کد خبر: ۸۶۵۹۳
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

VOA: جمهوری آذربایجان جزئی از خاک ایران است که باید به آغوش میهن برگردد

«دولت آذربایجان یک تلویزیون راه انداخته که صبح تا شب از "وحدت آذربایجان" صحبت می کند، این وحدت درست است ولی این سی میلیون آذری ایرانی هستند که باید برادران خود را در آغوش بگیرند.»

به گزارش  جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" کارشناس سیاسی شبکه "صدای آمریکا" (voa) جمعه 12 خرداد (June.01) با حضور در استودیوی برنامه "تفسیر خبر" به تحرکات تنش آفرین دولت جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: «دولت آذربایجان یک تلویزیون راه انداخته که صبح تا شب از "وحدت آذربایجان" صحبت می کند، این وحدت درست است ولی این سی میلیون آذری ایرانی هستند که باید برادران خود را در آغوش بگیرند نه اینکه آذری های ایران بروند و با آن ها یکی بشوند.»

در ادامه، "محمد سهیمی" کارشناس دیگر این برنامه نیز اظهار داشت: «در آذربایجان نیروهای افراطی هستند که می خواهند نام جمهوری آذربایجان را به "آذربایجان شمالی" تغیر بدهند، به این معنی که آذربایجان جنوبی در ایران تحت اشغال است!»

او با تأیید سخنان نوری زاده افزود: «از نظر تاریخی خاک جمهوری آذربایجان جزئی از ایران و متعلق به ایران است که 200 سال پیش در معاهده ای میان ایران و روسیه، از میهن اصلی جدا شد.»

وی همچنین در مورد رئیس جمهور آذربایجان گفت: «الهام علی اف یک چهره شیفته غرب است که از اسرائیل بسیار تعریف می کند.»

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸
salam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
3
26
بالاخره اینا دروغگون یا راستگو ؟......
پاسخ ها
ALEYK
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
هیچ کدام ! اینها احمق و خائین هستند . روزی که نباید کشور را به بیگانه بدهند دادند و روزی که ایران را متهم به کشور گشائی می کنند اینها پیشنهاد دست اندازی می دهعند .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اينها فقط دو به همزن و اختلاف افكن هستند تا آب را گل‌آلود كنند و از آن ماهي بگيرند. غافل از اين كه ما گوش به فرمان ولي خود هستيم و بي اذن او هيچ نخواهيم كرد و براي اين سخنان نيز پشيزي ارزش قائل نيستيم.
محسن لره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
7
29
هيچ دريايى به رود نميريزه اين رود هست كه به دريا ميريزد آذريها بيش از 50درصد جمعيت ايران را تشكيل ميدهند آذربايجان جداشده فقط 5مليون تازه دل آذريها با ايران هست نام ايران باآذريها كامل ميشود انشاالله آذربايجان جدا شده در زمان قاجار معلون به ايران بازگردانده شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بازی خوردی عزیزم....
حسین سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
20
میخواهند اختلاف بیندازند... ولله قسم مردم

شریف آذربایجان هرگز با هم اختلافی نداشته

و ندارند ...
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
احسنت بر شما.
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
درود بر آقا مرتضی عزیز ...
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
8
10
خوب البته ضد انقلابی مثل نوری زاده و نوری زاده ها مخالفت صد در صدی با اعتقادات و باور های مردم ایران نمی کنند
خودش خوب می دونه که حتی ضدانقلاب های داخل کشور هم بدشون نمیاد آذربایجان به وطن اصلی خود ایران ملحق بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
9
البته زیاد محو صحبتهای جناب نوری زاده نشوید این شگرد دیگری برای درگیر ایران در جنگ است که بلا خره میخواهند یک جوری ایران را در گیر کنند زیاد ابراز احساسات نکنید اقایون دنبا ل شر میگردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
9
4
بابا اين بنده خدا داداشش اين جا فوت کرده مي خواد دل مردم رو بدس بياره بياد ايران .
مدیر پایگاه شک نکن این مردک سناریویی را از طرف سازمان جاسوسی امریکا در حال اجرا دارد
پاسخ ها
cc
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بولتن جان یه رسانه ی حرفه ای هیچ وقت به نظرات فکری کاربرانش خودش پاسخ نمیده به جز در مواردی که ایرادی در خبر در ویرایش و ..وجود داشته باشه و نیاز به توضیح داره شما یه خبر رو با یک هدفی در پس از منتشر میکنید اجازه بدید که کاربران خود همه نوع تحلیل را بیان کرده و سپس از بین همه انها یک نتیجه را بگیرد.در ضمن ادب روش رهبری ماست شما هم که پیرو ایشون با ادب تر وحرفه ای تر باشید.
مدیر پایگاه دوست عزیز این حرفه ای بودن را ما قبول نداریم ما اعتقاد داریم رسانه باید همراه با کاربرانش قدم بردارد در بحثهای آنها شرکت و در صورت انحراف در موضوع ارائه شده توصیح بدهد . شما اجازه بدهید ما بر اساس اعتقاداتمان حتی اگر بقول شما حرفه ای نیست حرکت کنیم.
اما در خصوص ادب ما حقیقت را گفتیم این مردک حتی لیاقت عنوان مردک را هم ندارد
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اتفاقا حداقل در مورد بنده همين كار غير حرفه‌اي بولتن بود كه آغازگر علاقه‌ام به بولتن گرديد و اعتيادم به آن را دامن زد :)
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خداييش من هم با استناد به حرف هاي دوست خوبم (مرتضي.ام) منم به خاطر اين كه بولتن به قول شما غير حرفه اي بازي داره در مياره : منم عاشقش شدم
جناب cc شما در سايت ها خبري ديگر كمتر به نتيجه ميرسند و اگر بخواي در سايت ها ي ديگر براي آگاهي كاريران سايت كامنت بگذاري پير ميشي ولي توي اين سايت هر جا كه انحرافي پيش مياد خود دست اندركاران بولتن نيوز وارد شده و مانع بروز مشكل و انحراف ميشوند

در آخر هم تشكر از همه دست اندركاران و زحمت كشان بولتن نيوز
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بنده هم با آقا مرتضی موافقم . یکی از دلایلی که باعث شد بنده اینجا رو انتخاب کنم همین موضوع پاسخگویی بولتن هست اگه یه روز بولتن پاسخ ما رو ندهند حتما میرم یه جای دیگه .

بولتن حتما یادشون هست که یه روزی زمینه سایتشون آبی بود و کلا ترکیب سایت اصلا این شکلی نبود و نظرات رو هم نمایش نمیدادند همین باعث شد که هر از گاهی بیام اینجام .

اینها رو گفتم که بولتن بدونه بنده از مشتریهای سابق این سایت هستم و کمتر خانمی هست که هم در آشپزخانه پیاز سرخ کنه هم خبرها رو دنبال کنه ( نیشخند)
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
----

چرا اذیت می کنید جناب بولتن جان
کارتون به جایی رسیده که نظرخودتون رو هم سانسور میکنید ؟ !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
احسنت به بولتن. من هم لفظ اخلاق حرفه ای یا رسانه حرفه ای و ... را قبول ندارم. همه چیز باید اسلامی باشد و تحت چتر لذت بخش فقه اثنی عشری. مشارکت بولتن در نظرات به نظر من میتواند امری اسلامی باشد. در مورد فحش دادن هم باید نظرات مراجع را دید. مثلا خود رهبری هم دیدید که در مورد اسرائیل کثیف، لفظ سگ نگهبان را به کار بردند.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بولتن دوست داریم

بولتن دوست داریم.
منتظر يار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
5
از اين حرفا بو دار بودا !اين يارو انگار قرار نيست خيرش به ما برسه تعريفاشم اختشاش گرانس .
اين کي لال مي شه اخه ...
بمير ديگه اه اه اه
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
6
6
من به سیاست کاری ندارم حرف دلمو میگم من عاااشق اذربایجانم مردمش عین مردمه ایرانه خودمونن درسته هیچ کدوم از شبکه های سیاسی ماهواره رو اصلا قبول ندارم چون اونها یه عده ای هستن که از مردم ساده ایران برای انجام خواسته هاشون به نفع خودشون استفاده میکنن اینجا جونهای مردمو بدبخت میکنن و ککشون هم نمیگزه ولی خداییش اینو راست گفته اذربایجان مال ایرانه چرا برش نمیگردونن؟
پاسخ ها
منتظر يار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چرا احساسي صحبت مي کنيد طي يک قرار داد رسمي اين کشور مستقل شده .اين طوري زمان هخوامنشيان کلي از کشور ها ي اطراف براي ما بود .بگيم بيان بدن کشورمون رو ؟
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دوست عزیز مگه نه اینکه بعد از تموم شدن قرارداد اجاره خونه باید خونه رو به صاحبخونه تحویل بدیم؟تموم شدن این عهد نامه هم دقیقا به همین معنیه و هیچ احساسی توش نبوده
mhc
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جناب منتظر یار; بدبختی جهان (به جرات میگم) از زمانی شروع شد که ایران بزرگ رو تقسیم کردن.این حقیقتیه که بزودی آشکار میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
2
6
چند نفر موافق اين حرفا چند نفر مخالف ؟
بگيد اگه مي شه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
2
6
راستی مقصود واقعی امثال نوری زاده که وطن فروشی او از روز روشن تر است از این دل سوزی ها چیست؟ راستی راستی به فکر اقتدار کشوره؟ یا اینکه می خواد کم کم زمزمه الحاق آذربایجان به ایران رو در میان مسئولان ما بلند کنه تا برای خارجی ها بهانه درست کنه و ایران رو در این شرایط بسیار حساس به تو سعه طلبی متهم کنند و آذربایجان هم با این بهانه بهتر و بیشتر به امریکا و اسرائیل سرویس بده؟؟؟؟؟
master15
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
3
5
گنده تر از آذربایجان نتونسته ی وجب از خاک ایرانو بگیره
نوری زاده و بقیه شونم دارن این وسط موش میدوونن که شاید از این راه اختلاف بندازن بینمون (خدای نکرده)
پاسخ ها
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
دوباره بخون خبرو کسی نخواسته خاک ایرانو بگیره گفتن اذربایجان مال ایرانه نه ایران مال اذربایجان
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
سحر خانوم همین حالا یه نگاه کوچولو به اختلافتون با منتظر یار بکن

این اختلاف از حرف نوری زاده ایجاد شده.

نوری زاده با این حرفش خواسته مردم رو احساسی کنه . که مردم از حکومت بخوان که اذربایجان رو به ایران برگردونه

وچون این ی کار غیر ممکنه وهمه اینو میدونن باعث میشه که مردم به خاطر احساساتشون به حکومت بی اعتماد بشن و این خوش بشه یه فتنه جدید و گرفتن ماهی از اب گل ا لود.

یه کم بصیرت کارا رو حل میکنه. وگرنه اونا که به فکر ما نیستند.
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
اقا امید شما هم همون بالا برین دوباره بخونین من چی نوشتم بعد اینو بگین بعدش هم کدوم اختلاف برادر من؟من نظر خودمو گفتم ایشون هم در مورد نظر من نظرشونو گفتن بعدش هم من خودم انقدر عاقل هستم که بدونم اونها به نفع ما حرفی نمیزنن خودم هم میدونم که برگشتن اذربایجان به ایران ممکن نیست چون فرهنگمون متفاوته.اینجا هم اگه میبینین اینو نوشتم بخاطر این نیست که حرف نوری زاده و وطن فروشهای دیگه مثل خودشو قبول میکنم بخاطر اینه که ایشون اشتباه نوشتن (گنده تر از آذربایجان نتونسته ی وجب از خاک ایرانو بگیره)حرف اینه اینجا؟با اینکه بدم هم نمیاد اذربایجان به ایران برگرده ولی انقدر عقل دارم که بدونم نمیشه پس هیچ درخواست این شکلی از حکومت کسی نمیخواد در ضمن فقط یک بار مطرح کردن این مسئله از طرف ایران برای اذربایجان دهن اونهارو میبنده این هم بصیرت میخواد چرا دولت در مقابل گستاخیهای اذربایجان ساکته؟این باعث نمیشه اونها پررو بشن؟
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
2
2
----

http://www.barackobama.ir/en/news/5413/تقدیر-از-ایران-به-خاطر-نجات-کشتی-آمریکایی-تصویر

شیعیان ایرانی هیچگاه به آمریکا حمله نمی‌کنند.
پاسخ ها
mhc
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کشور گشایی نیازی به حمله نداره. کافیه مردم خاورمیانه و کشورهای انگلیس التاسیس به بلایی که داره از طرف صهیونیسم به سرشون میاد متوجه بشن. اونوقت میبینی که خودشون به ایران ملحق میشن
یاشار
| UNITED STATES |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کشورهای انگلیس التأسیس که باید به ایران برگردند کدامند؟
جالبه که هیچ پانترکی به این مطلب جواب ندادن!
پرستو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
2
3
سلام

تو سایت مصاف پورتال یه خبر با عکس دیدم رئیس جمهور آذربایجان و ادای احترام به ابلیسک رو توی آذربایجان نشون میداد. دیگه از این روراست تر...
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
2
متن : ولی این سی میلیون آذری ایرانی هستند که باید برادران خود را در آغوش بگیرند نه اینکه آذری های ایران بروند و با آن ها یکی بشوند.»
تيتر :جمهوری آذربایجان جزئی از خاک ایران است که باید به آغوش میهن برگردد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه برادران عزیز در خصوص برخورد با سیاستهای خصمانه دولت آذربایجان باید منتظر سیاست گذاری دولت جمهوری اسلامی بوده و تابع سیاستهای دولت که برگرفته از استراتزی کلی نظام و مصلحتهای آن و دوراندیشی رهبران آن است
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین