عظیمی: ایران توان تأمین امنیت منطقه را دارد؛ رژیم صهیونیستی باید منطقه را ترک کند
به گزارش بولتن نیوز، محمدحسین عظیمی، دبیرکل جبهه ایران اسلامی، در تجمع مردمی میدان امام رضا (سبلان) با اشاره به تحولات اخیر منطقه، مواضع صریحی درباره آینده حضور رژیم صهیونیستی و نقش کشورهای منطقه در تأمین امنیت بیان کرد.
وی خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «شما در این منطقه جایی نخواهید داشت؛ هرچه زودتر بساط خود را جمع کنید و از منطقه خارج شوید.»
عظیمی همچنین با تأکید بر ضرورت تقویت همکاریهای منطقهای، خطاب به دولتهای عربی گفت: «اگر کشورهای منطقه خواهان امنیت پایدار و مستقل هستند، ایران آمادگی دارد با اتکا به ظرفیتهای خود در مسیر حفظ ثبات و امنیت منطقه نقشآفرینی کند.»
دبیرکل جبهه ایران اسلامی افزود که آینده منطقه باید به دست ملتهای منطقه رقم بخورد و دخالت بازیگران خارجی نهتنها امنیت ایجاد نکرده، بلکه عامل اصلی بسیاری از بحرانها و تنشهای سالهای اخیر بوده است.
وی در پایان بر ضرورت همگرایی کشورهای اسلامی برای مقابله با تهدیدات مشترک و حفظ منافع ملتهای منطقه تأکید کرد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


