کد خبر: ۱۴۷۲۰۲
تعداد نظرات: ۱۹۹ نظر
تاریخ انتشار:
اشتباه فاحش عارف در اولین مناظره تلویزیونی؛

کاندیدای اصلاح طلبان در مناظره چه گافی داد؟

در حالی که در مناظره امروز عکسی مربوط به یک معدن در جنوب غربی امریکا به نمایش گذاشته شد، عارف کاندیدای اصلاح طلبان گفت که این تصویر یک دره است که در کشور ما فراوان است و جزو آثار بسیار زیبا است.
گروه سیاسی - در حالی که در مناظره امروز عکسی مربوط به یک معدن در جنوب غربی امریکا به نمایش گذاشته شد، عارف کاندیدای اصلاح طلبان گفت که این تصویر یک دره است که در کشور ما فراوان است و جزو آثار بسیار زیبا است.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، در نخستین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری که بعد از ظهر با حضور هشت کاندیدا برگزار شد که «مرتضی حیدری» در بخشی از این مناظره هشت تصویر به کاندیداها نشان داد و از آنها خواست تا نظرات خود را راجع به این تصاویر بیان کنند.


یکی از این تصاویر مربوط به یک معدن بود. معدن یوتا در جنوب غربی امریکا که با 1200 متر عمق بزرگترین گود معدنی ایجاد شده توسط بشر در جهان است.
کار خاک برداری این حفره عظیم از سال 1863 شروع شد و هنوز ادامه دارد و هر روز بر بزرگی آن افزوده می‌شود. این معدن متعلق به شرکت شرکت ریو تینتو (Rio Tinto) است. این معدن به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ مس در ایالات متحده، حدود 13 درصد از مس مورد نیاز این کشور را فراهم می‌کند.
این معدن به مدت بیش از 100 سال مشغول عملیات بوده و بیش از هر معدن دیگری در جهان سنگ معدن مس تولید کرده است (حدوداً 16.4 میلیون تن)
معدن مس یوتا در هر سال حدود 272000 تن مس، همراه با 500000 اونس طلا، 4 میلیون اونس نقره، حدود 30 میلیون پوند مولیبدن و تقریباً 900000 تن اسید سولفوریک، به عنوان فرآورده فرعی کارخانه ذوب، تولید می‫کند.
هنگامی که این تصویر به کاندیداها نشان داده شد، عارف کاندیدای اصلاح طلبان پاسخ عجیبی در این زمینه داد.
عارف اینگونه پاسخ داد: این تصویر یک دره است که در کشور ما فراوان است و جزو آثار بسیار زیبا است که می‌تواند به جذب توریسم کمک کند. جذب توریسم و صنعت گردشگری از اولویت‌های کشور باید باشد که می‌تواند در معادلات فرهنگی و افزایش ثروت و ایجاد اشتغال موثر باشد.
گرچه هفت کاندیدای دیگر پاسخ درستی در این زمینه ندادند، اما مثل عارف دچار این اشتباه فاحش نشدند.
خواندن نظرات دیگر کاندیدها هم جالب است:
رضایی: این تصویر یک معدن سنگ آهن یا مس است که نزدیک یزد و کرمان وجود دارد و خاک برداری شده و خاک آن را برده‌اند که از درون آن فلز تولید کنند و نشان می‌دهد ما باید خام فروشی را در کشور تمام کنیم.
روحانی: این تصویر یک معدن ارزان است که معمولا افراد در عمق بسیار زیاد آن برای استخراج تلاش می‌کنند و این معدن شبیه معدن مسی است که چند جا بازدید کردم..
غرضی: معدن متروکه که صاحبش حتما فراری شده و آن را رها کرده چون تورم پوست او را کنده و یا الان در زندان است!
قالیباف: این تصویر نماد تخریب محیط زیست است چون حتما گودبرداری از این معدن برخلاف نظر کارشناسی صورت گرفته و به همین دلیل رها شده و بعد هم در آینده اگر توجه نشود به مرکز زباله تبدیل خواهد شد. این نتیجه یک اقدام غیرکارشناسی و تخریب محیط زیست و اقتصاد کشور است که باید جلوی آن را گرفت.
ولایتی: این تصویر یک کار عمرانی رها شده است که غیرفنی و غیرمنصفانه از آن بهره‌برداری شده و البته بسیار عبرت آموز است؛ ممکن است بخشی از علل رها کردن آن این بوده که تعدادی از پروژه‌های ما به خاطر فقدان بودجه نیمه‌کاره مانده است.
جلیلی: بخشی از ظرفیت کشور است که احتیاج به مدیریت صحیح برای استفاده حداکثری دارد.
حدادعادل: این عکس یادآور ثروت عظیم کشور ما از حیث منابع زیرزمینی و معدن است و به ما ایرانی‌ها یادآوری می‌کند که اگر در شمال جنگل داریم در کویر معدن داریم و همه جای ایران صاحب ثروت‌های خدادادی و منتظر عزم و اراده ما ملت با دولت خوب است که انشاءالله این ثروت‌های بالقوه را بالفعل کنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۹۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶۰
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
83
226
معدن مس Kennecott همانطور که دکتر عارف بدرستی گفت یکی از جاذبه های توریستی شناخته شده و مشهور آمریکاست...
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
البته که دکتر عارف منظورشان صرف هزینه برای توریستی کردن معدنی در آمریکاست !! طرفدارانشان هم در گاف دست کمی ندارند .
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
این تصویر یک دره است؟
john
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
از جاذبه های آمریکاست؟؟؟!!!!
چرا ما حتی از عکسش لذت نمی بریم؟؟
به خود آمریکائیا بگی می خندن...
نگو مجیدجان!
سید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عارف اینگونه پاسخ داد: این تصویر یک دره است که در کشور ما فراوان است و جزو آثار بسیار زیبا است که می‌تواند به جذب توریسم کمک کند. جذب توریسم و صنعت گردشگری از اولویت‌های کشور باید باشد که می‌تواند در معادلات فرهنگی و افزایش ثروت و ایجاد اشتغال موثر باشد.
دوست عزیز قبول کن که عارف بیشترین گافو داده
mhr
| UNITED STATES |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بله
معدن مسی هست که در کنارش جذب توریست و درآمدزایی هم انجام میشه
از این بابت عارف درست گفت
ولی از بابت دیگه که گفت یک دره هست اشتباه گفت
چون خیال کرد یک دره ای تو یک جنگل هست که میشه گردشگری کرد
از همه بدتر رضایی و روحانی و غرضی بودن
رضایی که آدرس معدن رو داد و روحانی هم گفت که من رفتم و غرضی هم گفت احتمالا صاحبش زندانه
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
البته آقای عارف از این درهها زیاد در ایران دیده اند میشه به ما هم آدرس بدید که بریم ببینیم ا قا مجید چطوری روت میشه چنین دروغی میگی که جناب عارف درست گفتند که در آمریکاست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
نه عزیزم، دکتر شما نگفته معدن مس، ایشان فرمدند: این یک دره است مثل هزاران دره دیدنی در کشور و جاذبه توریستی دارد.
ناشناس 3
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بابا شما دیگه چقدر باحالید تهدید رو تبدیل به فرصت کردید
ایران دومین ذخیره مس در دنیارو داره ایشون 4 سال معاون اول بوده نیاز نبود از خاطرات امریکاییشون مایه بزارن کافی بود تو 4 سال زمام داری شون یه سری به معادن جنوبی بزنن تا " بفهمن " در مناطقی که میزان آب در حد سهمیه بندی است و امکان تبدیل ثروت ملی به منطقه گردشگری!!! نیست
راستی آمریکایی ها به "بازار" میگن "بازار " نه " فستیوال"
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عارف هم بدرستی نگفتن ایابه نظرشما معدن بادره یک چیزاست؟ وگفتن درکشورماازاین دره های توریستی زیاد است که به قرینه دره درجمله حذف شده نه معدن توریستی ونه درکشورما
تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
یکی نبود یه کلاس ادب واسه اینا بزاره
پیر مرده حوصله نداره حداقل وایسه مناظره تموم بشه بعد انتقاد کنه
هیچی نشده حوصله نداره.
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ماست مالی نکن برادر. طرف اصلا نفهمید اینجا معدنه. فکر کرد آثار باستانیه. وای به اون دولتی که معاون اولش، فرق معدن و جاذبه گردشگری رو نفهمه.
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
لطفا کاندبداها را به استهزاء نگیرید ...
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقای عارف نشان داد بهره ی هوشی پاینی دارد
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عافگفت دره نه معدن خوب چرا نگفت قبلا معدن بوده الان جزء گردشگری شده چرا شما دارین مغلطه میکنید و یه جور دیگه نگاه میکنید تا کی میخواید خودتون رو گول بزنید عارف اصلا نمیدونست اونجا کجاست همونطور که بقیه نمیدونستن فقط گفتن معدن باورکن که داری خودتو گول میزنی
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
شخصیت علمی آقای عارف بیشتر از آن چیزی است که با این گاف ها بر آن خدشه ای وارد بشه ضمن اینکه شخصیتی است عملگرا.
ایشان در مهندسی مخابرات دارای جایگاه جهانی است.برای اینکه قدر و منزلت این دانشمند کشورمان را بفهمید بهتره تو گوگل AREF NETWORK را سرچ کنید.اینهم لینکی مشابه:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammad-Reza_Aref
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بولتن ضمن تشکر از چاپ کامنت اینجانب لینک را اشتباهی گذاشته بودم.
http://www.ifp.illinois.edu/~ratnakar/pdfs/aref_isit_05.pdf
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آزاده خانم این جاذبه ی توریستی عمیق ترین "دره" ی ممکن است.
ضمنا آقای محمد خان،منظور ایشون رو می شد به سادگی از حرف ها فهمید! که چرا ما همچین جاذبه ای نداشته باشیم؟؟؟
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
114
77
جالب بود حسن روحانی اعلام کرد من قبلا به این معدن رفته و از ان بازدید کرده ام!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دروغ نگو عزيز گفت مشابه اين معدن را ديده ام.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اقای روحانی همچین حرفی نزدن . گفتن نمونه اش در داخل کشور هست و دیده ام شایعه درست نکنید
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بله همانطور که ایشان گفتند من انرژی هسته ای را متوقف نکردم و بعد در صفحات کتاب خودشان مشخص شد که ..... . راستی اون فایل pdf مربوط به کتاب آقای روحانی رو حتما دانلود کنید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
این نوع معدن تو ایران هست و تو خیلی کشورهای دیگه هم ممکن است باشه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
***خیلی شبیه به ***معدن مسی است که من چند جا بازدید کرده‌ام.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دوست عزیز بیشتر دقت کن گفت شبیه شو دیدم و رفتم نگفتم همین معدن جو نده دوست عزیز
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بابت موضوعی که فیلمش به عنوان سند موجود هست نمیدونم این منفی ها چه معنی داره ! فکر میکنم معنیش میشه کتمان حقیقت !
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
من طرفدار دکتر جلیلیم اما جناب روحانی گفتند "مانند" آن معدنیست که بنده دیدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اشتباه نکن
گفت شبیه معدنای مسیه که بازدید کردم
تازه فقط اون اشاره کرد که معدن مسه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اقا محسن این حرف را زد.
ناشناس
| - |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
نگفت به این معدن رفتم گفت معدنی شبیه به این و برداشت مس را درست گفت .
دلباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
37
152
دوست عزیز شما اول بهتره تیتر خبر خودتون رو اصلاح کنید و فاحش رو فاش ننویسید . بعدا اینطوری از اشتباه دیگران شاد بشید. آیا رسالت شما فقط در تخریب دیگرانه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دمت گرم ، خعلی باحال بود .
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دلباز عزیز کاش اشتباهات همه به سادگی غلط املایی باشه...این اسمش تخریب نیست...انتقاده...این دیگران هم مردم درو همسایه نیستن که نخوایم اشتباهاتشون رو متذکر بشیم...اشتباهات اینها زندگی یک ملت رو تخریب میکنه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
31
132
لطف کنید از گافهای آقا دکتر جانشین خلف اون دکتر دیگه هم بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اين بخشي از کشور ماست!!!
همين
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
نظری ندارم:)مدیریت،...یکبار دیگه جواب ها رو بخوانید...همین دومی :) ظرفیت هم یادت نره.
میم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جلیلی:قانون هدفمندی یارانه ها یه قانونه!!!!!
خخخخخخخخخخخخخ
خسرو خوانپایه
|
POLAND
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
20
116
اشتباه نکنید این مناظره نبود بلکه مسخره کردن ملت از سوی سازنان صدا و سیما و سست نشان دادن پست رییس جمهوری بود که البته اقای دکتر اصلا نباید در مرحله دوم به هیچ کدام از سوالات یا عکس ها پاسخی می دادند
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقای عرف نشان داد که هم ظرفیت پاینی دارد وهم زود قضاوت می کند وهم نمی تو اند از موقعیتها بسود خود استفاده کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
19
118
گفته های کاندیداها ایراد نداشت ایراد از حرکت مسخره صداو سیما ست.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
25
116
شما اول فرق فاحش و فاش را یاد بگیر و بعد از آقای عارف ایراد بگیر ، مثل اینکه لرزونک شدید ها
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اقای عارف ظرفیت پاینی دارد وفقط به دنبال هاشیه سازی است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اینکه نسبت به اتفاقاتی که میوفته حساسیت داره ربطی به حاشیه سازی نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
14
113
حضرت عباسی بشما اگه نشان میدادند چه میگفتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
من فکر کردم دهانه آتشفشانه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عکس اونقدر تابلو بود که به بچه دو ساله هم نشون می دادن می فهمید معدن نه دره توریستی
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آخه آدم عاقل شما که نباید از ایشون در حد یک ادم عادی انتظار داشته باشید...منو شما اگه ندونیم این تصویر یاداور چه نوع مکانهایی هست که مشکلی پیش نمیاد اما کسی ک میخواد اداره ی مملکت رو به دست بگیره و مدعیه ک به مسایل و مشکلات آشناس خیلی خنده داره اگه دره رو از معدن نشناسه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اون عکس رو فقط کسی میتونه تشخیص بده معدنه که قبلا" یه همچین عکسی رو دیده باشه...هیچ ربطی هم به توان مدیریتی یک فرد نداره
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اگه بچه دوساله می فهمید که الان تو هم میفهمیدی اینی که عارف گفت درست بود معدنه غیرفعالیه که به عنوانه منطقه توریستیه. اینو یه بار به آدم می گن می فهمه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
28
97
خیلی ناجوانمردانه تیتر زدید. بقیه که تابلوتر سوتی دادند. خدا به شما و ما رحم کنه...
پاسخ ها
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ناجوانمردی اینه که یه همچین جنابی نهایتا اختیار من و تو و این مملکت رو به دست بگیره
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
نا جوانمردانه است که کسی با این بهره هوشی پاین وظرفیت کم هوس به دست گرفتن قدرت ریاست جمهوری کرده است
میم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ناجوانمردانه است که 8کاندید رو در این حد پایین ببینن
سیاست ریاست جمهوری در گرو 4تا عکس نیس
بینش سیاسی داشته باشید
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
19
82
گاف نبود. مگه گفتن نظرت چیه نظرشو داد. اگه میگفتن ای معدنه اره حرف شما درست . خیلی ها ممکن چنین اشتباهی کنن در ضمن عکسش هم بی شباهت به منظره طبیعی نیست
پاسخ ها
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آخه ایشون گفتند از این درهها زیاد درایرانه میتونست بگه مثل دره است نه که بگه در ایران زیاد داریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جان برادر کسی که می خواهد ریس جمهور شود باید خیلی با هوشتر وریز بین تر از این حرفها باشد باید کمی تا مل کند بعد جواب بدهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
45
138
اگر آقای جلیلی هم به عنوان اولین نفر اون عکس را میدید احتمالا میگفت یکی از خاکریزها در دفاع مقدس است.
پاسخ ها
عبداله ازمشهد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اگر امثال اقای جلیلی نبودند تو حالا باید احتمالا در انتخابات عراق شرکت میکردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آفرین خوب گفتی
سید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
به جای پیش بینی کردن اینکه اگه چی میشد فلان میشد قبول کن که همه سوتی دادن
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
با همین احتمالات آخر خودتان را می کشید!

اگر آقای جلیلـی هم به عنوان اولین نفر آن عکس را می دید با دید بسیار فراتر و لحن بسیار گویاتر از دیگران،همه را مستفیض می فرمودند.

درود بر رزمنده فیزیکی دیروز و هسته ای امروز و اقتصادی فردا :

دکتـــــر سعیــــــد جلیلــــــــی
کورش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خیر آقای جلیلی با هوش تر از این حرفهاست/
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جلیلی بری از دروغ و ریا

وفادار آقاست بی ادعا

ز سازشگری دور، پر همت است

به خدمت کند جان خود را فدا


تا کور بشه چشمی که ، نمیتونه جلیلی رو ببینه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
همونطور که محسن رضایی رزمنده وقتی دید دفعه اول گفت معدن نه خاکریز دفاع مقدس آقای جلیلی هم میگفت معدن
سعید سعید سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عااااااااااااالی بود،بهترین نظری که از روز مناظره تا الان خوندم :))))))
یعنی همه از روی هم گفتن،نظراشونو مینوشتن رو کاغذ،جمع میکردن گاف همه دونه دونه مشخص میشد تا دهان خیلی ها بسته شه :))))))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
با این حرفت عارف رو خوارتر میکنی نه جلیلی رو کوچیک
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
13
57
یه کنکور دیگه هم اضافه شد.کنکور ریاست جمهوری!!!!!!!! فقط حیف نمره منفی نداشت؟؟؟؟ من احساس می کردم جایگاه مجری ار کاندیداها بالاتره است. متاسفانه کسی هم ابتدا اعتراض نکرد چون آخه با 3 دقیقه میشه در مورد مشکلات اقتصادی مردم نظر داد و بدتر از اون در 90 ثانیه دیدگاه یک نفر را به چالش کشید؟؟؟و بعد.... !!!! کاندیدی که از حق مردم که بیننده صدا و سیما بودند نتونه دفاع کنه چطور می تواند از حق مردم در امور دیگر دفاع کند. از جناب آقای عارف و محسن رضایی تشکر می کنم که از حق مردم دفاع کردند.به نظرم باید ضرغامی از مردم عذر خواهی کند و بهانه ای نگیرد.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
مجری در جایگاه مردم قرار داشت و از جانب مردم صحبت می کرد و هدف سوالات هم روشن شدن نظرات کاندیداها برای مردم بود و صد البته که جایگاه مردم بالاترین جایگاه است
سید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
از یک نظر این مناظره خوب بود
چراکه خصوصیت های اخلاقی کاندیداهارو مشخص کرد
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جان برادر : آقای عارف که زود جوش آورد نشان از ظرفیت پاین ایشان دارد /کسی که می خواهد عنان یک مملکت را به دست گیرد باید عجولانه تصمیم نگیرد وقضاوت نکند /وی نتوانست از وقت خود استفاده کند زرنگ کسی است که بیشترین بهره را از کمترین زمان ببرد /
ناشناس
| FRANCE |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
کاملا با پاسخ ها موافقم.

ضمنا اضافه می کنم: هر حرکت نویی همیشه با تمسخر افراد کوته فکر مواجه میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
20
72
معدن مس Kennecott همانطور که دکتر عارف بدرستی گفت یکی از جاذبه های توریستی شناخته شده و مشهور آمریکاست
اینم سایت رسمی ایالت یوتا
http://www.utah.com/attractions/kennecott.htm
پاسخ ها
ناشناس 3
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
یعنی ایشون ایالت یوتا رو بهتر از سرچشمه کرمانی میشناسه که 4 سال معاون اولش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
84
40
از دست عارف و قالیباف و غرضی کلی خندیدیم
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
18
56
شما اطلاعات تون رو بالا ببرین.عزیز من الان یکی از بزرگترین گردشگری ها بحث ژئوتوریسم هست. شنیدین؟؟؟
پاسخ ها
سید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بله شما درست میگید
ولی این که تو ایران نیست
به جواب عارف دقت کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
پس حتما به عارف بگید یه سری به سرچشمه کرمان بزنه بد نیستا با مشکل بی آبی دز اون منطقه گردشگری هم آشنا میشه
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
20
71
با سلام، دکتر عارف اولین نظر را دادند!!!! سوال آقای حیدری درمورد این نبود که عکس متعلق به کجاست؟بلکه نظر را پرسید و دکتر عارف هم نظرداد!!! با این حال چندان بعید نیست دولت آمریکا در پایان استفاده از معدن از آن برای جذب توریسم استفاده کند!!! چون واقعا ظاهری جذاب دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ماله کشی بر اشتباهات و گافهای عارف ممنوع!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
شماها خوابین به خدا اگه مثلا این حرفو احمدی نژاد یا بقیه این نامزدها میزدند رسواشون میکردید تو شبکتون من و تو تی وی
هانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
25
79
اتفاقا جناب عارف درست گفتند که منطقه گردشگری است زیرا این معدن در یوتا محلی برای گردشگری و بازدید است جناب رضایی که ان را در یزد است قالیباف هم که گفت به بازدید آن رفته است دیگران هم که از متروک بودن معدنی درآمریکا اظهار تاسف کردند یا ایراد فنی خنده دار گرفتند این حرکات سخیف شما هم به مدد الهی تبدیل به امداد های غیبی خواهد شد بمانید تا ببینید بندگان خدا ومکروا ومکرالله والله خیرا ماکرین
پاسخ ها
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ما درست مثبت دادیم
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
یه منفی مال منه
رضا
|
SERBIA
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
15
50
دیدگاه 8 نامزد ریاست جمهوری که هر کدام مدت طولانی در پستهای کلیدی در کشور بودند تاسف انگیز است. که کوچکترین اطلاعاتی از بخش معدن ندارند که یک ثروت ملی ، اشتغال زا و درامد زا میباشد.و میخواهند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
تو این عکس معدن بهتربود اظهار نظر نمیکردن
درسته عارف وحشتناک ترین سوتی رو داد من خودم یه ساعت میخندیدم
ولی نظر بقیه هم کمتر از نظرعارف نبود
منتها فقط از بس به عارف خندیدم مجالی پیدا نشد به بقیه هم بخندیدم
ولی اقای غرضی از همه بیشتر استعداد خندادن مردمو داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
قالیباف گفت تخریب محیط زیست!!!
مریم سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
5
11
اولا از بولتن نیوز به خاطر نشر نظرای مخالف تشکر میکنم تبریک میگم چون نقدپذیری اتفاق جدیدیه تو این سایت ! بعدم این مناظره نبود مسابقه بود واقعا صدا سیما کارشو به خوبی انجام داد و به هدفش که خورد کردنو پایین اوردن مقام ریاست جمهوری بود رسید من انتظار داشتم اخرش مجری بگه حالا یه دستو جیغو هوراااا که متاسفانه این حرکت انجام نشد ما به اوج شادی و خنده نرسیدیم ! ولی امیدواریم توصیه های اقای عارف و رضایی در برنامه بعدی مناظره ها تاثیر گذار باشه و این روند اصلاح شه . ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
ریاست جمهوری هشت سال گذشته به برکت برخی باندها با ناسزاها و توهین ها خورد شده، اینها که فقط کاندیدا هستند، نه رئیس جمهور...!!!!
آرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
این مناظره یک روش برای سنجش ظرفیت آ قاین بود که آقای عارف صفر گرفت
ناشناس
| FRANCE |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
کاملا با آقای آرمین موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
4
7
هیچ کدومشان وقت شناس نبودند ساعت داشت 7:15 را نشان می داد در صورتی که نماینده ها قرار بود ساعت 7 شروع کنند.مدیران ما برای وقت ارزشی قائل نیستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
6
7
اخلاق اسلامی رو رعایت کنید! این درست نیست که این افراد رو مسخره می کنید!!!! حالا شما با این ها هم عقیده نیستید اما مسخره کردنشون به هیچ عنوان کار درستی نیست. تقوا رو رعایت کنید و خبر رو بردارید. یه کم از نامزدتون جلیلی اخلاق و تقوا رو یاد بگیرین!
کار صدا و سیما واقعا زشت بود. من موندم کارشناسای این برنامه مزخرف کی بودن؟!!!! وقتی افراد متخصص خانه نشینند و یک سری با رابطه مناصب مهم رو میگیرن بهتر از این نمیشه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
کار صدا وسیما بد نبود /آقایان نامزد خیلی کم ظرفیت وبزر گ بین بودن
علی حاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
8
8
با سلام
این اشتباه سهوی می توانست از سوی هر فرد دیگر با هر سطح اطلاعات نیز سر بزند. حالا همه هم متوجه شدند، اینکه شما به عنوان یک خبرگزاری به اصطلاح اخلاق گرا آن را بزرگنمائی نموده و با نیت تمسخر آن را انعکاس می دهید، کار غیر اخلاقی و باعث کاهش تعداد مراجعه کنندگان خواهد شد. اگر کمی حرفه ای هم عمل کنید به صلاحتان نیست این گونه عمل کنید.
با تشکر
حاتمی از اصفهان
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
عزیزم نظره هرکه یه جور برداشت داره
kandid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
9
12
آخه این خبر یعنی چی؟چرا بغض و کینه دارید؟پس فردای قیامت میگن چرا گذاشتی اینو میگی از بغض خاتمی؟
پاسخ ها
مازیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خیر بغض نیست /تا سف است برای کسانی که با این ظرفیت پایین می خواهند عنان مملکت را در دست بگیرند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقا مازیار با شما موافقم منتها بعضیها عشق جناح کورشون کرده حالا اگه همین اشتباه رو یه اصول گرا کرده بود تا چند وقت روزنامه های اصلاح طلب روش مانور میدادن آقای عارف اشتباه کرد البته منم با تخریب مخالفم و فکرمیکنم این جور اشتباهات رو نباید گنده کرد چه از طرف جناحها و چه از طرف رسانه ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
1
7
کارگردان این برنامه ، کارگردان مسابقه های تلویزیونی است. تم و سلیقه ی این تییی داره برای چی این طوری انتخاب کردند کارگردان را.
هدف از نظرخواهی در مورد عکس معدن خارج و ساعت 7 و ربع چیه ؟ یا هدف از تست مجری گری و مگه هوش و سخنوری و روانشناسی معیاره! برنامه و کار و طرح را می خواستیم بفهمیم فراتر از شعار
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
8
6
به هر حال اقای دکتر جلیلی اشاره به بخشی از ذخایرظرفیت عطیم کشور نمودندکه نیاز به مدیریت صحیح داردعزیزان ایشان نسبت به سایرین درست تر ارائه نظر نمودندچون معادن هم ثروت عظیم هر کشوری محسوب می شود ونیاز به مدیریت صحیح داردوهر کشور که دارای معادن است باید توجه به ان نماید حال این عکس معدنی است متعلق به کشوری دیگرمهم نیست مهم دیدتوجه مسئول به ذخایر ملی ومعادن ومنابع ودر کل همه امورکشور است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
12
فرض کنید این یک گاف بود . و آقای دکتر عارف قبلا این عکس معدن آمریکا را ندیده بوده است ( اصلا چنین معدنی با این شکل و شمایل در این نداریم اگر داریم عکسش را بزنید ). این گاف نبود که یکیشان اظهار فضل کند و بگوید معدن یزد است ، یکیشان بگوید متعلق به یک معدنکار ورشکسته است ، دیگری بگوید این تخریب محیط زیست است و ...
آیا این مسخره بازی صدا و سیما مسخره کردن ملت نبود؟
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله داریم معدن سرب روی انگوران
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
11
این عکس متعلق به یکی از معادن مس در سال 1995 است که الان تبدیل شده به یه منطقه گردش گری (نظرمو بذارین اگه بی طرفین)
http://photography.nationalgeographic.com/photography/enlarge/copper-mine_pod_image.html
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
12
3
صدا و سیما با این مناظره ش چقدر حاشیه درست کرد ! واقعا راست گفتن که در شان مردم نبود ! اگه عکس معدن تو آمریکا بود که خیلی سووتی بدی بوده که صدا و سیما مرتکب شده ! اما تنها خاصیت این مناظره این بود که نحوه برخورد و سعه صدر نامزد اصلاح طلب رو به نمایش گذاشت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
7
11
سوال نامربوطو بهتره همین طوری جواب داد،دکتر عارف جواب شایسته ای دادن کاملا متناسب با شرایط بود
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گل گفتی : از همین مناظره تا حدودی ظرفیت و نحوه ی برخورد با مشکلات را افراد سنجیده شد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
4
ایا این مناظره به نظر شما در شان و مقام مردم ایران و کاندیدای محترم بود؟ 1)بلی 2)خیر
لطفا با بلی خیر پاسخ بدهید و از هر گونه توضیح اضافی پرهیز فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بستگی داره کدوم کاندیدا و کدوم مردم منظورت باشه؟
کورش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
سندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
7
دروغ پشت دروغ.آقایان از این معدن بازدید کردندوعکس یادگاری هم گرفتند .عاقبت ما جی میشه با یارانه کالا و یارانه سبز و بیمه برای همه مردم.معلومه بیچاره بدتر از امروز
سید خرمشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
8
سید غرضی حرف دل مردم میزدای کاش میگذاشتن بیشتر رازدلش میگفت
توحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
7
گاف خبرگزاری بولتون : این مکان تو آمریکا به عنوان یه مکان توریستی به حساب می یاد .
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
4
از همه این حرفا گذشته . اینکه کی اشتباه گفته کی نگفته . واقعا هدف صدا سیما از نشون دادن این عکس که به کشور ما مربوط نمیشه بلکه متعلق به امریکاست و برداشت خاصی هم ازش نمیشه کرد چی درمورد یه گودال یا معدن خالی از تجهیزات میشه برداشت کرد ! اوج به سخره گرفتن نامزدای ریاست جمهوری !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هدف صدا و سیما اینه که بگه ما از کشورهای غربی خیلی عقبیم. با اینکه معادن زیادی داریم اما ازش استفاده توریستی و گردشگری نمی کنیم تا کسب درآمد کنیم. اینکه ما هم باید از غرب در این زمینه تقلید کنیم. در واقع میخواست نگاه کاندیداها رو دراین باره بفهمه. اما آخه این عکس رو که آدم نمیدونه چیه و کجاست رو چطور آدم می تونه متوجه بشه که بخواد نظر درست هم بده. انصافا تصویر خوبی رو انتخاب نکردن.
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلام

با آقای حسن موافقم . به نظر من عدم شناخت کافی از کشور های غربی اون هم نه در حوزه ی سیاست بلکه در بقیه زمینه ها مد نظر بود.
زهرا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
10
باز خوبه همه به این اشاره کردند که این یک معادن است من اگر بودم میگفتم این یک کوه آتشفشان است که سالهاست فراوان نکرده ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
4
دست گلشون درد نکنه ما که کلی به همشون خندیدیم
حتی عکس اول هم برای ایران نبود
ناشناس
|
ICELAND
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
4
http://
www.tripadvisor.com/Tourism-g56934-
Bingham_Canyon_Utah-Vacations.html
معدن متروکه که الان تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری شده لینک بالا برید ضایع میشید
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
7
اولا که ظاهرا اقای عارف همچین هم پر بیراه نگفتن و الان این معدن یک جاذبه توریستی هست.ولی از اینم که بگذریم، خداییش هم چین عکسی رو بشما نشون میدادن چی میگفتین؟ یا اون ساعت؟کلا این صدا و سیما گندشو در اورده بود.تا از خطوط قرمز انتقاد درست نشه ، کاری از پیش نمیره.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
صدا وسیما می خواست هم هوش وریز بینی و هم ظرفیت نا مزذها را بسنجد /مشکلات ما از بی تقوای وقدرت طلبی وغرب زدگی تشنگان قدرت است نه از خطوط قرمز /عبور از خطوط هر کشور نقشه شوم وفاسد دشمن به دست مز دوران وا بسطه است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درباره اون ساعت حرف بسیار است و درک آن به معرفت نیاز دارد. تا حالا به معنی "صاحب وقت" فکر کردی؟ همین بس....
فریاد کویر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
5
واقعاً که مناظره بیخودی بود. خدایش من که فراموش میکردم کدوم نامزد در مورد سوال چی جواب داده اصلا فکر و ذهنمون قاطی شد . چه برسه به اینکه بخوایم تصمیم گیری کنیم .
ابوالقاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
4
بینش من حول این پدیده بی بدیل که قطعا در محافل سیاسی از آن در آیندگان متمادی به عنوان نقل مجلس بسیار یاد خواهد شد، فارغ از سلیقه انتخاباتی و بدور از تعصب بر نامزدی معین بیان میگردد. آنچه که میتوان تحلیل داشت اینست که آقای عارف هر چند در تشخیص ماهیت عکس دچار اشتباه شدند اما از تفسیر و تحلیل آن و ارائه دیدگاه اقتصادی پیرامون ظرفیت محل به خوبی بر آمدند. نکات ایراد شده از جانب آقای حداد عادل مهین پرستانه و درخور سپاس بود. آقای قالیباف با دیدگاهی منفی از موضوع گذشتند. آقای غرضی هم که محفل رو گرم نگاه داشتند که خدا خیرشان دهد. آقای روحانی سعی در پاسخ متخصصانه داشتند که تا مقداری قابل قبول بود. شاید نا مناسب ترین پاسخ را آقای ولایتی ایفاد نمودند که اصولی ترین روش مهندسی در استخراج معادن را عبث نامیدند. آقای جلیلی هم با ارائه یک پاسخ کلی به زیرکی سوال را پاسخ گفتند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
6
همگی گفتن مال ایرانه واقعا چرا انقدر توسر اصلاح طلبا میزارید وقعا چرا؟
پاسخ ها
مهردار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جان برادر نظرت خیلی هم بدور تعصب وغرض نیست /این برنامه محکی برای سنجش ظرفیت شرکت کنند گان در بر خورد با مشکلات بود که آقای عارف نمره صفر گرفت
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
6
آقای عارف نگفتند که در ایران هست؛ گفتند که زیاد هست و محل مناسبی برای گردشگری. اگر منص باشیم می بینیم که بهترین جواب رو (البته به طور اتفاقی) آقای عارف دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سرتو مثل کبک زیر برف کردی؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
5
این عکس در مناظره تلوزیونی امروز در صدا و سیما نشان داده شد
Bingham Canyon درست است که یک معدن بزرگ است ! اما جاذبه ی گردشگری هم هست
و در یزد قرار ندارد بلکه در امریکا است و الان فقط محلی برای گردش گری برای توریست ها شده
اطلاعات مربوط به سفر را می تونید تو این لینک ببینید:
http://www.tripadvisor.com/Tourism-g56934-Bingham_Canyon_Utah-Vacations.html
ناشناس00
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
6
اخه یعنی چی تست هوش راه انداختید عکس دره را نشان میدهید و میگویید از ان چه می فهمید بابا اینها که نان و اب نمی شه بهتر بود می پرسیدید در مقابل تحریم غیر از مقاومت چه باید کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقاً محک خوبی برای سواد برخی ها بوده
آؤش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با لاخره یک ریس جمهور باید دارای بهره ی هوشی بالای باشد تا بتو اند در برابر مشکلات بهترین تصمیم را بگیرد /
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
8
4
اصلا جالب نبود.مناظره رو میگم.
پاسخ ها
افشین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا محک خوبی برای سنجش ظرفیت افراد بود
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
15
14
آقای دکتر عارف با روحیه زودقضاوت کردن، پرخاشگری و روحیه "قهر کردن"، نمی تواند رییس جمهور خوبی برای ایران باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| FRANCE |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشتباها نظر منفی دادم ! :(

کاملا موافقم با صحبت آقا میثم
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
11
اقای پروفسور عارف به معدن اشاره نکردن ولی اشتباه پاسخ ندادند
این عکس در مناظره تلوزیونی امروز در صدا و سیما نشان داده شد
Bingham Canyon درست است که یک معدن بزرگ است اما جاذبه ی گردشگری هم هست
و در یزد قرار ندارد بلکه در امریکا است و الان فقط و فقط محلی برای گردش گری برای توریست ها شده
اطلاعات مربوط به سفر را می تونید تو این لینک ببینید:
http://www.tripadvisor.com/Tourism-g56934-Bingham_Canyon_Utah-Vacations.html
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تمام مشکل مملکت شامل تورم ،گرانی، تحریم، مسکن، بیکاری، بی تدبیری در مسایل اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی، در تشخیص اشتباه عارف بود که بحمدلله حل شد
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این آ قای پر فسور شما : خیلی کم ظرفیت وعجول ومثل بقیه هیچی بارش نبود/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
4
شما ها مانند سال هشتاد وهشت مردم راباتبلیغات به طرف تنها نماینده و امیددولت که با همان شعارهای احمدی نزاد دران سالها امده بود امده منظورم اقای جلیلی است شما سایت محترم بفرمایید ایشون به غیراز یک سمت که مذاکره کننده بوده سمت دیگری در اموراجرایی ارشد کشوری داشته ایا بابستن یک چفییه وبودن درجبهیه وسخن گفتن ازرزمندکان وخانواده شهدا کاردرست میشود ایا کسانیکه ایشون را تایید کردند لحظه ای فکر کردندکه اگر مسعولیت یک کشور را به چنین افرادی که هیچ برنامه ای ندارند و فقط شعاری عمل میکنندوعده ای ساده لوح را همانند چهار سال پیش دور خود جمع کردند وعده ای خاص منافع را بردند وملت وکشور را به فاجعه اقتصادی واجتماعی کشاندند ایا دیگر بس نیست کمی عقلانیت درتمام سطوح نظام و جامعه ومدیریت کشور پدیداید وبا جشم بسته وشعاری رای ندهند تا برای کشورمان احمدی نزاد دیگری تکرار نشود ایا ایشون توان اداره یک استان کشور راداردتا اینکه اداره یک کشور را به او بسپارند یک بار برای مملکت تجربه شد و امروزمان شد
پاسخ ها
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
زرشک آقایان رو حانی وعارف که با این ظرفیت پاینشان /وشعار عوام فریبانه خیلی برنامه دارند / خدا لعنت کند هر کسی را که بخواهد برای بقای در قدرت بر سرمنافع کشور با دشمن معا مله کند
اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شعار عقلانیت شعار عوام فریبانه است که برای کسب رای انگشت بر روی زخم مردم می گذارد /وفقط نردبانی برای رسیدن به قدرت است /عقلانیت آقایان یعنی برای بقای در قدرت بر سر منافع کشور با دشمن سازش کنیم وخصوصا آمریکای جنایتکا را در انجام جنایاتش همراهی وتا یید کنیم ومانند حکام خائن عرب مطیع وفرمان بردار او شویم در عوض با برنج تایلندی وروغن ارزان قیمت شکم مردم را سیر نگه داریم وخود به ریاست وخوش گذرانی بپردازیم لعنت به این عقلانیت شوم وشیطانی/
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگر دبير امنيت ملي بودن سمت اجرايي وپست خيلي مهمي نيست جناب آقاي روحاني پست مهمشان چه بوده؟! اگر جبهه وجنگي بودن واز رزمندگان صحبت كردن افتخاري نيست بفر مائيد حاج محسن وآقاي قاليباف جه كارنامه درخشاني دارند جز كمر شكن كردن هزينه سكونت در تهران وچرا اين همه شرافت رزمندگيشان راوسيله اهدافشان كرده ا ند ؟وكسي كه در طول عمر مديريت اجرايش فقط ديپلمات بوده وكسيكه تشخيص عكس يك معدن و يك دره جاذبه گردشگري برايش ممكن نيست و...
حسین
|
CHINA
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
13
9
حالا درست یا اشتبه گفت مهم نبود نظر اقای عارف این بود !ولی عصبانیت اقای عارف که دم از تحمل پذیری شنیدن یخنان مخالفان انتقاد پذیری میزنن افتضاحه !این همه عصبانیت نداشت!!در کل برنامه اقای ولایتی کلی سیاست به خرج داد و نشون داد که مرد سیاسته اونم هفت خطه
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
7
4
من هنوز هم فكر مي كنم اين دره باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخه دره مگه جاده داره که بهش منتهی بشه؟!
لبخند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
7
13
حرکت مسخره صداو سیما
به سخره گرفتن همه مردم
چقدر زشت ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
19
7
درود بر جلیلی
قققققق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
5
خدا به دادمون برسه با این کاندیدها همه ملت رو مسخره کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
12
8
ای ای ای ای تخریب ممنوع
من طرفدار جلیلی ام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
9
تنها حربه شما تخریب است . هر موقع تونستید تخریب کنید پیروز بودید . موفق باشید .
amiiinn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
11
اگه این طوریه پس همشون گاف دادن چون یا گفتن این توی ایرانه یا گفتن متروکه هست یا گفتن باعث از بین رفتن محیط زیست میشه
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
6
از صدا وسیما تشکر می کنم مدت ها بود سیما طنز وشو پخش نکرده بود کلی خندیدم برنامه طنز ش از برنامه طنز جواد رضوی-مهران مدیری و....جالبتر بود تا کی قرار است به شعور مردم این سیما توحین کند واقعا از نظر علمی این مناظره بود بیشتر از کاندیدا ها این بولتن است که مدام گاف می دهد میدانم مانند پیام های دیگر چاپ نمی کنید مهم نیست عادت کرده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
توحین رو خوب اومدی با سواد!!!!!
حامد
|
GERMANY
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
10
http://www.utah.com/attractions/kennecott.htm

لینک سایت معرفی این معدن. توی این معرفی به طور واضح به توریستی بودن این معدن اشاره شده ، حتی قیمت بلیت وروردی برای گردشگرا و روزای بازدید هم ذکر شده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پسر خوب بحث توریستی بودن نیست، ایشون فرق دره با معدن رو نمی دونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
6
ایابه نظرشمادوستان دره بامعدن یکی است!!!!!!!!!!!! بازبقیه تاحدودی درست اشاره کردن..
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
8
اقا جان صدا سیم پیروز واقعی بود که جایگاه اصلی رئیس جمهوری رو نشان داد پس به پاس این کار برای صدا وسیما هورا می کشیم
solmaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
9
درسته این مناظره در حد کاندیدای ریاست جمهوری نبود اما به نظر من در حد این 8 نفر بود، خدا به داد ما ملت بلاخص جوانها برسه!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
15
19
فقط دکتر محمد رضا عارف

با این چیزا از منزلت ایشون کم نمیشه
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ایشان اظهار کردند که انتقاد پذیرند اما تا از دولت اصلاحات انتقاد میشود مثل اسفند روی آتش میشوند .

فکر نمیکنم این مردم به رئیس جمهوری که کنترلی روی اعصاب خود ندارد نیازمند باشد !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آفرین سهیلا سادات
کورش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با این ظرفیت پاین و بهره هوشی کم ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بهرهء هوشی کم؟!!!!
شما حالتون خوبه؟!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
7
6
عکسی که آقای عارف گفتند که یک مکان توریستیست و 7 نفر دیگه گفتند که معدن آهنه، این عکس معدن آهن copper در آمریکاست که به یک مکان توریستی تبدیل شده. یعنی آقای عارف درست گفته! جالب اینجاست که قالیباف گفت که از این بازدید کرده!!!!! آفرین بر هوش و ذکاوت عارف
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دوست عزیز به پا یه وقت این آقای عارف با این همه هوش وزکاوت وتحمل و ظرفیت چشم نخوره یه کم اسفند براش دود کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
6
5
عارف درست گفت http://toursofutah.com/kennecott-utah-bingham-canyon-copper-mine-tour
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
1
معدن دره بينگهام

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%86_%D8%AF%D8%B1%D9%87_%D8%A8%DB%8C%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%D9%85
بچه قمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
7
8
اگه رضایی نمیگفت معدن،هیچکدومشون نمیفهمیدن معدن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
5
در مناظره کاندید های ریاست جمهوری یک عکس از معدن آمریکا نشان بدهند و یک عکس از مزرعه ای در اروپا نشان بدهند.
کاش صدا و سیما لیست کارشناسان ارتباطاتی که با آنها مشورت کرده منتشر میکرد که کاندیداها راهکارهایشان برای افزایش سواد فارغ التحصیلان را ارائه کنند.
فدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
5
سیاست اصلی خارجی آقای خاتمی ،تنش زدایی،اعتماد سازی وگفتگوی تمدن ها بود تا آنجاکه آبراهام لینکن راشهید!خطاب کرد حتی با گفتگوبا CNN بسیارتلاش کرد تنش ها راکاهش دهد ومهمتر ازهمه همه فعالیت های هسته ای را تعلیق کردند

واما امریکا در عوض این اقدامات بطور مرتب تحریم ها را تمدید می کرد

وبوش جنگ طلب مارا در کنار کره شمالی وصدام دیکتاتور محور شرارت خطاب کرد

دوستان عزیز بخدا بسیار ساده لوحانه است اگه فکر کنیم با آمدن رئیس جمهور سازش کار تحریم برداشته می شود چرا 1_بدلیل تجربه ای که داریم که اشاره مختصری کردم

2_تحریم ها قانون سنا یا کنگره هست که به این راحتی لغو نمیشن بعداز سالها

که صدام ازبین بردن هنوز بعضی از تحریم ها پابرجاست

3_بنظرشما لابی عربی وصهیونیستی به همین راحتی میزارن تحریم ها لغوبشه

پس دوستان عزیز نتیجه میگیریم که آنها باموجودیت مامشکل دارن وما هم برای رسیدن به اهداف خود چاره جزءمقاومت هوشمندانه وخردمندانه نداریم ،قران به پیامبر(ص)وماها دستور داده فستقم کما امرت.حالا دیگه خود دانید فراموش نکنید بهترین جوانان ما رفتند که عزت بماند.

یاعلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
6
اصلا چه اهمیتی دارد که این کجاست و معدن است یا دره این سئوال برای تشخیص این جور چیزها طرح نشده بلکه باید به جواب ها نگاه کنیم که هر کدام نوع نگاه کاندیداها را نشان می داد که هر کدام به نوبه ی خود بنا به تشخیص این که ثروت عظیم مملکت است درست استفاده شده است یا نشده است و چگونه باید درست استفاده شود که هر کدام هم خیلی مثبت و خردمندانه با اون چه که دریافته بودند نظر دادند البته باز این هم مهم نیست مهم واقعا عمل افراد که ایا در مرحله اول اولا صداقت و درستی دارند و دوما برنامه هایشان می تواند در این رابطه هایی که هر کدام تشخیص دادند سازنده باشد . نباید در انتخاب رئیس جمهور مسئله ی به این مهمی که به زندگی و حتی آخرت تک تک ما ربط پیدا می کند این قدر بچگانه و خودخواهانه نگاه کنیم
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
4
البته جای مرحوم نوذری خالی بود که "یه از کی بپرسم" مشت از این مناظره در بیاره....
رضا ق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
5
سوتی خیلی بدی بود مخصوصا برای کسی که اولا ادعای ریاست جمهوری دارد
اگه یه فرد معمولی بود اشکال نداشت
ولی در این جایگاه واقعا بد بود
نشون میده که این آقا اصلا طبیعت کشورشو نمیشناسه
ثانیا اینکه نحوه برخورد با سوالها نشون از شخصیت ناآرام و جنجالی ایشون دارد
ما الان تو این وضع و اوضاع مملکت یه آدم مدیر میخواهیم که آرامش رو به کشور بیاورد نه اینکه دوباره جنجالی سیاسی و ... در کشور ایجاد کند
به نظر من ایشون فقط آومده تا حرف هایش را بزند و خودش هم میدونه که رای نمی آره فقط اومده تا از این فرصت استفاده کنه و حرفاشو بزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
3
رضایی گفت معدن بین یزد کرمانه
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
3
حالا این دره ست؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
5
گاف دیگه عارف این بود که گفت جذب توریسم!!
احیاناً این توریست نیست که جذب میشه؟؟؟!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گاف اصلي‌تر اين كه قراره رئيس جمهور ايشان بشه، ننگش مياد از معادل فارسي و ايراني توريست استفاده كنه.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گاف اصلي‌تر اين كه قراره رئيس جمهور ايران بشه، ننگش مياد از معادل فارسي و ايراني توريست استفاده كنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
0
دوستان همه ی معادن مس شبیه هم هستن پس یک اشتباه کوچیک ممکنه رخ بده؛ بنابراین هر هشت نفر باهم سوتی ندادند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
4
5
همگی گفتن مال ایرانه واقعا چرا انقدر توسر اصلاح طلبا میزارید وقعا چرا؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
4
دوستان خیلی هم به صدا وسیما خرده نگیرند /
به هر حال محک وامتحان خوبی اول برای میزان دقت افراد ودوم برای سنجش میزان ظرفیت افراد در برابر انتقا دات و اشتبا هات بود/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
4
آقایون ،خانم ها این جا کنکور سراسری نیست و ایشون هم معلم جغرافیا نیست.حواسمون باشه که می خوایم مدیر برای مملکت انتخاب کنیم که ایران رو بسازه نه جغرافیا دان باشه.وگرنه علم جغرافیا کم نیست.تعصبی و شعارزده عمل نکنیم .به خدا قسم من هم تو محیط اصولگرا ها بودم هم تو محیط اصلاح طلبا هر دو طرف دارن همدیگر رو به دین فروشی و کشور فروشی متهم می کنه .گول شعار ها رو نخورید .کسی به درد ایران می خوره کهراه حلی برای برون رفت از وضعیت اقتصادی موجود تو دستاش یاشه نه کسی که بدونه معدن مس چه شکلیه یا کجاست.من طرفدار کسی نیستم الان چون فعلا کسی برنامه ارایه نکرده ولی یه عدا رو دیدم که به آقای عارف توهین دارن می کنن در حالی که ایشون از دانشمندای به نام ایرانیست و منزلت دانشمندان در احادیث و قرآن بر کسی پوشیده نیست .نمی گم بهش رای بدید می گم توهین نکنید.لطفا ببینید چه کسی برنامه ی واقعی داره و کاندیدا را به چالش بکشید نه این که زنده باد و مرده باد بگویید .به خدا قسم هم اصولگرا هم اصلاحات معتقد به اسلام هستند ولی شیوه ی ابرازشان متفاوت است.نظرم پخش نشه گناهای فردام پای شما.
مقداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
1
اسم انگليسي اين مكان Bingham Canyon Mine معدن دره اي بينگهام. نام ديگه اون طبق ويكيپديا Kennecott Copper Mine معدن مس كنتيكات هست. يه لينك مي ذارم مربوط به مركز بازديدكنندگان از اين معدن مس. در اين لينك گفته شده از محل جذب توريست تا از سال 1992 تا حالا نزديك 3 ميليون دلار فقط به مراكز خيريه كمك شده. اگه اسم اين دره رو با كلمه visitor در google image جستجو كنيد عكس توريست ها رو در اين معدن مي بينيد.
http://www.kennecott.com/visitors-center
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
3
بیش از صد نفر کامنت نوشته اند و در مورد معدن مس اظهار نظر کرده اند تعجبم از این است که گاف واضحتری که در اولین عکس نصیب عارف شد مورد غفلت قرار گرفت چون ایشان یک مزرعه کاملا سبز را که با کمباین در حال برداشت بود را مزرعه گندم پیش بینی کردند این گاف عجیبتر بود چون مزرعه گندم در حال برداشت کاملا قهوه ای رنگ است و این مزرعه احتمالا ذرت دانه ای و یا نوعی علوفه بود چون کاملا رنگش سبز بود .
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1
4
هرچند ایراداتی به نحوه پرسش ها بود اما شرایط برای همه کاندیدا ها یکسان بود وبه نظر من در این سوال میزان تدبر کاندیدا ها در تصمیم گیری ودقت نظر انها را نشان می داد.مورد دیگر این که این سوال نشان داد برخی مثل روحانی فقط دنبال کسب رای هستند مثلا ایشان می گوید من چندین بار به انجا رفتم حالا اگه به صورت شک وتردید می گفت اشکال نداشت اما ایشان با صراحت وقاطعیت می گوید من چندین بار رفتم این نمی تواند اشتباه وتصادفی باشد چون وقتی فردی می گوید من چندین بار رفتم حتما می داند که درست می گوید اما ماجرا چی بود ؟ماجرا این بود روحانی اخرین نفر بود در جواب دادن ونگاه می کرد هر پاسخی که بقیه می دادند ومقبولتر بود ان پاسخ را انتخاب می کرد در اینجا هم چون اقای رضایی گفتند من یک بار رفتم اقای روحانی برای این که از قافله عقب نماند گفت من چندین بار رفتم ایکاش با صداقت مانند جلیلی می گفت من اینجا را نمی شناسم.البته از فردی که موضوعات مهمی چون هسته ای و پیشینه سیاسی خود را با وجود اسناد مکتوب وتصویری فراوان وارونه جلوه می دهد چند بار رفتن به این معدن هیچ باید منتظر بود که ایا ایشان قبل از یوری گاگارین به کره ماه سفر نکرده باشد
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در مورد آقای روحانی باید گفت که دروغ که شاخ و دم نداره .

اما آقای امین من اصلا نشنیدم که آقای جلیلی بگن من اینجا رو نمیشناسم !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
3
2
دکتر عارف دانشگاه استنفورد مدرک دکتراشون رو گرفته...عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و شریف بوده...اصلا" کاری به جناحبندی سیاسی ندارم ...بعد چجوری نتیجه میگیرین که بهره هوشی اون پایینه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از آنجا که یک کارمند معمولی مثل من فرق دره با معدن رو می دونم ولی رئیس جمهور آینده!!!!!! نمی دونه.!!
امین
|
POLAND
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
3
1
مثلا حالا یکی یه چیزی به اشتباه گفته دلیل بر بی کفایتیه اون هستش؟اگه اینطوره که شورای نگهبان از اول انقلاب عزیزمون اشتباه کرده و به هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد صلاحیت داده خب!!اقایون خانومها لطفا بجای اینها و تخریب هم بفکر اصلحترین باشید،با خراب کردنه هم که چیزی بدست نمیاد.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عزیزم اگر یک فرد عادی این اشتباه را می کرده، ایراد نبوده ایشان ادعای اداره مملکت رو داره، کسی که فرق معدن و دره رو نمی دونه و بسیار عصبی و ناراحت بوده کفایت لازم را نداره.مسئله اشتباه ایشان نیست.
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
1
1
من نمیفهمم چرا شناختن یا نشناختن محل مزبور برای شخص افتخار یا عدم افتخار به همراه داره؟ اصلا اگر اون شخص کاندیدای مطلوب من یا دقیقا برعکسش باشه! سر چه چیزی داریم بحث میکنیم؟
سحرخيز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
1
1
عبداله خان عزيز برادربزگوار عارف نگفت من اين معدن را رفته ام بلكه گفتندشبيه معدن مسي است كه چندجابازديدكرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
1
3
انتظار ما اینه که جناب ضرغامی رسما بابت این توهین بزرگ از مردم عذرخواهی کنه
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
1
3
شرافتا چند نفرتون تا قبل از اینکه تو رسانه ها اعلام بشه که عکس معدن بوده میدونستید که عکس متعلق به یه معدنه اونم تو آمریکا! که حالا واسه کاندیدا ها شده گافو مایه خنده شما؟ به نظر خودتون مشکل اصلی کشور ما این چیزاس که با این کارا میخواید کاندیداهارو تخریب کنید؟ نویسنده محترم متن به نظر شما اگه کشور دست یه آدم کاردان که اکثریت آرا قبولش کردن سپرده بشه بهتره یا دست کاندیدای مد نظر شما؟ اسم شخص خاصی رو نبردم اصلاح طلبو اصولگرام مد نظرم نیست! ولی این یه واقعیته لطفا انقدر کاندیداهارو تخریب نکنید اونام یه ایرانین مثل خود ما کسانی که تا حالا افراد کمی تو مملکت نبودن که حالا بخوایم با توهین بهشون اونا رو به تمسخر بگیریم لطفا یکم با انصافتر برخورد کنید...........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
2
0
آقاي عارف بيشتر تئوري بلده تا عمل واجرائيات. سوابق تحصيلي ايشان ازنظر نمره عالي ميباشدو اعتراضش به مناظره بيشتر به اعتراض شاگرد اول كلاس باستاد در نحوه طرح سئوال شباهت داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
1
اگه محسن رضایی نمیگفت این معدنه الان تو سایتتون می گفتید گاف 7 کاندیدای ریاست جمهوری. اینم ایراد اینگونه سؤال جواب کردنه صدا و سیماست.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
2
چیه چه خبره یک سوژه از این بندگان خدا پیدا کردین و دور هم نشسته اید و مسخره بازی در میاورید
اگر راست میگویید وصف یک رییس جمهور خوب را بگویید و دور هم بنشینید و ببینید این اوصاف در کدام یک بیشتر است
نظر من:
تابع مطلق ولایت فقیه مطلقه
با تقوی
جوان
مدیری بس لایق که بتواند کارشناسانی خوب و با مهارت و با تقوی را دور خود جمع کرده تا بتوانند مملکت را به خوبی اداره کنند تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم‌‌‌‌.گافی
که شماها داری میدهید خیلی خنده دار تر است زیرا فقط در شعار تبعیت از رهبری را دارید ولی در عمل گوش به فرمان نیستید
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
1
1
چیه چه خبره یک سوژه از این بندگان خدا پیدا کردین و دور هم نشسته اید و مسخره بازی در میاورید
اگر راست میگویید وصف یک رییس جمهور خوب را بگویید و دور هم بنشینید و ببینید این اوصاف در کدام یک بیشتر است
نظر من:
تابع مطلق ولایت فقیه مطلقه
با تقوی
جوان
مدیری بس لایق که بتواند کارشناسانی خوب و با مهارت و با تقوی را دور خود جمع کرده تا بتوانند مملکت را به خوبی اداره کنند تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم‌‌‌‌.گافی
که شماها داری میدهید خیلی خنده دار تر است زیرا فقط در شعار تبعیت از رهبری را دارید ولی در عمل گوش به فرمان نیستید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین