کد خبر: ۸۸۹۶۵۹
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

سردار قاآنی خطاب به نیرو‌های ارتش اسرائیل: در جنوب لبنان بمانید خفت درو می‌کنید

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد از لبنان بیرون رانده خواهید شد.

سردار قاآنی خطاب به نیرو‌های ارتش اسرائیل: در جنوب لبنان بمانید خفت درو می‌کنید
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به زبان عبری منتشر کرد.

سردار قاآنی نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.

وی افزود: امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین