مادر شهید «ابوطالب» به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید مجید ابوطالب پس از تحمل سالها فراق فرزند خود، رحمت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
به گزارش بولتننیوز، «حاجیه خانم زهرا پارسا قاسمی» مادر شهید «مجید ابوطالب» پس از تحمل سالها فراق فرزند خود، رحمت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم ختم آن مرحومه امروز جمعه ۵ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در افسریه ۱۵ متری دوم، نبش خیابان ۲۷ برگزار میشود.
حضور شما سروران گرامی باعث شادی روح آن مرحومه و موجب تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



بیصدا، آرام…
همانطور که سالها دلتنگیاش را آرام در دل نگه داشت.
میگویند مادران شهدا هیچوقت تنها نمیروند؛
پسرشان سالهاست جلوتر ایستاده،
با لبخندی که بوی آسمان میدهد.
امروز مادری از زمین رفت
تا دوباره دستهای پسری را بگیرد
که روزی برای خدا رهایش کرده بود.
چه دیداری…
مادر با دلی پر از صبر
و پسر با آغوشی پر از نور.
سلام بر مادری که صبوری را معنا کرد
و سلام بر پسری که آسمانی شد.