کد خبر: ۸۸۹۶۴۳
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

شیخ نعیم قاسم: ایران از جنگ، قوی‌تر خارج شد

شیخ نعیم قاسم: ایران با وجود تحمل فداکاری‌های بزرگ، قدرتمندتر از پیش از جنگ خارج شد و ثابت کرد که از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.
شیخ نعیم قاسم: ایران از جنگ، قوی‌تر خارج شد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، شیخ نعیم قاسم: ایران با وجود تحمل فداکاری‌های بزرگ، قدرتمندتر از پیش از جنگ خارج شد و ثابت کرد که از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

🔹️با وجود شکست تهاجم دشمن، اسرائیل همچنان بر تغییر شرایط به نفع خود حساب باز می‌کند.

شیخ نعیم قاسم:

🔹️پروژه پایان دادن به ایران و مقاومت در منطقه نیز شکست خورده و اکنون مرحله‌ای تازه آغاز شده که آن نتایج شکست پروژه آمریکایی ـ اسرائیلی است.

🔹️آتش‌بس همراه با آزادی عمل برای اسرائیل در واقع ادامه تجاوز است و ما آن را نخواهیم پذیرفت.

🔹️مقاومت از حمایت ایران برخوردار است و تهران در اولویت‌های خود بر توقف تجاوز علیه لبنان و دفاع از این کشور تأکید کرده است.

شیخ‌نعیم‌قاسم:

🔹️ما در مرحله شکستن پروژه اسرائیلی هستیم.

🔹️ایران بزرگ را ببینید؛ برای لبنان تنگه هرمز را می‌بندد. این سلاحی در دست دولت لبنان است.

🔹️اگر رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم بگیرد نتانیاهو را وادار کند، تمام اسرائیل جرأت مخالفت با موضع آمریکا را ندارد.

🔹️ادامه حضور اسرائیل در خاک لبنان غیرممکن است و در لبنان چیزی به نام مناطق امنیتی وجود ندارد.

🔹️با هر نقضی مقابله کرده و همان‌گونه که لازم بدانیم رفتار خواهیم کرد. 

برچسب ها: ایران ، جنگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین