کد خبر: ۱۶۱۸۸۳
تعداد نظرات: ۶۵ نظر
تاریخ انتشار:

نطق تند یکی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی علیه کابینه وی در صحن مجلس

نماینده رودبار که رئیس ستادهای مردمی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود، امروز در حضور روحانی بعنوان مخالف ۱۸ وزیر معرفی شده نطق تندی کرد و خطاب به روحانی گفت: بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات نیز هیچ نقشی نداشتند.
گروه سیاسی - نماینده رودبار که رئیس ستادهای مردمی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود، امروز در حضور روحانی بعنوان مخالف ۱۸ وزیر معرفی شده نطق تندی کرد و خطاب به روحانی گفت: بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات نیز هیچ نقشی نداشتند.





به گزارش خبرنگار بولتن نیوز اظهارات عطاءالله حکیمی رئیس ستادهای مردمی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که در جلسه امروز مجلس بعنوان مخالف کابینه صحبت کرد، به شرح زیر است:
من به عنوان دبیرکل حزب وفاق ملی، تنها حزب اصولگرای همراه با آقای روحانی صحبت می کنم. حزب وفاق ملی از 2 سال قبل از طریق یکی از فرزندان انقلاب و امام، برادر 3 شهید و فرزند شهید با آقای دکتر روحانی با شرط دفاع ایشان از اصول و ارزشهای انقلاب ، شهدا و ایثارگران با ایشان پیمان بستیم.
از سال گذشته رسما شروع به یارگیری کرده و از زمستان سال گذشته در نطق میان دستور از ایشان دفاع کردم. اسفندماه رسما ستاد ما شکل گرفت و کار اصلی ستاد با سفرهای استانی و حضور مناطق جنگی جنوب، دیدار با علما و ائمه جمعه استانها آغاز شد اما متاسفانه از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بتدریج اصحاب فتنه در ستاد ایشان حضور یافته و ما رسما به آقای روحانی اعلام کردیم بعنوان اصولگرا نمی توانیم با آنها همکاری کنیم. متاسفانه بعد از انتخابات درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد.
متاسفانه خبرهای خوبی هم به گوش نرسیده و نمی رسد. مستند حرفهایم سخنان حضرت آیت الله آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران در خصوص کاندیدای فتنه ای یکی از وزارتخانه های در خطبه های نماز جمعه است. متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات نیز هیچ نقشی نداشتند. و در هیچ سفری هم همراه شما نبودند که تعدادی از این افراد از تئوریسین های فتنه 88 هستند. فکر می کنم یادتان نرفته است بعد از طرح عدم صلاحیت شما چقدر نگران بودید و از طریق اصولگرایان و خانواده های معزز شهدا پیگیری می کردید.
آیا غیر از این است که به درخواست خانواده های شهدا و ایثارگران و اصولگرایان و دلسوزان نظام و انقلاب از مقام معظم رهبری و شورای نگهبان با یک درجه تخفیف تایید صلاحیت شدید؟ حتی یک مرحله ای تمام شدن انتخابات را نیز مدیون مقام معظم رهبری، انقلاب، امام و شهدا و شورای محترم نگهبان هستید. از طرف دیگر متاسفانه شما از ستاد اصولگرایان بعنوان دوستان استیجاری در انتخابات استفاده کردید و به محض پیروزی فضا را برای اصحاب فتنه باز کردید و من نمی دانم که چه مسیری انتخاب شده است ولی بدانید که فرزندان انقلاب هوشیار و بیدارند.
در یکی از سفرهای استانی که به استان اصفهان داشتیم ، یک شب در یکی از هتل های اصفهان جلسه انتخاباتی به مدیریت آقای آقایان نعمت زاده و بانک برگزار گردید.در این جلسه یکی از افراد فتنه به آقای روحانی گفت" زمانی که شما دبیر شورایعالی امنیت ملی بودید ، آقای کروبی که رییس مجلس و آقای خاتمی رئیس جمهور بود هیچ کاری نتوانستید بکنید، الان برای چه کاری آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است" که متاسفانه آقای روحانی هیچ واکنشی به این گفته نشان نداند و یکی از فرزندان معزز شهدا با اعتراض جلسه را ترک کردند و هشدارهای لازم را به حضار داد.اکثریت قریب به اتفاق اعضای کابینه مدنظر آقای روحانی یا از اعضای فتنه اند یا تحصیل کرده غربی. پس کجاست آنهمه تعریف و تمجید از نخبگان داخلی که می شد؟ سهم حزب اعتدال و توسعه شامل آقایان نعمت زاده، نوبخت، ترکان ، بانک ، نجفی، واعظی، سلطانی فر، جنتی ، هاشمی و بزودی فاطمه و یاسر هاشمی و تعداد دیگری که در راه هستند اضافه خواهند شد. حزب اصلاح طلبان و کارگزارن شامل آقایان میلی منفرد، ربیعی، زنگنه، ظریف، آخوندی، طیب نیا، چیت چیان و به نوعی آقای جنتی هم در این گروه جای می گیرند.
اما آقایان حسین دهقان، پورمحمدی و رحمانی فضلی را هم می توان بعنوان اصولگرایان نام برد. آقایان نعمت زاده، نوبخت، ترکان ، بانک ، نجفی، واعظی، سلطانی فر، ربیعی، زنگنه، آخوندی و تعداد بیشماری که از اعضای اصلی فتنه هستند و اگر هم افرادی که وارد کابینه نشده اند بعنوان معاون، مشاور و در آینده در مسئولیت های بعدی معرفی خواهند شد.البته در این میان وضعیت آقای ظریف از یک حالت استثنائی برخوردار است. ایشان ضمن اینکه صدردرصد غربی فکر می کنند تحصیلاتشان هم در آمریکا بوده و برای مردم ایران و نمایندگان محترم ملت باید توضیح دهند که پایان نامه فوق لیسانس و دکتری ایشان با چه کسی بوده است؟ آقای روحانی شما باید امروز رسما به ملت ایران، نمایندگان مجلس خانواده معظم شهدا و مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا به دنبال اصحاب فتنه هستید، آیا به دنبال کودتای سفید هستید، آیا پیام امام راحل و صدها هزار جانباز وایثارگر را فراموش کرده‌اید؟ آیا چون تحصیلکرده غرب و انگلیس و سیاستمدار هستید با وعده و شعارهای خود را به راحتی تغییر داده و از طریق فروختن این همه ارتشهای انقلاب به غرب چه جایگاهی را برای خود ایجاد کنید؟
البته شاید پاسخی داشته باشید ولی عملا چینش کابینه و تیم دولت این خروجی را به ذهن متبادر می‌کند که امیدوارم هر چه سریعتر با هماهنگی بزرگان نظام تغییرات اساسی داشته و در خط و مسیر نظام و ولایت حرکت کنید. میانگین عمر مفید کابینه بالای 62 سال است، با این دولت پیری که معرفی کرده‌اید اگر خدای ناکرده با وضعیت فعلی تحریم برای تعدادی از آنها اتفاقی بیافتد تکلیف چیست؟
کابینه‌ای که باید جنب و جوش داشته باشد شما در سفرهای استانی مرتبا از دانشمندان و نخبگان ایرانی مرتبطا استفاده از دانشمندان و نخهبگان ایرانی را مطرح کردید ولی اکثریت غریب اتفاق آقایان تحصیلکرده غرب، آمریکا و انگلیس هستند. شما صحبت از قانونمداری کردید ولی در اولین قدم معاون شما نقض قانون کرد و دیوان عدالت ایراد گرفت. نکته بعدی که باید عرض کنم مراسم رسمی تحلیف شما است .
در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هیچ دعوتی به عمل نیامده بود اما در مقابل از افرادی دعوت شده بود که به دنبال آنها حرف و حدیث فراوانی بود در جلسه‌ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای محترم نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند و ما جلسه را ترک کردیم و شما همان خانواده‌ها را به مراسم تحلیف دعوت کردید که در جلو بنشینند، آیا آنان رجل سیاسی بودند؟
آیا بهتر نبود برای نمونه خانواده‌ شهدای هسته‌ای را به مراسم تحلیف دعوت می‌کردید؟ البته درمورد آقای هاشمی هم تا زمانی که رهبر انقلاب به ایشان احترام می‌گذارند احترام ایشان را حفظ خواهیم کرد، ولی نباید این بی‌حرمتی‌ها نادیده گرفته شود. این رفتار شما با کدام اصول اعتدال همخوانی دارد البته شما هم تایید می‌فرمایید که اینجانب و حزب ما از سال گذشته همراه شما بوده‌ایم و مادامی که در مسیر انقلاب و نظام حرکت بکنید در کنار شما خواهیم بود .




نکته دیگری که باید در کنار بحث فتنه عرض کنم این است که کابینه شما بوی امنیتی می‌دهد شما به دنبال زنده کردن برخی مسائلی هستید که کشور از انها راحت شده بود یعنی توسعه سیاسی با هدف تسلیم در برابر غرب و سوال دیگر اینکه ایا در این کشور این همه دانشگاه و نخبه جوان که جویای نام و دارای تحصیلات عالیه هستند نباید درکابینه جایی داشته باشند.
امیدوارم که در مسیر انقلاب و ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و انهایی که رای اعتماد نمی‌آورند امیدوارم در بخش‌های خصوصی و سایر بخش‌ها به کارگیری شوند و در پست‌های کلیدی دیگر بکارگیری نشوند که به تنش‌ها دامن زده شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۳
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
546
486
شاید سهمش رو بهش ندادن
پاسخ ها
سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
لطفا به جای حدس و برچسب جواب منطقی بدید.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این نظر شما ، انگ زدن است. ایشان راست گفته.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
872
888
آقاي نماينده به راي مردم احترام بگذاريد
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم به فتنه‌گران رأي ندادند و استفاده از اين قماش، فريب مردم است و فريب مردم، اعتبار رأي را ساقط مي‌كند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
همکاری بافتنه گران ولابی پشت پرده وکلاه گذاشتن سرمردم میشه احترام ؟؟؟!!! دیرنیست که مردم چوب این رای دادنشون رابخورند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یاد روزهایی افتادم که میگفتید مجلس در راس امور استت و احمدینژاد را نماینده مردم نمیدانستید. چه زود همه چیز عوض شد!
سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چه ربطی به احترام یا بی احترامی داره؟؟؟
داره هشدار می ده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بنده با 54 سال سن از رای دادن به روحانی پشیمونم
sahere
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دقیقا مردم فتنه گران رو نمی خوان. اونایی که به روحانی رای دادن گفتن ما به اعتدال گرا بودن روحانی رای دادیم اما این که داره از اون ور بوم میفته پدرجان!!! ما فقط به رهبرمون توجه می کنیم. همین و بس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
16
24
اگر حرفهای حکیمی درست است و شناخت کافی از روحانی داشتند پس چرا در ستاد آن حضور پیدا کردند وبه قول اصول گرایان و رییس جمهور انتخاب شده خوشان یعنی احمدی نژاد
taher
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
7
179
درود ،مسلماً کمی دیر متوجه شدید.البته بقیه تا یکسال ونهایتاً آخردوره ریاست جمهوری متوجه می شوند.به نظر این دولت ،دولت اولین دولت یک مرتبه ای باشد ودور دوم رای نخواهد آورد.اعتدال او همانند انسانی است که وارانه اش کرده اند واز می خواهند دستشویی برود.
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
32
177
با عرض معذرت در جواب aliمن صحبتهای ایشان را گوش کردم اتفاقا واقعیت رو گفت.خوب ازقدیم گفتند حرف راست تلخه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
11
182
عجب شجاعتي دارد ! اين نوع افراد بايد شهامت داشته باشند هر چند مخالف ايشان باشم
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
34
35
فكر كنم از حزب شما كسي وزير نشده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این چه حرف مسخره ایه که می زنی ؟؟
اگه یه خورده خون امام و شهدا برات ارزش داشت این حرفو نمی زدی ، بلکه دو دستی بر سر می کوفتی که چرا به روحانی رای دادی!!
مرتضی خاکپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
1
155
اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم دوشنبه 21 مرداد 1392 در خانه ملت
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی نخستین فردی بود که در مخالفت با کلیات برنامه دولت یازدهم صحبت کرد .
در مخالفت با کلیات کابینه . اولیه سخنران تا سخن از حمایت ازمعیشت رزمندگان کرد . و گفت نکته پایانی با توجه به این که در دفاع مقدس سرمایه جانی صورت گرفته است در برنامه موضوعی برای این افراد پیش بینی نشده است.
ناگهان غوغایی شد .
انگار که آسمان خروشید . و زمین دهان باز کرد . و دریا شکافت .
وانقلابی پیدا شد .
همه قیام و قعود کرده و واویلا سر دادند .
و همه نماینگان محترم به مخالفت با وقت نماینده سخنران پرداخته و سخنران محترم هم بناچار به اتمام کلام رضایت داد .
آیا نجات ایران و اسلام یک اشتباه بود ؟!
رزمندگان فراموش شدگان جنگ .همچنان بدنبال مستمری حقوق و همچنان مغضوب شدن .
جانبازان همچنان به دنبال اثبات جانبازی
تعطیلی فرهنگ ایثار و شهادت .
آیا اندیشیده اید که چرا هیچ مسئولی و هیچ دولتی رزمندگان را نمی بیند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
معلوم هست نماینده های مجلس نماینده مردم کدام کشورهستند؟؟!! نماینده مردم شهیدپرورایران هستند؟؟!!
sahere
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این موضوع متهم کردن رزمنده ها از مناظره شروع شد. اونجایی که گفته شد"من سرهنگ نیستم". این توهین بزرگی به بچه های جنگ بود. کاش روحانی بدون بیان این جمله رای میاورد.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
201
10
آقای حکیمی شما چکارید که برای ملت تصمیم می گیرد ملت خواهان تغیر هستند نه روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تو خودتو جزء ملت حساب میکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شما خودش رو ناراحت نکن رضا جان . منظور مردمه نه شما
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اولا" كه از كل رأي دهندگان چيزي حدود 7/50درصد به آقاي روحاني رأي دادند يعني نصف رأي دهندگان نظرشان روي اشخاص ديگري غير از ايشان بود.دوما" تو از كجا آمار گرفتي كه همه اين 7/50 درصد رأي دهندگان بر اساس افكار كساني مثل تو به ايشان رأي دادند؟؟!! از نوع نظرات رأي دهندگان در روز رأي گيري ,مشخص بود كساني كه به آقاي روحاني رأي مي دادند همه هم وغمشان مشكلات معيشتي بود واينطور فكر مي كردند كه ايشان بهتراز ديگران مي توانداين مشكلات را كاهش دهد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ایشون یه آدم با وجدان هستن و مثل شما چشمشون رو به حقایق نمی بندن. در ضمن نیمی از این مردم به تفکر روحانی رای ندادن. می دونی چرا ؟ چون باور نکردن.
سید حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
148
مردمی که رای دادند توقع آرامش و پیشرفت دارند و اگر یک درصد این وزرا برای کشور آسیب زا باشند به رای مردم بی احترامی شده و اتفاقا بی احترامی به رای مردم یعنی همین که از آرامش و توسعه و پیشرفت فاصله بگیریم و مشغول حواشی بشویم...متشکرم
شریعتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
207
116
این اقا برای رسیدن به مقصود از تو و امثال تو کولی گرفت و حالا نیازی به تو و اصولگراها ندارد . ولی من بعنوان یک پیر مرد انقلابی به تو مژده می دهم این شرکت سهامی در جلب رضایت مردم و اهداف اقتصادی ناکام خواهد ماند و مانند دولت خاتمی همه توانش را برای مبارزه با نظام صرف خواهد کرد .
بدون حب و بغض و بر اساس تجربه عرض می کنم این دولت نه توفیقات اقتصادی هاشمی و احمدی نژاد را دارد و نه حسن سلوک ظاهری خاتمی را . دولتی خواهد بود بی خاصیت . باور نداری باش و ببین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
انشاله که اینطور نشه چون نظام و کشور ضربه میخوره نه دولت روحانی
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
89
109
این آقابعنوان رییس ستادمردمی آقای روحانی بعدازانتخابات جلسات متعددی برگزارکرده بود وخود راازنزدیکان دکترروحانی معرفی وبه افراد متعدد قول پستهای کلیدی ازقبیل معاون وزیر، استاندار، فرماندار ومدیرکل داده بود.که پس از انحلال ستادهای انتخاباتی وعدم پذیرش فرمایشات ایشان توسط دکترروحانی شمشیر را از روبسته وبه قصد تلافی این حرفها رادر مجلس بیان کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
به قصدتلافی هم باشد بگوببینم آیا حرفهای ایشان صحت دارد یانه ؟؟؟!!! این مهمه ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
حالا این داره تلافی میکنه
بردیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
امیر جان خواهشا صادقانه تحلیل کن و واقع بین باش خب راست گفته دیگه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
113
156
واقعا جای تاسف است یعنی برای نمایندگان محترم مجلس هیچ خط قرمزی وجود ندارد؟ این دیگر چه جور انتقام جویی است ؟پناه بر خدا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تاخط قرمزشماهاچی باشه ؟؟!!!
.....
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نماینده مجلس از طرف من صحبت میکنه نماینده منه باید دقت کنه درسته هرچی که میگن وقتی که اکثریت نماینده ها می گن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
147
275
به نظر تو میشه 100 روزه خرابکاری 8 ساله اصولگراها را درست کرد؟
پاسخ ها
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مگه كسي آقاي روحاني رو مجبور كرده بود كه قول 100 روزه بدن ؟!؟ ما ايشونو مجبور كرديم ؟
خودش قول داده اگه عمق خرابكاري !!! انقدر زياده چرا قول اصلاحشو داده ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نه نمیشه ... چون احمدی نژادتاحدی تونست خرابکاری 16ساله هاشمی وخاتمی رادرست کندکه اونهم جوری زیرآبشوزدندکه بنده خدانفهمید ازکجاخورده وتموم گندکاری های دولتهای قبل رابه اسم دولت او تموم کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اصولگراها تا اومدن خرابکاری 8 سال اصلاحات رو درست بکنن مهلت شون تموم شد
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
310
407
آقاي روحاني مورد حمايت اصلاح طلبان قرار گرفت و از اين حمايت هم استقبال كرد.مردم هم بصيرت داشتند و همه چيز را ديدند و به همين فتنه گران راي دادند.
به قول يكي از نمايندگان مجلس:«3 سال عليه آقاي موسوي در رسانه ملي و تريبون هاي خود حرف زديد،حالا مردم بر خلاف نظر شما راي داده اند.»
آقاي مطهري هم گفت:«بعضي افراد و گروه ها در چند سال اخير تريبون را از آقاي هاشمي گرفتند و تا توانستند عليه ايشان حرف زدند.اكنون كه مردم به نماينده آقاي هاشمي راي داده اند،به هم ريخته اند.»
پاسخ ها
مهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یعنی میفرمایید 18 میلیون رای ایشون اصلاح طلب بودن؟!!!یا کارگزار؟!!!
مثل اینکه یادتون رفته شعارهای انتخاباتی آقای روحانی رو که چه موجهایی رو سوار شد و از همه جلو زد.این دولت در ایام انتخابات هفتاد و دو ملتی بود، با همه بود و با هیچ کس نبود!
آقای مطهری معمولا برای دل خودش نطق می کنه شما خیلی جدی نگیرین:)))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مصداق آیه شریفه (هنوز وقت آن نشده است که دلهای شما بیدار شود) سرتون رو از زیر برف بیارین بیرون تا واقعیت رو ببینین!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اصلاح طلب؛
قبول داريد تفرك اصلاح طلبي، تفكريمادي گرايانه و بي توجه به معنويت است.
چرا جواب درست نمي‌دهيد؟! چرا هممه مي‌كنيد؟! حالا هر كي هر چي ميخواد بگه. اصل فتنه تغيير ميكنه؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جالبه زمان هاشمی همین امثال شماافرادمخالف صددرصد وی بودند، بعدازهاشمی زمان خاتمی تاتونستندبرعلیه هاشمی درمورد مسائل اقتصادی برعلیه اش تبلیغ کردندبعدازخاتمی هم خیلی هاازش روبرگرداندند، چی شده حالا هاشمی وخاتمی دوباره براتون عزیزشدند؟
شماحزب بادی هستیدکه منافقانه دنبال تفرقه بین مردم هستید .مردم هم اگربا حدودتفاوت 300هزارای فقط ، به روحانی رای دادند بعد ازمدتی پی به مسائل پشت پرده وتوخالی بودن شعارهاخواهندبرد ومثل گذشته پشیمان خواهندشد . واین زمان دورنیست ببینید ...
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
امروز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یکی از برگ های زرین، قابل دفاع و افتخار آفرین ثبت خواهد شد. چرا که کابینه یازدهم به ریاست جناب آقای روحانی در حالی در مجلس شورای اسلامی با آرامش برای اخذ رای اعتماد نشسته است که خیابان ها و بانك هاي تهران توسط کاندیداها و هوادارانی که رای اکثریت را به دست نیاورده اند، به آتش کشیده نشده، هیچ مسجدی در آتش نمي سوزد، چادر از سر هیچ زنی کشیده نشده، هیچ یک از نیروهای بسیجی و انتظامی در دفاع از فرد پیروز کتک نخوردند و به شهادت نرسيده اند.
در خطبه های هیچ نماز جمعه ای نظام اسلامی زیر سئوال نرفته و حاضران در نماز جمعه به جاي نماز، كف و سوت نزدند، روز قدس امسال باز هم اسرائيل سيلي خورد و كسي شعار انحرافي نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران سر نداد، هيچ كس شعار مرگ بر اصول مهم قانون اساسي را سر نداد و کسی در حالی که زیر پل کالج در حال ساندویچ خوردن از آنها حمایت نکرد و..
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اصولگرا ها نباختند الا به خودشان.
اگر کسی جلوی غضنفر های تیم خودی (اصولگرا) رو می گرفت مارادوناهای تیم رقیب (اصلاح طلبا) تو حاشیه بودند و هیچ کاری از دستشان بر نمی امد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
2
122
احسنت برادر معلوم شد اهل معامله نیستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
5
چطور تا اخر در ستاد او مانده و مسایل را با مردم در میان نگذاشته تا به وی رای ندهند عجب روزگاری است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اینم یه حرفیه
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
3
18
بعد از شنیدن نطق نمایندگان محترم مجلس در روز اول خیالمان تا حدودی راحت شد از اینکه نمایندگانی آزاد مرد همچون نماینده محترم رودبار علی رغم حضور در ستاد آقای روحانی حاضر به پشت پا زدن به آرمانهای انقلاب و شهدا نیستند و تا آخر پای ارزشها ایستاده اند.
add
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
3
16
خاك بر سر اون بد بختي كه ناكامي دولت جمهوري اسلامي ايران رو مژده ميده و خودشو انقلابي ميدونه احتمالا در راه ناكاميش از هيچ كمكي حتي كمك به اسراييل هم دريق نميكنه خدايا چرا اينقدر خرو يكجا به اين كشور دادي
پلنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
234
75
ما که از روز اول گفتیم روحانی بیاد سر قدرت انگار هاشمی سر قدرته نظام هاشمی هم که نظام سرمایه داری است. هرچند تر وخشک باهم میسوزند اما اونهایی که به بهانه ارزانی رای دادن باید 4سال مزه گرانی-تبعیض-وباج دادن به دشمن رو بجشن درآخر(اگر قدر نعمتی رو ندانی خداوند بسببه کفران نعمت اون نعمت رو میگیره)
پاسخ ها
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
آی گفتی ما هم باشما هم عقیده ایم چه هیف که هجده میلیون ایرانی قصور کردن
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
10
12
به نظرم اینان زنده اند که انقلاب زنده است...
khani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
1
137
مطمین باشید از روحانی آب ی گرم نمیشه...
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
2
207
يك نكته مهمي كه در بسياري از كامنتهاي دوستان ديده ميشود اين نكته است كه وقتي به چينش وزراي ايشان انتقاد ميشود عده اي بلافاصله ابراز ميدارند بايد به راي مردم احترام بگذارند و در اين خصوص ذكر چند نكته ضروري است :
- بيشتر اين روش اعتراض از سوي اصلاح طلبان ابراز ميشود،
- بنابر اعتراف ستادهاي ايشان و انچه در طي اين چند روز در مجلس ابراز شد تاكتيكهاي اصلاح طلبان و جناب عارف بيشتر در چسباندن خود به عارف بود و بهره گيري از راي بالاي جناب روحاني در نظر سنجي بود تا واريزي اراي كم خود به سبد جناب روحاني ،
- زماني كه جناب روحاني كار تبليغاتي داشتند از خود چهره اصلاح طلبي نشان ندادند كه امروز اصلاح طلبان خود را مدير برنامه وي قلمداد كنند و وزراي وي را مال خود نمايند،
- در زمان كار تبليغاتي وزراىي پيشنهاد ندادند كه مردم به وي و وزرا راي داده باشند كه امروز با مخالفت و ارزش سنجي نخالفت با راي مردم قلمداد شود ،
- اگر وزراي پيشنهادي از مخالفين اصلاحات بودند باز هم اعتقاد داشتيد كه بايد به راي مردم احترام گذاشت ؟
- چه بسياري از تحليل گران ى نقادان و مخالفين چينش كابينه در مجلس و كشور از راي دهندگان به كابينه هستند كه به تعبير شما تمايل دارند به راي انان نيز با تحليل شما احترام گذاشته شود !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
سید جان من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب اما خداییش تا بحال یک آدم حسابی توی اصلاح طلبها ندیدم
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
منم اصلاً تابحال یک آدم حسابی تو سیاست مدارا ندیدم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
با ناشناس بشدددددددت موافقم.
مردمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
3
2
اگر جوش مردم را می زنید ، بگذارید ، خود مردم به اعضای کابینه رای بدهند .
پس از هر قدرت و هر شعاری ، وام می گیرید ، لطفا از مردم اسمی نبرید و جرات داشته باشید بگویید مردم چه می فهمند ، مردم چه حقی دارند که رای بدهند ، حداقل چهره واقعی خودتان را نشان دهید ( هر چند اکثر مردم ، ایندفعه در انتخابات نشان دادند که گول حرفها ی شما را نخوردند ) و مردم را هیچ انگارید و فقط اصحاب حزب و باند خودتان و روسای قدرت را ، آدم (فهمیده و لایق و مسلمان و مومن و انقلابی و ولایتمدار و..... ) حساب کنید !!!!!!
تو را بخدا در خلوت خودتان ، یک ذره فکر کنید . باید در پیشگاه خدا ، جواب این مردم را بدهید نه جواب صاحبان قدرت ( اگر به روز جزا ایمان دارید ؟)
خدا ما را به راه راست هدایت و عاقبت همه ما را ختم بخیر کند
پاسخ ها
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
در کدام یک از دموکراسی های غربی که تمام قامت مقلد انها هستید اعضای کابینه را مردم انتخاب می کنند؟ نظام های پارلمانتیسم که مجلس حتی رئیس جمهور را هم انتخاب میکند و در کشورهای اروپای شمالی رواج دارد چه نسبتی با دموکراسی مورد ادعای اصلاح طلبا و ان چیزی که شما در پیامت گفتی و چه نسبتی با دموکراسی غربی دارد؟ مجلس سنا که در کشورهای غربی رواج داره و بسیار قدرتمند هست و حتی از مجلس عوام قدرت بیشتری داره و در حالی که اعضا انتصابی هستند و نه انتخاب مردم و با این حساب دموکراسی امریکا و انگلیس و ... را چطور ارزیابی می کنید؟ ایا شما می دانید که نمایندگان کنگره امریکا که با رای مردم انتخاب می شوند در شروع به کار باید قسم بخورند که از منافع اسرائیل دفاع می کنند و اگر حاضر نشوند قسم بخورند رای مردم امریکا هیچ ارزشی نداره و نماینده از کنگره اخراج می شود. با این شرایط ایا امریکا به دموکراسی که تبلیغش را می کند اعتقادی دارد؟ چرا نماینده مجلس ایران نباید قسم بخورد که از منافع حزب الله دفاع کند؟
sahere
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مطمئن باش اکثر مردم خصوصا نسل دو و سه اگر حق انتخاب داشتن هرررررگز به وزرای مورد دار این کابینه رای نمی دادن. بله من هم می گم نهایتا همه در پیشگاه خدا باید جواب بدیم و دقیقا به همین دلیل باید در مقابل اون کسایی که سابقه خوبی در حمایت از اسلام و رهبر ندارن حذف بشن.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
ما ملت خداترس باید یاد بگیریم کمتر غر بزنیم و نق نق کنیم و هر کدوم تو کار خودمون درست عمل کنیم 100% مشکلات حل میشه.مثلاً جون به جونمون کنن بازم ورود ممنوع میریم، آشغال زمین می ریزیم، دروغ می گیم... خب حالا هر مسئولی هم تو هر پستی تمام تلاششو بکنه این مشکلاتو کی می خواد حل کنه؟بهتر نیست از خودمون شروع کنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
من هم مثل ایشون از این که به روحانی رای دادم پشیمون شدم. اصلا به مطالبات ما توجه نکرد. عارف که خیلی با شخصیت تر از این معاون اولش بود چرا ازش استفاده نکرد؟ روحانی یک درصد رای اضافه آورد. سیصد هزار نفر اشتباهی بهش رای دادن یا جوابگو باشه یا دور دیگه بهش رای نمی دیم. "جنبش یک درصدی"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
آقای روحانی اینها اماده هستند تا منافع خود را که این چند سال ازش دور بودند احیا کنند چطور نماینده ها نمیفهمند یا دیگر از خدانمیترسند فقط مصر ومرسی را یادتان نرود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
0
0
به خدای که مارا آفرید که زمین برای رضا او قدم برندارم سلام بر امام خامنه ای (ص)سلام بر شهیدان امام خامنه ای که در آینده نام امام خامنه ای بر قبر گمنامشان نوشته می شود من فرزند انقلاب هستم و30 سال سن دارم به خدا اگر توسط روحانی که از نوک پا تا سرش همه از انقلاب است حرکتی رخ دهد جانم که فابل ندارد را راه امام زمان خویش می دهم چون چند وقت است که با نوشتن وصیت نامه خود این افتخار را خریده ام امام خامنه ای دعایم کن س -ن از -کرمانشاه
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین