کد خبر: ۸۴۲۷۱
تعداد نظرات: ۱۱۵ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

به این میگن خانم بسیجی+عکس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
121
92
همش الکیه!!
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اون وجود تو که الکیه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بولتن شما هم مقصرید، عکس دوم را هم می گذاشتید که همه ی سنگ ها شکسته شده تا این برادرمان نگوید الکیه
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا امير شما هنوز اين جماعت را نشناخته‌ايد؟! قربون فتوشاپ برم كه اگه شق‌القمر پيامبر ﴿صلي الله عليه و آله﴾ را هم با چشماشون مي‌ديدند مي‌گفتند فتوشاپه!
محمدزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سر چی دعوا می کنید؟
نمیدونم ماها داریم به کجا میریم؟
مردهای بسیجی مان کجایند که این خانم محجبه باید این همه سنگ رو یه نفره بشکنند؟
فلسفه بسیج دفاع از ناموس بود.
ناموس چرا اومده باشگاه سنگ شکنی!
دخترايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
متاسفم برات آقاي محمد زاده.سنگ شكستن كه ديگه مثل لينچان خللي در حجاب بانوان ايجاد نميكنه كه به اينم گير ميديد.اين خانم دوست داشته بره باشگاه سنگ شكني.كسي هم مجبورش نكرده.بايد از شما اجازه ميگرفته؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
نه فقط باید از شوهرش اجازه میگرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بد بخت شوهرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اینکه فقط یدونش شکسته !!
میثم رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
72
91
برچشم بد لعنت اگر نمی تواند اقتدار بسیج را ببیند/
اللهم عجل لولیک الفرج
حاج رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
51
53
خودش هم خنده اش گرفته !!!!!! جالب بود .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خنده چيه؟! داره مي‌گه يـــــــــــــــه!
پسر خاص
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
دمت گرم زدی خال
چکش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
31
57
ماشاءالله.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
34
56
خدا بده قوت
مرتضي.ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
25
50
يه همسر اين خانم هم مي‌گن "شادروان!" :LOL: :D
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اونوقت اگه همسر ایشون هم اینکاره باشند به این خانم چی میگن ؟
افتاب گردون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اقا مرتضی .ام من فکر میکنم شما خودت با دیدن این عکس شادروان شدی نه برادر !!!
از حسودی میگم :)
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خدمت سركار خانم سهيلا عارضم كه در آن صورت توازن برقرار شده و مي‌توان گفت: "زدي ضربتي، ضربتي نوش كن!" ;)

﴿البته بديهي است كه هر دو پيام بنده از باب مزاح مي‌باشند﴾
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بله آقا مرتضی متوجه مزاحتون شده بودم سوال بنده هم از این باب بود .

مرسی
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حکم مزاح و شوخی با نامحرم در فضای سایبری چیست؟؟
لطفاً پاسخگو باشید
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمدرضا همين كه باعث شد شما به فكر دين و حكم خدا بي‌افتد، يعني مستحب است! ;)
دخترايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقاي محمد رضا اين چه حرفيه؟آقاي مرتضي و خانم سهيلا از كاربران مومن و معتقد اين سايت هستن.چنين مزاح هايي در چارچوب اخلاق هيچ مشكلي نداره.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بنده تا به امروز فکر میکردم که از شرایط اولیه اجتهاد مرد بودن است.
اما امروز میبینم که یک دختر ایرانی هم حکم شرعی صادر میکند!!!!!!
الله و اکبر پیشرفت تا به کجا
دخترايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
به كوري چشم دشمنان اسلام و ايران دختران ايراني امروز خيلي كارها ميكنند!
سيد رضوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خير دوست عزيز از شرايط مجتهد بودن مرد بودن نيست ولي براي مرجعيت هست به عبارت ساده ديگران نمي توانند از او تقليد كنند اما خودش بايد بر مبناي نظر فقهي خود عمل كند و تقليد از غير بر او حرام است مانند مرحومه مجتهده امين
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمد رضا ﴿كه رنگ به رنگ شدن و موضع‌گيري‌هاي دو پهلويتان شباهت غريبي به برخي ديگر از كاربران دارد﴾ شما خيلي جاها اشتباه فكر مي‌كنيد! خوشبختانه ايران اسلامي، زنان فرزانه و مجتهده فراواني دارد كه ما به آنها افتخار مي‌كني.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمد رضا دیگه الکی شلوغش نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
16
30
فشار ناشی ازشکستن ردیف اول ودوم باعث شکستن ردیفهای بعدی می شود.بدین معنی اگر کسی توان شکستن 2ردیف را داشته باشد بقیه خود شکسته میشود.عین یک برج که اگر 4طبقه اخرویران شود طبقات دیگرهم خراب میشوند.عین برجهای دو قلو درانفجار 11سپتامبر
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خب که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حادثه یازده سپتامبر ساختمونها بیشتر از اینکه بواسطه هواپیما خراب بشن بواسطه بمبهایی که در طبقات پایین کار گذاشته بود خراب شدند!

شباهتی بین این و آن نیست!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آفرین
خوشم اومد لاخره یک نفر با قضیه علمی برخورد کرد
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب محمد رضا بالاخره درسته.
مجید(مازندران)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
33
60
خواهرم همون چادری که بر سر داری بزرگترین و کوبنده ترین ضربه بر پیکره استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی است .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
احسنت! بسيار سخن زيبا و دلنوازي گفتيد برادرم.
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا مجید کلا " ما اینممممممممم دیگه ( نیشخند)
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
امروزه درست چادر سر کردن و حجاب کامل داشتن خود نوعی مبارزه است وسیاهی چادر اگر همپای سرخی خون شهید تأثیر نداشته باشد اثرش کمتر نیست.
دخترايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خب كه چي؟چرا همش ميخوايد هر كاري كه زنها ميكنند رو زير سوال ببريد؟چادر سر كردن با شكستن سنگ منافاتي داره؟
سرو دل شکسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چشمان من همیشه به دختران و زنان مسلمان و پایبند عفاف و حجاب خصو صا" چادر مشکی تعظیم میکنند .

باید بیشتر به چشمانم بیاموزم که زن بی حجاب و بد پوشش و خود نمای ارزش دیدن و نگاه ندارد .و او حیوانیست که از سر بی شعوری خود نمایی میکندو در غیر اینصورت شیطانیست در هیبت انسان. والسلام
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
م سادات موسوی اگر چادر سیاه نباشد کارایی لازم را نخوهد داشت آیا؟
و ای دوست مصدومم (سرو دل شکسته) حجاب زنان این سرزمین پلک مردانش است پس اگر شما مراقب چشم هیز و دل مریضت باشی نیازی به پوشش نیست
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
گرچه چادر مشکی را بخاطر حجاب برتر و اکمل بودنش بر گزیده ایم و بدلیل هرچه نزدیک کردن خود با حجاب مادرمان خانم فاطمه زهرا چادر را با عشق سر می کنیم اما بخاطر افکار فرازمینی و آسمانی برادران نظر دهنده خدا را شاکریم.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بله آقا محمد رضا! ولي حيف كه از قديم گفته‌اند اگر را كاشتيم و در نيامد! شايد شما فرشته‌اي و از اميال انساني بري، ولي اين دليل نمي‌شود قانون دنياي فرشتگان را به انسان‌ها تسري دهيد كه انسان بدون غرايض وجود خارجي ندارد ﴿مگر اينكه چيزش كرده باشند كه در آن صورت قانون حجاب براي او متفاوت خواهد شد﴾.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اي بابا! بابا غرائز، غرايض چيه نوشتي؟!
محمود ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمد رضا گفته اید که: «حجاب زنان این سرزمین پلک مردانش است پس اگر شما مراقب چشم هیز و دل مریضت باشی نیازی به پوشش نیست» چه استدلال خنده داری!؟ جدای از مسائل شرعی وجوب حجاب ، از لحاظ اخلاقی حجاب و پوشش مناسب مورد تائید است! آیا شما حاضرید محارمتان (مانند خواهر و مادر ، خاله و ...) که نگاه شما به آنها ایراد شرعی نیز ندارد در حضورتان بدون پوشش باشند؟ ملاک پوشش و رعایت حجاب نظر من و شما نیست! بلکه دین مبین اسلام این مسئله را به روشنی بیان نموده است. سعی کنید سنجیده تر حرف بزنید!
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شرمنده شرمنده شرمنده هزار بار شرمنده

محمدرضا جان میشه بپزسم حجاب خانوده شما چه جوریه؟
عطش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
31
37
ایوالله حزب الله ...
دخترايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
29
32
چشم حسود كور...
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بيش باد.
پسر خاص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
11
23
ما یکی از استادامون از ایناس

اگه درس نخونی نصفت میکنه از وسط:)
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چقدر خوب ! خدا زیادشون کنه
سربازصفر وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
17
20
بولتن وکامنت گذاران محترم آخه چرا تن و بدن این صهیونیستهای جنایتکار و این بدبختهای ترسو رو میلرزونید ؟

بیچاره ها کلی طرح ونقشه میریزند و تهدید میکنند وبا امکانات فراوان و هماهنگ و آب و تاب بسیار توی بوق و کرنا و رسانه ای میکنند که بلکه مقداری از شدت وحشت و خوفی که وجودشونو فرا گرفته بکاهند

اونوقت شماها با یک تیتر و یک عکس و چندتا کامنت کم هزینه اضطراب و نگرانی اونها رو تشدید و چند برابر میکنید .

باور کنید موندم آخه من این وسط چی بگم

منهم میگم :

بابا ایوالله

بابا ماشاالله

بابا دمتون گرم

و بعدش میگم:

اسرائیل تو هم دندت نررررررررررررررم.والسلام
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خوبی شما؟؟
چ ربطی داشت؟
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
محمدرضای زرنگ

این سوالیست که من باید از شما بپرسم

حالت خوبه ؟؟؟ نظر بالات نشون داد چقدر سرحالی !!!!! مردان چشمانشان رو درویش کنند در اینصورت نیاز به پوشش نیست خواهران راحت باشند !!!!!!

فقیه هم بودی و نمیدونستیم ؟؟؟؟ چه فتواهای زیبایی صدور میفرمایید شما !!!! من رو یاد صانعی انداختی برادر !!!!!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا مجید از اینکه از الفاظ زشت استفاده نکردی و کظم غیظ فرمودی سپاسگزارم.
دوسته من تقصیر من نیست به خدا
واقعن ارتباط تصویر بالا رو با جمله آخر"اسرائیل توهم دندت نرررررررررررررررررررم" پیدا نکردم
تو اینکه اسرائیل دشمنه شکی نیست ولی به این موضوع ربطی نداشت
همین
شمام بیخودی خونه خودت رو کثیف نکن
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمد رضا چقدر غلط املایی داری؟

هر سایت دیگه ای بودی هزار بار برات می نوشتن بیسواد شما اول برو یاد بگیر درست بنویسی بعد بیا اینجا و نظر بده!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
همه که مثل شما فوق لیسانس دیکته پاتخته ایی ندارن که خواهر

در ضمن تو متنی که من نوشتم غیر از محاره ایی بودن غلط املایی وجود نداره
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب محمد رضا/

شما که به کاربران توصیه به ادب و کظم غیظ می نمائید کاش خودتان نیز اینگونه جلوه می کردید که تحقیر آمیز تایپ نکنید :همه که مثل شما فوق لیسانس دیکته پاتخته ای ندارند خواهر!

برای اینکه ثابت کنم چقدر غلط داشتید(چه املایی و چه محاوره ای) غلط هایتان را تصحیح کردم(فقط در این پست):

1_در الله اکبر (و) اضافه گذاشتید.

2_بالاخره نه(لاخره)

3_کارآیی درسته نه (کارایی) و آیا در اول جمله میآید نه در آخر آن.

4_ چه درسته نه(چ)

5_واقعا" درسته نه(واقعن)

6_خون خودت درسته نه(خونه)

7_پاتخته ای نه (پاتخته ایی)

8_محاوره ای نه (محاره ایی)

9_دل نه (دله )

10_خواهر که خطاب بمن بود در اول جمله می آید نه آخر آن.
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
21
33
خدا رو شکر هنوز پسرای با غیرتی پیدا میشن که انقدر از چادر تعریف کنند
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بله که پیدا میشن!!!
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
نگاه به برادران اینجا نکن خیلی ها موافق نیستند .

من دوست مثبتی دارم که هر بار براش خواستگار میاد اولین سوالی که میپرسه اینه که : شما با چادر من مشکلی ندارید ؟؟
مرد ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خانم هایی که چادر سر میکنند رو سر مردهای ایرانی جا دارند البته چادری که با اعتقاد باشه
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آنچه که برای مرد ایرانی مهمه ارزش انسانیه زنه
میتونی بگی ارزش انسانی ماری کوری بیشتر بوده یا این خواهر
ارزش تو به گوهر وجودته نه نوع پوششت
کسی لایق توست که گوهر وجودت را دریافته باشد.
نه چادر نه مانتو و نه هیچ چیز دیگر برای شما نشانه برتری نیست
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حالا بیا درستش کن

چکش رفته محمدرضا اومده جاش !!!!

آريالاجان شما لطف کن کمتر نظر بده اینجوری کمتر با این نظرات سخیف و کودکانه ات در نظر دیگران سبک میشی!!!!

اولا ارزش الهی ارزشش بیشتر از ارزش انسانیه ، میتونی ثابت کنی که اینطور نیست ؟؟؟ و در نگاه الهی و ارزش الهی هم اون زنی ارزشش بیشتره که با تقواتره یعنی طبق دستور خداوند پوشش و حجابش برتره !!!!

حالا شما میتونی بگی مقام مادام کوری بیشتره یاد خانم فاطمه زهرا (س) ؟؟؟؟ هرچه باشه جناب مادام دانشمند بوده کلی کشفیات در زمینه اورانیوم داشته و .... !!!!!

در ثانی گوهر وجود انسان همون ذات و سرشت پاکیست که اون رو به حقیقت طلبی و خداجوی سوق میده ، این چه گوهر خداجویی است که بر خلاف امر خدا حرکت میکنه ؟؟؟

بله کسی لایق وجود خانم هاست که گوهر وجودشان را دریافته باشد یعنی قدر پوشش و حجاب و الهی بودن خانمش را بداند

چادر از مانتو و مانتو از بی حجابی بهتره

مگر اینکه در نظریات شما قانون جنگل و وحشی گری قانون برتر باشد که در اینصورت حیوانات متمدن ترین آفریده ها و مخلوقات هستند چون هیچ پوششی ندارند

متاسفم برات و برای افکار بچه گانت !!!!

البته در حالت خوش بینانه اینو گفتم ، چون بدبینانش میشه افکار مغرضانت !!!!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سهیلا * خانوم گفت که نیگا به بچه های اینجا نکن
میخوام بگم اصلا هم اینطوری نیست،توی همه ی اقشار همه جور آدم پیدا میشه،منم که گفتم بله هنوز دختر چادری پسند پیدا میشه از شمال تهران (و ...) هستم!!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
این آقا مجید مثل اینکه نیت کرده یه تنه به قول معروف مارو یارو کنه
قیاس بین دو چیز درصورتی منطقی است که همنوع و هم جنس باشند
شما یک انسان عادی رو با بانوی دوعالم مقایسه میکنی ولی من دو انسان عادی رو مقایسه کردم
حرف من این نیست که چادر بده یا خوبه
حرف من اینه که کتاب رو از جلدش نخونید
همین
خیلی سخته؟؟
محمود ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا محمد رضا با سلام: ارزش انسانی از نظر شما چیست؟ گوهر وجودی از نظر شما چیست؟ شاخص و معیار شما برای زنددگی چیست؟ رفتار و کردار شما بر چه مبنایی استوار است؟
در خصوص مسئله حجاب باید عرض کنم : جدای از تبعات منفی که بدحجابی در جامعه دارد این امر یک وظیفه و تکلیف شرعی است که همه زنان مسلمان ملزم به رعایت آن هستند و هیچ کس نمی تواند وجوب آن را انکار نماید. قبول دارم مانتو و چادر به تنهایی دلیل برتری نیست ! بلکه فکر و اندیشه ای که شخص را ملزم به استفاده از ان نموده اهمیت دارد و اندیشه ای که مبتنی بر شرع ، اخلاق و شرافت انسانی است قابل تقدیر است و دلیلی برای برتری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
16
31
ما پسران به دختران چادری افتخار می کنیم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بسيار فراتر از افتخار.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
شما به چشمای پاک و دله صافت افتخار کن اخوی
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقا محمد رضا که یک تنه و فعالانه جواب همه را داده ای لطفا کمی قرآن و کتب احکام را مطالعه کن که مستند سخن بگویی نه از روی دل زیرا خداوند که انسانها را آفریده به نیازها و غرائزش هم واقف تر بوده و برای همین قوانین نابی را وضع کرده از جمله حفظ حجاب خانمها ،ضمنا دله غلطه و دلٍ درسته .
مهسا(MIS)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقا محمد رضا شما هم سعی کنید به برادران با غیرت و فهمیده ما افتخار کنید!!!
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
باز که محمد رضا اینجاست!!!

عموجون تو هنوز نخوابیدی ؟؟؟؟ زشته عموجون ، صدبار گفتم بچه تو حرف بزرگترها که برای دهنش خیلی بزرگه دخالت نمیکنه !!!!

در جواب ناشناس عزیز

بله برادر گلم ما به چادر و خواهران چادری کشور عزیزمان افتخار میکنیم افتخاری وصف ناشدنی
مدیر پایگاه آقا مجید عزیز این روش نتیجه عکس می دهد با احترام با منتقدتان برخورد کنید و با استدلال و مستند . چون دوستتان دارم عرض کردم موفق باشید
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقا محمد رضا شما هم سعی کنید به برادران با غیرت و فهمیده ما بپیوندید .
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بله!!
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بولتن جان با فرمایشت کاملا موافقم و فرمایشت بالای سرم جاداره

ولی قصدم این نبوده و نیست که هرکی موافق بودم بگم به به آفرین هرکی مخالف بود توهین بشه و بی احترامی

چه بسا با کسانی مخالف بودم ولی سعی کردم محترمانه برخورد کنم و منطقی جواب بدم تا انشالله قانع بشه ( البته اگر حق با من بود )

ولی یه سری هستند نظراتشون و جهت گیری اعتقادیشون خرابتر از این حرفهاست که بشه بهش گفت انتقاد بیشتر بوی نفوذی و جریانات منحرف فکری و دشمنی میده ، دشمنی با دین و اعتقادات و اسلام و انقلاب

اینجا دیگه با اجازت میشم ، اشداء علی الکفار رحما بینهم

چون پای شبهات اعتقادی و منحرف کردن دیگران اونم با قصد و غرض میاد وسط منم با این لحن اون هارو خرد میکنم تا جرات جسارت مغرضانه به مقدسات ما رو نداشته باشند

نمونه اش اون خانم هلندی که داشت در واضحات دین ما شبهه می انداخت !!!!

دوست داریم بولتن عزیز و انقلابی
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
واقعا دیگه برام جای سوال شده خدا وکیلی.

محمد رضا حجاب خانواده شما چه جوریه؟
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بولتن جان شرمنده حرف شما درست ولی وقتی یکی خودشو زده به نفهمی چیکارش میشه کرد؟؟

صدر حمت به چکش دیگه ارزشارو زیر سوال نمیبره.
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
5
7
بازم خدا رو شکر آقا امید و آقای ناشناس به خاطر این ارزشی که برای حجاب و چادر میگذارید ولی متاسفانه به قول سهیلا خانم خیلی از پسرا ام هستند که مثل شما فکر نمی کنند دیگه به حجاب و پوشش همسر آیندشون توجهی نمیکنند اتفاقا دوست دارند خیلی ام مد روز و آرایش کرده باشد تا اون جوری بهش افتخار کنن نمونه اش هم تو خیابونا فراوونه  
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چيز غريبي نيست! سال‌ها است كه هم خدا و هم شيطان، هر دو با صداي بلند براي يار جمع نمودن فراخوان مي‌‌دهند و بي‌شك هر دو نيز ياراني خواهند يافت و اجر و مزدشان را از كارفرمايشان خواهند گرفت.

خدا كند ما شايستگي عضويت در گروه ياران خدا را داشته باشم و در اين راه پايدار باقي بمانيم. آمين.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
وقتی مرز بین آراستگی و شیک پوشی ---- با----- بدحجابی و خودنمایی قایل بشیم دیدگاه درست میشه
امید(اصفهان)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
هنوز پسراییکه اولین شرط ازدواجشون حجاب طرف باشه زیاده. الحمدالله.

حجاب یه ارزشه یه پناهگاه برای زن. حالا هرچی بهتر باشه پناهگاهش محکمتر در برابر دید هوسبازان.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ایول امید(اصفهان) جون
کامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
12
2
به این میگن خطر برای مردها
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
البته خطر براي مردهاي بچّه پررو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
10
12
اگر الان یه مانتویی یا یه فکستنی مو زده بیرون بود میدیدم چطور مخالفای این عکس چهچهه میزدند و مدح و ثنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
3
پس اسمت را بگذاز فخرالدین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
15
بر ايران و ايراني درود
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
6
15
از زن ايراني ديدن اين هنرمندي ها عجيب نيست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
9
کارش ای ول داره
ولی خودمونیما بیچاره شوهرش!
مدیر پایگاه چرا بیچاره شوهرش / شاید همسرشان هم رزمی کار باشند
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بولتن جان ، یعنی اگه همسرشان رزمی کار نباشد باید گفت بیچاره شوهرش !!!!
مدیر پایگاه نه انشاالله
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بولتن بامزه شدی!!
یه کم هم توی تایید نظرات راحت تر باش و سخت نگیر!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
11
5
این کارها لازم نیست که پخش کردن گاز اشک اور فقط یه انگشت میخواد
مردم خیلی جو نگیرتتون همیشه هم درست نیست کارهاشون
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
5
البته به این تنها نمیگن خانم بسیجی به این می گن خانم رزمی کار.
علی جوینده دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
6
3
سلام مجدد؛اول که واقعاآفرین به این همت که معمولاازاین دست خانوما کم پیدامیشن؛وبعدش:
به خدا من نبودم ها....
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
9
پوشش این خانم مهمتر از کاری است که انجام داده ومن به شخصه درود می فرستم به تمامی خانمهای باحجاب این سرزمین وننگ باد بر خانم هایی که عمدا با خودنمایی وعروسک نمایی وکمبود شخصیت به تحریک جوانهای مردم می پردازند وخداوند لعنت کند مردان بی غیرتی را که در قبال ناموسشان بی مسولیتند.
پاسخ ها
فري
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خودمونيما چه دل پري داري داداش!
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
از خانمهایی که عمدا با خود نمایی و عروسک نمایی و کمبود شخصیت به تحریک جوانهای مردم می پردازند هر کسی اگه مثل سیب زمینی بی رگ نباشه ناراحته و دل پری داره ( حتی خانمها)
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
6
مگه چیکار کرده حالا؟به خاطر چادرشه که واستون جالبه.خیلی از دخترها میتونن کارهای به مراتب سختر بکنن.دختر خانم بدلکاری که شبکه2 اومده بود رو ندیدین؟ کارایی میکرد که مردا سمتش هم نمیرن.
پاسخ ها
کامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شما خانمها کلاً منظومه ی شمسی دستتونه دیگه چه برسه به کره ی زمین و آدمهاش
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
نه هر دو کارش همزمان برامون جالبه .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
1
7
ما پسر های ایرونی به وجود خواهران با حجابی که یادگار حضرت فاطمه زهرا(س) را حفظ کرده اند درود می فرستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خدا زیادتون کنه
حسین سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
3
7
بروسلی وارد میشود ...

بسیجلی وارد میشود !!!

در زمان جنگ هم کم از این بانوان غیور و با

حجاب نداشتیم ها ...
آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
3
5
مقايسه واكنش موسوي و سارکوزی به اعلام پيروزي رقيب
در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری ایران، کاندیدای شکست خورده علیرغم اختلاف آراء ده میلیونی، حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات نشد. وی که پیش از پایان یافتن رسمی رأی گیری خود را برنده اعلام کرده بود، مدعی شعبده بازی و تقلب گسترده در انتخابات شد. ایشان ضمن خودداري از شکایت به نتيجه انتخابات در مسير قانونی، با فراخواندن هواداران خود به سطح خیابانها در صدد مقابله با نتایج اعلام شده برآمد.
طی این مدت زیان های عظیم مادی و معنوی بر کشور و هموطنان ما تحمیل و فرصتی بی نظیر برای پیشرفت کشور به تهدیدی جدی تبديل شد.
آسیب هاي بزرگي از جمله در جري شدن غرب در مذاکرات هسته ای، تهدیدات امنیتی، ایجاد انشقاق در صفوف جامعه، مشغول شدن بخشی از توان و نیروی کشور به این مسايل پس از انتخابات بجای تمرکز بر حل مشکلات اصلی مردم و...
انتخاباتی که در سال2012 در فرانسه برگزار شد نيز بازنده انتخابات نتيجه را پذيرفت اما پس از طي مسير قانوني و رفتاري كرد كه يك تهدید جدی برای نظام سیاسی فرانسه به فرصتی بزرگ براي آن كشور تبدیل شد. مطالعه تجربيات رقیب و نقاط قوت وی علامت هوشمندی است.
پیش بینی بسیاری از تحلیلگران داخل و خارج فرانسه، بحرانی ملی و تهدیدی جدی برای جامعه و مشروعیت نظام سیاسی آن کشور بود.
اما سارکوزی در یک بيانيه غیر منتظره كه در تلویزیون خطاب به مردم فرانسه و رقیب پیروز بيان كرد، نتایج این انتخابات را پذیرفت و سخناني تاريخي با شهروندان و هوادارانش درمیان گذاشت. و ناگهان تهدیدی جدی و چالشی اساسی، تغییر ماهیت داد و به فرصت تبدیل شد.
برای یک لحظه تصور بفرمایید که زمان به عقب برگشته، و ما اینک در 5 تير ماه سال 1388 هستیم و جناب آقای موسوی پس از مطرح کردن رسمی شکایات خود با مستندات قانوني، مواجه با تاييد نهايي انتخابات توسط شوراي نگهبان شده اند و ایشان علیرغم اینکه قلبا این نتایج را نمی پذیرند و تعداد زیادی از طرفدارانشان اعتراض دارند، اما در اولین بیانیه رسمی شان پس از تأیید نتایج توسط نهاد قانونی مسئول اینگونه سخن گفته اند:
اگر چه قویاً مخالف حکم شورای نگهبان هستم، اما به خاطر اقتدار نظام و اتحاد ملّت ایران آن را می پذیرم. این مناقشه دشوار چند هفته به طول انجامید و اکنون توسط نهادهای محترم قانونی حکومت ما به اتمام رسید. لذا وظیفه خود می دانم با احترام و تبریک به رئیس جمهور جدید، با او همکاری نموده و در مسیر ایجاد اتحاد و همبستگی میان ملت ایران قدم بردارم. می دانم که بسیاری از هواداران من مانند خودم اندوهگین شده اند، اما عشق ما به وطن باید بر این اندوه غلبه کند.
فرصت را مغتنم می شمارم تا به جهانیان بگویم که به هیچ وجه تصور نکنند که این رقابت نشانگر ضعف ایران است، بلکه اقتدار ایران در غلبه کردن بر مشکلات خود را نمایان کرده است.
برخی ابراز نگرانی کرده اند که به خاطر ماهیت غیر عادی این انتخابات رئیس جمهور بعدی ممکن است در اداره کشور دچار مشکلاتی شود. من این سخن را نمی پذیرم، و اعلام می دارم که شخصا در خدمت او خواهم بود. از همه ی ایرانیها ، خصوصا از همه ی کسانی که با ما بودند، می خواهم تا پشت سر رئیس جمهور بعدیمان متحد شوند.
در حالی که زمان کافی برای بحث در مورد اختلافات جاریمان خواهد بود، اکنون زمان آن است که بدانیم آنچه ما را متحد می کند بزرگتر است از آنچه ما را جدا می کند.
در حالی که ما هنوز به باورهای متضادمان از هم پایبندیم، ولی وظیفه ای داریم بالاتر از وظیفه ای که نسبت به حزب داریم. اینجا ایران است و ما کشور را قبل از حزب در نظر می گیریم. ما با هم پشت سر رئیس جمهور جدیدمان می ایستیم.
من ایران را در این مبارزه ی انتخاباتی دیده ام و آنچه را که دیدم دوست دارم. ارزش آن را دارد که برایش مبارزه کنم و آن مبارزه ایست که هیچگاه متوقفش نخواهم کرد.
اکنون مبارزه ی سیاسی به پایان رسیده، ما همگی بر می گردیم به تلاش انتها ناپذیر برای منفعت مشترک همه ی ایرانیها و جمعیت کثیری در دنیا که به ما برای رهبری راه امام نگاه می کنند.

اگر ملت ما و طرفداران پرشور دوطرف بيانيه فوق را می شنیدند، در آن موقع فکر می کنید وضعیت آقاي موسوي نزد افکار ملت شریف و اخلاق محور کشورمان چه صورتی می یافت؟
وضعیت کشورمان از نظر اقتدار سیاسی، ثبات سیستم، رشد و شکوفایی مادی و معنوی چگونه می شد؟
همبستگی مردم، وحدت ملی و صمیمیت بین آحاد جامعه پس از یک رقابت نفس گیر انتخاباتی چطور؟
نگاه متحدان ما و بسیاری دیگر از ملت ها که به ما به عنوان الگو نگاه می کنند چطور؟ ...
حال تصور بفرمایید، اگر آقای سارکوزی پس از اعلام رأی نتیجه را نمی پذیرفت و کارلا برونی همسر ایشان طی مصاحبه ای اعلام می داشت که: یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که دیوانعالی اعلام کرده است. مثلا پاریس و حومه ی آن- دید هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند. خود من ایتالیایی هستم و ولی نیکلا هم بارها گفته من داماد لیون هستم. بنابراین اهالی لیون، نیک را نمی گذارند به آقای اولاند رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است.
وی همچنین در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر ارائه مستندات اظهار داشته بود: در شهر ها در واقع تجمع مردم حاکی از این بود که آرای سارکوزی بسیار بالاتر از آنکه اصلا قابل تصور باشد. هروقت طرفداران دو طرف حاضر می شدند طرفداران نیکل درمقابل طرفداران اولاند در حد یک صدم بودند
اما کارلا چنين مصاحبه اي نكرد. او بخاطر عشق به كشورش و همبستگي ملي در فرانسه سكوت كرد و براي آرام ساختن هواداران متعصب حزب ، به ياري همسرش شتافت. اعتراض و كنايه هاي تندروهاي حزب را شنيد اما هيچ حركتي نكرد تا اتحاد ملي فرانسوی ها اندك صدمه اي ببيند.
امروز نیکلا و کارلا، يكي از محترم ترين زوج ها در فرانسه محسوب مي شوند و در تاريخ فرانسه از آنها به نيكي ياد خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
لطمه ای که موسوی به ایران زد به این راحتیها قابل جبران نیست . تمامش هم به خاطر نادانی و خودخواهی . حیف شد پیش مردم احترام داشت ولی بازی خورد.
محمود ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
6
از این محمد رضا بوی ... آریای مترقی!!!؟؟؟ به مشام می رسد!؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
و بعضا چند بوي ناخوشايند ديگر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
2
زن نقشی بسیار مهمتر از مرد در تربیت نسل آینده دارد . اگه از نظر فکری و روحی سالم باشند و جسمی سالم - نسل آینده خوب خواهد بود. فضای خانواده در تربیت فرزند مخصوصا دختر نقش زیادی داره. بچه ها را باید خوب تربیت کرد . مادر نقش خیلی مهمی داره. امثال این خانم و همه خانمهای موفق دارای مادرانی داناتر هستند.
سرباز گمنام آقا امام زمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
1
3
بشکن که گردن یهود رو شکستی
بشکن که گردن کروبی و موسوی شکسته شد
فان حزب الله هم الغالبون
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
4
تا کور شود هر انکه نتواند دید این ذره ای بود در برابر کوهی از شجاعت و غیرت ایرانی نمیتونی ببینی چشماتو درویش کن برادر من

الهم عجل لولیک الفرج
سوت سوت سوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
0
اهاي اقا ها اهاي پسرا مي خواستين زن بگيرين امدين بله ديگه جديدن دخترا شيرن مث شمشيرن پسرا موشن مث خرگوشن .دخترا رگ بارن دست بزنيم ميبارن پسرا باد كنكن دست بزنيم ميتركن
زشته والا .من كه از ٢سالگيم چادر مي پوشم .تا الان كه...سالمه راستش من ١٠سالمه من وقتي كستيي رو ميبينم كه چادر ندارن تنم ميلرزه از ...... و وقتي فكرشو نيكنم ناخاسته تو خونه چادر مي پوشم زن يا دختر چادر دار ندييييده هاااااااااااااااااا
خسته شدم اه چههه 
لیلا کعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
خیلی خوب بود من بسیجی هارو دوست دارم
فاطمه سادات شیخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
2
با سلام
بنده شیخان صاحب این عکس هستم چند سخن دارم
سندش عکس و فیلم سنگ شکستن در جاهای دیگر که اگر خواستید میفرستم
میخواستم اول تشکر کنم از کسانی که به بنده لطف داشتند .بنده به قول برخی آدم خاصی نیستم و زنانی هستند در این مرزو بوم خیلی بهتر ازمن
دوم همسر بنده نیز رزمی کارند . والبته ما با هم زندگی میکنیم نه جنگ
سوم بنده 15 سال است رزمی کارم و فوق لیسانس مهندسی طراحی محیط دارم این رو در جواب اونایی میگم که میگن حجاب مجدودیت است.
چهارم بنده هنگام شکستن سنگ ها مرگ بر اسراییل گفتم بنده ادعایی ندارم که کار شافی کرده ام ولی میخواستم با چادرم مشتی باشم در دهان دشمنان اسلام و حجاب
پنجم اما در جواب آنانی که میگویند مردان کور شوند تا زنان آزاد این را بگویم که پس من پشت ماشین شما بوق ممتد میزنم شما گوشت را بگیر من در ماشین سیگار میکشم شما بینی ات را بگیر چه استدلال خنده داری
ششم من به چادرم به بسیحی بودنم افتخار میکنم به مردان باغیرت وطنم افتخار میکنم
سیده هدی سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
1
من خودم در جشن حضور داشتم و این صحنه هارو همرو دیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
مثل همیشه عالی هستی عزیزم
یادش بخیر اولین روزی که اومدت شاگردت بشم بچه هات خیلی کوچولو بودن
تمرین می دادی می رفتی سروقت بچه هات
دوباره تمرین می دادی باز دوباره می رفتی به بچه هات می رسیدی
آفرین به همتت
ان شاءالله دان ۱۰
همیشه عزیزی
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین