کد خبر: ۶۲۱۶۹۸
تاریخ انتشار:
بگوویچ:

با یک بازیساز و یک مهاجم خارجی به توافق رسیده‌ایم

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از توافق این باشگاه با دو بازیکن خارجی خبر داد.
با یک بازیساز و یک مهاجم خارجی به توافق رسیده‌ایم

به گزارش بولتن نیوز، وینکو بگوویچ با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. این روزها تمرین می‌کنیم و در انتظار شروع لیگ هستیم و البته امیدوار به اینکه هر چه زودتر زمان شروع مسابقات را اعلام کنند. ما اردوهایی را در تهران و کرمانشاه برگزار کردیم و در یک تورنمنت هم در شیراز حضور داشتیم. بعد از آن دوباره به تهران آمدیم و انجام بازی‌های دوستانه به تیم ما کمک کرد تا بازیکنان با یکدیگر بیشتر هماهنگ شوند. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدوارم لیگ را با شرایط خوبی شروع کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی به گل‌گهر اضافه خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: لیست ما تقریباً تکمیل است و سه بازیکن خارجی هم به تیم اضافه خواهند شد. البته با دو بازیکن خارجی در پست‌های بازیساز و مهاجم به توافق رسیده‌ایم که قرار است با آنها قرارداد امضا کنیم و احتمالاً یک مدافع وسط خارجی هم به تیم ما اضافه می‌شود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره اینکه تیمش چه هدفی را در لیگ برتر دنبال خواهد کرد، به تسنیم گفت: این اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و هدف‌مان این است که نتایج خوبی بگیریم. هدف ما ارائه یک بازی تماشاگرپسند است و همیشه دوست دارم که تیمم زیبا فوتبال بازی کند. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران گل‌گهر خوشحال شوند.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین