هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


