اظهار ضعف فقط دشمن را جری تر می کند

بسم الله الرحمن الرحیم
اظهار ضعف فقط دشمن را جری تر می کند
سلام، صبح سهشنبهتان بخیر
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم
ذکر روز سهشنبه: یا أرحمَ الرّاحمین
آیه ۱۳۹ سوره آل عمران
وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ
و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!
عزیزان:
به مسئولان کشور باید گفت تریبون رسمی جای اعتراف به ضعف نیست، زیرا هر سخنی که از این جایگاه بیان میشود میتواند به سندی علیه منافع ملی تبدیل گردد؛ چرا که اظهار آشکار ناتوانی و درماندگی، نه نشانهی صداقت، بلکه علامت عقبنشینی و فرصتی برای فشار بیشتر از سوی دشمن است، در حالی که قرآن کریم میفرماید: «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ»؛ یعنی در میدان سخت نباید سستی را بر زبان آورد و هیبت خویش را شکست، ازاینرو مسئولان باید در انتخاب واژههای خود نهایت دقت را داشته باشند، زیرا سخن آنان میتواند روحیهساز یا ضربهزننده باشد و هر اظهار ضعفی در برابر دشمن، جسارت او را بیشتر و هزینهی ملت را سنگینتر میکند؛ پس آنچه در چنین میدانهایی لازم است، تدبیر، صلابت و هوشمندی است، نه سخنانی که دست دشمن را در مذاکره برای بهرهبرداری بیشتر باز بگذارد.
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
#اللّهُمَّعَجِّلْلِوَلِيِّکَالْفَرَج
#اللّهُمَّاشْفِکُلَّمَرِیض
#اللّهُمَّانصُرْجُیوشَالمُسلِمين
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


