کد خبر: ۸۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

اراضی تصرف‌شده منطقه «دز» به طبیعت بازمی‌گردد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:بخشی از اراضی ملی منطقه حفاظت‌شده دز به صورت غیرقانونی توسط برخی بومیان...
اراضی تصرف‌شده منطقه «دز» به طبیعت بازمی‌گردد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:بخشی از اراضی ملی منطقه حفاظت‌شده دز به صورت غیرقانونی توسط برخی بومیان، کشاورزان و متصرفان تحت کشت و زرع قرار گرفته است.

این موضوع با جدیت پیگیری خواهد شد تا اراضی ملی و بسیار باارزش محیط زیستی منطقه حفاظت‌شده دز به وضعیت اولیه بازگردانده شده و به دامان طبیعت و بیت‌المال اعاده شود.

برچسب ها: طبیعت ، تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین