کد خبر: ۵۹۹۰۹۴
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

۳ روستای اندیمشک تخلیه شدند

اندیمشک - فرماندار اندیمشک گفت: سه روستای بخش مرکزی اندیمشک با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل تخلیه شد.
۳ روستای اندیمشک تخلیه شدند

به گزارش بولتن نیوز، پیمان جهانگیری ظهر امروز در نشست ستاد بحران شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بر اثر نشست خط لوله انتقال بنزین در حومه روستای پاپی‌آباد دچار حریق شد.

وی افزود: نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر، آتش‌نشانی و نیروهای امدادی شهرستان اندیمشک با توجه به اهمیت موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکنه به محل حادثه اعزام شدند.

فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به اهمیت موضوع روستای پاپی آباد برای پیشگیری از خطرات ناشی از آتش‌سوزی تخلیه شد.

وی با اشاره به پیش بینی صورت گرفته در خصوص سیل نیز افزود: با توجه به خطرات ناشی از باران و احتمال سیل، سه روستای بخش مرکزی اندیمشک با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل تخلیه شدند.

جهانگیری گفت: توسط بخشداری‌ها و دهیاران روستاهای حاشیه رودخانه و مسیل آب‌ها به عشایر و شهروندان اطلاع‌رسانی شده و کلیه نیروهای امدادی و ستاد بحران اندیمشک در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین