کد خبر: ۱۱۱۹۶۶
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
در اقدامی بی شرمانه در برخی از مطبوعات متعلق به این فرقه ضاله

وهابیت، عاشورا را روز شادی اعلام کرد+ سند

در روزهای گذشته وهابیون در اقدامی بی شرمانه در برخی از مطبوعات متعلق به این فرقه ضاله روز عاشورای حسینی را روز شادی و سرور عنوان کردند
شیعه نیوز نوشت:
چند سالی است وهابیون در ماه محرم که سال روز شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام)، فرزند دوم حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و نوه گرامی نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) می باشد. تلاش می کنند به روش های گوناگون این جنایت تکان دهنده را مورد تمسخر و اهانت قرار دهند .
در روزهای گذشته وهابیون کویت که مدتی پیش قصد کودتا علیه دولت این کشور را نیز داشتند در اقدامی بی شرمانه در برخی از مطبوعات متعلق به این فرقه ضاله روز عاشورای حسینی را روز شادی و سرور عنوان نموده و  روزه گرفتن در این روز را توصیه می نمایند .

این گزارش می افزاید علی رغم تکریم خاندان رسالت توسط اهل سنت، وهابیون مجالس عروسی و جشن خود را عمدا در شب تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می کنند.

 گفتنی است فرقه ضاله وهابیت توسط فردی به نام محمد بن عبدالوهاب پایه گذاری گردید.
وی فردی منحرف بود که با حمایت یک کشور استعماری حمایت گردید و با سرکوب قبائل اصیل عربستان توانست بر مسند قدرت دست یابد. این فرقه بصورت علنی دشمنی خود را با خاندان رسالت ابراز نموده و در حدود یک قرن پیش با تخریب مظاهر اسلامی در مکه و مدینه تلاش می کند تا اسلامی تحریف شده را به جهانیان عرضه کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۶
صمدجعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
37
21
به همین دلیل همیشه میگویم همیشه حرمت انشعابات دینی دیگران رانگه داریم .
میبینید آدم چقدر دلش میشکند وقتی که باعشقش چنین میکنند.
حسینم ،عزیزم ، آقایم ،سرورم ،محبوبم ،بزرگم،غریبم،نجیبم،امامم، تورابه جدت محمد ازگناه این جاهلان بگذر که اگرتوعفوشان نکنی بدسرانجامی درانتظارشان است .
خداوندا،معبودم،محبوبم،پشتم،پناهم، این بندگان گم شده درسیاه چاله های وهابی رابه راه راست هدایت فرما.

آمبن یا رب العالمین
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
منفی که دادم فقط به خاطر جمله اولت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
----

ولی ظاهرا هر طرف که حرکت کنیم حریم حرم حضرات است !
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
بنده هم منفي دادم. وهابي‌ها كه سگ هار انگلستان محسوب مي‌شوند و از بيخ و بن توسط اين كشور استعماري ايجاد شدند، حرمتي ندارند كه نگهداشته شود.

اگر حرمت شكني هم بوده است، اين جماعت وهابي نوكر صهيونيست كه نه به برادران اهل سنت ما رحم مي‌كنند و نه به برادران شيعه ما و طبق فرمان اربابان خود، همه را از دم تيغ مي‌گذرانند آن را باب كرده‌اند، نه ما.

چه خوش بي مهربوني هر دو سر بي
كه يكسر محربوني دردسر بي
اگر مجنون دل شوريده‌اي داشت
دل ليلي از او شوريده‌تر بي
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
جناب صمد جعفری یا هر اسمی که داری نظر دو پهلو و ماهرانه ای دادی که نظر منفی و مثبت مشکوک باشد باید بدانی در دین راستین اسلام نفرموده که به منحرفان و بدعت گذاران احترام کنید خصوصا که فرقه ای دست چندم از اهل تسنن هم باشد طبق روایتی از امام معصوم که در اصول کافی است دشنام دادن که گناه است در مورد اشخاصی مثل اینها گناه ندارد . اول تحقیق کن بعد - به زور معده نظر نده
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
آقای جعفری
ظاهرا درایت و بصیرت بچه های بولتن را با اشعار و نظراتتان به امتحان می گیرید!!!!!
می بینید چقدر بصیرند!
ماشاءالله به این مبّصران بولتن
مدیر پایگاه خواهر بسیار بزرگوار ما کاملا حواسمان است که ایشان بدنبال چی هستند اما این مطلب را به عنوان یک نظر که می تواند کاربران عزیز را وارد یک کرسی ازاد اندیشی کند و بحث خوبی انجام شود تایید کردیم ایشان کاربر جدیدی هستند که نظرات خاصی دارند که در خبرهای دیگر کم کم نظراتشان بیشتر شناخته میشود و البته با اسامی مختلف البته اینها مهم نیست مهم بصیرت کاربران بسیار خوبی همانند شما می باشد که با تیز بینی عمق نظرات را درک می کنید و عکس العمل مناسب نشان می دهید  
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
منظور واقعی ایشان شاید آنی باشد که اکثرا درک کردید اما اولین برداشت من از جملات ایشان حفظ حرمت اهل سنت بود که مورد نا آگاهی و طرد برخی شیعیان تند رو قرار میگیرند و وهابیت هم آماده است که از این اختلاف نظرات دافع ، استفاده و برایشان ایجاد جذابیت کند.
به امید اتحاد بیشتر مذاهب اصیل و بدون انحراف اسلام.
صمدجعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
بولتن عزبزم ازشما بسیارممنونم که بنده ناقابل را قابل دانستید ودرمقام پاسخ گویی به این حقیر برآمدید .
بنده منظورم تائید هیچ چیزی به جز آنچه بند بند وجودمان باعشق اوسیراب میشود نیست وإن نیست به جز عشق به اباعبدالله الحسین .

منظوربنده دوری کردن ماشیعیان ازاعمالی است مشابه آنچه فرقه ذاله وهابیت درجهان انجام میدهند ونتیجه آن چیزی نیست جز تنفر بیشتروبیشترتمامی آدمیان آزاد اندیش ازآنها.

منظورمن جذب با مهربانی وهابیون به سوی یگانه مکتب راستین تاریخ یعنی تشیع است .

ازاینکه باعث سوئ تفاهم جناب عالی شدم بسیار متاسفم وصمیمانه عذرخواهی میکنم .
به نظر میرسد من هنوز نوشتن را نیاموخته ام پس تا روزی که بدانم چگونه باید نوشت شمارابه خدا میسپارم وبا توجه به عظمت ندانسته هایم فکر میکنم آن روزخیلی دور باشد.

همیشه به شما بابت حسن نیتتان احترام گذاشته وشما را دوست داشته وخواهم داشت امیدوارم همیشه سرافراز وسربلند باشید .
خدانگهدار.
عطرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
عجــــب!!! پس باید از گناه این جاهلان گذشت هان ؟ نمی دونم مقصودت چیه ولی دچار افراطی و داری از لبه ی دیگر بام می افتی آقای محترم !
اینها که برای داشتن دنیا به هر دری میزنند نه جاهلند و نه نادان بلکه در کمال دانش و شناخت دست به دشمنی و عناد دراز کرده اند
اینا بهتر از من و شما به عظمت و حرمت خاندان آل نبی صلوات الله علیه و آله آگاهند و اعمالشون کاملا آگاهانه و از سر کینه و عداوت است.
چشم باز کن برادر و در بخشش و بزرگی اینقدر دست و دلبازی نکن تا به عسرت حسرت و ذلت نیافتی.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
جناب آقی جعفری
زمانی نیز بنده مانند شما می اندیشیدم، اما هرچه پیش می رویم بیشتر می بینم با سکوت ما ، آنان که به ظاهر نام اسلام را یدک می کشند ، بیشتر برای نابودی شیعیان جلو می آیند .
بنده نیز با روشنگری موافقم، اما آن کس که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد .
آیا تاکنون با خود اندیشیده اید ؛ توهین شیعیان افراطی - که منکرآنان نیستم - بیشتر و مخربتر بوده است یا تخریب و انفجار کاظمین . در کجای اسلام آمده است که مسلمانان مجازند با کارهای تروریستی حتی گروه های ملحد را نابود کنند که اینان با عملیات انتحاری به میان عزاداران بی دفاع می آیند و عده ای را می کشند ؟
آیا تا به حال اندیشیده اید که چرا با قدرت گرفتن اندیشه های وهابی دیگر از عملیات شهادت طلبانه در خاک رژیم صهیونیستی خبری نیست و این گونه عملیات فقط برای کشتن شیعیان انجام می گیرد ؟
آیا همه ی این ها دلیلی نیست بر ماهیت ضد اسلامی این فرقه ها؟
طايفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
آقاي جعفري بهتره من بعد اگر خواستي نظري با درايت باشه نه همينجوري !!!، اين دو پهلو حرف زدن ممكنه بعضي از ذهن ها رو گمراه كنه
علي ايحال شيعيان علي (ع) نيازي به مهرباني وهابيون خونخوار جاهل(لعنت الله) ندارند زيرا كينه آنان نسبت به اهل بيت نيازي به اثبات ندارد .
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
برادران بزرگوار منظور بنده از بچه های بولتن ،جناب پیمان،آقای مرتضی .ام و آقای محسن و بقیه مبصّران بود که پاسخ دادند و صد البته شما عزیزان که سرور ما هستید و با انعکاس چنین نظراتی ،ارزشی ها را وادار به تفکّر بیشتر و پیدا کردن بهترین جواب برای مجاب کردن می کنید.
مأجور باشید.
یا علـــــــی
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
نکته قابل توجهی که تو ترجمه متن در حاشیه زرد رنگ هست اینه که اونا میگن عاشورا از قبل روز شادی بوده چون در این روز موسی از شرفرعون و سپاهش نجات یافته و شهادت حسین ابن علی سید و اقا و شریف دلیلی نمیشه که ما این شادی رو انجام ندیم.

واقعا ببینید چطور مردم رو فریب میدن.

امام حسین علیه السلام رو سید و شریف وشهیدخطاب میکنن تا بتونن عوام فریبی بکنن.

من این حرف اقای جعفری کاملا مخالفم چون اینقوم کسانی نیستن که اگه ما سکوت کنیم اونها هم سکوت کنن.

هیات من ذله.
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
در ضمن

بی بغص قلان حب علی مایه ندارد.

تولی و تبری هردو باید باهم باشه.
کوچکترین ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
جناب صمد جعفری ، علیکم بر شما ، ان شاء الله که در مورد شما اشتباه کرده باشم ، حقیقتش فکر میکنم شما با روش تخصصی گروه ضاله بهائیت عمل میکنی ، یعنی اینکه برای تزریق یک فکر باطل کمی از حق را میگیرید و مفدار زیادی از خرافات و مبانی انحرافی خود را مخلوط میکنید و سپس به خورد ساده لوحان میدهید ، هر جا عرصه تنگ شد از همان کم حق میگوید و اگر طرف هالو بود همه خرافات و جریان فکری انحرافی خود را القا میکنید . شما خیلی مشکوک هستید ، به نظر شما فرق وهابیت و بهائیت چیست ؟ ارباب هر جفتشون که انگلیس کثیفه . جناب جعفری از کی تا حالا دین دچار انشعاب صحیح بوده ؟ هر چی انشاب بوده انحرافی بوده و برای انحراف که نباید ارزش قائل بود ، مگر اینکه وهابیت کثیف و بهائیت نجس خود را داخل دین کند. راستی چرا بیت عدل بهایت در تل آویو ؟ آیا آنها نوکر صهیونیست نیستند که به آنها در آنجا مقر داده اند؟؟؟؟؟
صمدجعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
دوستانم بازهم بابت سوء تفاهم پیش آمده ازهمه شمابزرگوارن خالصانه عذرخواهی میکنم به خداقسم که بنده یک عاشق حسینی هستم که تمام افتخارم درزندگی نوکری حسین بوده وخواهد بود بازهم صمیمانه معذرت خواهی میکنم .
وهابیت وبهایت انشعاب دینی نیستند اینها فقط فرقه های ذاله ای هستند که توسط روباه پیر انگلستان برای ایجاد تفرقه ایجاد شده است.

مرگ برفرقه ذاله وهابیت
مرگ بر فرقه ذاله بهائیت
منظور من ازانشعاب برادران اهل تسنن بود فقط همین
بازهم معذرت میخواهم
خدانگهدارتان
سيدامين الله حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
10
45
لعن خداورسولش براين فرقه ضاله باد.براستي امروز برتمامي دولتمردان شيعه واجب وفرض است كه علم قيام عليه اين فرقه ضاله بردارندوجهان اسلام رااز لوث وجودمنحوسشان پاك ومتبراكنند.
پاسخ ها
ناشناس2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
واقعا اینا که منفی میدن خولی های زمانه اند. کسانی که بر لعن دشمنان اهل بیت منفی میدن یعنی دشمن اهل بیت و شیعه اند. لعنت خدا بر آنها
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
10
47
خداوند ریشه این وهابیت خبیث را با ظهور منتقم خون ابا عبد الله الحسین از رو زمین محو کند.ان شاء الله
مرتضی عزیزخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
9
37
الحمد لله رب العالمین والصلوة والسلام علی رسول الله وعلی اهل بیته الطیبین الطاهرین المعصومین ولعنة الله علی اعدائهم اجمعین من الآن الی یوم الدین.
خطیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
9
37
لعنت خدا براین فرقه ضاله وهابیت .
اللهم ان هذا یوم تبرکت به بنو امیه وابن اکله الکباد العین ابن لعین ...
ای خدای حسین (ع) به حق الحسین ریشه ی این ظالمین رابسوزان. آمین
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
10
42
هر که با آل علی ع در افتد ور افتد
پيام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
9
37
نديدند خدا با شمر و يزيد و عمر سعد چه كرد؟؟؟؟؟
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
11
22
يَا شِيعَه ءَالِ أَبِي‌ سُفْيَانَ! إنْ لَمْ يَكُنْ لَكُمْ دِينٌ وَكُنْتُمْ لَاتَخَافُونَ الْمَعَادَ، فَكُونُوا أَحْرَارًا فِي‌ دُنْيَاكُمْ! وَارْجِعُوا إلَي‌ أَحْسَابِكُمْ إنْ كُنْتُمْ عُرْبًا كَمَا تَزْعُمُونَ!

«اي‌ شيعيان‌ و پيروان‌ آل‌ أبي‌ سفيان‌! اگر براي‌ شما ديني‌ نيست‌، و رويّه‌ شما اينست‌ كه‌ از معاد نيز نمي‌ترسيد؛ پس‌ در زندگاني‌ دنياي‌ خود از آزادگان‌ باشيد! و اگر همچنانكه‌ مي‌پنداريد، از طائفه‌ عرب‌ هستيد، به‌ حَسَب‌‌هاي‌ خود برگرديد (و از اعمال‌
ناجوانمردانه‌ احتراز كنيد).»
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
11
29
الهی به نفرین ائمه معصومین گرفتار شوند
پاسخ ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
الهـــــــی آمیـــــــن
حسین سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
12
26
بزودی نابود خواهند شد...

هر که با آل علی درافتاد ... ور افتاد .
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
11
28
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا
پاسخ ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا
صالح
|
Poland
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
10
19
محمد بن عبدالوهاب به شهادت پدر و برادر خود شخصی بی سواد بوده است. منشأ این طرز فکر از ابن تیمیه است . به اصطلاح عالمی که در قرن هشتم هجری در شام می زیسته است و بارها به دست علمای اهل تسنن آن زمان به جرم گمراهی آشکار محاکمه و محکوم گشته و سرانجام در زندان اهل تسنن به درک واصل شده است. او در باره ی توحید عقاید مفتضحانه ای دارد که حد اعلای شـــرک به شمار می رود و نکته جالب آن که این فر قه نمام اهل سنت و شیعه را گمراه و مشرک می دانند. منتها برای آن که خودرا باهمه ی اهل تسنن درگیر نسازند تنها مخالفت با تشیع را علناً فریاد می زنند. آن ها به دروغ در باره ی روز عاشوراء مطالبی می گویند که شیخ صدوق به طور مستوفی با ذکر حدیثی دروغ های آنان را آشکار ساخته است. ر.ک به علل الشرائع ج1 ص 739
شهرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
22
9
به همین دلیل همیشه میگویم همیشه حرمت انشعابات دینی دیگران رانگه داریم .
میبینید آدم چقدر دلش میشکند وقتی که باعشقش چنین میکنند.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
بله! مثلا اگر العياذ بالله خود امام حسين حرمت يزيد را نگهداشته بود با آنها بعت مي‌كرد، الان اصلا از اين مشكل‌ها نداشتيم!!!! مي‌خواهيد اين را بفرماييد؟!!!!!!

خط خدا و شيطان دو خط موازي است كه هيچگاه به هم نمي‌رسد. ما همچنان شهيد خواهيم شد، ولي با نوادگان شمر و يزيد و خولي دست دوستي نخواهيم داد.

وهابيت دين نيست تا انشعاب ديني باشد! فرقه‌اي ضاله است كه هم با شيعه و هم سني سر دشمني دارد.

آيا وهابي‌هاي منحوس كه اين همه برادر اهل تسنن ما را در چابهار و سيستان بلوچستان و جاي جاي كشور عزيزمان سر بريدند و تاكنون حتي يك تير به سوي اسرائيل شليك نكرده‌اند، مسلمانند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
9
18
چرا سیستم مقتدر اطلاعات و امنیت کشور به این بیشرمهای ضاله اجازه ورود و خروج به کشور را می دهد؟! بسیاری از این ضالین بهایی با داشتن دو ملیت (ایرانی و غیر ) براحتی به اسراییل در رفت و آمدند و هنگام ورود با پاسپورت ایرانی وارد می شوند ، که این بسیار خطرناک است.
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
8
21
این قوم به اخر خط رسیده اند نابودیشان نزدیک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
8
19
وهابیون همان بت پرستان زمان جاهلیت هستند منتها اینها درذهن خود بت های مجازی ساخته اند وآن خدایان مجازی را پرستش می کنند
عطرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
7
16
عقده خفشون کرده به هر راهی متوسل می شن تا ناراحتمون کنن .با این مسخراه بازی ها و دیوانگی ها چیزی از حرمت و عظمت کربلا وعاشورا کم نمی شه و تنها انها هستن که تا خرخره تو منجلاب پلیدی نفسشون غرق میشن .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
7
15
الهم لعن ظلم حق محمدا وال محمد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
7
15
بهائیان هنرشان منحرف ساختن و شستشوی مغزیست. لعنت خدا بر ضالین منحرف.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
دو فرقه ضالّه بهاییت و وهابیت را انگلیس بوجود آورد،اولی را برای رخنه و انحراف درتشیّع و دومی را در تسنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
خواهر گرامی سادات موسوی
البته درنظر داشته باشید , علمای شیعه با شدت با فرقه ی ضاله ی بهاییت برخورد کردند اما متاسفانه از سوی علمای سنت و جماعت چندان برخورد شایسته ای نسبت به وهابیت تا به حال ندیده ایم
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
8
15
من اگر نقّاش بودم کربلا را می کشیدم
یک بیابان لاله سرخ،نینوا را می کشیدم
دشتی از گلهای پرپر
نقشی از حلقوم و خنجر
نقشی از عبّاس حیدر
اشکی از طفلان زینب
منظر نور هدایت
کربلا را می کشیدم....

الّلهمّ انّ هذا یوم تبرّکت به بنو امیّة وابن اکلة الاکباد الّلعین ابن الّلعین علی لسانک و لسان نبیّک صلّی الله علیه و اله فی کلّ موطن و موقف وقف فیه نبیّک صلّی الله علیه و اله
اللّهمّ العن اباسفیان و معاویة و یزید بن معاویة علیهم منک الّلعنة ابدالابدین و هذا یوم فرحت به ال زیاد و ال مروان بقتلهم الحسیــــــن صلوات الله علیه
اللّهمّ فضاعف علیهم الّلعن منک والعذاب الالیم

پروردگارا این روز(عاشورا)را بنی امیه مبارک(عید و شادی)قرار دادند و پسر جگر خوار(هنده)و یزید پلید لعین پسر معاویه ملعون در زبان تو و زبان رسول تو صلّی الله علیه و آله و سلّم در هر مسکن و منزل که رسول تو توقّف داشت همه جا او را به لعن یاد کرد
پروردگارا لعنت فرست بر ابی سفیان(مشرک)و بر پسرش معاویه(منافق)و پسرش یزید(فاسق)پلید، بر همه آنان لعن ابدی بفرست و این روز عاشورا روزی است که آل زیاد لعین و آل مروان خبیث بواسطه قتل حضرت حسیــــــــــن صلوات الله علیه شاد بودند
پروردگارا تو لعن و عذاب الیم آنها را چندین برابر گردان
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا
چکش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
3
10
لطفا یک نفر که عربی را به طور کامل بلد است متن عکس را به صورت روان ترجمه کند. با تشکر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
8
11
مسلما" افرادي كه در روز شهادت نوه پيامبر مكرم اسلام به جشن و پايكوبي مي پردازند نه مسلمانند و نه بويي از انسانيت برده اند. آنان دست پروردگان كفر ون فاق هستند.
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
12
12
لطفا انقد دروغ تحویل ندید.فرقه دست چندم اهل سنت هم بیشتر از شیعه ارزش امام حسین رو میدونه و بهش احترام میذارن.هیچ کدام از شاخه های اهل سنت به اهل بیت توهین نمی کنند. اما شما میخواید شیعه رو ترویج کنید.خیلی واضحه که این عکس ربطی به اهل سنت نداره.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
نشانی سایت اصلی در متن آمده است ، می توانید بروید تامتوجه شوید برای وهابیون کویت است
WWW.WATHAKKER.INFO
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
ابتدا کمی در احوال آنان مطالعه کنید ، سپس این گونه سخن بگویید . هنگامی که آنان معاویه بن ابوسفیان را هنوز با لقب امیرالمومنین ذکر می کنند و گروهی از آنان معتقدند یزید در کشته شدن امام حسین بی گناه بوده است به تناقضات آنان پی خواهید برد . از یک سو قبول دارند علی بن ابی طالب خلیفه ی وقت برحق بوده است و خروج کننده بر او از دین خارج استت و از سوی دیگر لقب امیرالمومنین بر فردی می نهند که در جنگ صفین لشکر برابرخلیف ی برحق کشید .از سویی حسین را شهید قلمداد می کنند و از سوی دیگر قاتلین اورا جزو افراد برتر دین به حساب می آورند.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
حالا كي گفت وهابي‌ها اهل سنت هستند؟!!!! اين جانوران درنده، كم از برادران اهل سنت ما را شهيد كرده‌اند؟ ابن تيميه، سر اصلي اين جماعت را نيز خود برادران اهل سنت ما همگي متفق القول، مرتد اعلام و به درك واصل نمودند و فتنه او از بين رفت. تا اين كه طبق معمول، چند قرن بعد و در زماني كه هيچ حرف و صحبت از انديشه‌هاي اين تيميه نبود، انگلستان خبيث، محمد عبدالوهاب را از كودكي تحت تربيت خود قرار داد و با آموزش افكار ابن تيميه به وي، اين وحشي‌هاي خونخوار را مجددا احيا و به جان مسلمين انداخت.
منفرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
6
7
کسی از خوانندگان به درستی تقاضای ترجمه دقیق متن را کرده است.مایلم بدون هیچگونه داوری درباره "درستی و یانادرستی" این بروشور و نیز فارغ از درستی و یا نادرستی عقاید متولیان چاپ و توزیع این بروشور بگویم که:(1) در متن آن کوچکترین دعوتی به "عروسی" که سایت بولتن نیوز در متن فارسی نوشته وجود ندارد! دعوت به "روزه" و "شادی" و "سرور" است و برای پشتیبانی از این ادعا، یکی دو روایت ذکر می کند که در یکی از آنها ادعا می شود که صحت آن مورد تایید همه فرقه های اسلامی است. بد نیست متخصصین درباره "سندیت" این روایات اظهارنظر کنند.(2)درهمان آغاز متن ادعا می کند که"کسی گمان نکند که ما در شهادت جدمان، حسین ابن علی شادی می کنیم. نعوذ بالله" ما فقط به یکی از سنت های پیامبر خدا (براساس متن روایات ادعائی) دعوت می کنیم.(3) در قسمت زردرنگ بروشور از امام حسین (ع) به این شکل یاد می کند:"حبیبنا و عظیمنا و قره اعیننا، السید...الشریف...الشهید.... الحسین بن علی" که گمان نمی کنم نیازی به ترجمه داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
تشکر که ترجمه کردید واقعا کار مفیدی بود.امان از خبرنگاران
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
من شخصا بسیار کنجکاو شدم و با بولتن و تفسیرش کاری ندارم ولی کدام روایات ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟ کلا منظورتان را نفهمیدم تشکر و عذر خواهی میکنم.
مجید مازندران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
لعنت خدا بر منافقین خبیث و کوردل

لعنت خدا بر نهروانیان دورو و دو پهلو

جناب منفرد !!!

شما خودت فهمیدی تو لشگر کی هستی ؟؟؟

اولین در خبیث بودن وهابیون ملعون شک نباید کرد

دوما اگر نمیدانی بدان یکی از رسوم اعراب برای شادی و گرامی داشتن روزهای خاص ، روزه گرفتن است ، همانطور که ما در اعیاد سفارش به روزه گرفتن شده ایم و همانطور که در مکتب ما شیعیان روزه گرفتن در عاشورا حرام است

در ثانی از طرفی میگی دعوت به روزه و شادی و سرور میکنند بعد میگی قصد آنها خیر است و گمان نکنید ما قصدمان شادی است

خودت متوجه جملات دو پهلویت شدی؟؟؟!!!

چون در قسمت زرد رنگ این روباه هایمکار و کثیف و حیله گر از امام حسین به دروغو ریا با عنوان حبیبنا و عزیزنا و قلبنا یاد کردند یعنی اینکه آنها حسینی هستند و در ماتم این روز غمگینند ؟؟؟؟!!!!!

خوب معلوم است که کار عمر و عاص زاده های زمان برای فریب جاهلان و ساده لوحان و عوام همین مشی و همین راه است که با دو جمله تعریف ، ساده لوحان را دعوت به کفر و نفاق و قعر جهنم بکنند

از یک طرف میگن حبیبنا از طرف دیگه با دو سه تا حدیث جعلی و دروغین و گمراه کننده ، ساده لوحان را دعوت به سرور و شادی و روزه گرفتن در این روز سارسر ماتم و اندوه میکنند

و در آخر

اگر از روی بی اطلاعی جملاتت را نوشتی دعا میکنم خدا هدایتت کند ولی اگر از روی قصد و غرض و هدفدار چنین نوشته ای را قرار دادی بدان که لعنت خدا و رسولش و اهل بیت او و شیعیانش تا قیام قیامت همراه مخالفین اباعبدالله الحسین است و اگر تو هم جز آنانی لعنت همگان بر تو باد

الله اعلم بکل شیء

در ضمن به آن دونفری که این نظر را به هر دلیلی تائید و تشکر کرده اند بگویم این دو جمله آخرم برای همگان از جمله ایشان هم صدق میکند
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
مجید مازندران:

ظاهرا جناب منفرد غلط ترجمه کرده اند اما جنابعالی به جای اینهمه تف و لعنت و مرده باد زنده بادهای همیشگیتان در صورت امکان متن را ترجمه بفرمایید تا بدانیم این سه کلمهء روزه و شادی و سرور را در چه قالب یا لفافه ای به کار برده اند. چون این سه کلمه با آن کلمات نور چشم و سید و شهید و غیره نمیخواند که .
مدیر پایگاه خانم چکش واقعا شما نمی توانید یک بار یعنی یک بار بدون طعنه زدن نظر بذارید
عطر یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
7
9
از حرامزادگان بیش از این انتظاری نیست....
اولئک کالانعام بل هم اضل....
علي از شيراز
|
United States of America
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
7
7
سلام بر امام حسین /ع/ عاشورا را یهود ر٫زه میگرند ومبارک میشمارند - وبنی امیه هم - و وهابیون هم - وهابیها جز& برادران اهل سنت نیستند عاملان احمق صهیونیسم هستند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
7
10
ما شیعیان به هیچ وجه نگران نیستیم چون وهابیت حتی در بین اهل تسنن هم منفور هستند و در حدی نیستند که با اندک تعداد جلوی خیل عظیم عاشورائیان بایستند . ایشالا به یاری حق فرزند فاطمه ظهور می کنه همه این انسانهای پست و کثیف وهابی رو به درک واصل میکنه.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
6
5
به قول آن پیر و مراد سفر کرده مان : ما هر چه داریم از برکت و زنده نگهداشتن عاشوراست . پس جای تعجب ندارد که این جاهلان به دین رسول الله تمام همت خویش را صرف مبارزه با شعائر عاشورا نمایند ولی این کوته فکران بدانند که حماسه عاشورا و حرمت خون سیدالشهداء والاتر از آن است که با این خباثتها جریحه دار گردد .
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
6
6
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)

لعنت خدا بر وهابيت و صهيونيزم
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)
صلي الله عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)

لعنت خدا بر وهابيت و صهيونيزم
منفرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
3
2
چکش عزیز! در متن بروشور به روایتی استناد شده که مطابق آن:روز دهم محرم حضرت رسول(ص) در حال ورود به مدینه، یهودیان را در حال روزه می بینند که به شکرانه سالگرد نجات قوم بنی اسرائیل روزه گرفته اند. حضرت دستور می فرمایند مسلمانان نیز این روز را روزه بگیرند. در ادامه می فرمایند اگر سال آینده زنده بودم روز نهم را روزه می گیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
----

خوب چند بار میگید ؟

این درست مثل اینه که در یک خانواده یک نفر به دنیا بیاد و مردم اون شهر به هر دلیلی این روز رو هر سال جشن بگیرن . بعد تو یکی از همین روز ها یکی بزنه تمام خانواده این آدم رو بکشه . حالا کدوم آدم احمقی میاد این روز های تولد رو که روز کشتار هم هست هر سال جشن بگیره ؟ حماقت در حماقت در حماقت .
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
متشکرم کامنتتان را الان دیدم وگرنه پاسخ کاربر مجید مازندران را نمیدادم. دوباره تشکر میکنم بابت ترجمهء متن.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین