کد خبر: ۷۷۷۵۳
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
خبرگزاری فارس: این عنصر سلطنت طلب در آستانه عید نوروز با اعلام ابن خبر که دیگر توانایی مالی برای پرداخت هزینه های این شبکه را ندارد از طرفداران خود خواست تا . .

به گزارش صراط، شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی کانال یک که به قعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی می پردازد باردیگر اعلام ورشکستگی کرد.

بر اساس این گزارش، این عنصر سلطنت طلب در آستانه عید نوروز با اعلام ابن خبر که دیگر توانایی مالی برای پرداخت هزینه های این شبکه را ندارد از طرفداران خود خواست تا بخشی از هزینه ها را برای حیات جنبش های ضد نظام جمهوری اسلامی تقبل کنند!

این درخواست شهرام همایون در حالی مطرح می شود که کنگره آمریکا بودجه تلویزیونی قابل توجهی برای تاسیس شبکه های تلویزیونی که علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند را مصوب کرده است.

شهرام همایون به بینندگان شبکهٔ لس آنجلسی بی مخاطب و منفعل کانال یک هشدار داده است که اگر از طرف مردم حمایت مالی نشود ، شبکه تلویزیونی خود را بعد از تعطیلات عید نوروز تعطیل خواهد کرد.

گفتنی است شهرام همایون” که پیش از این در کلیپی طنز توسط مهران مدیری به تمسخر گرفته شده بود، مدتی از اجرای برنامه خودداری کرده و اعلام کرده که قهر کرده چرا که یک عامل رژیم ایران! به او توهین کرده است.

لازم به ذکر است که وی به علت تشویق بینندگان کانال یک به انجام اعمال تروریستی تحت تعقیب پلیس بین الملل قرار دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۰:۴۲
6
3
خوب چرا یه پولی به اینها نمیدن ملت دور هم باشن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۱:۲۴
4
5
یه خورده بیشتر وبلند تر پارس کن صداتو اربابا نمیشنوند اگه نه حتما سیا و ام ای 6 جیره مواجبتو میدادن !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۴:۰۵
2
6
منگل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۷:۲۴
2
7
احتمالا یه عده وطن فروش مقیم آمریکا کمکش میکنند اونجا کم نخاله نداریم!!
آرشاویر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۸:۰۶
2
5
الان این مردک آرین وطن خواه هم دست گدایی دراز کرده! خوب شاهزاده جونش از مامانش اینا پول بگیره به اینا بده
آنتی ویروس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۸:۵۵
2
5
از عباس توفیق بگیر تا هر دوی شما انشاءالله برید به جهنم.شبکه فاسد اندیشه را تزریق می کنه تو هم روش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۹
2
5
پیشنهاد می دهم ، صدا وسیما خودش مبلغی به این شبکه و امثال آن کمک کند و باپخش برنامه های آنان در هزینه های تولید برنامه های طنز صرفه جویی کند . چند سال پیش گزیده برنامه های آنان را که پخش کرد ، خیلی خنده دار بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۹
2
7
گفتنی است شهرام همایون” که پیش از این در کلیپی طنز توسط مهران مدیری به تمسخر گرفته شده بود، مدتی از اجرای برنامه خودداری کرده و اعلام کرده که قهر کرده چرا که یک عامل رژیم ایران! به او توهین کرده است.
البته در هنر آقای مدیری شکی نیست اما اگر سخنان آقای همایون را هرکس بدون دخالت جنبه های هنری طنز برای دیگری بازگو کند ، بازهم خنده دار است.
کاش همه ی دشمنان اینگونه بودند ، حداقل شنیدن سخنانشان اوقات خوشی را محیا می کرد
حشمت ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۶
2
3
اين اقا از وقتي كه من ايشون رو ميشناسم وبرنامه هاشو دنبال ميكنم دنبال گدائيه.. يه سري از عناصر خودش ميان رو خط و ميگن من ينقدر كمك ميكنم من اونقدر كمك ميكنم تا شايد مردم وترغيب به كمك كنن زهي خيال باطل
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۳
2
6
اسم این ملعون من را آزار میده.
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۶
3
5
سی پند از لقمان حکیم به فرزند خویش
1. فرزندم هیچکس و هیچ چیز را با خداوند شریک مکن!
2. با پدر و مادرت بهترین رفتار را داشته باش!
3. اندرز و نصیحت دیگران را فراموش مکن!
4. غرور و تکبر با دیگران رفتار مکن!
5. به آنچه دیگران را اندرز می دهی خود پیشتر عمل کن!
6. بهداشت و نظافت را هیچگاه فراموش مکن!
7. به کم گفتن و کم خوردن و کم خوابیدن خود را عادت بده!
8. نا آموخته استادی مکن!
9. چشم به راه کمک و یاری دیگران مباش!
10. کار خوب دیگران را کار خود نشان مده!
11. هیچگاه پاکان و پرهیزکاران را غیبت مکن!
12. خود خواه و متکبر مباش!
13. در حضور ایستادگان منشین!
14. کلام جدی را با مزاح آمیخته مکن!
15. با چشم و ابرو با دیگران سخن مگو!
16. سخن گفته شده را تکرار مکن!
17. از شوخی و مزاح خود کمتر کن!
18. از خود و خویشاوندان نزد دیگران تعریف مکن!
19. از پوشیدن لباس و آرایش زنان پرهیز کن!
20. حرمت هر کس را در حد خود نگاه دار!
21. در بد کاری با اقوام و دوستان همکاری مکن!
22. از حضومت و جنگ افروزی جدّا پرهیز کن!
23. نان خود را بر سفره ی دیگران مخور!
24. برای جمع آوری بیش از حد مال و ثروت حرص مخور!
25. برای کسب سود و دوری از زیان آبروی خود را مریز!
26. ادب و تواضع را هیچ گاه فراموش مکن!
27. با خداوند صادق و با مردم با انصاف باش!
28. در مال و مقام دیگران طمع مکن!
29. خود را با ستم سلاطین شریک مگردان!
30. دنیای دیگر را به دست فراموشی مسپار.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۶
اونی که منفی داده چقدر مشنگ بوده دیگه
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۱
1
3
اینها گداهای دزد هستند.همه اینها را باید به یک گاری بست.جدأ تک تک اینها فاسدند.کثافتهای لس آنجلسی.
باكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۹ - ۰۳:۲۸
0
1
بسم الله/مشى آقايان در رسانه هاي سراسر خاليبندشان,سكولاريته و لائيسيته در سياست و عرصه ي عمل و بهاييت و وهابيت و مسيحيت در عرصه ي فردي و اعتقاد است.(نقل بمضمون از استاد رحيم پور)
شادی خاچیكیان
|
UNITED STATES
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۷
1
2
ای بابا. اون آقا هم بازیچه ی دسته، شما هم بازیچه ی دستی.

تا بوده همین بوده.

از كجا معلوم. شاید خود من هم بازیچه ی دستم.

دنیای مفتضحان! جامعه ی افتضاحات!!

به به عجب ادبیاتی.

میدونید در هر سرزمینی چه زمانی بازیچه ی دست شدن تموم میشه و كاسه ی گدایی میدرخشه ؟!

روزی كه حتی یه قلوه سنگ رو هم نشه از منابع طبیعی و به اتمام رسیده و خدادادی را به ثروت مبدل كرد!!!

خیمه شب بازی كومونیسم و خیمه شب بازی یهود و تولد حكومت های دست نشانده و صهیون و بورژوا متكامل سرمایه داری

خیمه شب بازی تا روزی كه همگان دست گدایی به سوی همان منابع تجمع یافته قدرت و ثروت در سرزمین وعده داده شده ی ماركس و سرزمین وعده داده شده ی یهود دراز كنند ادامه خواهد داشت.

بیچاره انسان دو پا

بی خیاله همه بازیچه دستا!!!
احمد. ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۲
2
3
شبکه های سیاسی خیلی وقت است دچار ورشکستگی شده اند،
اینها در این رهگذر با فروش پرچم پولی از سلطنت طلب ها و معاندین فراری به جیب زدند و به خودشان هم رحم نمی کنند،
الان طوری شده است که حتی به ارمنی های فراری هم در امریکا اقامت میدهند،
این شادی و اتحادی که در شبکه های لس انجلسی مشاهده می شود کاملا تصنعی است، کسی که از وطن و خاک مادری خود فرار کند ( به هر دلیلی) مطمئن باشید در ان کشورها هم نمی تواند زندگی خوبی داشته باشد و ایرانی های انجا به شدت بر سر خودشان کلاه می گذارند ،
چطور می شود یک انسان به راحتی دلبستگی ها و خاک خود را یک شبه به زرق و برق غرب بفروشد، مگر انسان چند سال عمر میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |