طی بازه زمانی ۹ اسفند ۱۴۰۵ لغایت ۱۹ فروردین ۱۴۰۶ به وضوح نشان داد که آمریکا هیچ ارزشی برای امنیت کشورهای منطقه و روابط فیمابین آنها قائل نیست.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


