کد خبر: ۶۸۵۲۲۴
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
عرب رستمی:

خودم را در بازی‌های آسیایی نمی‌بینم/ به وعده‌هایشان عمل کنند رکوردهای خوبی می‌زنم

پرتابگر چکش بانوان ایران گفت: خودم را در حد بازی‌های آسیایی نمی‌بینم بلکه توانایی من در حد بازی‌های المپیک است.
خودم را در بازی‌های آسیایی نمی‌بینم/ به وعده‌هایشان عمل کنند رکوردهای خوبی می‌زنم

به گزارش بولتن نیوز، زهرا عرب رستمی بعد از شرکت در مراسم تقدیر کمیته ملی المپیک از رکوردشکنان دوومیدانی  گفت: در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی توانستم رکورددار جوانان و بزرگسالان در ماده پرتاب چکش شوم و در مرحله نخست مسابقات لیگ رکورد باشگاهی را زدم، اما در مرحله دوم متاسفانه با برخی اتفاقاتی که رخ داد نتوانستم رکورد بزنم.

وی افزود: در این مرحله داوری‌ها خیلی بد بود و من آن بازی را نادیده گرفتم و در مسابقات لیگ جوانان مطمئناً رکورد بزرگسالان را ارتقاء می‌دهم.

پرتابگر چکش ایران به مشکل نداشتن پیست تمرینی اشاره کرد و اظهار داشت: من و ریحانه مبینی پیست نداریم، اما اگر پیست داشته باشیم و وسایل مورد نیاز مثل چکش و دستکش در اختیارمان باشد، خیلی بهتر می‌شود و من رکوردهای بیشتری را خواهم زد.

وی ادامه داد: امکانات محدودی داریم، اما با همین امکانات توانستم رکوردشکنی کنم و اگر همین راه را ادامه دهم و امکانات خوبی با این قول‌هایی که دادند فراهم شود مطمئنا رکوردهای خوبی را به ثبت خواهم رساند و به مردم قول می‌دهم رکوردهای خوبی به ثبت برسانم.

عرب رستمی در پایان به توانایی کسب سهمیه ورودی المپیک اشاره کرد و افزود: من خودم را در حد بازی‌های آسیایی نمی‌بینم بلکه در حد بازی‌های المپیک هستم و اگر برایم امکانات فراهم شود در رده سنی نوجوانان تا آخر سال و در اوایل رده سنی جوانان مطمئنم ورودی المپیک را کسب می‌کنم

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین