بازگشایی سفارت دانمارک در تهران
بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیریها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیریها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.
دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیهای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را بازگشایی شده است.»
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


