شیخ نعیم قاسم: ایران از جنگ، قویتر خارج شد
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، شیخ نعیم قاسم: ایران با وجود تحمل فداکاریهای بزرگ، قدرتمندتر از پیش از جنگ خارج شد و ثابت کرد که از حقوق خود عقبنشینی نخواهد کرد.
🔹️با وجود شکست تهاجم دشمن، اسرائیل همچنان بر تغییر شرایط به نفع خود حساب باز میکند.
شیخ نعیم قاسم:
🔹️پروژه پایان دادن به ایران و مقاومت در منطقه نیز شکست خورده و اکنون مرحلهای تازه آغاز شده که آن نتایج شکست پروژه آمریکایی ـ اسرائیلی است.
🔹️آتشبس همراه با آزادی عمل برای اسرائیل در واقع ادامه تجاوز است و ما آن را نخواهیم پذیرفت.
🔹️مقاومت از حمایت ایران برخوردار است و تهران در اولویتهای خود بر توقف تجاوز علیه لبنان و دفاع از این کشور تأکید کرده است.
شیخنعیمقاسم:
🔹️ما در مرحله شکستن پروژه اسرائیلی هستیم.
🔹️ایران بزرگ را ببینید؛ برای لبنان تنگه هرمز را میبندد. این سلاحی در دست دولت لبنان است.
🔹️اگر رئیسجمهور آمریکا تصمیم بگیرد نتانیاهو را وادار کند، تمام اسرائیل جرأت مخالفت با موضع آمریکا را ندارد.
🔹️ادامه حضور اسرائیل در خاک لبنان غیرممکن است و در لبنان چیزی به نام مناطق امنیتی وجود ندارد.
🔹️با هر نقضی مقابله کرده و همانگونه که لازم بدانیم رفتار خواهیم کرد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


