کد خبر: ۱۱۶۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار:
لزوم تحول در بدنه‌ی تولیدی رسانه‌ی ملی

در لشگر چند هزار نفری رسانه ملی، سه نفر مرد پیدا نمی شود!

خبر دیگری که باعث تعجب فراوان همگان شد، خبر بازداشت شدن چند نفر از مجریان رسانه‌ی ملی بود. مجریانی که در میان‌شان چهره‌ای معروف به یک مجری مذهبی کار بلد هم دیده می‌شود. فردی که تا دیروز به عنوان یکی از مفاخر نیروهای دینی در صدا و سیما باعث سرفرازی ما بود، اما امروز باید وی را به عنوان یکی از متهمان اخلاقی محسوب کنیم
گروه فرهنگی- سید مجتبی نعیمی: اگر شما هم جزء افرادی باشید که دغدغه‌ی فرهنگی داشته و اخبار پیرامون رسانه‌ی ملی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی کشور را پیگیری می‌کنید، به احتمال زیاد با دو خبر مهم از این نهاد فرهنگی در هفته‌ی گذشته مواجه شده‌اید. اخباری که متأسفانه وقوع آنها قابل حدس زدن بود و فعالان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی، بارها خطر آنرا به مسئولین امر تذکر داده بودند.

به گزارش بولتن نیوز، بی‌توجهی ایشان و دست روی دست گذاشتن‌شان از یکسو و عدم توجه لازم نیروهای حزب‌اللهی به عرصه‌ی تولید فرهنگی از سوی دیگر، کار را به جایی رسانید که امروز، پیش‌بینی‌های نه چندان خوب‌مان را باید جلوی چشم‌مان به عینه ببینیم. ای‌کاش حداقل برای یکبار هم شده، به خودمان بیاییم و نگذاریم اوضاع رسانه‌ی ملی‌مان از اینی که هست بدتر شود. و اما آن دو خبر:

علی دارابی (معاون سیمای رسانه‌ی ملی) در دیداری که با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طبابایی داشت، علاوه بر شنیدن انتقادات بسیجیان به عملکرد این نهاد، خودش نیز خبری را اعلام کرد که نمکی بود بر روی زخم‌های قبلی. وی در این جلسه بیان کرد که برای ساخت مجموعه‌های مختلف در مورد موضوع فتنه‌ی 88 و روز حماسی 9 دی، از بین انبوه کارگردان‌ها تنها سه نفرشان حاضر به انجام کار در این زمینه شدند!

فکر نمی‌کنم این خبر نیازی به تحلیل داشته باشد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که فتنه‌ی 88 با آن همه بزرگی‌اش و تحولاتی که در پی داشت و نهایتاً به یکی از پیچ های تاریخی انقلاب اسلامی موسوم شد، بدون هیچ اما و اگری باید به یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد علاقه‌ی تولید کنندگان رسانه‌ی ملی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی تبدیل شود. اما در عالم واقع، ما شاهد چیزی هستیم که دقیقاً در نقطه‌ی مقابل تصور ماست.

در این بین، خبر دیگری که باعث تعجب فراوان همگان شد، خبر بازداشت شدن چند نفر از مجریان رسانه‌ی ملی بود. مجریانی که در میان‌شان چهره‌ای معروف به یک مجری مذهبی کار بلد هم دیده می‌شود. فردی که تا دیروز به عنوان یکی از مفاخر نیروهای دینی در صدا و سیما باعث سرفرازی ما بود، اما امروز باید وی را به عنوان یکی از متهمان اخلاقی محسوب کنیم. البته امیدواریم از آنها رفع اتهام شود تا همچنان آبرودار جامعه‌ی حزب‌الله باشد.

اما در هر صورت، این خبر و حواشی پیرامون آن معلوم می‌کند که اتفاقات نه چندان خوبی در رسانه‌ی ملی رخ داده که البته، این برای اولین بار نیست. متأسفانه از چندین سال پیش ما شاهد عرض اندام بعضی مجریان در سیمای جمهوری اسلامی بودیم که بعد از کلی تصرف آنتن شبکه‌های مختلف و دست و پا کردن عنوان و جایگاهی برای خودشان، کم‌کم به جاده‌ی خاکی زدند و دچار انواع انحرافات شدند.

و اما چند سوال: چرا اکثر کارگردان‌های رسانه‌ی ملی حاضر به تولید اثر در مورد پدیده‌ی 9 دی نیستند؟ چرا برخی از مجریان رسانه‌ی ملی جمهوری اسلامی به جرم‌هایی متهم می‌شوند که ارتکاب آنها حتی از سوی مجریان شبکه‌ای مثل BBC مذموم تلقی شده و منجر به استفای رئیس آن شبکه می‌شود؟ در این بین، مقصر اصلی چه کسی‌ست؟ مسئولین فرهنگی جمهوری اسلامی یا نیروهای حزب‌اللهی و فعالان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی؟

در اینکه سر تا پای نهادهای مربوط به جمهوری اسلامی، باید در اختیار افرادی معتقد و عامل به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد شکی نیست. اما این افراد، چگونه باید در چنین جایگاه‌هایی قرار بگیرند؟ مسلماً تا چنین نیروهایی وجود نداشته و تربیت نیافته باشند، صحبت از دینی و انقلابی شدن هر نهادی، چیزی بیشتر از یک شوخی نیست. و مگر غیر از این است که فقدان افراد معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی در چنین عرصه‌هایی کاملاً مشهود است؟

اما طرف دیگر ماجرا را هم باید دید. بالاخره آنقدرها هم در عرصه‌ی فرهنگ و رسانه‌ی انقلاب اسلامی، قحط الرجال نیروهای کیفی و متدین وجود ندارد. چه بسیار افرادی که دارای توانایی‌های تولیدی بالایی در این حوزه هستند، اما یا به چشم نمی‌آیند یا اینکه از چشم افتاده‌اند و طبیعتاً جای خالی‌شان را دیگرانی پر کرده‌اند که چندان علیه السلام نیستند.

در نتیجه لازم است تا هم مسئولین و هم نیروهای مذهبی ما در برنامه‌ریزی‌های‌شان تجدید نظر کرده و خطر را تشخیص بدهند. مسلماً اخباری از این دست، حکم آژیر خطر را دارد. خطری که اگر امروز به فکر آنها نباشیم، فردا اخباری تکان دهنده‌تر از اخبار فوق را خواهیم شنید. پس:

برادر مذهبی من، فعالیت فرهنگی-رسانه‌ای را به عنوان یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های تکلیفی، جدی‌تر بگیر. برادر مسئول فرهنگی، زاویه‌ی دیدت را گسترده‌تر کن. اگر نمی‌توانی، جایت را به کسی بده که این کاره است. در غیر این صورت، طبق فرمایش امیرالمونین علی (ع) تو به خدا و اسلام و مسلمین خیانت کرده‌ای.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
2
15
عذر بدتر از گناه می آورد
دلسوز نظام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
7
34
مشکل جامعه ما همین است که نیروهای متدین و مذهبی و انقلابی و زجر کشیدگان دوران دفاع مقدس گمنام شده اند و موج سواران سوار بر موج شده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
7
23
به خاطر اینکه رسانه ملی ما حزبی کار میکنه .الانم دست گروه آقای خاص است همونی که در رسانه ملی اعلام میکند که فتنه گران بی گناهند و این رئیس جمهور مملکت است که متهم و دشمن است..
همونی که مجریانی چون شهریاری و علیخانی و رفیع و نجف زاده و..رااجیر کرده تا دشمن مورد اشاره را تخریب و برای ایشون تبلیغ کنن ..
چه خوش گفت آن پیرمرد به احسان علیخانی که توالت خونه ما از اینجا تمیزتر است..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
2
33
خدا پدرتون رو بيامرزه! تازه فهميدين صدا و سيما وضعش خرابه!؟ ملت سالهاست كه اينو فهميدن ولي كو گوش شنوا؟ بريد يه پرس و جو بكنيد ببينيد براي اين برنامه هاي مزخرف بي مايه چه پولهايي كه نميدن از جيب بيت المال.
ali
|
IRAQ
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
1
17
یک واقعیتی هست که همیشه از کنارش گذشتند مسئولین امر وآنهم این است که کسانی که در سرکاری خاص ویامسئول هستند آنطوری نیستند که در زندگی شخصی هستندوحالاچرااینچنین هستند و باز در سرکار هستنداین یعنی را..اگر کمی فکر کنیدخودتان پاسخ را خواهید یافت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
5
16
ببینید فردی مثل نادر طالب زاده میاد و با برنامه راز چه امیدها و چه تحولی و چه تحرکی را در دل ما ایجاد میکنه. و این چقدر ارزشمنده. چرا از این الگوی فوق العاده خوب نمیخوان استفاده کنن؟!!
یا مثلا آقای وحید یامین پور چی شد؟ با اون چیکار کردند؟
صدا و سیمای پاستوریزه و نخبه گریز ما هنوز به این درک نرسیده که اگر ادعا میکنه برحق هست، برای حقانیتش بجنگه. اونها ترجیح میدن از کنار هرچیز بی سر و صدا عبور کنن مگه اینکه دیگه گندش در بیاد ...
پيام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
4
9
البته تقصير و كوتاهي بچه حزب اللهي ها و بسيجي ها هم هست...از برادران و خواهران حزب اللهي ميپرسم.چند نفرتون با توجه به نياز كشور دنبال اين رفتين كه وارد عرصه ي هنر و سينما و تلويزيون بشين؟؟؟؟خب معلومه وقتي من و شما نباشيم اونايي ميرن كه اين قصه ها رو پيش ميارن.
پاسخ ها
مرتضي ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
اخوي هستند، فراوان هم هستند. مشكل سر اين است كه مسئولين صدا و سيما نمي‌توانند آنها را تحمل كنند و مورد پسندشان نيستند. بعد فرياد مي‌زنند آدم نداريم كه گندكاري‌هاي فرهنگي خودشان را يپوشانند.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
آقا مرتضی گل گفتی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
1
13
تیتر صحیح:

در لشکر چند هزار نفری رسانه ملی ،فقط سه نفر مرد پیدا شدند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
1
3
هفت سوال از برنامه هفت را در خانه طلبگی بخوانید
بلا
|
UNITED STATES
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
1
12
من شنیده بودم استخدامی صداوسیما ازسپاه سخت تره چون توسپاه افراد باید وفاداربه ارمان های باشن ولی انگاردرسته بعضی افرادی که استخدام توصداوسیمامیشن باید نسبت به ضربه زدن به نظام و فرهنگ مردم باپول بیت المال وفادارباشن
بابک جعفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
1
8
با سلام
دوست عزیز متاسفانه رسانه های ما از جمله صدا و سیما و ایرنا مشکلاتی دارند که حل آنها نیازمند عزمی انقلابی و شوری حسینی و عدالتی علوی است.
با اجازه این مطلب شما را در وبلاگ "خبر و رسانه در کلام رهبری" بازنشر کردم.
با تشکر

http://irna2020.blogfa.com/post/18
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
1
2
لشكر درست است.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
5
9
من خودم كارمند رسمي صدا وسيما هستم در يكي از مراكز استانها
صداوسيما توش خودمونو كشته بيرونش مردمو
آقا اوضاع حقوق ها براي كارمندان(ونه براي مديران ومعاونان)اسفناكه،بنده با فوق ليسانس و10سال سابقه 900هزار تومن حكممه كه بيمه وماليات و كوفت وزهر مار ازش كم بشه ميمونه 400هزار تومن
توقع داريد با اين پول چي بسازيم برا ملت؟
سيستم ناعادلانه حقوق ودستمزد،گزينش مديران براساس رابطه نه ضابطه ....صداوسيما رو به قهقرا برده همين ناعدالتي ها باعث شده تا به قول يكي از كاربران با اينكه استخدام در اين سازمان حتي از سپاه ونهادهاي امنيتي سخت تر است ولي در انتخابات رياست جمهوري قبلي 90درصد كاركنان صدا وسيما به كانديداي جريان سبز راي داده اند( طبق اعلام رسمي ستاد اتنخابات در شمارش صندوق راي داخل صدا وسيما)
...........!خوب شما چه توقعي از خروجي اين سيستم داريد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
کاملا درسته موقع انتخابات اکثرشون سربسته از موسوی حمایت کردن مثلا لباس سبز پوشیدن و دکور سبز بستن اما مردم با انتخابشون ثابت کردن که برای این جماعت ارزش زیادی قائل نیستن..
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
2
12
بنده به علت رفت و امدی که به سازمان داشتم یکسال پیش در بولتن نظر گذاشتم و گفتم که مدیران سازمان بعد از معاون جدید سیما بسیار بد شده است،

متاسفانه چنان در هم تنیده شده اند که بعید میدانم کسی بتواند این شبکه را بزند،

من روزی به صدا و سیمای مرکز اصفهان رفتم و دیدم یکی از کارمندان فلش خود را به کامپیوتر وصل کرده است و در حال تماشای شبکه من و تو ست،

متاسفانه پاچه خواران و نوچه ها مدیران را احاطه کرده اند، فقط با ظاهری متدین به نماز جماعت می روند ولی خیانت میکنند به خون شهدا،

من حاضرم با ماهی سیصد هزار تومن به عشق رهبرم استخدام هر مرکز استانی شوم،
مگر خدمت در سازمانی که زیر نظر آقاست با پول قابل قیاس است، متاسفانه پاشنه آشیل همینجاست، سازمانی که باید بدون فساد و پول با فرهنگ بسیجی به اسلام خدمت کند با امدن پول تبدیل به بنگاه شده است
پاسخ ها
سهیلا سادات
| SWEDEN |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
و خیانت میکنند به همان نماز جماعتشان !
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
سلام احمداقا. اگه اشتباه نکنم شما اهل اصفهان هستید درسته.؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
2
15
اگر در صداوسیمامرد پیدا می شد بعضی خانم مجری های صداوسیما با عشوه گری برنامه اجرا نمی کردند
علی باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
2
9
یک بنده خدایی را معرفی کرده بودند به یک تهیه کننده شبکه 7 سیما که یک برنامه ی تکراری . کپی از روی برنامه های تلویزیون امریکا داره (یارو خودش چند سالی تو لس آنجلس بوده) این تهیه کننده در انتقاد از این بنده خدا میگه "اه اه چرا قیافت مثل بسیجی هاست. تو به درد این کار نمی خوری"
دشمنی تهیه کننده تلویزیون جمهوری اسلامی ایران را با بسیجی ها ببینید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
3
0
من وقتي نوجوون بودم يه خاطره گفتن تعريف كن برااينكه تو صداو سيما نشون بديم بعد اينقدر تو متنش دست بردند كه من شدم يه جنايتكار درجه يك منم نگفتمش!!
صدف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
3
4
من سر در نیاوردم موضوع این اقای مجری شایعه بوده یا واقعیت داشته چون ایشون دارن بازم برنامه اجرا میکنن اخه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
1
5
مدیران صدا و سیما!
این تذهبون؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
1
6
دو نهاد هست که مسئولین نظام باید یه فکر اساسی در موردش بکنن. یکی صدا و سیما، یکی قوه قضائیه.
چون روسای این دو نهاد مستقیما توسط رهبری تعیین میشه. مردم انتظار دارن این دو نهاد از بقیه جاها سالم تر باشن ولی متاسفانه موضوع برعکسه. هیچ کس هم جرئت انتقاد از این دو سازمان رو نداره. چون هر کی انتقاد کرد یه مارکی بهش میزنن که تو ضد ولایت فقیهی.
در حالی که اصلا اینجوری نیس.مقام معظم رهبری بارها و بارها تو سخنرانی هاشون گفتن که تو خیلی از موارد موافق برنامه هایی که تو صدا و سیما تولید و پخش میشه نیستن. این یه گرا برا نمایندگان محترم مجلس و نهادهای نظارتیه که نظارت بیشتری به این دو نهاد داشته باشن. به نظر من هر چه این دو نهاد سالمتر باشن جامعه مون سالم تر میشه. الان تو جامعه طوری شده که متاسفانه از خلافکارها حمایت میشه، تو صدا و سیما منکرات ترویج داده میشه کسی هم رسیدگی نمیکنه.
به نظر من اثر گذاری منفی یه فیلمی که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ساخته میشه و تو اون فیلم زن و دخترا بدون حجاب ظاهر میشن از فیلم سراسر مستهجنی که در خارج ساخته شده بیشتره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
2
3
البته مشکل اصلی خود صداو سیماست. وقتی به امثال وحید جلیلی و یامین پور و طالب زاده و حسن عباسی و ... کلا امت حزب الله بها نمی دهند همین هم نتیجه کار میشه. ببینید که همین الان چه قدر روی جشنواره عمار مانور می دهند مگه آقای دارابی نمی گوید که حزب اللهی ها برای کار نیستند. البته تا حدی حرف ایشون رو قبول دارم اما خود این افراد اینقدر اجازه دادند که حزب اللهی ها در صداو سیما فعال بشند! که بقیه حسلب کار دستشون اومده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
1
4
کسی دغدغه فرهنگ نداره.هر کی به فکر خودشه.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
2
6
وقتی خانم نامداری با اون چادر و این همه ناز و عشوه و کرشمه جلوی دوربین، میاد برنامه اجرا میکنه
وقتی مجریانی امثال علیخانی و حسنی و ... داریم که واسه حیا و عفت و... هیچ ارزشی قائل نیستن
وقتی مجریان برنامه های کودکان جلوی بچه ها دل میدن و قلوه پس میگیرن
وقتی در برنامه های خانوادگی سیما، مجریان زن و مرد هر طور که می خوان با هم حرف میزنن و فقط شوخی دستی ندارن
و...
اون وقته که متوجه میشی اینا فقط جلوی دوربینه
امان از پشت دوربین
امان از اعتقاداتشون که توی ذهنشونه که نه جلوی دوربین و نه پشت دوربین، جلوه نمی کنه
اون وقته که باید دق کنیم و بس
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
2
6
این همه اتفاقات تو جامعه می افته صدا و سیما هم مثل آینه همرو انعکاس می ده بازم می گن دیکتاتور آزادی به حدی رسیده که تبدیل به هرزگی شده که مجریا دیگه از خودشون درومدن
بی اچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
1
7
در صدا و سیما یا افراد سیب زمینی و خنثی هستن یا مسئله دار افراد دلسوز و ارزشی هم پس از چند تا برنامه و انتقاد کنار گذاشته میشن
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
1
شما استخدامی های سایر نهادها را با سازمان صدا وسیما مقایسه نکنید . اگرفردی که به عنوان مثال در فرمانداری کار می کند با مشکل روبه روشود و او را اخراج کنند، نهادهای مختلفی برای رسیدگی به شکایت اوهستند مثلا به استانداری شکایت می کند اگر جواب نگرفت به وزارت کشور اگر موفق نشد به ریاست جمهوری و دیوان عالی اما مافیای مدیریت اداری صدا وسیما در وهله ی نخست افراد را بدون هیچ گونه رابطه ی استخدامی و به عنوان پروژه ای به کار می گیرند و اگر قرار دادی باشد کاملا یک طرفه است و در هنگام اخراج نیز به هیچ وجه نمی تواند ثابت کند که در این نهاد کار می کرده است .گروه دیگر افراد پیمانی هستند که حداکثر دو ماه حقوق به آنان می دهند و سپس اخراج . افراد رسمی نیز در حداقل هستند و اکثرا با پارتی استخدام شده اند و مسلما دو دستی به این نان دانی چسبیده اند .
این مسایلی که برای اخراج نوشتم در خوشبینانه ترین حالت است وگرنه اگر انگ ضدولایت بر فرد نزنند ، شانس آورده است
از سوی دیگر از آنجا که پارتی حرف اول را می زند ، مسلما متخصصین استخدام نمی شوند و پسرخاله و دختر عمه ها اولویت اول هستند آن ها هم که کار بلد نیستند و اینجاست که سخن آقای دارابی مقرون واقعیت می شود ، ایشان کار با کیفیت بالا از مجموعه ای درخواست کرده اند که اصولا فاقد تخصص هستند پس مسلم جواب مثبت نمی شنوند آن سه نفر هم احتمالا قدیمی های در حال بازنشستگی بودند.
درخواست آقای دارابی از زیر مجموعه شان درست مانند درخواست ساختن خانه از تشک دوز سر کوچه است اگر او توانست یک خانه با کیفیت بسازد ، کارمندان با رابطه استخدام شده ی سازمان نیز می توانند برنامه ی با کیفیت بسازند
این تولیداتی هم که تا حدودی دارای کیفیت هستند حتی آبدارچی شان خارج از سازمانی است و تهیه کنندگان و کارگردانان رسمی سازمان با بالاترین اشل های حقوقی یا فقط کارت می زنند و اضافه کار پر می کنند یا میان برنامه های بی مزه تولید می کنند
مدیر پایگاه شخصا اعتقاد ندارم که صدا و سیما از نیروهای ارزشی و اعتقادی و انقلابی خالی است و این بحث شما را هم اصلا به این حد افراطی قبول ندارم اتفاقا در صدا و سیما نیروهای جوان و فعالی را دیده ام که بسیار توانمند و با تخصص بالا کار می کنند البته شاید در اقلیت باشند اما هستند آنها هم متدین هستند هم متخصص و هم انقلابی اما در جلوی صحنه و در صحنه برنامه ریزی و حتی برنامه سازی به ندرت وجود دارند
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
1
4
اگردرصداوسیما سه نفر مرد پیدا می شد: بعضی خانم مجری های صداوسیما با چادر که نشانه حیا وعفت است با عشوه گری برنامه اجرا نمی کردند!
اگردر صداوسیماسه نفرمرد پیدا می شد :
گویندگان زن صداوسیما زنان زیبا رو نبودند. در صورتی که طبق قانون اسلام نباید ار زیبایی زنان سوء استفاده شود!
اگر درصدا وسیما سه نفرمرد پیدا می شد: شبکه های تلوزیون پر از امسال خاله شادونه نبود!
اگردرصدا وسیما سه نفرمرد پیدا می شد: در برنامه هایی که مهمان برنامه مرد است از مجری زن انچنانی استفاده نمی کردن!
اگردر صدا وسیماسه نفر مرد پیدا می شد: از خانمی که در شبکه یک سیمادر تبلیغات تلوزیونی میر حسین موسوی حضور داشتند ودرفتنه 88 سکوت کردند در روز دانشجو به عنوان دانشجویان پیرو خط امام در در برنامه
دیروز امروز فردا دعوت نمی کردند !
اگردر صدا وسیماسه نفر مرد پیدا می شد:
...................
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین