کد خبر: ۸۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

۳۰دقیقه قبل از خواب، گوشی رو کنار بذار و فقط ۳۰ روز ادامه بده!

شاید اولش سخت باشه، ولی کم‌کم خوابت منظم‌تر میشه، ذهنت آروم‌تر میشه و صبح‌ها با انرژی بیشتری بیدار میشی.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،شاید اولش سخت باشه، ولی کم‌کم خوابت منظم‌تر میشه، ذهنت آروم‌تر میشه و صبح‌ها با انرژی بیشتری بیدار میشی.

گاهی برای بهتر خوابیدن، لازم نیست کار سختی انجام بدی؛ فقط باید قبل از خواب، مغزت رو از نور صفحه، پیام‌ها و اسکرول بی‌پایان دور کنی.

برای مشاهده مطالب اجتماعی ما را در کانال بولتن اجتماعی دنبال کنیدbultansocial@

برچسب ها: گوشی ، خواب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین