کد خبر: ۶۵۷۱۸۵
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

موزه و مراکز گردشگری نروید

در پی شیوع بیماری کرونا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از مردم درخواست کرد که به مراکز گردشگری و موزه‌ها نروند.
موزه و مراکز گردشگری نروید

به گزارش بولتن نیوز، امین قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای پیشگیری از این بیماری به مردم توصیه می‌شود تا حدممکن از رفتن به موزه‌ها و مراکز گردشگری، زیارت‌گاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت خواهند شد؛ خودداری کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا تورها و بازدیدهای گروهی ممنوع شده است و درخواست می‌کنیم مردم هم تا حتی‌المقدور این کار را انجام ندهند.

قاسمی با بیان اینکه تعطیلی این مراکز نیاز به مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست وزیر بهداشت است، افزود: چنانچه نیاز به تعطیلی این اماکن باشد با اعلام و صدور مجوز این ستاد اقدامات بعدی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین