کد خبر: ۷۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۴
خبرگزاری رویترز، اعلام کرد که ایران مجوز مطبوعاتی دفتر رویترز در تهران را به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این اقدام دولت ایران پس از آن صورت گرفت که رویترز گزارشی تصویری از آموزش هنرهای رزمی زنان را پخش کرد که در آن یک اشتباه صورت گرفته بود.

استفان آدلر سردبیر رویترز در تهران گفت: ما اذعان می کنیم که این اشتباه صورت گرفته است و آن را مساله‌ای بسیار جدی می‌دانیم. ما پس از آنکه متوجه این اشتباه شدیم، در همان روز آن را اصلاح کردیم.

وی افزود: ما علاوه بر این یک بازنگری داخلی انجام داده‌ایم و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهی صورت داده ایم.

آدلر تصریح کرد: سیاست ما این است که صادقانه به اشتباهات خودمان اقرار و آنها را به گونه‌ای شایسته اصلاح کنیم.

رویترز پس از شکایت این باشگاه هنرهای رزمی که تصاویر مربوطه از آنجا تهیه شده بود این گزارش را اصلاح کرد.

عنوان این گزارش رویترز در ابتدا این بود که "هزاران زن نینجا به عنوان آدمکش در ایران آموزش می بینند" اما سپس این خبرگزاری آن را اصلاح و اعلام کرد "سه هزار زن نینجا در ایران آموزش می بینند."

پس از آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در خصوص این تصاویر ویدئویی، با دفتر رویترز در تهران تماس برقرار کرد و در نتیجه از 11 نفر از کارکنان دفتر رویترز در تهران درخواست شد کارت های مطبوعاتی خودشان را تحویل دهند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۱
0
0
حقشونه جاسوس های عوضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین