کد خبر: ۲۹۱۶۴۰
تعداد نظرات: ۹۹ نظر
تاریخ انتشار:
در جلسه ستاد پیشگیری از جرم عنوان شد؛

جریمه 900 هزار تومانی بدحجابی

سرپرست دادسرای ارشاد تهران گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون مدیران ۷۳ مجتمع مسکونی تهران را با هدف جلوگیری از برگزاری پارتی های شبانه به دادسرا دعوت کردیم که این اقدام مؤثر بوده به نحوی که آمار پارتی‌های شبانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
جریمه 900 هزار تومانی بدحجابی
به گزارش بولتن نیوز ، جلسه ستاد پیشگیری از جرایم خاص استان تهران به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با دستور کار سرقت و جرایم منافی عفت تشکیل شد که 

در این جلسه سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی استان تهران به همراه فرماندهان انتظامی غرب و شرق استان و دادستان های شهرستان های تابعه استان تهران حضور داشتند.  

جعفری دولت آبادی جرایم آسیب پذیر برای جامعه را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: اول جرایمی که با سلامت جسمی و روحی افراد مرتبط است که به امور بهداشت؛ تغذیه؛ بهداشت عمومی و مسائلی از این قبیل مربوط می شود. دوم جرائم اقتصادی و مالی است که علاوه بر آسیب مالی به امنیت فکری مردم نیز خدشه وارد می کند و سوم جرایمی که در تضاد با عزت و کرامت انسانی است که فساد اخلاقی از این نوع جرایم است.  

دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر دستور کار جلسه به موضوع جرایم اقتصادی و مسائل مالی اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به جرایم اقتصادی سرقت و مفاسد اخلاقی نگاه ویژه ای دارد و مبارزه با این جرائم از سیاست های مهم دستگاه قضا به شمار می رود. باید در جرائمی مانند سرقت از ظرفیت و توان تمام دستگاه ها استفاده شود تا مردم امنیت خاطر داشته باشند.
 
وی افزود: قانون آئین دادرسی کیفری جدید که از اول تیر ماه اجرا شده است الزامات جدیدی را به همراه داشته و نسبت به قانون سابق توجه بیشتری در حمایت از حقوق متهمان دارد.  
 
جعفری دولت آبادی با تاکید بر ضرورت مقابله با جرایمی مانند سرقت گفت: در سال های اخیر اقدامات مناسبی در مقابله با جرایمی همچون سرقت صورت گرفته اما با همه این اقدامات رضایتمندی مردم را به همراه نداشته است.

وی گفت: در مبارزه با سرقت، پیشگیری، مقابله و اجرای احکام سرقت مورد تاکید است و احکام سارقین باید اجرا شود چرا که اجرای احکام سارقین محکوم بخش مهمی از طرح مبارزه با سرقت است.

سردار ساجدی نیا گزارشی از میزان جرائم ارتکابی در استان تهران در ۶ ماه اول سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ ارائه کرد و گفت: تمام سعی و تلاش نیروی انتظامی در سال های اخیر مهار ارتکاب جرایم خاص بوده و ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از روند افزایشی ارتکاب جرم به کار بسته ایم و در این مدت صحت آماری را سرلوحه کارمان قرار داده ایم.
 
سردار ساجدی نیا افزود: تا قبل از سال ۹۳ حدود ۲۰۰ گشت در لحظه در سطح شهر تهران داشته ایم که این آمار در حال حاضر به ۴۵۰ گشت در لحظه رسیده است.

سردار محمدیان فرمانده پلیس آگاهی تهران هم به ارائه گزارشی در مورد اقدامات پلیس آگاهی تهران در برخورد با جرائم به ویژه سرقت پرداخت و گفت: قاطعیت قوه قضائیه و دادستانی تهران در مبارزه با سرقت پلیس را نسبت به برخورد با جرائم خاص مصمم تر کرده است.

ابوالحسنی سرپرست جدید دادسرای ویژه سرقت در این جلسه با اشاره به تغییر شیوه های سرقت گفت: سرقت از حالت سنتی به سمت و سوی یک جرم سازمان یافته تغییر وضع داده است.

در ادامه جلسه سرپرست دادسرای ارشاد تهران گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون مدیران ۷۳ مجتمع مسکونی تهران را با هدف جلوگیری از برگزاری پارتی های شبانه به دادسرا دعوت کردیم که این اقدام مؤثر بوده به نحوی که آمار پارتی‌های شبانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
 
وی به برخورد دادسرای ارشاد با پدیده بدحجابی در جامعه هم اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر چندین پرونده در برخورد با بدحجابی در دادسرا تشکیل شده که در دو مورد دادگاه متهمان را به پرداخت ۹۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در جمع بندی مطالب گفت: همکاری مناسب دادستان ها با نیروهای پلیس به معنای عدول از مواضع طرفین نیست.

وی روحیه مطالبه گری را از ویژگی های دادستان ها عنوان کرد و افزود: دادستان های شهرستان های استان تهران در مناطق خود باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و در صورتی که مشکلات حل نشد مراتب را جهت پیگیری به دادستانی تهران منعکس نمایند.

جعفری دولت آبادی گفت: باید در حوزه سرقت و اعطای مرخصی به محکومان خاص سختگیری شود و نباید اعطای مرخصی به بعضی محکومان، بستر ارتکاب جرم دوباره برای محکومان بد سابقه فراهم شود.

وی تاکید کرد: عزم جدی دادستان ها و فرماندهان پلیس در مبارزه با جرائم تعیین کننده است و برخورد قاطع دادستان ها از الزامات مبارزه با جرائم خاص است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران جابجایی مکانی مجرمین را نتیجه تأثیرگذاری مبارزه با جرم دانست و گفت: دادستان ها نگران جابجایی مجرمین نباشند چرا که جابجایی آن ها از نقطه ای به نقطه دیگر نشان از تاثیر مبارزه بر مجرمین دارد چرا که آن ها دیگر احساس امنیت نمی کنند و مجبور به تغییر مکان می شوند.
 
جعفری دولت آبادی ضمن اشاره به لزوم هماهنگی فرماندهان پلیس با دادستان ها برای اجرای طرح های مبارزه با  جرائم تصریح کرد: ضرورت دارد که طرح ها از سوی پلیس اجرا شوند اما امری که در این میان مهم است هماهنگی نیروهای انتظامی با دادستان هاست که دادستان ها هم باید در این راه به پلیس کمک کنند. طرح های پر سر و صدا اما بی اثر برای مردم فایده ای ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: محکوم باید بداند چنانچه حکم محکومیت علیه او صادر شد ولو اینکه حکم غیابی باشد سراغ او خواهند آمد و برای اجرای حکم او اقدام خواهد شد. پلیس باید با همکاری دادستان ها بخشی از اجرای طرح های سرقت خود را به سمت و سوی دستگیری محکومان بزه سرقت هدایت کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
49
24
باز هم جریمه کمه باید 5 میلیون تومن در نظر میگرفتن متاسفانه خانمهایی هستند مخصوصا خانمهای راننده اصلا شئونات اسلامی رو رعایت نمیکنن خون شهیدا رو از بین میبرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
برو بابا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
نگو!! ..ها بهشون بر میخوره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
یعنی خون شهدای عزیزمون فقط و فقط به حجاب حساسه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
چشم چرانی موقوف .
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
همین افکار مسلمانی داعشی بیشترین ضربات رو به اسلام زده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
ناشناس| Russian Federation | ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
همین افکار مسلمانی داعشی بیشترین ضربات رو به اسلام زده .......
بالاخره به نتیجه خوبی رسیدی خوب من بعد دیگه از این افکار بیا بیرون و فاصله بگیر هنوز دیر نشده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اگر در این زمینه شئونات اسلامی رو رعایت نمیکن چی میشه؟!! همه مردم به گمراهی کشیده میشن؟!
اگر شما بری اروپا یا آمریکا و یا جایی که حجاب معنایی نداره اتفاقی برات میافته؟!!
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
نا شناس المانی معلومه کی تو این افکاره
فکر کن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اگه حجاب برای زن ها و به تبعش برای حفظ جامعه لازم نبود
خداوند به پیامبرش
دستور نمیدادند که زن ها را امر به حفظ حجاب کند

بیشتر میخواید مطالعه کنید
رجوع کنید به سوره ی نور
در قرآن کریم

چه مصلحتی بالاتر از اونچه که خدا برای انسان در نظر می گیره وجود داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
29
17
به نظر من باید زندانی هم بشن تاقدر آزادی رو بدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
هان اين خوبه اگر چندتا اعدام هم بشن ديگه تمومه
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اعدام واسه اینا کمه کسی که با عمل ناهنجارش باغث ازبین رفتن حیا وغیرت درجامعه میشه باید جلوی مردم سنگسارش کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
آقای علیرضا افکار طالبانی ات را برای خودت نگهدار.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دوستان عزیز حتما خودتون رو به داعش معرفی کنید.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
هرکس موافق اجرای احکام اسلامیه وبابدحجابی مخالفه سریع بهش انگ داعشی بودن میچسبونن به حزب اللهی و بسیجی که جونشو واسه آرامش وامنیت این کشور ومردم دستش گرفت وهشت سال جنگید میگن افراطی ضد توسعه بنیادگرا لااقل توی این هفته دفاع مقدس حرمت خون شهدا رو نگهداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
جناب علیرضا این تفکر شما بسیار شبیه به داعش است "اعدام واسه اینا کمه کسی که با عمل ناهنجارش باغث ازبین رفتن حیا وغیرت درجامعه میشه باید جلوی مردم سنگسارش کرد!!"
در ضمن کسی به شهدای عزیزمان توهین نکرده که شما اینچنین نارحت شده اید.
افراطی یعنی کسی که به خاطر نوع پوشش کسی رو سنگسار کنه!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دوست ناشناس عزیز من پدرم توی فاو شهید شد عموم تو جزیره مجنون شیمیایی شد شهادت پدرم وجانبازی عمو بخاطر این نبود که امروز تو جامعه شاهد بدحجابی و بی بند وباری باشیم حرف شهدا اسلام بود عمل به احکام اسلامی بود شهدا بخاطر زنده نگهداشتن ارزشهای اسلامی ودینی جنگیدن وشهید شدن نه اینکه توی جامعه هیچ خط قرمزی رعایت نشه و به اسم افراطی بودن و افکار داعشی داشتن به خانواده شهدا ومتدینین ودلسوزان جامعه اهانت بشه درسته شهدا واسه آزادی و استقلال کشور جنگیدن وشهید شدن ولی آزادی توام با اسلام وارزشهای دینی دوست عزیز من خودم از خانواده شهدا هستم از سینه پردرد خانواده شهدا باخبرم وقتی میبینن که توی جامعه زنان و دختران با چه پوشش نامناسب وناهنجاری حضور دارن وقتی میبینن حرمت ماه محرم وعزاداری سیدالشهدا نگه داشته نمیشه وزنان ودختران با چه پوشش ناشایستی در جامعه هستن دلشون بدرد میاد شهدا برای حفظ اسلام و ارزشها جنگیدند که حجاب بخشی از اون هست اگر حرف این حقیر رو قبول ندارید وصیتنامه شهدا رو بخونید یاعلی
مجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
26
14
جریمه باید میلیونی باشه جوری سنگین باشه که دیگه کسی جرات نکنه از خطوط قرمز عبور کنه.مثلا جریمه ده میلیونی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
تو پولداری ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
10
15
آقایون بزرگوار مسول کمی مراقب باشند...
قبول داریم که افراد کمی هستن، که مشکل سازند، اما مسئله به قدری حاد نیست که که همه ی دختران و زنان را مورد آزار و مخالف نظام و تفکرات خودتان قرار دهید و با پاک کردن صورت مسئله و ضربه ی بیشتر به جامعه برای خودتان دستاورد سازی کنید !
ملت ایران تا حدی نا بسامانی ها و فشارها رو تحمل خواهند کرد

پیشنهاد میکنم به جای سخت تر کردن کار خود، دنبال حفظ ارزش های موجود و همینطور ارزش قایل شدن برای نظرات و دیدگاه های مردم باشید
ضمنا دوستان عزیزی که میگن خون شهدا با بد حجابی و امثال اون پایمال میشه فراموش نکن که شهیدان برای آزادی مردمشون خون دادن.
پاسخ ها
سربازولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
در جواب شما اولا شهدا برای آزادی مردم خون دادن نه واسه بی بند وباری تو کشور اسلامی دوما شما انگار روزنامه نمیخونی که هرروز آمار تجاوز به عنف ومفاسد اخلاقی تو جامعه بیشتر میشه بعد میگی مساله حاد نیست به نظرم شما دیدتون رو نسبت به مسایل اجتماعی عوض کنید
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
حرفهات بوی انگلیس میده میخوای ازاد کنند بدون لباس بیان بیرون تا بیشتر خوشحال بشی شهدا حجاب میخواستند این خواست اسلامه پشت به اسم شهدا افکار پلید شیطانیت رو ترویج نکن به خواست خدا روزی اسلام قدرتش رو دوباره بدست میاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
جناب "سرباز ولایت" آیا شما معتقید که بی حجاب شدن زنان با تجاوز به عنف ارتباط دارد؟!!
آیا معتقدید که در اروپا تجاوزات به عنف از ایران بیشتر است؟
ایا معتقدید که در چین و ژاپن و کره تجاوز به عنف از ایران بیشتر است؟!!
لطفا با سند بگویید که چرا تجاوز به عنف با بی حجابی ارتباط دارد.
سرباز ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
جناب ناشناس عزیز در هر جامعه ای همه جور آدمی با هر طرز تفکری وجود داره در جامعه ما هم همینطوره در کنار انسانهای مومن و متدین وسربه زیر انسانهای بی حیا چشم ناپاک که افکار شیطانی در سر دارن در یک جامعه زندگی میکنن وقتی دختری بدون حجاب ویا حجاب بد در جامعه حضور پیدا میکنه باعث تحریک شدن وبرانگیختن نفس شهوانی افراد میشه و چون اون افراد بر نفس اماره شون نمیتونن غلبه کنن دست به تجاوز وتعرض میزنن در چند سال گذشته که آمار تجاوز طبق آمار نیروی انتظامی وقوه قضاییه در کشور رشد داشته از متجاوزان به عنف در مورد انگیزه شون به این کار پرسیده شد که 94درصد بخاطر بد حجابی و پوشش و6درصد بخاطر سرقت وزورگیری بود این آمار رسمی بود غیر رسمی اش هم اینکه چرا در سالهای دهه 60 و اوایل دهه 70 آمار تجاوز به عنف کم بود دلیلش رعایت حجاب بود در اروپا آمار تجاوز خیلی بیشتر از ایران هست به دلیل سکولار بودن حکومتها و خیلی موارد دیگه آمار رسمی اعلام نمیشه وسانسوز میشه در ژاپن هند کره چین هم آمار تجاوز بالاست که با توجه به جمعیت بالای این کشورها نسبت به ما آمار اونها نسبت به ما ناچیز به نظر میرسه آمار تجاوز اینقدر در هند و چین بالاست که پلیس شماره ویژه تماس از سوی قربانی برای جلوگیری از تجاوز راه اندازی کرده اگر حرف بنده رو قبول ندارید توی اینترنت جستجو کنید تا به حقایق پی ببرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
سرباز ولایت عزیز بنده نمی دانم که این آمار را از کجا استخراج کردیده و مخالف نظر شما هستم.
تجاوز به عنف یک کنش جنسی نیست بلکه یک رفتار پرخاشگرانه است که نمی توان علت آن را بد حجابی عنوان کرد! در متجاوزان به عنف ارضای جنسی در پایین ترین سطح از علل رفتار پرخاشگرانه قرار دارد.
تجاوز به عنف به سه شکل به زور، با خشم و همچنین تجاوز منجر به قتل اتفاق می افتد. کسانی که مرتکب تجاوز به عنف می شوند، از نظر شخصیتی دچار احساس بی کفایتی هستند.
نکته جالبی که نقیض فرمایش شما است این است که در ایران بنا بر اظهارات سردار احمدی مقدم 60 درصد از تجاوزات جنسی به صورت همجنسییه .!!!!
همچنین یک از شهرهای ایران که در رعایت پوشش و حجاب جزء بهترین مناطق ایران است دارای بیشترین آمار تجاوزات به عنف است( از ذکر نام معذوریم)!!!
به گفته فرمانده آگاهی تهران تجاوز جنسی در تهران دارای عدد 7.3 درصد است یعنی از هر 100 نفر 7 نفر مورد خشونت جنسی قرار گرفته اند!!!
سربازولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دوست ناشناس عزیز بنده با قسمتی از حرف شما موافقم تجاوز به عنف هم رفتار پرخاشگرانه است هم جنسی انگیزه افراد از تجاوز به عنف چند دسته است انگیزه مالی وسرقت از قربانی ارضای جنسی متجاوز اخاذی وگرفتن باج (به طرق مختلف)از قربانی پس تجاوز به عنف تنها رفتار پرخاشگرانه نیست بلکه با هدف ارضای جنسی انگیزه مالی واخاذی صورت میگیره بنده آماری که ارایه دادم مربوط به سال 92 بود از آمار جدید مطلع نیستم توسط مسوولان هم اطلاع رسانی نشده در مورد آمار بالای تجاوز در شهری که از ذکرنامش خودداری شد بنده در خبرگزاریها ومطبوعات وجراید به اسم شهر ومنطقه ای برنخوردم ولی طبق گفته معاونت محترم اجتماعی ناجا در اسفند1392 بیشترین آمار مفاسد اخلاقی واجتماعی در کشور به ترتیب متعلق به دو استان تهران ومازندران هست از اسفند 92 تا امروز آماری از مفاسد اخلاقی توسط مسوولان وقت ارایه نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
سرباز ولایت عزیز ذکر دو نکته بسیار لازم است و آنهم اینکه که آیا امار تجاوزات در آن کشورهایی که ذکر کردید از تهران بالاتر است یعنی بیشتر از 7 درصد است !!و باید بدانید در ایران کثر قربانبان جنسی به خاطر ترس از آبرو ریزی و تبعات بعدی ، آن را گزارش نمی کنند.
به دلیل سانسور بولتن از ذکر نام شهر خوداری کردم!
خب نتیجه نگرفتیم که آیا بد حجابی یا بی حجابی باعث افزایش تجاوزات می شود یا نه؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
11
23
خیلی عجیب پرونده سنگین کهریزک با جریمه 200 هزار تومان برای مرتضوی 900هزار تومان بی حجابی هر چی فکر میکنم سر در نمی‌یارم ما چطور؟!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
خیلی ام خوبه مگه چشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
17
12
برادر عزیز حفظ حجاب در تمام ادیان وکتب اسلامی اورده شده.کمی تامل بفرمایید.برو بابا یعنی چه.اگه این پیشگیریها نباشه که نوامیس همه بر باد هستن.
انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
14
10
آخه يعني چي هرچي ميشه ربطش ميديد به خون شهدا-- هر كس هرجا كم مياره ربط ميده به خون شهدا ، شهداي ما قهرمان كشورشون هستند و براي دفاع از خاك و ناموس و آزادي رفتند در تمام طول تاريخ ايران و براي هر فرقه اي و مذهبي و غير مذهبي و راست و چپ قابل احترام هستند و بايد باشند. اونا جوانان همين مملكت بودند و هستند و هميشه هستند نه خارجي و غير ايراني. خواهشمندم هرچيزي رو با استدلال جواب بديد نه ربط دادن به خون شهدا كه باعث ميشيد ارزش اونا پايين بياد درنظر مخالفان با افكار شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
آقاي انسان وصيت نامه شهدا رو بخون بعد اظهار نظر كن توصيه مهم شهدا اين دو چيز بود
پشتيباني از ولايت فقيه
حفظ حجاب
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
20
13
در قران حجاب اجباری تنها برای زنان پیامبر امده نه همه زنان همه مردم را نتوان با اسپرین درمان کرد و دو لت هم چنین چیزی بر دوشش نیست که ناموس شمارا نگهدارد مردم متفاوتند و باید در ازادی باشند.امر به معروف کمک به دیگران است نه سرشاخ که شدن که سودی ندارد وظیفه پیامبرهم خبرسانی بوده همین
مدیر پایگاه حداقل تفسیر و استخراج احکام الهی را به عهده مجتهدین و کارشناسان و فقیهان بگذاریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
عجب تفسیر به رای جالبی خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
يك برداشت غلط از دين و قرآن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
البته بولتن جان برخی از مجتهدین سابق و تعداد ی از مجتهدین فعلی حجاب را به اینگونه که الان هست معرفی نکرده اند و با تخفیفات زیادی آن را بیان کرده اند!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
12
11
900 هزار تومن واقعا خنده داره کسی که فساد وفحشا رو تو جامعه رواج میده نباید مجازاتش این باشه تبعید وحبس بلند مدت اثر گذاریش بیشتره جریمه ضمانت اجرا نداره وکارا نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
8
9
زنان ایرانی موجودات عجیبی هستند زمان رضا شاه در مقابل کشف حجاب در گیر بودن الان هم در مقابل حجاب در گیر هستند
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
گل گفتی قربون دهنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
9
9
دشمن در فکر فتح اندلسی دیگر است
کور خوانده
اینجا ایران است
سرزمین دلیران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
10
10
کسی که لباس تنگ میپوشد و بدن خود را در معرض دید بیمار همگان قرار میدهد در واقع به خودش ظلم کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
آفرين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
10
9
واقعا بعضی از خواننده گان افکار عجیبی. دارند افکار داعشی ولی اینجا ایران است کشور های عقب افتاده نیست. که زندان و شلاق و ووو. که پیشنهاد میدید
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
دوست عزیز ناشناس بنظر شما چه راه حلی خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
راه حل چی؟ زنان ایرانی بهترین و نجیب ترین هستند.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
میخای آدرس بدم بیای با من و دوستام مناظره کنی ببینیم حرف کی حقه
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
قبوله آدرس بده برای مناطره
بشرطی که ظرفیت مناظره را داشته باشی و اواسط بحث به جاده خاکی نزنی
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
دوست عزیز شما توانایی مناظره با منو نداری چون من کارشناس حقوق قضایی هستم افراد همفکر با من هم تحصیلکرده هستن شما سطح تحصیلاتت در چه حدیه که قصد مناطره با من رو داری میشه لطفا تحصیلاتت رو بگی
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
سلام به آقای علیرضا
من یک آدم بی سواد هستم که فکر نمی کنم سطح سواد ربطی به طرز نگرش و افکار انسانیت داشته باشد همانطور که مثلهای متعددی در این زمینه وجود دارد مهم این است که در جامعه روحیه مناظره و درک طرف مقابل گسترش پیدا کند و احترام به نظر دیگران ایجاد وشود و انسان تصور نکند که همه حقیقت پیش خودش می باشد.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
آقا محمود برادر بزرگوار بنده خدمت شما جسارت نکردم بنده 38 سالمه و هنوز در حال تجربه کسب کردن از اطراف واکناف هستم انسان از یادگیری و تعلیم سیر نمیشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
جناب آقای علیرضا صرفا به خاطر اینکه جنابعالی "لیسانس" حقوق دارید نمی توانید هر سوالی را پاسخ دهید.
در ضمن پاسخ شما با ناشناس محترم از سر غرور بوده که بهتر است این مشکل را در خود مرتفع سازید.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
جناب ناشناس عزیز اول سلام دوم بنده نگفتم هر سوالی رو میتونم جواب بدم وعلامه دهر هستم انسان هر چقدر هم سعی در یادگیری وتعلیم داشته باشه باز کمه سوما بنده کارشناس حقوقی دادگستری هستم ودر دادگاه خانواده این معضلات رو از نزدیک دیدم چهارما شما چرا از طرف دیگران اظهار نطر میکنید مگه ایشون خودشون توانایی اظهار نظر ندارن در آخر اینکه شما بر چه اساسی به خودتون اجازه میدید که دیگران رو متهم به غرور کنید
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
6
6
برخی از مردان ایران عزیز غیرت دارن ولی متاسفانه مدتیه که به خواب رفته .من یه خانم هستم و از کاربرانی که آقا هستند خواهش میکنم به ناموستون اجازه ندید هر جور که دلشون میخواد تو جامعه حضور پیدا کنن نذارید فساد ایجاد کنن و هی نگیم مردم آزادن هر جور که بخوان لباس بپوشن . فسادش دامن خودمون رو میگیره
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
خواهر عزیز وبزرگوارم از ابرازنظرشما واقعا سپاسگذارم از اینکه دنبال کردن مسایل اجتماعی وخصوصا حجاب را برای خودتون یک دغدغه میدونید برای من به عنوان یک مرد ایرانی باعث افتخاره ایکاش همه بانوان مثله شما فکرکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
باور كنيد عده اي از مردان جرئت برخورد با همسرانشان را ندارند چون بلافاصله كار به بحث و مشاجره و طلاق و...ميكشه و آخرش هم پاي مهريه سنگين مياد وسط و اينجاست كه اين مردان از همان ابتدا ميگن ما خودمون رو درگير نمي كنيم و مخالفتي با بدجابي همسرمون نمي كنيم
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
نکته ای در دنباله حرف شما اینکه مردی که همسرش ازش تبعیت وفرمانبرداری نداشته باشه نباید اسمشو مرد گذاشت البته این معضل فقط توی تهران بوضوح دیده میشه که دلیل این امر برخورد وتلاقی فرهنگهای مختلف درتهران مسایل اجتماعی وشهرنشینی و توقعات بالاست اما ناشناس عزیز اینکه مردی بدلیل بالا بودن مهریه همسرش واحتمال مشاجره جرات مخالفت با بدحجابی همسرش رو نداشته باشه و به غیرتش برنخوره استدلال خنده دار و بی معنی به نظر میرسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آقا علیرضا خیلی خنده داره ولی واقعیت داره
یه سر به مراکز مشاوره و دفاتر طلاق بزنید متوجه موضوع می شوید
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
حتما همین جوره که شما میفرمایید ولی در کل هرکس مسوول زندگی خودشه به شرطی که به نظم وامنیت عمومی خدشه وارد نشه طبق اصول قانون اساسی
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
5
10
بقول آیت ا... طالقانی که بواقع تنها روشنفکر ایران بود در یکی از صحبت هاش گفت که میترسم زمانی برسد که غارت بیت المال یک امری عادی تلقی شود و مشکل ما فقط این باشد که موهای زنان بیرون است یا نه آقای محترم حجاب جزو فروع دین ما تو اصول دین گیر کردیم فکری بابت این بکنید.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آقا محمود دوست عزیز یک جامعه یک ملت وقتی پیشرفت میکنه و به سعادت میرسه که خودش رو اصلاح بکنه ما نمیتونیم بگیم حجاب فروع دینه اقتصادسالم اصول دینه حجاب دغدغه است مسایل اقتصادی دغدغه است مسایل اجتماعی وسیاسی هم دغدغه است ودر یک سطح وچهارچوب است باید برای اصلاح جامعه از خودمون شروع کنیم
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
سلام به آقا علیرضا بقول معروف باید در مسائل باید اهم و فلاهم کرد و گاهی با حل یک مسئله مهمتر مسئله و دغدغه دیگر خود به خود حل می شود
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
برادر عزیز آقای علیرضا
متاسفانه بزرگان ما با رفتارهایی که داشته و دارند باعث شده که بخشی از ملت ایران که خیلی محترم و عزیز می باشند به ارزش ها شک کنند چه برسد به اینکه بخواهند فروع دین را مراعات کنند
من خودم یک زمانی در شورای عالی جوانان بودم و میدونی تعریفی که از جوان شده چیست ( فردی مومن- نمازخوان - مسجد برو ) برای این قشر برنامه ریزی می کننند و من یک بار گفتم بابا اون افرادی که نماز نمی خوانند و مسجد نمی روند جوان این مملکت نیستند یعنی باید بروند خدایی ناکرده بمیرند.
اصلا آنجه که بجایی نرسید فریاد بود.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
برادر عزیز آقامحمود حق با شماست متاسفانه برخی افراد تندرو باعث شدند که بین مردم ومسوولین و مردم با مردم فاصله بیفته مساله اقتصادی مهمه متاسفانه مسوولان کشور یا ازین ور بوم افتادن یا از اونور بوم
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
16
8
مشکل اینجاست که چشمهایه برخیهاخیلی ناپاکه پس فرقی نمیکنه که زنها حجاب داشته باشن یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
دوست عزیز چرا حجاب خیلی تاثیر گذاره مثل اینکه بگیم در جامعه بلا نسبت دزد خیلی زیاده بس فرقی نمیکنه به در قفل بزنیم یا نه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
خصوصا اون چشمها ئی که زنان و دختران اروپایی را دادیم دید میزنن و آدرس میدهند و تو سر زنان ایرانی میکوبند.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۲۱:۰۸ - !!!!!!؟؟؟؟؟
۱۷:۴۱ - ؟؟؟؟؟!!!! ؟؟

چه شبهات و شباهات عجیبی!!
قدیما هرکس با خودش حرف میزد فکر میکردند شیرین عقل است ولی الان با وجود اینترنت و خصوصا همراه اگر کسی باخودش حرف میزند حتما گوشی همراه دارد. و هیچ مشگلی نیست.
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
نه شیرین عقل اونه چند نفر رو یک نفر میبینه دیگه حوصله همه رو سر اوردی
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
نا شناس المانی برو یک شیوه جدید برای تخریب من بیدا کن همه دیگه شناختنت که با نام من کامنت گذاشتی الان هم میخوای منو با این شیوه تخریب کنی من خودم با افکار ایشون مخالفم ولی باز هم به نظرم افکار تو هم قابل احترام نیست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ناشناس| Russian Federation | ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
نا شناس المانی برو یک شیوه جدید برای تخریب من بیدا کن همه دیگه شناختنت که با نام من کامنت گذاشتی الان هم میخوای منو با این شیوه تخریب کنی .....

آخه تو خودت هم بانام خودت کامنت نمیگذاری چه برسد به دیگران .واقعا مطمئنی حالت خوبه ؟؟

بارها برایت نوشتم تو به تخریب احتیاج نداری بهترین شیوه تخریب تو فقط و فقط سخنان و نظرات خود توست .فقط کافیست کامنتهایت را بدون تغییر بازخوانی کرد.
ضمنا چیزی را میشود تخریب کرد که قبلا ساخته باشند . سازه و اساس نظرات تو همان در حین نوشتن تخریب شده است .آوار را که نمیتوان تخریب کرد.
بیشتر بنویس ولی بارها گفتم مشکل اصلی را فرا موش نکن . زیرا هیچگاه در آینده هم نباید فرا موش شود.
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
من با نام خودم کامنت نمیگذارم؟ این تویی فکر کنم مشکلت حاد هست چندین کاربر با فواصل کیلومترها رو با هم یک نفر میبینی
کامنتهای تو واقعا یا توهین یا تهمت یا گلایه در بهترین صورت نیش زبان و کنایه هست
بارها گفتم راجب بیماری بارانویید
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
میگن یک ابزار وقتی دست کودک یا افراد نا اهل بیفته ازش سو استفاده میشه
یک سایت خبری که باید فضای ارامی داشته باشه و کاربران بتونن ازادانه نظرات خودشونو منتقل کنند رو متشنج کردی حال بگو من اوار هستم یا تو؟ کلا موج منفی به محیط براکنده میکنی خیلی به نوشته های بی محتوا هم از لحاظ ادبی هم اجتماعی هم انسانی هم شرعی هم خبریت مینازی روی افکارت تجدید نظر کن تا فردا کاسه چه کنم چه کنم دستت نگیری یادت باشه دنیا فضای مجازی نیست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ناشناس| Russian Federation | ۲۱:۴۹ - .....یک سایت خبری که باید فضای ارامی داشته باشه و کاربران بتونن ازادانه نظرات خودشونو منتقل کنند رو متشنج کردی ....

انصافا کاربر همه جا گیر شاگرد خوبی هستی تمام ایراداتی را که بهت وارده و بهت وارد کردم را هر روز جمع میکنی و مثل تکلیف شب به خودم تحویل میدی .علت اونهم ساده است .فکر میکنی کاربران مثلا به من خیلی توجه دارند بعد میخواهی تقلید کنی که نقل مجلس باشی همه روزه .باور کن اصلا تا حالا غیر از خودت هیچ کاربری اصلا نمیدونه منهم در سابت کامنت مینویسم .اینجا هرکس بکار خودش مشغوله .متوجه نشدی غیر از خودت که بعضا با چندتا بیرق و پرچم و اسم ...ولی خدا را شکر با همان اشتباهات و غلطها کامنت میگذاری کسی دیگه ای اصلا کاری به کامنتهای من نداره .اینقدر کامنت با محتوی و اصیل و پر بار هست که کسی گوشش بدهکار کل کل کردن تو با من نیست .از این بابت راحت باش داری به خودت بد میکنی و هر روز بیشتر از جمع کاربران دورتر میشی ولی این را بدان همه ما منتظر بازگشت تو هستیم و با خودت دشمنی نداریم فقط با افکار و نظراتت وقتی مرزها را میشکنی بر و بچ بهت تذکر میدهند همین.
فرید
|
Finland
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
4
5
اگر آن جریمه پول خرید غذای بچه آن خانم و یا پول دارو و کلا هر احتیاج دیگری که به زور از اون خانم شهروند گرفتند، باعث همزمان گرفتن آه و نفرین اون خانم و ریختن خشم و عذاب و نفرین خدا به حساب آقایون مثلا سالم. یعنی خود زنی! خیلی ادعای غیرت داریم، به جای جلوی ناموس مردم توی خبابانهای خودمون بگیریم، بهتر که دخترای ایرانیرو از خیابانهای دبی جمع کنیم و برگردونیم خونه و نه حقوق یه ماه یه خانم ازش بگیریم که بخواد منت هر نامردیرو بکش. بترسید از خدا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
اون دختري كه تو دبي تن فروشي ميكنه مطمئناً از ابتدا مسير زندگي خودش و خانواده اش كج بوده . مضاف بر اين دليل اين موضوع دليل نميشه با بدحجابي برخورد نشه
فرید
|
Finland
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
2
4
بعضیا توهم دارند نه فرشته های مامور بهشت و جهنمند و خیلی راحت از طرف خدا صحبت میکنند و ادعای خداشناسیم دارند. عمو علی توی شیمیایی سردشت شهید شد و پدرم میگفت که علی با دیدن یه دختر جوان که پوشش درستیم نداشته بود و بر اثر گاز شیمیایی داشتند خفه میشدند و عمو علی ماسک خودش و باز میکنه و به صورت دختر میزنه و لباساشم در میاره و به طن دختر میکنه و اینجا نکته را بگیرید و سالها بعد پدر خودم هم توی جبها مهزان شهید شدند و یه حرفش زندگیمو عوض کرد و اینکه مرد اون که زن بدکاره را از خونه بد بیاره بیرون و جوری اصلاحش کنه که مردم با افتخار اسمش بیارن و مرد اونی نیست که به زنی تهمت بزنه و یا حتی به این موضوع هم فکر کن. تو رو خدا مردم اذیت نکنید که روح شهیدامون عذاب بکشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
چه استدلال خوش باورانه اي
" تو رو خدا مردم اذیت نکنید که روح شهیدامون عذاب بکشن "
آقا فريد واقعاً اگه زنان و دختران آزادانه با هر تيپ و قيافه اي (همينجور كه الان هست) تو خيابونها رژه بروند و دلبري و طنازي كنند روح شهدا شاد ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
سلام به ناشناس بزرگوار
میدونی چیه واقعا خانواده شهیدان و ایثارگران رو سر و چشم ما جا دارند این حرف و ار ته دلم می گم ولی اگر سر هر مسئله ساده بخواهیم از اعتبار و ارزش اونها خرج کنیم .... خیلی خطرناکه
یعنی خانواده شهیدان از این همه دزدی و اختلاس و کلاهبرداری ناراحت نمیشن شده تو یک دادگاهی در مورد اختلاس و کلاهبرداری های کلان که به اندازه بودجه مملکت می باشد گفته باشند که بابا خانواده شهدا ناراخت شدند .

یک خورده کلاه خودمون قاضی کنیم.

یک بار تو یک دادگاه من وکیل کسی بودم که اتفاقا همین موضوع یکی از موارد شکایت توسط مدعی العموم بود به او گفتم قبول این خانواده شهدا باید هویت حقیقی یا حقوقی داشته باشد که من بروم و از ایشان رضایت بگیرم و اصلا شما از طرف خانواده شهدا وکلات داری که داری این بحث ها را مطرح می کنی
ختم موضوع و رسیدگی به شکایت بعدی آغاز شد.
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
6
2
اگر منظور واقعا بدحجابی است که در این صورت باید گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند اجرا شود فکر می کنم منظور کشف کامل حجاب است که این روزها به صورت مکرر مشاهده می کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
4
1
بااین قانون پولدارامیتونن حجابو رعایت نکن میگن پولشو میدیم
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
4
2
شهدای ما جوانانی بودن که در زمان شاه بزرگ شده بودند و هر نوع بی حجابی و ... را در اون دوران دیده بودند اونها به خاطر خاک و وطن به جنگ رفتند .. هنوز قرنهاست بی بندوباری فسادها، گرونی ها ، اختلاسها و خیلی موارد دیگر رو که همه میدونیم به حجاب ریط میدن شما ها اگه خیلی زرنگ هستین از هنرپیشه ها شروع کنید چون مردم اونها رو الگوی خودشون قرار میدن هر وقت از اونها پول گرفتین از مردم هم بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
گلي خانم
شهدا در مكتب امام راحل تربيت شده بودند
اخيراً فرح پهلوي هم همين حرف رو عنوان كرده بود كه اين هايي كه در زمان جنگ از كشور دفاع كردند تربيت شده دوران ما بودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
فرح فلک زده اگه خیلی هنر داشت همون بچه های خودشو تربیت می کرد که از چهارتا فرزند دو تاشون خودکشی کردن و دو تا هم آویزون وطن فروشهان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
مطمئنا جمعی از شهدای عزیزمان تربیت شده دوران پهلوی بودند!
لطفا تحقیق کنید !! بسیاری از شهدای عزیزمان تا قبل از انقلاب آشنایی چندانی با امام نداشتند!
این نظر شما خودخواهانه است!!
شهید بابایی و شهید عباس دوران که تحصیل کرده های آمریکا بودند!
لطفا همه چیز رو به نفع کسی مصادره نکنید!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
گلی خانم قربون دهنت گل گفتی اول از هنرپیشه ها شروع کنن که اخلاق حرفه ای واسشون هیچ ارزشی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
4
3
باید ریشه یابی کرد. فکر میکنم اولویت های زیادی داریم. تا بد حجابی مثلا اختلاس گرانی که هیچ وقت گیر نیافتن دکل نفتی که مال مردم گم میشه ارسال 3تن4تن طلا در عراق در حالی که این همه گرسنه داریم و خود. امام های ما نیز با زر سیم مخالف بودن نمیدونم چرا مقامات ما چنین کاری میکنند اسمشو چی بیزارید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
اولويت حفظ حجاب از نان شب هم واجب تر است هر چيزي جايگاه خودش را دارد. مسيحيان چند صد سال هر چه تلاش كردند موفق به فتح آندلس نشدند اما با ترويج فساد اين كار انجام گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
4
3
این بد حجاب ها تربیت شده همین دوران هستند مانند اختلاس گران دنبال چی هستید خود را از خود جستجو کنید
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
1
1
مکاتب جای خود ولی زمان و مکان چیز دیگه ای هستش که تکنولوژی و مد با مکتب کاری نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
3
3
به جای این که تو نخ لباس و زلف خانمها بروید، تو نخ اقتصاد بیمار کشور و محتاجی برخی از خانواده ها که حتی به نان شب محتاجند بروید.شرم کنید .
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
گل گفتی ناشناس عزیز من دانشجوی دانشگاه آزاذم نو پرداخت شهریه ام موندم دو سال نامزد کردم نتونستم خونه اجاره کنم دست همسرمو بگیرم بریم سر زندگیمون بعد اونوقت شکم سیرا ومرفهین بی درد که واسه همه .. هستن و واسه خودشون.......میخان واسه کل ملت نسخه بپیچن
فرید
| Finland |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
۱۰۰٪ موافقم.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
8
6
احسنت بگیر ید جلوی این زنان بی حجاب رو .اسلام پیروز است. وانشا الله تا قیام افا ما هستیم. در صمن آقایان مسئولین باید اپادیت باشیم. باید این قانون شکنی مجازاتش سنگین باشد. بله این ها هم باید اضافه گردند. 2.6ماه حبس ساعتی3مجازات های اخطاردهنده4)محرومیت از رای دادن 5) پایین اوردن در امد7) بالا بردن هزینه خرید مانتو و هرچی 8) ممنویت رفت امد در
بازار البته س
پاسخ ها
فرید
| Finland |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
خدا را شکر که تعداد آدمهایی مثل شما خیلی کمتر از آن چیزیست که خودت فکرش بکنی. شما ایران با عربستان اشتباه گرفتید و یا کلا .....
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
آقا فرید دوست عزیز شما باور کردی ناشناس حرفاش جدی بود داشت مسخره میکرد دور هم بخندیم ویاد قرون وسطا بیفتیم
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
8
5
برای پشه های سفید تهران هم جریمه در نظر بگیرید. اگه از هر پشه ای فقط 1000 تومن به زور بگیرید خیلی پولدار میشیدآ!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
2
3
حجاب باید به مرور زمان هم درست بشه نه با زور و جریمه بهتره که فرهنگ سازی کنیم
یا علی
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
1
3
احسنت، من با اجرای این قانون بسیار موافق هستم. ادامه بدید و از مخالفتها هم نهراسید که انشاءالله پیروزید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین