کد خبر: ۴۳۴۶۶۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
یک نماینده مجلس مطرح کرد:

تصمیم‌گیری در مورد کی‌روش براساس مسائل ملی باشد نه موضع انفعالی

عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از انفعال مقامات ورزشی و فدراسیون در قبال کی‌روش، گفت: کی‌روش بخواهد در ایران بماند، بداند روند امور براساس احترام متقابل است.
تصمیم‌گیری در مورد کی‌روش براساس مسائل ملی باشد نه موضع انفعالی
به گزارش بولتن نیوز،همایون یوسفی  با اشاره به مناقشه کی‌روش و برانکو و بهانه کی‌روش برای استعفا گفت: کی‌روش هر چند وقت یک‌بار مشکلاتی را به وجود می‌آورد و متاسفانه مقامات ورزشی و فدراسیون در قبال کی‌روش دچار انفعال شده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کی‌روش هر چند وقت یکبار بنای رفتن و استعفا سر می‌دهد، افزود: این یک نوع امتیازطلبی ایشان است تا اینکه بحث استعفای واقعی باشد؛ اگر ایران برای کی‌روش بد بود طی این همه سال از ایران می‌رفت و اگر پیشنهادهای بهتری می‌داشت، مطمئنا یک لحظه درنگ نکرده و در ایران نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است و در ایران به ایشان احترام گذاشته می‌شود اما کی‌روش نیز باید به شعور عمومی مردم، مربیان و اهالی فن در داخل کشور نیز احترام گذارد؛ درگیر شدن با افراد مختلف در شأن جامعه ورزشی و فرهنگ ایرانی-اسلامی کشور نیست.

یوسفی خاطر نشان کرد: کی‌روش هر چند وقت یکبار با کسی درگیری دارد و باید تکلیف خود را در قبال فوتبال ایران مشخص کند؛ اگر کی‌روش بخواهد در ایران بماند باید بداند که کار براساس احترام متقابل و نظم و ترتیب است و تیم‌های داخلی نیز حق دارند از حقوق خود دفاع کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان به خانه ملت گفت: به نظر می‌رسد رفتار کی‌روش یک نوع گروکشی و امتیاز طلبی باشد چراکه هر چند وقت یک‌بار بحث این‌چنینی به وجود می‌آورد؛ از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار داریم از این حالت انفعال در مقابل کارلوس کی‌روش خارج شده و براساس واقعیات و مسائل ملی تصمیم بگیرند.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین