اظهارات وزیر خارجه پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا
آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیدهاند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیدهاند.
🔹️به نظرم پرونده ذخایر اورانیوم ایران از طریق یکی از سه مجموعه فنی قابل حل و فصل است که یکی مربوط به پرونده هستهای است و دیگری تحریمها و سومی مسائل منطقهای.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com


