کد خبر: ۸۸۹۶۶۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

اظهارات وزیر خارجه پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا

آمریکا و ایران به این نتیجه رسیده‌اند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیده‌اند.
اظهارات وزیر خارجه پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، آمریکا و ایران به این نتیجه رسیده‌اند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیده‌اند.

🔹️به نظرم پرونده ذخایر اورانیوم ایران از طریق یکی از سه مجموعه فنی قابل حل و فصل است که یکی مربوط به پرونده هسته‌ای است و دیگری تحریم‌ها و سومی مسائل منطقه‌ای.

برچسب ها: ایران ، امریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین