کد خبر: ۸۱۰۱۲
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

قانون جمع آوری ماهواره لغو شود

تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود
سید جواد زمانی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به افزایش برخی جرائم ، خصوصا جرائم خرد ، در چند سال اخیر گفت: تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی تورم بالا می رود ، آسیب های اجتماعی گسترش می یابد ؛ مجلس وقتی به دولت می گوید تا اولین مرحله هدفمندی یارانه ها ، اصلاح نشده و به نتیجه نرسیده است ، وارد مرحله دوم نشویم ، به خاطر کنترل تورم حاکم در جامعه است تا این تورم ، افسار گسیخته نشود و مشکلات بعدی ایجاد نشود.

نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تداوم عملیات جمع آوری ماهواره از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: درباره قانون جمع آوری ماهواره ها باید بگویم که اقدام ناجا بر اساس قانون است ، اما این قانون بی اثر شده است و قانونی است که نقض آن بر سر پشت بام ها به صورت گسترده وجود دارد ؛ صلاح در لغو این قانون است.

زمانی ادامه داد: علم و پیشرفت در جهان به سرعت رو به رشد است و چندی دیگر با جمع آوری دیش ها مشکلی حل نخواهد شد ؛ اگر قصد مبارزه با ماهواره را داریم ، باید برنامه های تلویزیون ملی خود را قوی کنیم ؛ زمانی که برنامه صدا و سیما قوی باشد کمتر کسی ماهواره نگاه می کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد به برنامه های صدا و سیما گفت: وقتی نیمی از شبکه های ما سخنرانی و بحث و جدول را نشان می دهد و تعداد برنامه های مفید و جذاب کم است ، هر کسی ممکن است از ماهواره و شبکه بیگانه استفاده کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مقابله انتظامی با ماهواره ها راه حل درستی نیست ، وقتی نمی توانیم مشکلی را حل کنیم ، صورت مساله را پاک نکنیم؛ مبارزه با ماهواره باید از طریق غنی سازی برنامه های صدا و سیما صورت بگیرد همانند ساخت مجموعه های نظیر مختارنامه و برخی دیگر از مجموعه های فاخر.

وی افزود: با وجود قانون منع ماهواره ، وقتی روی پشت بام خانه های مردم ماهواره است و از آن استفاده می کنند ، نوعی دهن کجی به قانون محسوب می شود ، لذا بهتر می دانم این قانون لغو شود.

زمانی گفت: نیروی انتظامی باید وظایف خودش را الویت بندی کند، یکی از حقوق مردم که از حاکمیت طلب دارند ، امنیت است ؛ نیروی انتظامی باید اول امنیت را به طور کامل بر قرار کند ، وقتی امنیت بر قرار شد ، بعد دنبال مسائل حاشیه ای که به عهده این نیرو گذاشته شده است ، برود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۹
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
7
73
بنده به تغییر یا نقض قانون جمع آوری ماهواره ها کاری ندارم ولی تکرار طولانی مدت هر راهی که به مقصود نرسیده چندان جالب نیست. به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست. در موارد مشابه مانند تمهیدات رایج مقابله با بی حجابی تکرار مکررات باطل بیشتر شبیه حفظ ظاهر مبارزه است.
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
چه عجب بنده یبار با چکش به توافق رسیدم.

نمیدونم چرا بعضیا برا اینکه بخوان یه مسئله رو حل کنن میان و صورت مسئله رو میخوان پاک کنن که یعنی مسئله حل شد

ما تو خونمون ماهواره نداریم از ماهواره هم خیلی بدم میاد ولی اینکه نیروی انتظامی میاد و ماهواره هارو جمع میکنه خیلی یرا ما زشته

باید فرهنگ سازی بشه ماهواره یه وسیلس مثل اینترنت و بقیه وسایل ارتباطی. نباید برای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کرد .

صدا وسیمای ما برنامه هایی باید درس کنه که مردم سمت ماهواره نرن ما ضعیف عمل کردیم حالا موندیم توش .

مشکل ماهواره با جمع کردنش حل نمیشه.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
درود بر همگان؛
به نظر بنده ماهواره باید آزاد باشد و هر کس هر کانالی را که دوست دارد تماشا کند، چه کانال‏های داخلی چه خارجی. اینترنت هم باید فیلتر نباشد. بقول شاعر صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
4
63
موافقم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
4
54
چه قدر از این حرفش خوشم اومد.
واقعا داره حرف راست رو میزنه.
مثلا من یه روز دیدم هی شبکه سه زیرنویس میکنه که فوتبال بارسلونا - ساراگوسا زنده ساعت 23:15 بعدش ساعت 6:30 بود یدفعه میزنه تغییر در برنامه ها و فوتبال رو حذف میکنن آیا بهتر نبود شبکه ورزش خیلی پیش از این ها ساخته میشد آیا بهتر نبود شبکه نمایش زودتر ساخته میشد.
در حال حاضر ما خواننده های مجاز زیادی تو ایران داریم بهتر نیست یک شبکه موزیک ساخته بشه .
همین الان هم فیلم هایی که از تلوزیون پخش میشن اصلان خوب نیستن حتی بلد نیستن از فیلم های دیگه تقلید کنند نمونه اش هم سریال مسیر انحرافی بود که مثلا داشتن از lost تقلید میکردند.
شما الان برید تو تلویزین ببینید اصلا تا حالا یه فیلم ترسناک یا تخیلی درست وحسابی پخش کرده . تمام سریال های ایرانی شده عشق و عاشقی یا طنز.
همه ی این ها باعث میشن که مردم برن دنبال ماهواره
پتک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
70
13
نه من موافق نیستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
45
اصولا برخوردهاي قهري و صلبي با مسايل اجتماعي هرگز راه گشا نبوده و نيست. اساسا ما نياز به كار كارشناسي در اين ضمينه ها داريم و كم كار كرديم در اين زمينه ها دليلش هم امنيتي كردن مسايل اجتماعي است كه هيچ كمكي در رفع مشكلات براي ما نداشته و مشكل رو همچنان بدون مرتفع شدن بغرنج تر هم كرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
8
39
موافقم
همه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
7
43
موافقم
ع--خ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
5
31
بایدفبول کنیم مردم باهوش ومتفکر ایران عزیز به اندازه کافی دارای فهم وشعور سیاسی واجتماعی وفرهنگی بوده واین مهم را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اندوهمواره پشتیبان وحافظ این انقلاب یا به فرموده امام (ره) مردم وارثان انقلابندبنابراین رفتارهایی که شان این بزرگوران را خدشه دار کند آنهم دراین برهه ودرزمانی که تکنولوژد لحظه ای شده به صلاح نیست واین قانون مصوب وبرخورد بی اثر ومانند سالهای دهه 60واوایل دهه70که با ویدیوبرخورد میشد خواهد انجامید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
5
37
ممنونم اقای زمانی .حرف شما اصولی و ارزشمند است بیشتر از این مردم نباید اذیت کرد بخصوص این مردمو .این همه برای این کشور زحمت کشیدند
بینام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
5
35
به نظر من دنیا در حال پیشرفته وکسی جلودارش نیست ،پس چرا مردم را محدود کرد که بی خبر از دنیا باشد ومگه فقط ماهواره فقط فیلم های مبتذل داره فخیلی برنامه ها داره که باعث پیشرفت ما می شود و سطح ما را بالا مبرد وما را به روز می کند
کرمانشاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
37
واقعا که حرف درست رو زدی
چه عجب یک نفر شهامت نشان داد
بقیه نماینده ها کجان پس
واقعیت رو نمی بینن
گرانی و تورم رئ نمی بینن
فاتح
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
2
31
باسلام
درست بیان نموده است ابتدا باید زیر ساخت های در فیلم و سریال شبکه ملی که مبتنی بر عقاید و اعتقادهای مردم می باشد بصورت زیبا و با محتوا ساخته شود .
وفتی کیفیت برنامه های صدا و سیمااز همه نظر مطلوب باشد کمتر کسی دنبال شبکه های بیگانه می رود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
5
26
موافقم
بیسواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
32
جمع آوری ماهواره هیچ کمکی به فرهنگ اجنماعی نمی کند چرا که در کنارآن موبایل است که از ماهواره بدتر است ماهواره یک جنبه منفی دارد و صد برنامه علمی ولی
استفاده صیحیح از موبایل یک درصد است و 99 درصد دیگر آن در زاه خطا استفاده می شود پس موبایل بدتر از ماهوار در زمان فعلی می باشد با موبایل آبروی مردم در یک مراسم عروسی می رود ولی با ماهوار چنین کاری امکان پذیر یست
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
24
واقعا حرف حساب جواب ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
16
واقعا حرف حساب جواب ندارد
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
22
بایدفرهنگ سازی بشه وباجمع اوری ماهواره هانمی توان جلودیدمردم راکرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
21
من هم با نظر ایشان به طور مطلق موافقم چون در دنیای امروزی چنین برخوردهایی جای سوال داره ایران که پرتاب ماهواره رو یک افتخارملی میدونه چطور از این طرف به جمع آوری اون اقدام می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا زیر زمینه
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
2
16
راه حل مبارزه با اثرات ماهواره دقیقا مقابله فرهنگی از طریق گسترش کیفی برنامه های صداو سیما وموارد مشابه است مثل دهه 70 که راه مقابله با ویدئو تاسیس ویدئو کلوپ بودواثر مثبتی هم داشت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
14
موافقم مطلقا
پاسخ ها
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
مخالفم مطلقا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
15
موافقم
انسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
15
موافقم
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
6
10
موافقم بااین.....
اما این نظر را هم دارم که باید بعضی کانالهای ماهواره ساماندهی شوند تا جامعه به فساد کشانده نشود.
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
12
كاملا موافقم
خسروی پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
14
درود بیکران بر این نماینده ارزشی و دوراندیش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
برو بابا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
1
20
سلام به نظر من اگر صدا وسیما ساماندهی بشه خیلی از چیزها توی جامعه درست میشه- یکی هم همین بحث اضافه کردن شبکه هاست-مگه ما کم خاننده ایرانی و خوش صدا داریم جای شبکه موزیک خالیه -جای شبکه کودک برای کودکان خالیه - جای شبکه ورزش واقعا خالیه- چرا ما بریم شبکه های دیگران رو نگاه کنیم - بهره برداری از شبکه پرس تیوی خیلی خوب بود چون میتونیم به دنیا مخصوصا انگلیسی زبانها خط فکری بدهیم باید از این شبکه ها بیشتر بسازیم-به امید روزی که ایران بر کل دنیا تسلط دارد....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
موافقم در ضمن خواننده درسته
حسین سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
15
به فرموده رهبر انقلاب :

ماهواره یک وسیله

است ... که اگر از آن در جهت اسلامی و

علمی و نشر حقایق استفاده شود خیلی

از رسانه ملی هم تاثیرگزار تر خواهد بود ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
12
من كاملا كاملن كاملن مبافقم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
کاملا درسته و کاملن درست نیست
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
موافقم درسته نه مبافقم
تو یه جمله کوچک دو غلط ؟
با نظرت هم مخالفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
3
14
درودبرنماینده غیور ومحترم کنگاور
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
به اینکه چقدر محترمه کاری ندارم اما غیوریش به اینه که خدای نکرده این قانون لغو بشه؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
12
5
به نظر من باید تلوزیون ملی رو کاملا تعطیل کرد
در عوض محتوای کاملی را به زبان های مختلف در ماهواره قرار داد
مردم ما باید با تمامی نظرات و تمامی دیدگاه ها اعم از اجتماعی اقتصادی سیاسی نوع حکومت داری و ... اشنا باشند سپس یکی را کامل تشخیص دهند و با ان ارتباط بر قرار کنند و خود را از نظر دیگری محروم نکنند اما محتوای مستهجن ماهواره را دچار پارازیت کنند تا جامعه دچار خلا هویتی نشود در ضمن این شبکه باید زیر نظر حاکم اسلامی باشد تا محتوای ضد اسلام منتشر نکنند
اگر این گونه باشد دیگر مخاطب ایرانی کاملا به حقانیت خود اگاه خواهد بود و به نقاط ضعف حریف هم مسلط می شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
خوب اینکه دوباره میشه همون سیمای میلی
vida
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
3
10
درود بر اقای زمانی نماینده ی محترم کنگاور که حرف دل ما رازدند .
یزد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
2
8
کاملا موافقم.در این دنیا هر چیزی که منع شود و با آن مقابله شود نتیجه عکس دارد این طبیعت انسان است و هر چیزی که آزاد باشد انسان با فکر ومنطق خود از آن استفاده می کند.مگر در ماهواره همه کانالها فاسد است و قابل استفاده نیست در صورتی که همه کانالهای صدا وسیما وکانالهای استانی در ماهواره قابل مشاهده است،مگر خیلی از کانالهای مذهبی ودینی در ماهواره پخش نمی شود،مگر خیلی از کانالهای مفید وعلمی وتخصصی در ماهواره قابل مشاهده نیست،باید طرز فکر درست باشد.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
این نظر به غیر از اینکه با شرع و عرف ما سازگار نیست دیگه خیلی نخ نما و دمده شده و کارآیی ای نداره
ارومیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
2
10
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
4
4
چند سال کار اجرایی کردی که اینجوری نظر میدی نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
9
3
موافق نیستم
مهسا جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
7
3
مشکل اینجاست که نمیتوان منکر پیامدهای زشت و بد ماهواره روی جوانان و کودکانمون بشیم چون نوجوانانمون ناخودآگاه جذب شبکه هایی میشوند که نباید . . .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
6
2
به نظر منم باید برنامه های تلویزیون و تعداد و محتوای شبکه های مختلف غنی سازی بشه
بعدش با فروشنده های ماهواره برخورد جدی بشه
بعد از اون این امکان باشه که فرد با تحویل ماهواره ستاب باکس رو با تخفیف ویژه دریافت کنه
این کارا که شد تو هر شهری دو تا دستگاه نویز بذارن کا تمومه
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
6
3
به این نماینده عزیز بفرمایید اولویت مردم این مساله نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
0
4
شکم خالی ماهواره به چه کارش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
2
6
ما ماهواره داریم. از توی حدود صدها شبکه موجود، فقط 10 شبکه را جدا کرده ام و نگاه میکنم. چند تا ورزشی و یک دوتا فیلم اکشن و چند تا کارتون که هم خودم و هم خونوادم نگاه میکنیم. خیلی هم سالم و بی مشکل است. یک شبکه هم هست که در راستای ارتقای کارم نگاه میکنم که آموزشی است. همین. به همین سادگی نیاز به دیدن هزاران شبکه دیگه هم ندارم. باور کنید که هر کس شعور داره و خودش میتونه تشخیص بده که چی به دردش میخوره و نگاه میکنه. تا حالا هیچوقت سراغ شبکه های ناجور هم نرفته ام. این به شعور آدمها برمیگرده. در یک آماری که از خانواده های اطراف خودم گرفته ام دیدم که همه میگن کانالهای بد رو حذف کردیم و فقط کانالهای محدودی را نگاه میکنیم. بالاخره همه زن و بچه دارند و میدونند که باید چی ببینند که فساد در خانواده شان به وجود نیاد. این نظر من بود
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
آیا شما دختر یا پسر جوان هم داری که احیانا زورت بهشون نرسه یا یواشکی کانالهای حذف شده رو احیا و تماشا کنند؟
یونس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
1
3
خوش به حال من که بهش رای دادم.الحق که حرفش حقه
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
1
3
شديدا موافقم. فقط بايد در استفاده از ماهواره براي خانواده ها آگاهي رساني كرد و با فرهنگ سازي جنبه آسيب آنرا كاهش داد و اثرات مثبت آنرا بالا برد.واقعا حيف از شبكه نشنال جئوگرافي فارسي كه خيلي ها در ايران از آن محرومند.
مهداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
1
2
موافقم.ضمنا اگه امكانات فني رو فراهم كنند كه بشه از شبكه هاي استاني استفاده كرددر استفاده از ماهواره تاثير داره.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
3
2
در جامعه ربا هم وجود دارد و به منع آن توجه نمی شود ؛ چطور است بر اساس استدلال این جناب نماینده ، قانون منع ربا را هم برداریم ؟
خیلی چیز های دیگر هم هست که به قانون آن توجه نمی شود چطور است آنها را هم برداریم ؟
عجب هوشی دارد این نماینده . شاید هم برای رای آوردن و جلب آرا خاکستری به مصالح کشور و اعتقادات اسلامیش پشت پا می زند .
در هر صورت برداشتن قانون منع آن هیچ مشکلی را حل نمی کند .
پاسخ ها
افرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
احسنت .
چطور است حالا که خیلی ها حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند . قانون بی حجابی را هم برداریم و مثل زمان شاه هر کس هر جور خواست لباس بپوشه . اصلا کسی چیزی نپوشه ! چطوره ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
2
1
به نظر بنده مغالطه تو حرف های این نماینده زیاده . در اصل مسائلی مانند گرانی که مسئله اول مردمه استفاده می کنند تا مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی را زیر سوال ببرند . به قول سیاسیون یکی به نعل میزنه یکی به میخ..
از اینکه برنامه های رسانه ملی باید اصلاح بشه شکی نیست اما آیا باید تا اون موقع همه چیز را رها کنیم ؟
نمی دونم منظور ایشون از عدم تامین امنیت از طرف نیروی انتظامی چیست ...
ظاهرا برنامه های ماهواره به دهنش مزه کرده...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
1
2
آقای نماینده مجلس به یک اصل حقوقی مهم اشاره کردند وآن اباحه عملی یک منع قانونی است . یعنی قانونی وجود دارد ولی در عمل کسی آن را رعایت نمی کند .این موضوع منجر به وهن قانون وقانون گذار شده و منجر به این می گردد که دیگر مردم ارج وقربی برای قانون قایل نگردند. بنابراین قانونی که عرف ووجدان عمومی جامعه نمی پذیرند باید لغو شوند . تا اولا مردم احساس تحمیل و زور نکرده وحس نفرت نسبت به قانون ومجری آن پیدا نکنند وثانیا قوانین دیگر ارج وقرب خود را حفظ کرده وقانون شکنی به امری رایج تبدیل نگردد . بنابراین لغو قانون ممنوعیت ماهواره امری پسندیده ولازم وبایسته است.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
2
باید تا حالا مسئولین فهمیده باشند که قانونی وجود دارد ولی در عمل کسی آن را رعایت نمی کند . بهتر است این روش تغییر کند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین