کد خبر: ۸۸۹۶۴۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
مدیرعامل شرکت ملی نفت:

طی یک هفته ۲۵ میلیون بشکه نفت از محاصره عبور کردند

مدیر عامل شرکت ملی نفت:از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.
طی یک هفته ۲۵ میلیون بشکه نفت از محاصره عبور کردند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،مدیر عامل شرکت ملی نفت:از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.

🔹️بخشی از آنچه ذخیره کردیم بیش از نصف آن از خلیج فارس و دریای عمان عبور کردند و امیدواریم بدون دردسرهای بعدی پروسه‌ خرید را طی کنند و به مقاصد خود برسند.

🔹️نفتی که الان خارج شده در این مدت بیش از نصف ظرفیت صادرات یک ماه ایران است. 

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

برچسب ها: نفت ، محاصره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین