کد خبر: ۴۷۲۸۵۹
تاریخ انتشار:

پورموسوی: می‌توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم/ در اهواز جشن صعود می‌گیریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان تاکید کرد که تیمش با کسب یک امتیاز در بازی هفته پایانی می‌تواند جشن صعود را در کنار هوادارانش برپا کند.
پورموسوی: می‌توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم/ در اهواز جشن صعود می‌گیریم
به گزارش بولتن نیوز، اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از بازی الفتح عربستان گفت: بازی مهمی بود و می‌توانستیم پیروز زمین باشیم. روی بازی کاملا مسلط بودیم، در دقایق آخر سختگیری ما نسبت به بازیکنان حریف کمتر و باعث شد یک توپ ساده وارد دروازه ما شود. در ادامه توانستیم به خوبی و جانانه ادامه دهیم و گل تساوی را در لحظات آخر به ثمر برسانیم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. اکنون در اهواز و کنار هواداران خودمان جشن صعود را خواهیم گرفت. با وجود موقعیت‌های زیادی که داشتیم نتوانستیم برنده باشیم و طبیعت فوتبال این است. کمی کار خودمان را سخت کردیم تا در بازی بعد با تک امتیاز در کنار هواداران جشن صعود را بگیریم.

الفتح عربستان و استقلال خوزستان در بازی امشب (سه‌شنبه) هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الغرافه قطر به تساوی یک - بسنده کردند.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین