ونس ادعا کرد: ایران با بازگشت بازرسان آژانس موافقت کرده است
معاون رییس جمهور آمریکا:ایرانیها موافقت کردهاند که از بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای بازگشت به کشورشان دعوت کنند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، معاون رییس جمهور آمریکا:ایرانیها موافقت کردهاند که از بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای بازگشت به کشورشان دعوت کنند.
🔹️توافق نهایی حکم یک خانه را دارد؛ ما اکنون پیریزی و فونداسیون آن را انجام دادهایم. هنوز خانه را نساختهایم، اما زیربنای موفقی را پایهگذاری کردهایم
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



▪︎ با خیلی چیزها موافقت می کند
▪︎ وقتی آمریکای جنایتکار فکر می کند
▪︎ با مختصر لغو تحریم امتیاز کسب کند
▪︎ چرا ایران و عالیجنابان موافقت نکنند
▪︎ به روسیه بنگرید در همین ایام اخیر
▪︎ بنام جلوگیری کردن از گرانی سوخت
▪︎ تعلیق تحریم صادارت نفت روسها
▪︎ آنهم نه که دائمی، همین چندروزها
▪︎ که روسها خوشحال از این رفتار!
▪︎ ناگهان آمدند گله پهپاد اوکراینی ها
▪︎ دَرهَم کوبیده شد پالایشگاه روسها
▪︎ نیز انبار، مخازن بنزین در این کشور
▪︎ حالا چه خبر؟ تعطیلی پمپ بنزینها
▪︎ نبود سوخت و مشکل در جایگاهها
▪︎ بنزین چند روبلی اکنون چند برابر!
▪︎ آنهم اگرکه یافت بشود، که نیست
▪︎ و صف پمپ بنزین شده کیلومتری؟
▪︎ سَرمست از شادی رفع تحریم ها
▪︎ رسیدند دسته ۵۰۰ تایی پهپادها
▪︎ چپ و راست زدند، منهدم کردند
▪︎ کو سوخت؟ صف ها ایجاد کردند
▪︎ با اروپایی ها هم زد و بند کردند
▪︎ انبوه انبوه پهپاد را روانه کردند
▪︎ و به مراکز پالايشی حمله کردند
▪︎ چُرت روسها را هم پاره کردند
▪︎ و مشکلات عدیده ایجاد کردند
▪︎ هزاران پمپ بنزین بیکار کردند
▪︎ به نقشه، منعطف نگاه کردند!
▪︎ یعنی که، اصلاً باور نمی کردند!
▪︎ فرصت مناسب، همه نوع پهپاد
▪︎ بالای سَر روسیه، ارسال کردند
▪︎ روسها، همین چندروزه فهمیدند
▪︎ چه رودستی از دشمنان خوردند؟
★ مذاکره کننده ماهم چنین تفکر؟
▪︎ بدیم بره، و تا بلکه یک گشایش؟
▪︎ داغ هستند، آمریکا عهد شکست
▪︎ حتماً برمیخیزند از خواب سنگین
▪︎ یاد کنند، سیب، گلابی برجام ننگین
▪︎ که دیر شده، جنگ سوم شروع شده
▪︎ دشمن به تنظیمات کارخانه برگردد🤔
▪︎ آنوقت در صف بنزین خودروها تشنه؟
★ آری، مذاکره کنندهیِ عشق پاستور؟
★ عُمراً که با بِده بِره، اریکه بشود جور؟
▪︎ و دشمن جنایتکار، دوباره خیلی پُر زور؟
▪︎ در تحیّرم، "نَفس" کِی آرام و قرار گیرد؟
▪︎ آیا که حتما تحلیف ریاست جمهور گیرد؟
★ نشود، حتی کرور کرور خرج اَتینا شود؟
★ چه پتانسیلی است برخی را در جوشش؟
★ خادمی ملت هم، براستی که یک پوشش؟
★ 8 آبانماه 1400 کجا؟
★ ارائه اسناد فساد کجا؟
★ عوامل را ارتقاء چرا؟
★ امروزه و بولد شدن؟
■ که عُمراً قاسم شدن؟
■ که عُمراً قاسم شدن؟
★ به والله
https://cdn.mashreghnews.ir/d/2020/01/08/0/2689976.jpg