۲۰ میلیون بشکه نفت به هواوفضای سپاه دادیم!
مسعود پزشکیان: اگر ما پشتیبانی نمیکردیم رزمندگان ما نمیتوانستند بجنگند. دولت ۲۰ میلیون بشکه از نفت خودش را به نیروهای هواوفضای سپاه دادیم تا خودش را
به گزارش بولتن نیوز به نقل از عصرایران،مسعود پزشکیان: اگر ما پشتیبانی نمیکردیم رزمندگان ما نمیتوانستند بجنگند. دولت ۲۰ میلیون بشکه از نفت خودش را به نیروهای هواوفضای سپاه دادیم تا خودش را تجهیز کند.
🔹در جلسه شعام، همه ما با وحدت و انسجام تصمیم گرفتیم و فرمانده قرارگاه، ارتش و سپاه نیز مصوبه را امضا کردند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



▪︎ لیتر و بشکهای چند حساب کردی؟
▪︎ بعنوان باقیات صالحات هبه کردی؟
▪︎ حالا چرا اینقدر منّت گذاری کردی؟
▪︎ مردم در جنگ تحمیلی صدام بعثی
▪︎ آنهمه هدایا هدیه و بخشش کردند
▪︎ اینهمه جار نزدند و تبلیغ هم نکردند
▪︎ بچه راهی جبهه، جار و جنجال نکردند
▪︎ یه جور دکتر مسعود: گفت ۲۰ میلیون!
▪︎ فکر میکنی از چاه قنات نفت آورده
▪︎ اسکله گم شد، پیدا هم نشد، چی شد؟
▪︎ باشه، بعد جنگ، سند پیروزی مال شما
▪︎ کاش دریافتی💰 آل سعود رو میشد؟
▪︎ هرقبیله، چپ و راستی، بَد رسوا میشد
▪︎ یه روزی ساختار آل سعود فرو می پاشه
▪︎ شیر پاک خورده اسناد💰 در مجاز بپاشه
★ راستی راستی که چی میشه؟
★ معلوم بشه که ها؟ بی ریشه
★ و هر قبیله که گرفته💰باشه
★ میاد اونروز ان شاءالله 🤲