مدیرعامل شرکت ملی نفت:
طی یک هفته ۲۵ میلیون بشکه نفت از محاصره عبور کردند
مدیر عامل شرکت ملی نفت:از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کردهاند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،مدیر عامل شرکت ملی نفت:از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کردهاند.
🔹️بخشی از آنچه ذخیره کردیم بیش از نصف آن از خلیج فارس و دریای عمان عبور کردند و امیدواریم بدون دردسرهای بعدی پروسه خرید را طی کنند و به مقاصد خود برسند.
🔹️نفتی که الان خارج شده در این مدت بیش از نصف ظرفیت صادرات یک ماه ایران است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


