کد خبر: ۹۳۶۶۲
تعداد نظرات: ۱۶۹ نظر
تاریخ انتشار:

عروسی مختلط میلیاردر ایرانی به هم خورد

مجری این برنامه مختلط آقای «ش» مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.
چند روز پیش عروسی مختلط پسر یکی از میلیاردرهای ایرانی که در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود با حضور پلیس به هم خورد.

به گزارش خبرنگار عصر خبر، مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف.الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس نا تمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.




بنابر این گزارش، مجری این برنامه مختلط آقای «ش» مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.

در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.

نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدمخ رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تعذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.

ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.

هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.

شایان ذکر است، آقای الف.الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۸
Haleh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
147
186
به نظرم نبايد اين كارو پليس ميكرد به هر حال مراسم عروسي بوده و كلي خانواده اونجا بوده و اونا هم كلي هزينه كردند اقلا ميذاشتند عروسيشون تموم ميشد...
پاسخ ها
سرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اتفاقعاَ كار پليس خيلي هم به جا و به موقع بوده
EfA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
چه راحت ازشون طرفداری میکنین. من اگه جاشما بودم اول اون مجری رو دار میزدم بعد بقیه رو جمع میکردم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
وَلَعَذَابُ الآخِرَةِ أَشَقُّ وَمَا لَهُم مِّنَ اللّهِ مِن وَاقٍ
و قطعا عذاب آخرت دشوارتر است و براى ايشان در برابر خدا هيچ نگهدارنده‏اى نيست آیه 34 سوره رعد
برای مال دنیا حرص می خورین؟
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بولتن جان چرا اینقدر دیر نظرات رو تایید میکنید!!؟؟
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مهم نيست كي رو گرفتن و چي شده فردا با پول آزاد ميشن
اصلا خودتون ر وناراحت نكنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
136
195
چرا تو مراسم شخصي مردم دخالت ميكنيد
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
یعنی اگر کسی در مراسم شخصی اش هر کار خلاف عفتی انجام داد و ..... نباید برخورد بشه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مراسم شخصی یعنی شخصی نه عمومی آقا امیر. به مراسم شخصی مردم هم کار دارین؟
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مراسم شخصی را برامون تعریف کن؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
جناب ايران، اين تعريف نميخواد مشخصه. مثل روابط شما و همسرتون!!!
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حتما شاکی خصوصی داشته. که در این صورت پلیس حق رسیدگی پیدا میکنه. ضمن اینکه بدون شاکی خصوصی هم قانون این اجازه رو به پلیس میده. بعضیا فقط یاد گرفتن بگن مراسم شخصی. داداش پس وقتی تو کشتی هم نشستی ، کنار خودت رو سوراخ کن . حالا فقط خودت غرق می شی یا همه؟
سام
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ای ولله داداش احسان خوب گفتی ...
چکش
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
این کامنت آقای محمد هم از جمله کامنت های ارزشی تان است لابد!
مدیر پایگاه اتفاقا اینهم یکی از آن گیرهای شماست و آسمان را به ریسمان بافتن است روابط شخصی همسر تنها آن چیزی نیست که شما روی آن مورد زوم می کنید شاید اقای محمد محیط شخصی و خصوصی زن و شوهر را مد نظر داشته که بنده برای اولین بار با خواندن مطلب ایشان تنها همین موضوع در ذهنم نقش بست اما شما دومین نفری هستید که به این موضوع اشاره کردید ایا فکر نمی کنید در ذهن شما نگاه کردن به نیمه خالی لیوان  حضور پررنگ تری دارد ؟
در ضمن اصلا این کامنت چه ربطی به بحث ما در خصوص کاربران ارزشی و غیر ارزشی ما داشت !؟آقا محمد آیا از کاربران دائمی سایت ما هستند ؟ یا این کاربر عزیز یا اولین بار یا برای چندمین بار نظر داده اند و شاید اصلا بحث ارزشی بودن یا نبودن از آن بعدی که شما به آن حساسیت دارید برایش مهم نبوده و تنها بعد امنیت اخلاقی و بی توجهی سرمایه داران به ارزشهای اخلاقی جامعه مدنظرش بوده است؟
واقعیتش این نوع نظر دهی شما نشان داد اینجا خدا را در نظر نگرفتید و  تنها از سر ناراحتی که بابت این بحثهای چند روزه این نظر را گذاشته اید اما بازهم تاکید می کنم بحث بنده با شما بحث شخصی نیست و ما شما را از کاربران فعال سایت می دانیم و حضور شما را برای سایت مفید می دانیم 
منتظر يار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
يله حق با ناشناسه اگه شخصي بودي و مزاحمت نداشته براي ديگران پليس حق دخالت نداشته .ولي اگه شکايت شده دست پليس درد نکنه .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
کلام بنده یک کلام است. وقتی کاربری را که همان تحقیر و توهین و کلمات را خطاب به بنده به کار میبرد که خود به توهین بودن آن اعتراف میکنی (ارزشی )میخوانید انتظاز ندارید معنای کلمهء ارزش در ذهن من نوعی عوض شود؟ حال بهتر شود یا بد تر!!!! بنده این کامنت را هم در ردیف همان ارزش از دید شما دانستم. حالا چرا ناراحت میشوید ؟ به هر حال شما استاد تشخیص کاربران و کامنتهای ارزشی هستید باید غلط های ما را مهربان تر بگیرید!
مدیر پایگاه خانم چکش ما همواره سعی امان بر این بوده که با کاربرانمان دوستانه و در نهایت ادب برخورد کنیم از شما هم اصلا دلگیر و ناراحت نیستم بحث ما بحث شخصی نیست که در آن کینه و عدوات جایی داشته باشد
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بس کنید آقای محترم.بحث ما بحثی کاملا شخصی ست. وقتی فلان کاربر بدون ذره ای خجالت به من میگوید معلوم الحال و مثلا محترم و در مقابل اعتراض بنده میگوید حقیقت را گفتم نه شما ناراجت میشوید و نه آن کاربر ارزشی مجهول الهویت تان که از دست من ناراحت بود! ولی وقتی همان کلمات را من خطاب میکنم همه وا ادبا سر میدهید؟!!!! این موضوع ریشه در گذشته ای قریب به یک سال دارد. و نمیتوانید انکارش کنید.

بنده قصد کش دادن بحث را ندارم چون به این رفتار شما عادت کرده ام. لیکن گاهی وافعا بنده را فاقد شعور و حافظه فرض میکنید که غیر قابل تحمل است.

شاید بهتر بود از همان روز اول که با همین روش برخورد کردید به جز سلام والسلام با شما برخوردی نداشتم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
140
92
دست نیروی انتظامی درد نکنه.باید با اینجور مراسمات شیطانی برخورد بشه.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
شیطان تو افکار تو امثال تو رسوخ کرده، دارین کم کم به مرحله ای وارد میشین که توش برگشتی نیست! واقعا متاسفم!
الف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
شیطان اون افرادی هستند که به خودشون اجازه میدن در هر مسیله ای حتی جشن های خصوصی مردم رو به هم بریزند ، اصلاً مگر زنان و یا افراد بد حجاب و بی حجاب و ..... در این مراسم نبودند دیدن این گونه افراد برای اعضاء محترم نیروی انتظامی مشکلی نداره و این افراد محرم هستند
مدیر پایگاه شما تبحر حوبی در جوک گفتن دارید به نظر شما  از این به بعد نیروی انتظامی نباید با هیچ متخلفی برخورد کند چون دیدن اینگونه افراد مشکل دار است ممنون زبان روزه کلی روحیه دادید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
81
132
چرا پلیس به حریم شخصی احترام نمیزاره؟؟؟؟/
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
چرا آن اشخاص به قانون احترام نمی گذارند؟؟؟؟؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حريم شخصي يعني محيطي كه امور انجام گرفته در آن صرفا به آن محيط خلاصه شود و ديگران از آن مطلع نگردند و به حربم ديگران آسيب وارد نياورد.

وقتي سر و صداي چنين عروسي‌اي مخل آسايش همسايه‌ها گردد و يا مهماناني كه در حال ورود به آن هستند رعايت شئونات را در ملا عام نكنند ديگر بهاين محيط، حريم شخصي نمي‌توان گفت. همين كه ديگران از كثافت كاري‌هاي صورت گرفته داخل اين مجلس مطلع شده‌اند، يعني حريم شخصي نيست و به حريم عمومي تجاوز شده است كه بايد با آن برخورد شود.
azad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
باور بفرمایید این چیزی که شما نوشتید و تقاضاشو دارید ؟ باعث شده جامعه قوی ایران از سمت همین پولدارای بی ظرفیت رو به بیچارگی کشیده بشه ؟؟ ما فقط پلیس رو داریم . شما اگه به حریم شخصیتون تجاوز بشه کی باید ازش دفاع کنه ؟ این نمیشه حریم شخصی افراد ؟ این همون احترام به حریم شخصی افراده؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
70
112
متاسفانه حریم خصوصی در مملکت ما معنا نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
زیر پا گذاشتن قانون چه ربطی به حریم خصوصی داره یعنی اگر در این مراسم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
76
20
کاشکی منم انگلیسی بودم :))
حسادت زنانه ام گل کرد :))
پاسخ ها
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مطمئن باش عروس هر کشوری هم که بودی با این پولهای باد آورده که کلی زندگی به خاطر جمع شدنشون نابود شده ، خوشبخت نمی شدی .

وقتی در بخش اقتصادی کسی سلطان چیزی میشود یعنی اینکه خیلی ها نابود شدند تا این آقا سلطان شده .
جیگیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بابا مخت خیلی فندقی آخه هرکه سبیل داره که بهش بابا نمی گن خیالت راحت باشه اگر تو انگلیسی بودی یک میلیون تومان هم خرجت نمی کردند
mina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
سهیلاجون مگه هرکی پولدارشده مال بقیه روخورده??????!!!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
66
108
دیگه شورشو در اوردن ...
از اب بازی و کراوات و نوع پوشش زنا و مردا و نمایشگاه و ماهواره و فیلتر شکن و اینترنت و خاک بازی گرفته تا همه چیز ممنوع و مغایره .. از جون مردم بدبخت چی میخوان اینا ؟!؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
دمت گرم
سعید 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اینجا یک کشور اسلامی ست اگه قوانین این کشور با آنچه که شمامیخواهید مغایرت دارد میتوانید تشریف ببرید جایی که از شما استقبال میشود .

این کار شرعی و قانونی بوده یا نبوده را میتوان از مجری فراری پرسید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حرف حق رو زدی
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
سعید 2 ،دمت گرم.
مسلمان ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مردم بدبخت !!!!!!!!!
همه ی مردم اینایی که شمال تهران میشینن نیستن...
هر غلتی که میخوان دوس دارن بکنن کسی هم نباید بهشون بگه بالای چشمشون ابروست!!چرا
فقط چون پولدارن!!!!!!!!!
انگار ببعضیا یادشون رفته که برای داشتن این ایران اسلامی چقد هزینه دادیم
چه شهدایی که هر کدوم برا خودش کلی ارزشمند بود
اینجا ایران{اسلامی} است و در اسلام تقوا ملاک ارزشگذاری افراده ولو اینکه خس و خاشاک بدشون بیاد......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
غلت نه غلط :دی
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
کسی که سلطان شده عرضه داشته
همه بدبخت های عالم چوب بی خردی خودشون رو می خورن
از کجا فهمیدی ثروتش بادآورده است ؟
ثروت آقای بیلگیتس و ... چطور ؟
منتظر يار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اقا سعيد خيلي مردي !لطفا کمي قران يا نهج البلاغه بخونيد شايد مفيد واقع شد .انشاالله!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
3
32
اقاي ش همان اقاي ب است درسته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
؟؟؟!
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
80
من اگه دومیلیارد تومن داشتم خرج یه شب عروسی نمیکردم با 10 میلیون هم میشه یه عروسی نسبتا خوب گرفت...
یکی نون شب نداره یکی هم تا این حد اصراف فاصله طبقاتی تو مملکت غوغا میکنه...
دومیلیارد چندتا صفر داره؟9 تا؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
2000000000
بله نیشه 9 تا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
شما خرج عروسی نمی دهید .بدبخت داماد شما
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
سحر جانم / آفرین به فکر و ایده شما
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
3
31
ما که نمیدونیم چی گذشته .
شاید تذکر داده شده به علت قدرت داشتن و پولدار بودن مقاومت کردند و به کار خودشون ادامه دادند (اگه اینجوری بوده مقصر صاحب مجلس بوده )
اگر که نه پلیس به یکباره وارد عمل شده و بدون تذکر و تامل این کار را انجام داده اند ( باید بدونن که الگو خوبی نبودند نه تنها باعث عبرت بلکه باعث .... ) www.jangedakheli.blogfa.com
آرش ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
31
23
در جواب نا شناس :
چرا ثروتمندان به قوانین کشوری احترام نمی گذارند؟؟؟!!!.اینجا کشور اسلامی است و باید تابع قوانین باشند.
و متاسفم برای صدا و سیما که از مجری فراری به نام محمود شهریاری در ایام ماه مبارک رمضان استفاده می نماید مجری که لیاقتش همان حضور در عروسی های اینچنینی است.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اگه کشور اسلامی بود نمیذاشت یه عده خواص چنین پول هایی به جیب بزنن که عروسی 2 میلیاردی بگیرن این کشور همه چی هست غیر از اسلامی
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
جناب ایرانی این کشور هیچ چیزش غیر اسلامی نیست این مائیم که به غیر اسلامی تبدیلش کردیم . اگر عیبی هست در خود ماست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
این کشور فقط اسم اسلام روشه
مدیر پایگاه اشتباه می کنید سرمایه داران و کسانی که از راه له کردن طبقه محروم به ثروتهای افسانه ای رسیدن اسلام در زندگیشان معنا ندارد آنها مرگ را باور ندارند اما مردم نجیب و زحمت کش ایران اسلام در پوست و خون انهاست و دولتی که برخواسته از رای این مردم است پیکر و وجودش با اسلام عزیز است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
34
46
خوش بحالشون.زندگی شخصیدیگران به نیروی انتظامی ربطی نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
30
58
تو قرن 21 و عصر تكنولوژي ما هنوز درگير عروسي مختلطيم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
گناه گناه است چه اول خلقت انسان چه اخر دنیا البته از دید دوستان گناه چه باشد بماند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
چقدر دنیا پیش چشم شما بزرگ است و آخرت کوچک که اینطور با این مسائل راحت برخورد می کنید.
امبدوارم قبل از مردنتان بزرگی آخرت را متوجه شوید و گرنه بعد از آن فقط باید حسرت بخورید.
وَأَنذِرْهُمْ يَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِيَ الْأَمْرُ وَهُمْ فِي غَفْلَةٍ
و آنان را از روز حسرت بيم ده آنگاه كه داورى انجام گيرد و حال آنكه آنها [اكنون] در غفلتند
سوره مریم آیه 39
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ظاهرا" شما خیلی روشن فکر تشریف دارید !!؟؟ چون عصر تکنولوژی است !! پس غیرت / ناموس / و ... دیگر بری شما معنی ندارد !! یارو هم که سرمایه دار است مثل کشور های غربی بایستی بادی گارد داشته باشه و هر غلطی دلش خواست به بهانه خصوصی بودن انجام دهد !!؟؟ حیف شما با این طرز فکر !! در ایران بمانید !! توصیه میکنم شما هم در این قرن بیست یکم به همان تکنولوژی غربی ها ملحق شوید!!!
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
تو قرن 21 و هنوز احمق بودن چقدر بده!
احمق کسی ستکه حکم و فرمان خدا را به هیچ گیرد و حرمت شکنی عروسی مختلط را به بهانه عصر تکنولوژی ساده انگارد>
متأسفم برات ،براستی انسانی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بولتن از شما گله دارم اونهايي كه به اين نظر ايراد ميگيرن منتشر ميكني اونهايي كه جواب اين منتقدان رو ميدن منتشر نميكني. ..................... شما رو كه زور تو عروسي مختلط نبردن هر كس به اعمال خودش شما ............ نباش.حالا يه نفر پولدار يا بي پول دوست داره توي يه فضاي خصوصي براي خودش جشني بگيره حالا مختلط هم باشه اين كه ايرادي نداره قانون در اين زمينه بايد اصلاح بشه. حالا بولتن شما كه توهين ديگران رو منتشر ميكني اگه اين نظر رو منتشر نكني عدالت رو رعايت نكردي
ناشناس
|
POLAND
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
42
35
این عروسی با پارتی که مختلطه چه فرقی داره که پلیس نباید دخالت میکرد؟عروسیه خب باشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
43
53
کار پلیس کاملا اشتباه بوده و اجازه به ورود به حریم خصوصی را نخواهند داشت ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حریم خصوصی ............... خوب در حریم خصوصی جنایت هم صورت میگیرد با تفسیر شما پس پلیس انجا هم نباید حاضر بشود ..............
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بله حق با شماست. پليس اجازه ورود به حريم خصوصي بدون حكم قضايي را ندارد. اما وقتي جرمي علني در محيطي خصوصي صورت گيرد و تذكر كارساز نباشد، با حكم قضايي، آن حريم ديگر خصوصي تلقي نمي‌شود و وظيفه پليس كه ضابط قضايي است، حسب حكم قاضي دخالت است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
39
36
افرین اقا پلیسه.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
30
40
با سلام
آقا دستتون درد نکنه خدا وکیلی من ممنونم از برادر های نیروی انتظامی که تونستند این مراسم رو نزارن برگزار بشه .مردم دارن تو روستاها از گشنگی تلف میشن .اونوقت اینا عروسی مختلت اونجوری می گیرن نمیدونم غیرت ما ایرانی ها کجا رفته
بخدا قسم موندم
ما غیرت داریم چرا میزاریم زن هامون رو هر کس و ناکسی نبینی .
خواهش میکنم نکنید.
متشکرم
تهران
پاسخ ها
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
چه فايده وقتي فردا آزاد ميشن
na shenas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
5
21
چه خوب دغدغه هایی مطرح کردید ! چه ناقص و چه دیر!
بعد از نگاشته یکی از دوستان و برانگیخته شدن احساسات دوستان دیگر که گمتنم رسم روزگارست این دوستان دغدغه حفظ آبرو و کرامت اسلامی شان هر از چند گاهی بنابر مقتضی منافع به گوش همگان برسد چند نکته جالب را عرض خواهم کرد ،ابتدایا لازم بود ذکر کنم حتی مخاطب قرار دادن جنابشان به منظور مخاطب بودن شخص ایشان مباشرتا نخواهد بود بل هدف و مبنای فکری است که از دو پیام اخیرشان و مواضع همیشگی دوستان دل دردمندان دین به درد می آمد .همین بود بر آن شدم چند نکته ای نه از موضع نصیحت که از جانب برادر خطاکارتان یادآور شوم.
1.ورود مامور قانونی کشور جمهوری اسلامی بنا بر امر قاضی صالح و هماهنگی رده های انتظامی که گروه های فوق الذکر ادعا دارند :اختلاط در مجلس در ملک خصوصی به صورت عمومی( یعنی به لحاظ حقوقی جشن 850 نفره حتما به مثابه عمومی خواهد بود خواه در مکان های عمومی چون خیابان و مسجد و فرودگاه خواه در منزل و ملک خصوصی شان و بنا بر نظر بازپرس و قاضی مربوط تدارک چنین جشن عظیم نامعموال و ایجاد مزاحمت املاک مجاور.
2. دو برداشت از این واقعه بیان شده ،چه خوب چه بد! یکی نزدیک به نظر ارایه شده قاضی صالح و دیگری از موضع انتقاد و انکار تجملات و تشریفات از جهت عدم توانایی انکار اصل جرایم مذکور و ثانی اعاده حیثیت و اعتبار برای شخص مجرم .
3.و دیدند و گفتند که نهج البلاغه هم مملو بود از این بیان که " ای مردم آرزوهای فربنده جای یاد مرگ را در دلهایتان خواهد گرفت" و دلهایتان میرانده خواهد شد.
گفتند؟؟ در زمان حکومتم (امیرمومنان) دارنده بیش از 6000 درهم (نقل به مضمون)پوا نقد از حرام انباشته شده...نه اینکه پولدار بودن در حکوت اسلامی جرم باشد !نه! پولی که به تولید و شکوفایی اقتصادی صرف نشود از انباشتگی آن مرداب تعفن حرام بیرون خواهد زد.همین بود که بعد از بهتر شدن اوضاع اقتصادی جامعه مسلمین امام صادق رییس مکتب عزیزمان فرمودند مالک نقد بیش از 10000 درهم حامل پول حرام است.
و گفتند؟؟ ای مردم نخورید و نپوشید غذا و لباسهایی را از شنیدن و نگریستن آن دل فرزندان امت من به درد اید و از غم فقر طلب مرگ کنند!
نگفتند ؟ در امت من خواهند آمد در خوردن مباحات و تفاخر لباس پوشیدن مورد مذمت خواهند بود الی الابد...
و روایات اسلام عزیزمان که بر ظالمین و انباشته کنندگان پول و هیچ فاسق مرحمتی نکنید!!! اشد مجازات! حتی بردن اسم شان و آبروی نداشته شان!نه فقط برای اعاده حق مظلوم و بلکه برای عدم رواج سنت شوم سلطه پذیری و تفاخر و تجمل
چقدر سوزآور است بیانات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که فاطمه زهرا برای بقای حیات قران و عدم اختلاط و محرم و نامحرمی قلبشان به درد می آید که این مساله در حال فراموشی است.
و ان جا که امیرالمومنین اختلاط زن و مرد اجنبی را موجب بلای الهی دانست الی الابد و بدون دوا!
4. دو بند بالا را گفتیم در بیان شارع مقدس و مقنن صالح درباب افساد(تشکیل دهنده جلسه مذکور)و مجلس گناه و لزوم افشا و قیام علیه ظالمانی که پول انباشته اند و تفاخر می کنند...
ا
والعاقبه للمتقین
na shenas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
2
12
چه خوب دغدغه هایی مطرح کردید ! چه ناقص و چه دیر!
بعد از نگاشته یکی از دوستان و برانگیخته شدن احساسات دوستان دیگر که گمتنم رسم روزگارست این دوستان دغدغه حفظ آبرو و کرامت اسلامی شان هر از چند گاهی بنابر مقتضی منافع به گوش همگان برسد چند نکته جالب را عرض خواهم کرد ،ابتدایا لازم بود ذکر کنم حتی مخاطب قرار دادن جنابشان به منظور مخاطب بودن شخص ایشان مباشرتا نخواهد بود بل هدف و مبنای فکری است که از دو پیام اخیرشان و مواضع همیشگی دوستان دل دردمندان دین به درد می آمد .همین بود بر آن شدم چند نکته ای نه از موضع نصیحت که از جانب برادر خطاکارتان یادآور شوم.
1.ورود مامور قانونی کشور جمهوری اسلامی بنا بر امر قاضی صالح و هماهنگی رده های انتظامی که گروه های فوق الذکر ادعا دارند :اختلاط در مجلس در ملک خصوصی به صورت عمومی( یعنی به لحاظ حقوقی جشن 850 نفره حتما به مثابه عمومی خواهد بود خواه در مکان های عمومی چون خیابان و مسجد و فرودگاه خواه در منزل و ملک خصوصی شان و بنا بر نظر بازپرس و قاضی مربوط تدارک چنین جشن عظیم نامعموال و ایجاد مزاحمت املاک مجاور.
2. دو برداشت از این واقعه بیان شده ،چه خوب چه بد! یکی نزدیک به نظر ارایه شده قاضی صالح و دیگری از موضع انتقاد و انکار تجملات و تشریفات از جهت عدم توانایی انکار اصل جرایم مذکور و ثانی اعاده حیثیت و اعتبار برای شخص مجرم .
3.و دیدند و گفتند که نهج البلاغه هم مملو بود از این بیان که " ای مردم آرزوهای فربنده جای یاد مرگ را در دلهایتان خواهد گرفت" و دلهایتان میرانده خواهد شد.
گفتند؟؟ در زمان حکومتم (امیرمومنان) دارنده بیش از 6000 درهم (نقل به مضمون)پوا نقد از حرام انباشته شده...نه اینکه پولدار بودن در حکوت اسلامی جرم باشد !نه! پولی که به تولید و شکوفایی اقتصادی صرف نشود از انباشتگی آن مرداب تعفن حرام بیرون خواهد زد.همین بود که بعد از بهتر شدن اوضاع اقتصادی جامعه مسلمین امام صادق رییس مکتب عزیزمان فرمودند مالک نقد بیش از 10000 درهم حامل پول حرام است.
و گفتند؟؟ ای مردم نخورید و نپوشید غذا و لباسهایی را از شنیدن و نگریستن آن دل فرزندان امت من به درد اید و از غم فقر طلب مرگ کنند!
نگفتند ؟ در امت من خواهند آمد در خوردن مباحات و تفاخر لباس پوشیدن مورد مذمت خواهند بود الی الابد...
و روایات اسلام عزیزمان که بر ظالمین و انباشته کنندگان پول و هیچ فاسق مرحمتی نکنید!!! اشد مجازات! حتی بردن اسم شان و آبروی نداشته شان!نه فقط برای اعاده حق مظلوم و بلکه برای عدم رواج سنت شوم سلطه پذیری و تفاخر و تجمل
چقدر سوزآور است بیانات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که فاطمه زهرا برای بقای حیات قران و عدم اختلاط و محرم و نامحرمی قلبشان به درد می آید که این مساله در حال فراموشی است.
و ان جا که امیرالمومنین اختلاط زن و مرد اجنبی را موجب بلای الهی دانست الی الابد و بدون دوا!
4. دو بند بالا را گفتیم در بیان شارع مقدس و مقنن صالح درباب افساد(تشکیل دهنده جلسه مذکور)و مجلس گناه و لزوم افشا و قیام علیه ظالمانی که پول انباشته اند و تفاخر می کنند...
ا
والعاقبه للمتقین
crazy boy
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
13
38
گیر میدی میگن چرا گیر میدین به مردم
گیر نمیدی میگن مملکت رو ول کردین به امون خدا !!!!!!!!!!!!!!!
اشکین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
30
28
خیلی هم پلیسا کاره خوبی کردن دمشون گرم اگه چنتا مث پلیسا جلوی این ...........دیگه وای وای به حال مملکت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
32
38
واقعاکارناشایست وناپسندی ست.برهم زدن خوشحالی مردم ودخالت درحریم شخصی.ولی شایدقصدشان روکم کنی بوده که بابدترین وجه انجامش دادند
فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
10
22
یه سوال: چرا ما فکر می کنیم اسلام با ما دشمنی داره و فرهنگ ایرانی و اسلامی رو زیر پا می ذاریم و از فرهنگ غربی که سرتا پای اون مادی گرایی و اصالت بخشیدن به لذت دنیایی هست پیروی می کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا دلم می گیره از اینکه ما ها این قدر از ارزش های دین دور شدیم!
چرا دلمون میاد به راحتی گناه کنیم و دل امام زمانمون رو به درد بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا هیچ کسی به این فکر نمی کنه که اگه خدا اسلام و فرستاده اگه این همه امام و پیامبر اومدن واسه اینکه من و توی به اصطلاح شیعه تو ورطه گناه نیفتیم و راه رو از بیراه تشخیص بدیم؟؟؟؟؟؟
چرا یه ذره فکر نمی کنیم که خدا دوست ماست نه نعوذبالله دشمن ما؟!؟!
اینجا توی ایران ما انقلاب کردیم ما این همه شهید دادیم واسه چی؟ واسه اینکه زن هامون رو به نمایش بگذاریم واسه نامحرمان؟ پس کجاست اون غیرت ایرانی؟ کجاست اون غیرت و جوونمردیه جوونای دهه 60؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با ارسال این نظر من نمی خوام خودم رو پاک معرفی کنم نه اصلا فقط
فقط دلم به درد میاد از کارای خودمون
ما چرا فکر نمی کنیم که ما اشرف مخلوقاتیم؟ چرا ارزش های انسانی و اخلاقی رو برای لذت های نامشروع زیر پا می ذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهدنا الصراط المستقیم . . .
من نوکیا نمی خرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
17
چرا اسمشا معرفی نکردین؟ این فکر نمی کنم غیبت باشه برا اینکه این مراسما معمولا همچی مخفیانه هم نیست که تجسس باشه و نیز میتونه نصیحت مستشیر و مشورت دادن باشه. یعنی این برند ... ( که تو سهامداراش گفته میشه صهیونیستا هم هستن ) را مردم بدونن صاحبش کیه و تو چه مفاسدی خرج میکنه تا بیشتر از خرید این کالا دوری کنن.
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
9
24
دمه نیروی انتظامی گرم - آقا محمود حقش و احمد آقا باید بدونه که پول زیاد باعث نشه هر کاری بخواهد کند...
محسن لره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
12
22
وااااااااااااای برما و اين پول دارها مروج بى بندو بارى تو كشور اسلامى
هست از همين پولدارها سرچشمه ميگيرد بنازم پليس مقتدر خسته نباشند حالا چون پولدار هست هر غلطى خواست بكند برود لندن يا تركيه گنده كارى كنند
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
17
متاسفانه این مجری چندی پیش علی رقم تمام انتقادها توسط کلباسی به زنده رود اورده شد تا باز هم فاجعه افرینی کند و با یک سوال احمقانه اخراج شود،
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
9
11
دمه نیروی انتظامی گرم - آقا محمود حقش و احمد آقا باید بدونه که پول زیاد باعث نشه هر کاری بخواهد کند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
16
8
این خبر خیلی ناقصه و وجهه نیروی انتظامی رو خراب می کنه
واقعا به صرف زیاد خرج کردن ما حق نداریم مراسم کسی رو خراب کنیم
مدیر پایگاه کجای این گزارش شما مشاهده کردید به علت زیاد خرج کردن نیروی انتظامی با آنها برخورد کرده است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
12
این مجری همون مجری نبود که تو برنامه زنده تلویزیونی به امیر جعفری گفته بود "همسرت شبیه چه میوه ای هست؟"فکر کنم همونه......
پاسخ ها
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
میدونید هیچی بدتر از این نیست که جلوی چشم این همه ببینده در مورد ناموست حرف بزنن مجبور بشی یه سری ملاحظات رو رعایت کنی .

راستش من اگه جای امیر جعفری بودم میگفتم غلط زیادی موقوف .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
نه سركار خانم سهيلا. ملاحظه چيست؟ بهتر است بگوييد بي‌تفاوتي. اگر بنده بودم، اولا همين كه مي‌دانستم مجريش كيست نمي‌رفتم. اگر هم رفته بودم، همان جا در دم چنان زير گوش آن مجري مي‌خواباندم كه اسمش را فراموش كند. در جاي ديگر شايد هيچ عكس‌العملي نشان نمي‌دادم و صرفا مجلس را ترك مي‌كردم، ولي در پشت دوربيني كه ميليون‌ها نفر نظاره‌گر آن هستند، آن هم دوربين صدا و سيمايي كه به جاي دانشگاه به ام‌الفساد بدل گرديده است، چنين برخوردي ضروري است حتي اگر بابت آن جان خود را نيز از دست بدهيم.
داداسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اقای مرتضی.ام واقعا این همه خشونت لازمه که توو گوش کسی بزنی؟؟؟؟
در ضمن سهیلا خانوم اقای امیر جعفری کارش کاملا درست بودو شخصیتشو نشون داد
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
برادر مرتضی عالی بود
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
بله جناب داداسي. همان طور كه عرض كردم در مورد چنين مجري‌اي و در چنين تلويزيوني كه سرتاپايش شيطنت و ترويج فساد است لازم است. در جايي ديگر و با موقعيتي ديگر، بايد شرايط آنجا را سنجيد و مطابق آن شرايط تصميم گرفت.
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اولا اقای امیر جعفری دو بار حساسیت نشان دادند و در مقابل سوال ایشان گفتند ( یعنی چی آخه ؟ ) منتها چون برنامه زنده بوده ترجیح دادند چیزی نگن .

دوما" هر کی هر چیزی نگه نشونه شخصیتشه و هر کس اعتراض کرد نشانه بی شخصیتی ؟

برام جالبه بدونم شما چطور نسبت به ناموست حساسیت نشون میدی .

ضمنا آقا مرتضی درود بر شما با اون سیلی آبدارتون . به این میگن غیرت .

انقدر بدم میاد از این مردهای سوسوله قرتی .
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آخه همه که مثل شما غیرت ندارند!
بعضیها از همچین خزعبلاتی استقبال هم می کنند.
محسن لره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
9
لازم نيست من كمتر بگم همه مردم ميدانند هر بى بندبارى و مد جديد توبازار و خيابان ميبينيم پيگير بشيم به شمال شهر نشين يا همان پولدارها ختم ميشه خوب اينها اكترا نو كيسه هستند بيشتر فامیل شون يا جنوب شهر يا شهرستانى هستند فاميلها بااينها مراوده دارند خوب باعث چشم هم چشمى ميشه اجتماع هم از همينها تشكيل ميشه پس بيشتر بى بندبارى و بدحجابى سرچشمه اش همين خانواده هاست اگر بالا شهرى ها ارشاد بشن جنوب شهر و شهرستان ها درست ميشن هر چه بدحجابى هست سر منشآ آن شمال تهران هست كه الگو بردارى و به نقاط ديگر سرايت ميكند اگر ميخواهيد مشكل حجاب يكبار برى هميشه حل بشه شمال نشينان را از طريق ارشاد تا جريمه شده بايد پايبندبه حجاب كرد بهترين زمان هم همين ماه عزيز هست چرا بحث حجاب را سالى چند روز بايد رسانه اى كنيم عزيز برادر پولدار مادر پولدار مگر ديانت و حجاب فقط از فقرا هست يعنى هركس پولدار شد بايد گناه كند بايد دين را كنار بگذارد و پيش خودش بگه با پول كسى را اجير ميكنم نمازم را بخواند و رمضان چرا روزه بگيرم و بدنم را عذاب بدهم خوب بجاى غذاى 30نفر 3هزار نفر را سير ميكنم اينحرفها را از دوستان تقریبا پولدار خودم شنيدم وااااااااااااای بر افكار اينچنين گمراه كه فكر كنند چون پول دارند استغرالله خدايى ميكنند انشالله همه پولدارها چنين نيستند اما بايد پولدارها بخدا نزديكتر شوند مال خود را پاك كنند و خانواده خود را با دين و خانواده رفتار اجتماعى هماهنگ
كند فكر نكنند چون پول دارند بايد حجاب و نشانه هاى دينى را به چالش بكشند حرف آخر تمام مشكلات بى حجابى از شمال تهران الگو برارى ميشه ارشاد بايد تهران كه مركز حكومت اسلامى هست ازلحاظ حجاب و عفاف به هر طريق اسلامى كند بقيه شهرها درست ميشن انشاالله از همين ماه عزيزهمه خانوادهها كمك بكنند كه جامعه از تك تك خانواده ها ما درست ميشه خواهرم حجاب تو محافظ عصمت و گاهى جان توست حفظ حجاب مايه بى كلاسى نيست مايه امنيت و سلامت توست حفظش كن تا حافظت باشدياحق
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
13
این اقا پولدار بی بند بار یک خیریه زده به نام امام رضا ع که هیچ کار خیری در ان انجام نمی شود بجز ریا و تبلیغات..........ان شا ا.. به زودی از ایشان هم مثل امیر منصور اریا و زنوزیتحقیق و تفحص شود که چطور در این سالها به ثروت افسانهای رسیده که خدا را نیز بنده نیست.... قوه قضاییه باید به کارهای ایشان رسیدگی کند
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
دربالای ویلای این حضرت آقا در ونوش در مازندران تابلوی بزرگی نصب است بدین مضمون " و هذا من ربی " خدایا این مخلوق تو برای تزویر و ریا در کنار جاده نوشهر به رویان زمین چند هزارمتری بنام خیریه امام رضا که هیچ کاری انجام نمیشه و فقط جهت تبلیغات خانوادگی اش هست بمعرض نمایش مردم قرارداده است
پیشنهادی هم باین افراد دارم ایشان میتوانستند این عروسی را در لندن برگزار کنند توانشان را که دارند ؟!!!!!!!!!!!!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خواهر گرامي تنها نخوري بلايي سرت نمي‌آيد. نگرانش نباشيد.
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
هر کی یه جور پول شویی میکنه دیگه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
5
اي بابا
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
19
8
واقعا متاسفم برای شما که همچین نظر هایی میدین هر کسی مسئول زندگی خصوصی خودش پول داره دوست داره اینجوری خرج کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
14
آقا بیش از دو میلیارد بوده چونکه هزینه گل آرایی و... این مقدار بوده
هزینه غذا رو هم بذاری دیگه حله
اگه از راه حروم بدست آوردی سر پل صراط یقه میگیرم و نمیذارم از پل رد شی
پاسخ ها
فایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
یادت نره یقه اون مسئولانی که گذاشتن این مذکر (نه بهش میشه گفت مرد نه آقا ) بشه سلطان واردات موبایل رو هم بگیری !!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
6
آقا بیش از دو میلیارد بوده چونکه هزینه گل آرایی و... این مقدار بوده
هزینه غذا رو هم بذاری دیگه حله
اگه از راه حروم بدست آوردی سر پل صراط یقه میگیرم و نمیذارم از پل رد شی
خواننده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
5
1
١-موضوع انشاء
٢-رمان درام
٣-منم هستم
٤-...
دینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
6
19
شهدای عزیز ما را ببخشید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
شهدا زنده اند وناظر و........................
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
12
واقعامتأسفم
واقعاجای گریه داره یکی باشکم خالی شبا می خوابه ویکی اینطوری ...استغفرالله
اخر الزمان همینه
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
4
11
دم نیروی انتظامی گرم شاید بااین برخوردها چشم بعضیها به حساب بیاید وخودشون راجمع کنند آخه بی بندوباری وفحشا که از همین مجالس شروع می شود تاکی دین ما اسلام است ودر جامعه ما نباید جای این کارها باشد
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
6
ان شاءالله خدا لعنت شون کنه .منه کارمند 4ماهه حقوق نگرفتم تازه حقوق ماهی 330 هزار تومن . دارم زیر فشار اقتصادی جون میدم اونوقت کسانی هستند که حتی در مخیله شون هم نمیگنجه که امثال ما هم وجود داریم.
منتظران مهدی فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
8
مهدی فاطمه بیا
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
3
آقا با سلام
این افراد باید بدانند در همین دنیا نیز باید حساب پس بدهند . اگر جلوی رانت خواریها دو دهه گذشته بدرستی گرفته میشد حالا شاهد پدیده هایی چون انواع سلاطین گوشت , موبایل, دارو و...............نهایتا شنیدن شکستن استخوانای مردم شریف ایران اسلامی نبودیم . بولتن نیوز عزیز با مردم و برای باشید
پاسخ ها
سهیـلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
الان یکی میاد میگه با دولتهای قبلی چی کار دارید ؟ همه اش تقصیر احمدی نژاده !!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
در راستا و تحلیل شعارهای دولت کنونی:

از بین بردن که صد در صد توقع زیادی ست ؛ کمرنگ تر کردن هم لابد همچنان توقع زیادیست !
فکر میکنم برای( پررنگ تر) نشدن اثرات منفی دولت های گذشته ، 8 سال زمان کمی بوده است. پیشنهاد میکنم 10 سال برای از بین بردن این اثرات به رییس جمهور ها فرصت بدهند ، بعد دوران سیاست گذاری های شخصی شان شروع بشود.
عیسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
4
واقعااین کارها حرام است وهمینطور هیف ومیل کردن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
حیف و میل کردن درسته
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
7
شهدا شرمنده ایم..
پاسخ ها
فدایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
دست رودست گذاشتیم بعد خیلی با احساس میگیم شرمنده ایم با شرمندگی چیزی درست نمیشه یه کاری بکنیم بعد بگیم شرمنده حداکثر توانمون این بود!!!
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
8
واسه اون مجری متاسفم که به خاطر پول حاضره هرجا بره چون خودمم خبرنگارم نمی تونم همچین چیزایی رو تحمل کنم بعدش هم فرار کردنش از رو دیوار فاجعه بوده به هر حال همچین مراسم هایی اونم تو ایران اسلامی درست نیست برگزار بشه چون ما یه الگو هستیم برای کشور های اسلامی دیگه و تو بیداری اسلامی نقش مهمی داریم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خبرنگار محترم ضمن اینکه با نظر شما موافقم معروض میدارم مراسم خودش جمع کلمه رسم است ،پس لطفا (مراسم ها) بکار نبرید.
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خانم موسوی اما معنی رسم با مراسم متقاوت است جمع رسم رسوم است که بیشتر به معنای آداب و رسوم است، مراسم هم بیشتر به معنای مجلس است و مراسم ها صحیح است.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
مهسا خانم یعنی شما میگید مراسم اسم جمع نیست؟
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
والله حرف بنده که مهم نیست اما اینطور که جاافتاده، مراسم با مناسبت مترادف است، اما از مشتقات رسم است.
و همیشه برای یه مناسبتی میگم: مراسمی یا یک مراسم
اما چند مناسبت میگیم: چند مراسم یا مراسمات و مراسمها
میبینیم مراسم جمع نیست اما مشتق از رسم است
اهواز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
مهسا خودتم فهمیدی چی گفتی؟
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
همشهری عزیزم یعنی اینقدر بد نوشتم ببخشید...
tnt جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
5
باید ریشه مفت خورایی ازین دست رو خشکوند..تو مملکت اسلامی مختلط ازین نوع نداریم...افتاد کسایی که طرفداری ازین مفت خور میکنن؟افتاد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
11
چه عجب یک بار هم به سرمایه دار ها گیر دادند . . . حتماً تا الان آن مامورین انتظامی از کار برکنار شدند . . .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
صد و بیست درصد باهات موافقم...
ایرانی
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
4
7
وقتی همه در آن نامحرم شرکت کرده اند حریم خصوصی کجاست دم مسول بسیجی نیروی اتظامی گرم گل کاشتند.
karim hamidi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
6
کاش با بقییه خلاف کاریهای این نوع افراد که ماییه فساد هستندوخون مردم را تو شیشه میکنن برخورد بشه.البته باید دید که واسه قویه محترم قضاییه خط قرمزی وجود داره یا نه.انشاالله که....
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
6
درود خدابرشما .ازهمین جا دست تمام کسانی که خدمت به اسلام میکنند رامیبوسم .هیچ وقت نباید چنین جلساتی برگزار بشه اسلا این اجازه رونمیده کجای قران نوشته که این کارها بشه اینها بااین کارها قلب امام زمان روشکستند.نبایدبه اینها این اجازه داده شه . یکی پول نداره برای دختر و پسرش جلسه بگیره اونوقت یکی هم اینجوری .اینها با این کار شرف ایرانیهارو پایمال میکنند اشاالله خدابه راه راست واگر نشد ریشه اینها روبکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
8
جناب حاج حسین شریعتمداری بی صبرانه منتظر واکنش کیهان هستیم.حال این آقای میلیاردر بی درد و بی خیال را چندین مرتبه روزنامه کیهان جا آورده اما یک یادآوری بد نیست. خدا نگهدارت باشه حاج حسین عزیز.
علی فتحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
10
دیشب همسایمون که دختر یتیم داره گفت دخترم که روزه است آرزو کرده افطاری حلیم بخوره ولی ما پول نون و پنیر هم نداریم.
يك ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
11
3
با اين كارها يك چند تا ميليونر را هم از ايران فراري بديد مغزها كه رفتند و مي روند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اینجور ادم ها همون بهتر که برن.
لیاقت ایرانو ندارن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
4
ظا هرا شامشون هم خوردند که نیروی انتظامی رسیده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
کوفتشون بشه ایشالله....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
9
حیف میلیارد ها پول که صرف این جور عروسی شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
7
زندگی که اینجوری با گناه و بی بند وباری شروع بشه وای به حال بعد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
6
3
هرکس کلاه خود را بچسبد که باد نبرد.
شهریار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
4
9
پلیس اومده هشدار داده،بادیگاردها با پلیس درگیر شدن،بعد پلیس های بیشتری اومدند و عروسی رو بهم زدن، احتمالا ارتش هم به حالت آماده باش درومده...
این خبر بود یا فیلم هندی!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
8
3
هرکس کلاه خود را بچسبد که باد نبرد.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
یعنی سیب زمینی باشیم در زیر کلاه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
2
فقط میدونم ما ایرانی ها خیلی جوگیریم در هر مسئله ای می خواهیم دخالت کنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
2
اصلا به شما چه مربوط كه فلان يقه سفيد 2ميليارد هزينه گل و گلابريزيشه؟ به شما چه مربوطه آون جووني كه 200هزارتومن پول نداره يك انگشتر بسيارساده براي نامزدي بخره مگه شما سر اضافي داريد كه ميخاين دستمال ببنديد؟ شما كه با الف و س و جيم و هيم و كيم و .... به فكر اين حضرات هستيد مثلا داريد اطلاع رساني مي كنيد؟ با اين حروف الفبا اعصاب همه رو خرد كرديد اگر اين اتفاق افتاده و نيرو انتظامي وارد شده راست حسيني بگيد كي بوده و الا اين الف و الف و بيم و جيم وميم ها چيه كه ملت مسخره خودتون كرديد. حيف سيد احمد پلارك نيستي كه ببيني خون يارانت چي شد؟ ممد نبود ببيني......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
6
کاش زودتر از اینا تو کارای دیگه امثال این آقایون دخالت میکردین که اینقدر بزرگ نمی شدن با این برخوردا به جایی نمی رسیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
2
شما كه عكس سيد حسن با همسر رضا خاتمي نشون ميديد چرا عكس اين الف-الف و بيم جيم و كيم هارو نشون نميديد؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
1
يك احتمال قابل تأمل : آيا فكر نمي كنيد كه اينها خواسته اند بدون هزينه و از اين طريق ( برهم خوردن مجلسشان ) ، شهرت كسب كنند ؟ ياعلي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
0
هرکس کلاه خود را بچسبد که باد نبرد.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
4
1
يك احتمال قابل تأمل : آيا فكر نمي كنيد كه اينها خواسته اند بدون هزينه و از اين طريق ( برهم خوردن مجلسشان ) ، شهرت كسب كنند ؟ ياعلي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
0
هرکس کلاه خود را بچسبد که باد نبرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
3
بنظرمن رعایت قانون و شرع ضروریس هزینه میلیاردی واسه عروسی قطعا نادرسته و ایضا" ورود پلیس به حریم خصوصی هم غیر قانونی
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
2
سلام اول باید فرهنگ سازی کرده بعد مسایل شرعی به طور دقیق تشریح کرد اجباری توی دین نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
1
عجب بزغاله‌ی باحالی بود
ارکیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
4
2
هرکسی حق داره هرجور دلش میخواد مراسم شادی خودشو برپاکنه.چهاردیواری اختیاری.اگه مزاحمتی برای کسی ایجاد نکردن نباید با اونا برخوردمیشد.این اعمال پلیس ازجهاتی خوب وازجهاتی بده.بد ازاین نظر که درافکار واذهان عمومی وجهانی بازتاب بدی داره.ایرانی هارو مردمی متعصب ومخالف آزادی وشادی می بینن.درحالیکه اینطور نیست.خوب ازاین نظرکه ایران دارای پلیسی قدرتمنده که میتونه ازمردم دربرابرخیلی ازمزاحمت ها محافظت کنه.
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
3
کارشون کاملا درست وبجا بود وباید با این گونه مراسمات در ایران اسلامی عزیزمان مقابله کنیم.ما کلی شهید دادیم و هنوز داریم پای این انقلاب خون میدیم.لبیک یا خامنه ای
محمود مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
5
شهدا شرمنده ایم...
kasra khalvati
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
2
cheghad tabeez tu jameamun hakeme....khunevadehayi hastan ke ba hezar mokafato vamo gharz jahiziye dokhtareshuno bezur jam mikonan,dar moghabel hamchin adamayi hastan ke 2milyard fgt be karte arrusio shamo injur jiza kharj mikonan afsooooss
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
2
4
یکی می مرد زدرد بی نوایی اگه راست می گید به جای دخالت در زندگی مردم به فکر روزگار وگرونی باشید که چه باید بکنیم؟من موافق این ریخت وپاش ها نیستم ولی انتظار دارم به جای نظر دادن مردم برای حریم شخصی دیگران بیاند نظر بدهند ودنبال راهکار برای این وضع خراب مملکت واقتصاد باشند تا اوضاع ازاین برتر نشده
منتظر يار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
در نظرات بعضي ها موافق و بعضي ها هم مخالف اين حرکت بودن .اين حرکت پليس اشتباه بوده اگه شکايتي صورت نگرفته بوده باشه در غير اين صورت افرين به پليس دل منم خنک شد .ولي اشکال کار از جاي ديگه هست .تبليغات ديني و مذهبي در مملکت ما خيلي کم است و فقط با اعمال زور مي خوان مردم رو دين دار کنن که اين باعث بروز اين چنين مسائلي مي شه .بايد با تبليغات کاري کنن تا مردم با دل اين دين و احکامش رو قبول کنن .
پروانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
ای کاش مقداری از این پول را به کسانی میدادند که اجاره خانه شان را ندنرن برای خرجی منزل دانشگاه وهزینه های درمانی وخلاصه براتون بگم هیچی ندارند یه پولی هم که دست کسی داشتند که هر ماه بابت آن یه پولی بابت به اصطلاح دینی که داشته نسبت به این زن بدبخت که هیچ کس را ندارد که کمک مالی به شود .میدادند که الان هیچ خبریش نیست ونه پول میدهد نه خودش ونشون میدهد.این همه اسراف اونوقت امثال این خانواده محتاج باشند .واقعا کجای این عمل انسانی است.کاش میشد کمی هم نسبت به هم نوعان خود احساس مسولییت می کردیم.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
6
بولتن نیوز عزیز
با سلام
امروز صبح پیامکی بدین مضمون دریافت کردم
"دیشب کودکی بدلیل گرسنگی مرد . چه آسان به خاک پس دادیمش , و چه دردناکتر از مرگ او , داستان مادرش که برای قرص نانی تن به هرزگی دادآنهم نه از روی هوس از روی اجبار .....
راستی زیارت همسایه اش قبول , مکه رفته بود ."
دوستان عزیز !!!!! مسلمان آنهم شیعه بودن سخت است چون بر پایه عدالت امیر مومنان نهاده شده است بهتر است لااقل از همسایه هایمان باخبر باشیم!!!!!!!!
باور کنید بوالله حساب کتابی در کار خواهد بود . همه آماده رفتنیم باور ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
1
سلام دوست عزیز (م سادات موسوی) بله حق با شماست چون من سریع مطلبو نوشتم توجه به این نکته نکردم.
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
5
1
تنتظار کمک و سیر کردن شکم مردم را از یه آدم معمولی دارین حتما زحمت کشیده و دوس داره عروسی پسرشو اینجوری برگزار کنه شکم مردم را دولت باد پر کنه در ضمن پلیس حق نداره وارد زندگی خصوصی مردم بشه این اصلا کار درستی نیست
فهیمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
ببین ایرانی
من نمیدونم چرا اینهمه زور همه به مکه میرسه
همه موقع اروپا و آمریکا رفتن یادشون میره که همسایشون فقیره اما خدانکنه یکی بعد یه عمر انتظار و کار و تلاش یه مکه بخواد بره ، همه میریزن سرش که مردم گرسنه ن فلانی میره مکه . دست بردارین ازین حرفا . اگه کسی پولش حلال باشه ومکه بره به هیچکس ربط نداره با پولش میخواد چکار کنه .
اما در مورد عروسی : دست برادران نیروی انتظامی درد نکنه و خسته نباشن
حقشون بوده
فقط حیف غذاها ..
فهیمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
ببین ایرانی
من نمیدونم چرا اینهمه زور همه به مکه میرسه
همه موقع اروپا و آمریکا رفتن یادشون میره که همسایشون فقیره اما خدانکنه یکی بعد یه عمر انتظار و کار و تلاش یه مکه بخواد بره ، همه میریزن سرش که مردم گرسنه ن فلانی میره مکه . دست بردارین ازین حرفا . اگه کسی پولش حلال باشه ومکه بره به هیچکس ربط نداره با پولش میخواد چکار کنه .
اما در مورد عروسی : دست برادران نیروی انتظامی درد نکنه و خسته نباشن
حقشون بوده
فقط حیف غذاها ..
شادی خاچیكیان
|
CHINA
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
3
با سلام به دوست جان بولتن.

بنظر من پلیس كار درستی انجام داده. ببینید هر بخشی از این دنیا به روش و سبك و سیاق تاریخی خودش اداره شده و میشه.

من با توجه به اینكه عربستان صعودی و شهر مكرمه مكه سالیانه میلیون ها زائر مسلمان داره عقلانی هست برم در آنجا كشف حجاب كنم ؟! مسلم هست كه در حال حاضر با توجه به قدرت مضاعف سیاست ایران كه در آن حكومت جمهوری اسلامی با نگرش به شریعت تشیع اسلام بنیان نهاده شده نباید در حال حاضر از قوانین در آن سرزمین تخدی كرد و بهیچ وجه عقلانی نیست.

من از بورژوازی متنفرم و سالهاست كه بورژوایی زیستن در این سرزمین بدلیل فرهنگ های در هم پیچیده منقرض شده و ثروتمندان این سرزمین نیز غالبا در همان ویلایی زندگی میكنند كه یك كارگر ساده با خانواده اش زندگی میكنند.

متاسفانه اصول بورژوازی گویا در ایران از حد گذشته و خب پلیس كاملا عقلانی رفتار كرده و اجرا كنندگان مراسم بی عقلی به خرج داده اند.

اگر افراد و مجریان و برگزار كنندگان مراسم برایشان مختلط بودن جشن و پایكوبی مهم بوده و اعتقادی به منادی اسلامی نداشته اند، تشریف فرما میشدند ایالات متحده و یا كانادا و یا بریتانیا مراسم را برگزار میكردند.

بنوعی من از اینگونه ماجراها به یاد داستایوسكی كبیر و كتاب معروفش بینوایان می افتم.

در ایران برای برچیده شدن بورژوا و اشرافیت و سلطنت مردم متحد شدند و انقلاب اسلامی شكل گرفت. معنا عقلانی ندارد در سرزمین مخالف بورژوایی زیستن، اشرافیت در كنار انسان های شریف دیگری كه گاها به نان شب محتاجند چنین مراسماتی برگزار كنند.

اتفاقا، اتفاقا برای ژان وان ژان های ایرانی و كوزت های ایرانی من بشدت دلگیر میشوم. یكی تا این حد اشراف گرا و دیگری در اوج فقر و نداری.

اتفاقا اتفاقا اتفاقا دست پلیس درد نكند كه نشان دادن هنوز هم مخالف بوژوا و اشرافیت هست و در خدمت مردم و عدالت و قانون ایران و اسلام هست.

پلیس كار درستی انجام داده. متشكرم
سیب
|
SWEDEN
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
مسئله بر سر عدم وجود ازادیه سالها پولدارا که حقشون هست یا نیست هر کاری که دلشون میخواد میکنن ولی مردم عادی و معمولی .........
به نظرم من ازادی باید دو طرفه باشه هم برای پولدارا هم غیر پولدارا بعد اگه ازادی بوده چرا دوربین و موبایل مردم رو ازشون گرفتن چطور خودشون می تونن فیلم مردم رو بگیرن ولی مردم نمی تونن حتی یه عکس کوچیک بگیرن مردم ازشون فیلم نگیرن تا مثلا اسیبی بهشون نرسه ولی فکر اینو نکنن که از طریق فیلمهای خودشون ممکنه به دیگران اسیب برسه اسیب برسونن ادم یه سوزن به خودش میزنه یه جوالدوز به دیگران چیزی که برای خود نمیخواهی برای دیگران نیز نخواه و چیزی که برای خود میخواهی برای دیگران نیز خواه
سیب
|
SWEDEN
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
2
مسئله بر سر عدم وجود ازادیه سالها پولدارا که حقشون هست یا نیست هر کاری که دلشون میخواد میکنن ولی مردم عادی و معمولی .........
به نظرم من ازادی باید دو طرفه باشه هم برای پولدارا هم غیر پولدارا بعد اگه ازادی بوده چرا دوربین و موبایل مردم رو ازشون گرفتن چطور خودشون می تونن فیلم مردم رو بگیرن ولی مردم نمی تونن حتی یه عکس کوچیک بگیرن مردم ازشون فیلم نگیرن تا مثلا اسیبی بهشون نرسه ولی فکر اینو نکنن که از طریق فیلمهای خودشون ممکنه به دیگران اسیب برسه اسیب برسونن ادم یه سوزن به خودش میزنه یه جوالدوز به دیگران چیزی که برای خود نمیخواهی برای دیگران نیز نخواه و چیزی که برای خود میخواهی برای دیگران نیز خواه
سیب
|
SWEDEN
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
4
سلام یه چیزم بگم دوست و دوستان عزیز خیلی از این ÷ولدارا و مایه دار با مکیدن خون من و شماها از راههای مختلف گوناگون رانت رشوه خواری فریب ریا نیرنگ راهای حرام و نامشروع این ثروتها رو به دست اوردهاند از صد در صد ده بیست سی درصد ثروتهاشون حلال و مشروعه چه زحمت کشیده باشن یانه و حلال و نوش جونشون غبطه نمی خوریم و ناراحت هم نمیشیم خوشحال هم هستیم و میشیم ولی بقیه نه حلال نیستن .
وفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
3
3
رها خانوم.شما به این میگی حریم خصوصی؟کلی کثافت کاری؟بماند داستان از چه قراربودهه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
1
پول حرام آخر و عاقبتش به غیر از بدبختی رسواییه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
2
هرجا دیدی این قدر پول صرف این چور کارها میکنن به احتمال 99.99درصد بدون که پولش حلال نیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
2
بولتن جان چرا اینقدر دیر نظرات رو تایید میکنید!!؟؟
مدیر پایگاه دوست عزیزحجم نظرات زیاد شده است اما سعی می کنیم  سه نوبت در 24 ساعت و در هر موقعیتی که بدست بیاید  نظرات را تایید کنیم اما بعضی مواقع اینترنت ما قطع می شود و عدم دسترسی به اینترنت موجب وقفه در تایید نظرات می گردد به هر صورت ما بابت تاخیر از شما عزیزان عذرخواهی می کنیم
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
چه خوب که جواب کاربر دیگر را دادید!!!
جواد جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
2
خیلی هم ادعاش میشه آقای الف. شنیدم درآران وبیدگل خیلی خرج امامزاده قاسم میکنه . بهش بگو اون خرجها را نکن این عروسیها را هم نگیر
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
0
0
بله عزیز دل برادر
این آقا باید میرفت عروسیش رو تو انگلیس برگزار میکرد
پولاشم همونجا برای همون کشور خرج میکرد و کمکم به جای اینکه اینجا سرمایه گذاری کنه دلاراش هم می برد اونجا و میزاشت آدمهای نادان از گرسنگی و فقر و فلاکت اقتصادی تو کشورشون نابود بشن/معتاد بشن از بیکاری/طلاق و کمبود دارو و گرسنگی و انواع بیماریها بیداد کنه
امثال تفکر مخالفت حضور سرمایه داران و این گونه گیردادن های بی مورد بانی فقر هزاران نفری است که تو این کشور بر اثر فقر و بیماری و نداری میمیرند و هیچ کس صدایشان را هم نمیشنود
اینها افرادی هوچی و نادانند که هم به خودشان ضربه زدند و هم به میهنشون
به امید سرزمینی آباد
باوفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
0
سلام.اگه هرکس بخواهد طبق امیال خود رفتار بکنه دیگه قانون چه معنی میده؟لابد زبونم لال خدا بیکار بوده پیامبراشو فرستاد تا بشر و راهنمایی بکنه؟! بقول دوست عزیز پس هر کسی بخواد توی یه کشتی جای خودشو سوراخ کنه فقط چون جای خصوصی خودشه کسی چیزی نگه؟این افراد ثروتمند هستند و همیشه توی دیدند مردم اونارو بعنوان الگوهای موفق میشناسند اما با این کارهای زشت وقیحانه باعث رواج فساد میشوند.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
0
این آقا تعداد زیادی بیمار سرطانی تحت نظر دارن.یعنی کمک مالی میکنن.مدرسه احداث میکنن .به زوج هایی هم که پول ندارن کمک های زیادی دارن.به کسی ربط نداره که چه جور خرج میکنه .من کاری به مختلط بئدن ندارم ولی هر چی دوس داره خرج کنه خدا بش بیشتر هم بده
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین