کد خبر: ۸۰۱۵۲
تعداد نظرات: ۱۱۳ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

اهانت روزنامه کانادایی به ایرانیان + عکس

این آگهی تاکید می کند: ايران نه تنها خطری برای جامعه يهود، بلکه برای سراسر دنيای غرب است و اين پيامی است که بايد شنيده و وارد قلب ها شود.

به گزارش مشرق، يک سازمان يهودی طرفدار رژیم صهیونیستی به نام «بنايی بريت» در ابتدای ماه مارس اقدام به چاپ آگهی در روزنامه نشنال پست کانادا با عنوان «بدون تاج پادشاهی. همان برنامه مرگبار» کرد که ايرانيان را به يهودی کش بودن متهم می کرد.

در اين آگهی خلاف واقع و گستاخانه ادعا شده: يک يادآوری که خشايارشاه (خشایارشا) برای از بين بردن قوم يهود توطئه کرد و امروز ستمگر ديگری، رئيس جمهوری ايران اعلام کرده است که قصد انجام همان کار را دارد.

اين آگهی می افزاید: نتانياهو پيام مهمی را با کانادايی ها به اشتراک گذاشته است؛ ايران نه تنها خطری برای جامعه يهود، بلکه برای سراسر دنيای غرب است. اين پيامی است که بايد شنيده و وارد قلب ها شود.



این درحالی است که یهودیان صاحب نماینده در مجلس ایران هستند.

گفتنی است این اقدام با واکنش ایرانیان کانادا مواجه شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
32
19
برعکس نوشتی بولتن ( فرض رو بر این میذاریم که سهوی بوده )
یهودی ها از لحاظ تاریخی به بزرگان ایران علاقه دارند
تو اسرائیل خیابان کوروش وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
آدم خورا غلط کردن اسم خیابونشونو گذاشتن کوروش
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
یکی به نعل میزنند یکی به میخ
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
کوروش در قبر میگرید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
بزرگترین اشتباه کوروش نجات این قوم منفور بود...سلسله هخامنشی سقوطش از این غلط شروع شد
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
فقط به کوروش و سلسله خام خام منشیان اقا امیر انها میخواهند سر به تن هیچ ایرانی نباشد حتی پشت جنایت های مغول ها در ایران انها بودند بروید تاریخ را بخوانید ..
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
فقط اینو بگم که وقتی میبینم احمدی نژاد اینقد یهودیا رو عصبانی کرده و اینقد از احمدی نژاد متنفرن

اینو سندی بر تایید احمدی نژاد میبینم وافتخار میکنم که دکتر رییس جمهور کشورمونه.

زنده باد دکتر احمدی نژاد .البته ازش خیلی خیلی گله مندم. ولی با ید ادم انصاف داشته باشه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
44
چطور از کوروش نمی گویند که بردگان شان را ازاد کرد؟
دوباره باید بردگان یهودی را از دست صهیونیست آزاد کرد.
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
اقای محسن عزیز چقدر و باز هم چقدر زیبا گفتید من سخنهای زیبای زیادی در جاهای مختلف خوانده و شنیده ام ولی هرگز حرفی به زیبائی انچه شما نوشتید نه خوانده و نه شنیده بودم و انهم از چشمه زلال فرهنگ ایرانی در شما جوشان شده و جای تعجب هم ندارد که یک ایرانی باشد که چنین نظر زیبا و انسانی را بیان کند . هموطن من از راه دور به شما درود میفرستم و با اجازه شما از این گفته شما در اینده استفاده خواهم کرد . خداوند شما را حفظ کند . افرین
باكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
3
15
بسم الله/در صورت صحيح بودن مطلب منتسب به خشايارشا,اين شاه برخلاف همه ي هم قطارانش برايم اسوه و دوستداشني ميشود!
پاسخ ها
کامران
| POLAND |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
البته تا اونجایی که مطالعه کردیم( از صحت اطلاعات خبر ندارم) مرد خای مخ خشایار رو میزنه و استر رو بار میکنه به خشایار و اونوقت استر هم مخ خشایار رو میزنه و رضایت شاه رو جلب میکنه و با کمک عموش مردخای شروع میکنند به پاکسازی نژادی ایرانیان و عقده گشایی و حدود هفتاد هزار ایرانی رو میکشند. شاید بیشتر شاید کمتر و شاید هم اصل داستان نامشخصه
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
جناب کامران : برای من اشکار شدن این جنایت انها در زوان خسو خار شاه خاخام منشی خود صهیونیست ها بودند از یس به قران توهین کردند منهم تصمیم گرفتم بروم و تورات ( تحریف شده ) انها را بخوانم تا بتوانم به انها پاسخ دهم دو چیز مفید از خواندن تورات دستگیرم شد یکی در فصل ارمیای نبی که هر انچه که در عراق انجام گرفت انجا نوشته بودند که باید بر سر عراق که در انجا انرا بابل با نام قدیم ان بود باید بیاورند انرا بخوانید مو به مو هرانچه که بر سر عراق امد انجا نوشته شده بود که انسان انگشت به دهان میماند بعد رسیدم به فصل استر که در ان ان کشتار وسیع از ایرانیان توسط استر مونیکا لوینسکی در بار خسوخار شاه خاخامنشی بر سر هامان و ده فرزند و 78000 هزار ایرانی در سراسر ایران بزرگ ان زمان اوردند که این جمعیت در ان زمان میلیونها نفر امروز است پس اگر و مگر ندارد و من از زمان خواندن ان چندین سال است که یکی از کارهایم افشای این جنایت که روز سیدزه فروردین ما و عدد سیزده را برای ما نحس کرده است تا هر ایرانی از ان با اطلاع شود چرا بدتر داز این جنایت ندانستن ما است همه هموطنان که در این مورد اگر و مگر دارند مراجعه کنند به کتاب تورات فصل استر و بعد هم ارمیای نبی را بخوانید تا ببینید چرا بر سر عراق امر انچه امر و نقشه ان از جند هزار سال پیش کشیده شده بود تا در زمان ما اجرا شد علاوه بر ان از رمان کوروش به بعد غیر از زمان ساسانیان در تمام جنایت هائی که پادشاهان در مورد ملت ایران انجام دادند صهیونیست ها در اطاق پشتی دربار شاه سبب ساز ان بودند

بروید زمان سلجوقیان را بخوانید زمان مغول ها را بخوانید زمان قاجار را یعنی از زمان خاخام منشیان تا پهلوی همواره اینها دست در سرکوب و کشتار و اسارت ملت ایران داشته اند این حرف من یا غرض من نیست فقط کافی است کتابهای تاریخ را ما ورق بزنیم که اتفاقا به جهت نفوذ انها خیلی هم هوای انها را داشته اند و اصلا اکثر تاریخ نویسان ما خودشان بوده اند از هردوت گرفته تا فروغی و بقیه ولی باز از لایلای ان ورق های پاستوریزه شده میتوان حقایقی از جنایت های این قوم ناسپاس را در یافت که چه بر سر ملت صلح جو و انسان خوی ایران اورده اند و این یک حقیقت کهنه و جاری و ساری بوده است .
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
ببخشید جناب کامران موضوع مهمی را فراموش کردم در نوشته قبلی به گنجانم و ان این است که شما گفته بودید اصل ماجرا پوریم و درست بودن ان مشخص نیست صرف نظر از نحسی سیزده برای ما اگر این ماجرا صحتش مشخص نیست پس چرا انها هر سال در 14 و 15 فروردین جشن پوریم میگیرند گوش هامان می پزند و میخورند به ایرانیان فحش میدهند و ادمک هامان را درست میکنند و به ان تف میکنند و اهانت های فراوان دست و اعضای بدن او را میکنند و میخورند (سمبلیک میخورند چون پارچه را نمیتوانند بخورند )و دست اخر بعد از اهانت های فراوان انرا اتش میزنند .اگر واقهیت ندارد پس جشن پوریم که از فرط کینه بعد از 2600 سال انرا تمام و کمال برگزار میکنند چیست .2600 سال طول کشید تا ما این موضوع را فهمیدیم بروید در اینترنت و سرچ کنید عکسهای فراوانی از جشن ایرانی کشی یا همان چوریم و چگونگی ان هست و با چشمان خود ببینید تا اگر شک و تردیدی دارید بر طرف شود . حتی عکسهائی که دارند مایه سرخ رنگی را مینوشنند که به نیت خون هامان و ایرانیان است بروید و خود ببینید که هر ساله بقول خودشان فستیوال پوریم را چگونه برگزار میکنند و جالب اینکه در امریکا افشا شد که اخرین بار که بنیامین یه تن یابو نزد اوباما امد تا در مورد ایران زر بزند از اوباما خواسته بود که در روز سیزده فرورین بیاد همان پوریم به ایران حمله کند تا سوپر پوریم براه به اندازد این روانی بیشرف که دکتر روانپزشک اش از دستش خودکشی کرد و انرا هم نوشت و باقی گذاشت تا همه بدانند . پس در مورد این جنایت انها اگر و مگر و مشخص نشده نیاورید . موفق باشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
37
اینا اگه قرار بود آدم بشن خود حضرت موسی میتونست آدمشون کنه
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
دقیقا همینه .دیدی به کسیکه الکی بهانه میگیره و اذیت میکنه میگن ایراد بنی اسرائیلی نگیر!!!!!
چقدر پیغمبرهاشونو اذیت کردند و چند تا از اونهارو کشتندو....
مهسا***
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
2
30
تاابد/تا دنیا دنیاست/تا خون در رگهاست و تا نایی در گلو باقیست مرگ بر اسرائیل........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
مــــــــر گــــــــــــ بــــــــــــر اســــــــــرائیـــــــــــل
كاكو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
موافقم دربست
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
16
3
لطفا یک نفر به این دو سوال من پاسخ بدهد ممنون میشوم

آیا رییس جمهور واقعا چنین حرفی زده اند؟

آیا واقعا قوم یهود باید از بین برود؟
مدیر پایگاه این سوال شما هم از همان نمونه سوالات انحرافی و متاسفانه در مسیر همان نظرات گذشته شماست که متاسفانه موجب بحثهای زیادی می شد .
چرا در مورد چیزی که مثل روز روشن است سوال می کنید ؟ یعنی انقلاب اسلامی خواهان نابودی قوم یهود است ؟! این همه سال یهودیان ایران در نهایت آرامش در کنار مسلمانان ایران زندگی می کنند ایا این سوال شما نوعی تشویش اذهان عمومی نیست؟ شعار انقلابیون ایران نابودی رژیم جعلی و نزادپرست صهیونیستی است و جمهوری اسلامی معتقد است یهودیان و مسیحیان و مسلمانان فلسطینی می بایست با هم زندگی مسالمت امیزی داشته باشند اما بدون یک رزیم جنایتکار که اعتقادش جدا از یهودیت است و بسیاری از یهودیان بشدت با انها مخالف هستند .
ما دوست داریم شما به عنوان منتقد در سایت ما حضور داشته باشید اما سعی بفرمایید با زیرکی نظراتی ندهید که خلاف اعتقادات و ارزشهای انقلاب اسلامی است .
شرمنده از جسارتم
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
چکش جان امام خمینی فرمود اسرائیل باید محو شود/اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل نابود می شود.
امام خامنه ای نیز فرمایشات بسیاری در تأییدو تأکید این جملات داشته اند.
همه می دانیم رژیم اشغالگر صهیونیستی با قوم یهود متمایز است و بسیاری از یهودیان به وحشیگریها و آدمکشیهای رژیم اشغالگر معترضند پس منظور از نابودی اسرائیل نابودی قوم یهود نیست.
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
بولتن جون جوش نيار!چكش گفت رئيس جمهور.نگفت انقلاب اسلامي.وتو هم خوب ميدوني كه اين دوتا يكي نيستند.
مدیر پایگاه دختر ایرانی گرامی اساس سوال اشکال دارد در ضمن رئیس جمهور یعنی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و نماینده مردم انقلابی ایران.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
من فکر کنم اینها بچه سوال اند یعنی فقط بچها از این سوال ها با جواب واضح میپرسند
انقلاب ما با هر تند روی در دین مخالف مثل وهابیت بهایت در دین اسلام و صهیونیست در دین یهود
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
امام خامنه ای(مد ظله العالی) در اون نماز جمعه تاریخی فرمودند هر که تلاشی برای نابودی اسراییل صورت بگیره ما از ان حمایت میکنیم. گفتند اسرییل نه قوم یهود. این دوتا با هم فرق دارن.

صهیونیستیا خودشون رو جز قوم یهود میدونن در صورتی که انها خدا پرست نیستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
15
انشا الله كانادا كي استقلال خود را از دولت فخيمه انگليس كسب خواهد كرد هنوز اين كشور مستعمره بريتانيا است
هروقت دولت بريتانيا با ما مشكل بر مي خورد نوچه هاش از اين دست كار ها مي كنند چون استقلال ندارند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
13
بیشترین پیامبران مربوط به قوم یهود بودند و در یک روز 70 پیامبر را صبح تا ظهر می کشتن و بعد از ظهر سر کار می رفتن. البته با یهودیان مشکلی نداریم چون به قول دوست عزیزمون نماینده در مجلس دارن ولی پدر صهیونیستها را باللاخره در می یاریم . انشاء الله
علي/ازشيراز/
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
11
ما ميان صهيونيسم حاکم بر اسراييل و پيروان موسي /ع/ فرق اساسي ميگزاريم . صهيونيسم هيچ اعتقادي به هيچ ديني ندارد . مثلا ما وهابيون را مسلمان نميدانيم . رابطه اسراييل و يهود هم مثل رابطه وهابيون با اسلامه . ما تلاش ميکنيم جلوي تجاوزهاي اين رژيم را بگيريم . و اين يعني محو اسراييل .البته ما ايرانيان يک کينه تاريخي هم با اينها داريم . ماجراي استر و مردخاي که در تاريخ ما ثبت است .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
8
مگتب صهینونیست را استعمار پیر بوجود آورده که بتواند بتوسط آن هنوز امپراتوری خود را ادامه دهد و در این میان بد بینی به دین یهودیت ایجاد شده میشود گفت نسبت نه یهودیان غیر صهیونیست ظلم شده و تمام این سمپاشی ها و شایعات را نیز همان پیر کهنه کار هدایت میکند .
میثم رسولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
7
فکر کنم سوخت بهایی ها تمام شده تهش رسیده به صهونیست ها که خودسوزی کنن تا استکبار زنده بمونه و ایرانی ها را غیرت سنجی کنن!

به هر حال ما می گیم که ما با هیچ دین الهی مشکلی نداریم ولی با بهایی ها و صهیونیست ها که خودشون ضد بشریتند مشکل داریم و می گیم که
ایرانی مــــــــــی میرد-___-__-_- ذلت نمی پذیرد
الهم عجل لولیک الفرج
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
11
4
واقعا باید شرمنده باشید. اتفاقا بنده هم زیرکی شما رو تحت نظر دارم که چگونه سعی در القای تفکرات خاص دارید ولی وقتی کسی رک و راست رودر رویتان میشود سعی دارید با فرافکنی از نتیجه فرار کنید. آن جایی که در یک خبر کامنت های الله اکبر داری پست میشد که اسراییل باید با خاک یکسان شوند و در پاسخ به اینکه مردمانش چه میشوند می آمد که حقشان است چون بر علیه رژیم جبار کاری نمیکنند و پنچاه مثبت و دمت گرم نثارش میشد سکوت موزیانه همیشگی در این نوع موارد را نمیکردید چنین سوالی نمیپرسیدم.
مدیر پایگاه خانم چکش زیاد به خودتان زحمت ندهید که زیرکی ما را تحت نظر بگیرید ما آدمهای پیچیده ای نیستیم حرف و اعتقاد ما در خصوص رژیم صهیونیستی کاملا مشخص است رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و معتقدیم چیزی به عنوان ملت اسرائیل نداریم و ملت اسرائیل یک عنوان جعلی و رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در خاورمیانه است که زائیده و رشد داده شده توسط امپریالیسم در این منطقه برای ایجاد تنشج همیشگی ، رونق همشگی بازار اسلحه ، ترس و دلهره همیشگی مردم منطقه و....
اما موضع ما در مقابل قوم یهود و دین یهود را قرآن مشخص کرده است و در جمهوری اسلامی همه ادیان آسمانی در کنار هم با آرامش زندگی می کنند کسی در ایران معتقد نیست قوم یهود باید از بین برود حالا چرا شما در صدد ایجاد این شبهه بودید!! نوشتم که این از مصادیق تشویش اذهان عمومی است شاید برای همین باعث عصبانیت شما شدیم!
البته ما قاضی نیستیم و اینجا هم محکمه قضایی نیست فقط نظر خودمان را نوشتیم که شما بنحوی سعی می کنید شبهه ایجاد اختلاف قومی را در میان ایرانیان مطرح سازید در حالیکه اصلا اینطور نیست ما همانطور که با منافقین مدعی مسلمانی مخالفیم آنها را منحرف از دین مبین اسلامی می دانیم با صهیونیستها هم مخالفیم و انها را منحرف از دین الهی یهود می دانیم .
اما خانم چکش زود از کوره در می روید! کلمه موذی و اینکه باید هم شرمنده باشید نشان می دهد عصبانی شده اید با آرامش با ما بحث کنید
در ضمن رهبر برای ما امام خامنه ای و رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد یادتان باشد ما متوجه اینجور نوشته های شما هستیم سعی کنید احترام خودتان را محفوظ نگه دارید .
بازهم از جسارت خویش عذرخواهی می کنم
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
از این قسمتش خیلی کیف کردم : "

در ضمن رهبر برای ما امام خامنه ای و رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد یادتان باشد ما متوجه اینجور نوشته های شما هستیم سعی کنید احترام خودتان را محفوظ نگه دارید .

درود بر بولتن انقلابی و عزیز
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
احسنت خانم چكش منم دلم خونه
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
عالي بود بولتن جان
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
عالی بولتن ومتاسفم برای شما چکش جان که خودت زدی به اون راه فقط برای اینکه همیشه یه مخالف باشی .
علیرضا111
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
ادامه قبلی

الان رو دریاب که دارن مردم بی گناه فلستین و غزه و ... رو قتل عام میکنند

حواست جمع باشه خانم چکش
سوزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
6
لعنت الله عليه جميعاً.
احمد ا.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
6
پاسخ این حرف مهمل در خود کتب یهود قید شده است و پسر عموی زن خشایارشاه باعث قتل عام ایرانیان شد که طبق اسناد اینها ایرانی هایی بودند که به ساخت تخت جمشید مسغول بودند

طبق مندرجات کتب مذهبی یهود در 13 آدار سال 3405 عبری در سرزمین بزرگ پارس توطئه شوم برای شهروندان یهودی در شرف انجام بود که با همبستگی یهودیان بویژه با سیاست های مدبرانه پیرمردی روحانی بنام مُردخای و فداکاری دختر عمویش استر( همسر یهودی خشایار شا)، معجزه ای به وقوع می پیوندد که باعث عقیم ماندن یک فاجعه (گزرا) میشود.

به نقل از عهد عتیق، فصل استر، در روز 13 آدار خشایارشا به توصیه ی همسرش اِستر 77هزار نفر را قتل عام میکند ____ که البته به دلیل تحریف تورات احتمال تحریفی بزرگ در این ارقام میرود ... شاید ده ها یا صدها بار بیش از این بوده است،
کسی با یهود مشکلی ندارد، مشکل ما با تفکر فراماسونری و صهیونیست است که اینها از شیطان نشئه میگیرند و کمر به نابودی اسلام بسته اند و با هیچ انسان موحدی دوست نیستند و قتل یک انسان موحد برای انها گناه نیست

متاسفانه پس از انقلاب ریشه شبکه فراماسونری در ایران هم کامل متلاشی نشده است،

دشمن اصلی ایران اسلامی که پشت پرده تمام سیاست هاست ، از هالیوود گرفته تا صنعت موسیفی ، شبکه های ماهواره ، اقتصاد تفکر فراماسونری است و متاسفانه شناخت و مطالعه بسیاری از دوستان از این تفکر اندک است
احمد ا.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
2
پاسخ این حرف مهمل در خود کتب یهود قید شده است و پسر عموی زن خشایارشاه باعث قتل عام ایرانیان شد که طبق اسناد اینها ایرانی هایی بودند که به ساخت تخت جمشید مسغول بودند

طبق مندرجات کتب مذهبی یهود در 13 آدار سال 3405 عبری در سرزمین بزرگ پارس توطئه شوم برای شهروندان یهودی در شرف انجام بود که با همبستگی یهودیان بویژه با سیاست های مدبرانه پیرمردی روحانی بنام مُردخای و فداکاری دختر عمویش استر( همسر یهودی خشایار شا)، معجزه ای به وقوع می پیوندد که باعث عقیم ماندن یک فاجعه (گزرا) میشود.

به نقل از عهد عتیق، فصل استر، در روز 13 آدار خشایارشا به توصیه ی همسرش اِستر 77هزار نفر را قتل عام میکند ____ که البته به دلیل تحریف تورات احتمال تحریفی بزرگ در این ارقام میرود ... شاید ده ها یا صدها بار بیش از این بوده است،
کسی با یهود مشکلی ندارد، مشکل ما با تفکر فراماسونری و صهیونیست است که اینها از شیطان نشئه میگیرند و کمر به نابودی اسلام بسته اند و با هیچ انسان موحدی دوست نیستند و قتل یک انسان موحد برای انها گناه نیست

متاسفانه پس از انقلاب ریشه شبکه فراماسونری در ایران هم کامل متلاشی نشده است،

دشمن اصلی ایران اسلامی که پشت پرده تمام سیاست هاست ، از هالیوود گرفته تا صنعت موسیفی ، شبکه های ماهواره ، اقتصاد تفکر فراماسونری است و متاسفانه شناخت و مطالعه بسیاری از دوستان از این تفکر اندک است
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
7
1
واقعا خنده دار است یک سوال دارم آیا واقعا به اتهاماتی که به بنده میزنید حتی اندکی ایمان دارید؟ یا فقط دوست دارید شخصیت سازی کرده و ادعای شناخت افراد و صیرت بنمایید؟ اگر این سوالات را هر شخص دیگری با کلمات غلیظ تر و خوشایند تری میپرسید پاسخش همین بود؟
مدیر پایگاه خانم چکش بحث شناخت بنده و یا دیگر کاربران مطرح نیست شاید بعضی ها بدتر از شما هم سوال کنند اما با شناختی که از شما داریم معتقدیم حس خوبی نسبت به سوال شما بوجود نمی اید زیرا شما مدعی هستید اما بعضی ها می آیند دو تا فحش هم میدهند تکلیفشان هم مشخص است اما قصه شما فرق می کند شما عالمانه و عامدا به نیت رسیدن به مقصود خودتان سوال می کنید واقعیتش بنده هم نمی توانم در مقابل این نظرات شما چیزی نگویم اگر بخواهم نظراتتان را تایید کنم باید پاسخ شما را در حد وسع و توانم بدهم واگرنه نظری را که می تواند باعث سوء برداشت کاربرانمان شود را تایید نمی کنیم
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
8
4
ملت اسراییل که از نظر جغرافیا جایی ندارند انسانهایی هستند که بنده آنها را یهودی میدانم اگر من پرسشم را غلط مطرح کردم پاسخش تخیلات و منفی بافی نبود تصحیح میکنم آیا این انسانها باید از بین بروند؟
مدیر پایگاه سرکار خانم می دانم کمی عصبانی هستید برای همین قدرت تحملتان پایین آمده .
شما سوالتتان را غلط مطرح نکردید اتفاقا درست مطرح کردید چون دقیقا در راستای اکثریت نظرات شماست در ضمن اسرائیل ملت نیست صهیونیستها یک عده اراذل و اوباش را از کل جهان جمع کرده اند عنوان دروغین ملت اسرائیل به آنها داده اند و استکبار جهانی هم با همه قدرت از این عنوان جعلی حمایت می کند شما که استاد دانشگاه هستید و طبق فرموده خودتان دارای دو مدرک دکترا هستید که بهتر از این بنده حقیر باید مسائل را بدانید.
اما بازهم یک سوال انحرافی دیگر مطرح کردید ! آیا این انسانها باید از بین بروند ؟ واقعا چرا سعی می کنید حقیقت درخشان و این خورشید را نادیده بگیرید و ادعا کنید شب تاریک است ؟
کاربر محترم ما ملتی به نام ملت اسرائیل در فلسطین اشغالی را به رسمیت نمی شناسیم اهل هر کشوری هستند باید به سرزمین مادری خود برگردند یا آمریکا و اروپا در همان کنار گوششان برایشان سرزمینی جعلی دیگری درست کنند اعتقاد انقلاب این است اگر تابحال نشنیده اید از اطرافیانتان سوال کنید اعتقاد این است اسرائیل یعنی همان رژیم نژادپرست کودک کش و قاتل دانشمندان ایرانی و عراقی و همه مخالفین خودش باید از صحنه روزگار محو شود و هرکس بخواهد با این تقدیری که خداوند برای ظالمان مشخص کرده مقابله کند به دست خداجویان نابود خواهند شد حال اسم آنها را آمریکا و ... و شما ملت اسرائیل بگذارید یا اینکه از دید ما مزدوران جنایتکاری که جز جنایت و قتل و شرارت چیزی در پرونده اشان وجود ندارد باشند اگر بخواهند همراه این رژیم جنایتکار و تروریست باشند نابود خواهند شد .
پاسخ ها
اميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
با سلام:

ملت اسرائيل كه البته نام بي مسمايي را براي خود انتخاب كرده است( اگر در معناي نژاد پرستي و توطئه و دسيسه و جنايت و نيابت از شيطان بر روي زمين باشند ) در هر كجاي عالم و تحت هر نقابي كه باشند محكوم به نابودي هستند و بايد نابود شوند

- اما اگر منظورت يهودياني است كه ضد نژاد پرستي و هر نوع انديشه رذيلانه ديگر(تحت هر نام با مسما و بي مسمايي كه شما مي خواهي به ان نام بده ، اسرائيل و يا غيره ) ما هرگز خواهان مرگ و نابودي انهانبوده ايم و نمونه اش هم زندگي ازادانه انان در ايران است ضمن اينكه شوخي است اگر گفته شود در حال حاضر يهودي در فلسطين وجود دارد اما شريك جنايات صهيونيستها نيست .مگر اينكه دشمن صهيونيستها باشد و ارزويش نابودي ان رژيم جعلي كه انهم بعيد است چنين كسي بتواند در انجا به زندگي خود ادامه دهد كه اگر چنين هم باشد بطور قطع از نابودي و شكست اسرائيل (در ان معناي بدي كه در همه در دنيا عرف است اما پيش چكش معني ديگري دارد ) خوشحال خواهد شد و ارزوي ان را دارد

- اما اگر از قصد ما براي نابودي رژيم جعلي صهيونيستي غاصب خاك فلسطين ناراحت شدي و خشم و ناراحتي خود را با بازي با كلمات بيان مي كني ، بايد عرض كنم كه در نابودي مستكبرين كه در راس انها رژيم غاصب و جعلي صهيونيستي است لحظه اي كوتاهي و تعلل نخواهيم كرد

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمك
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
اساسا اسرائیل ملتی ندارد زیرا از انگلیس/ امریکا / روسیه/فرانسه/ ایران و سایر کشورها یهودیان را تطمیع کرده و سرزمین امت دیگری را غصب کرده است پس بجای ملت باید از لغت امت استفاده کرد.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
بولتن جان آخرشی به خدا

یعنی فقط خدا شاهد و ناظره لحظه ای که خط به خط جملاتت رو میخونم چقدر و چه جور قلبم جلا میاد و چنان لذت میبرم که از ذوق نمیدونم چی بنویسم و چه باید بکنم

خدایا تو را بخاطر وجود چنین سربازان بصیر و آگاهی برای مولای مظلوم و نازنینمان امام خامنه ای ( حفظه الله ) هزارن هزاران مرتبه شکر میکنم

اللهم لک الحمد لک الحمد لک الحمد لک الحمد حمد الشاکرین
مدیر پایگاه آقا محید عزیز ممنون شما بزرگواری می فرمایید واگرنه ما در محضر شما کاربران عزیز فقط درس پس می دهیم و اعتقاداتمان را مرور می کنیم در خصوص خواهرمان خانم چکش هم ایشان با حضورشان محفل دوستان را با نظراتشان گرمتر می کنند و این نشان می دهد دوستان انقلابی سایت می بایست بسیار هوشمندانه نظرات را رصد کنند چرا که بر اساس بررسی ما گروههای مختلفی که قرائتهای مختلفی از دین انقلاب و ارزشها و شخصیتهای انقلاب دارند در بخش نظرات سایت بشدت فعال شده اند و یکی از اهدافشان ایجاد اختلاف بین کاربران ارزشی و انقلابی سایت و تطهیر بعضی جریانات سیاسی است .
خواهش بنده از شما و دیگر کابران فهیم سایت این است در نظرات اسم افراد سیاسی و مسئول در کشور را نیاورید سعی کنید همچون امام عزیزمان جریانات و روشها و اهداف دشمن و یا منحرفین از اصول انقلاب را نقد و به چالش بکشید و در مقابل نقدهای انها بسیار هوشمندانه و با منطق و با استدلال قوی بدون توهین جواب بدهید.
بنده به شخصه مخلص همه کاربران و عزیزان مراجعه کننده به سایت هستم عدم تایید بعضی نظرات نشان از قبول نداشتن آنها نیست اما معتقدیم اهداف انقلاب را باید با سیاست و منطق بدور از توهین دنبال کنیم البته اگر نقصی از ما می بیند تذکر شما دوستان راهگشا خواهد بود
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
به روی چشم بولتن جان

البته با عرض معذرت یه کم دیر فرمودید چون پیش پای شما همین الان در یه قسمت دیگه اسم یکی از این مسئولین ریاکار تو زبونم چرخید( نیشخند)

البته عیبی نداره شما میتونی اسمش رو سانسور کنی و نقطه چین بگذاری

درود بر تو بولتن عزیز
حسین سوری ( تهران دانلود )
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
چپش جان ... اونا ما اسلام ما و امام حسین ما مخالفند و بحثشون هسته ای و حقوق بشر و دموکراسی نیست واقعا ...

پس بیخودی سنگشون رو به سینه نزن ...
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
مرگ بر اسراییل وطرفداران اسراییل و صهیونیست.

سوئ تفاهم پیش نیاد. قسم میخورم چکش جان که قصدم شما نبودید. انشا الله خدا شما رو حفظ بکنه.

ولی خداییش انصافا روی حرفایی که زدی یه کم فکر کن ببین واقعا درسته. با ارزوی سلامتی و رفع کسالت کامل از شما
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
6
2
یکبارکاربری به من گفت خودم را به رهبر نچسبانم! پاسخ شما در جواب من به ایشان موجود است بولتن عزیز. رهبر را رهبر میخوانم تا مبادا با خیلی ها بر بخورم.
در ثانی اگر شما هم اینچنین مورد ناحقی قرار میگرفتید عصبانی میشدید عزیز من. من در موزی بودن شما شک ندارم شما هم به هر چه میگویید یقین کنید با خودتان است.
مدیر پایگاه موذی یا موزی!
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
بولتن خدا بگم چیکارت نکنه!!!

آخر هرچی نمکی به خدا معلوم نیست کی شوخی میکنی کی جدی هستی!!!!

من که مردم از خنده !!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
منظور چکش موز ، آلبالو ، باقلوا است لذا غلط املایی بر کلمه ی ایشون حمل نمیشود!!!!!!!
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
4
1
دیدی بولتون دیدی تا ما یک حرفی می زنیم چون با دوستانت بحث می کنیم میگی نظراتت باعث وهن سایت می شود
مدیر پایگاه احتمالا شما علی اصلیه نیستید امکان داره تعویضتان کرده باشند. مراقب خودتان باشید
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
بولتن، نه بولتون!!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
خواهر مهسا تخصص عجیبی در غلط گیری کلمه بولتن دارند

تمام کسانی که به جای بولتن بولتون میگویند در تیررس ایشون هستند

خدا حفظت کنه خواهرم
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
خدا شما برادر خوبم رو حفظ کند..
موفق باشید در پناه حق
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
آره يكبار هم از من گرفت
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
1
یکبار کاربری از شخص جنابعالی غلط املایی گرفت و با تاسف و تالم شما برای این کوتاه فکری اش مواجه شد.بگذریم...
شما در تایید نظرات مختار صد درصد هستید و بنده هم انتظار ندارم همه نظرات را تایید کنید که گاهی هم نمیکنید. لیکن این دشمن تراشی به زور القا یعنی چه؟ اگر چنین قصدی نداشتید با توجه با آنچه فهمیدم جواب سوال من این بود قوم یهود نه ولی مردم اسراییل باید از فلسطین بروند حال اگر خواستند میتوانند از بین هم بروند والسلام.
مدیر پایگاه انشاالله که اینطور نیست که شما می فرمایید اما پاسخی را هم که از طرف ما نوشته اید را هم بر اساس نظر خودتان نوشته اید در حالیکه ما به وضوع پاسخ شما را داده ایم چرا شما بازهم اصرار بر ادامه بحث دارید جای سوال دارد.؟
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
3
0
آقای امید

لطفا تحت تاثیر القاءات جوگیر نشوید چه کسی گفته من از نابودی رژیم اسراییل ناراحت میشوم ؟ انشاءالله روزی مجالی پیش بیاید و عمری هم باشد تا خیلی چیزها مشخص شود. من تا به حال سربلند زندگی کرده ام و با چند سخن از روی هر احساسی لکه دار نمیشوم لیکن تا بوده همین بوده هرکه دیر آمده میخواهد زود برود...
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
4
4
جواب جای سوالش این است که شما میتوانستید بدون اینهمه اتهام وارد کردن هم چنین جوابی یا مثل آن یا غیر آن را بدهید. ولی از آنجایی که پیش فرضتان راجع به من منفی ست البته که من سرفه هم بکنم فکر میکنید باید بصیرت به خرج بدهید و از تویش چیز غلیظی در بیاورید. من منتقد شما هستم ولی معاند شما نیستم حالا باز هم هر طور راحتید. فوقش این است که نظرات مرا تایید نکنید و تمام . اینهمه جنجال و تهمت و متلک جو سازی است و بس.
علي /ازشيراز/
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
4
خانم چکش .اگر کسي خانه شما را اشغال کند .واکنش شما چيست ؟ اگز ان اشغالگر فرزندان شما را ) دور از جان بکشد ( و با فرزندانش در منزل شما ساکن شود واکنش شما چه خواهد بود ؟ چرا .؟ اگر اين بلا را بر سر مخله و شهر شما بياورند و مجامع مسيول اهميتي ندهند واکنش شما چيست ؟ چرا ؟ ايا اين کار انساني است ؟ چرا ؟ اينها را روشن بيان کنيد . تا ترمينولوژي بحث روشن شود .
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
4
آقای علی از شیراز
سوالاتی که شما پرسیدید در چه جهتی است؟ بنده با صهیونیسم و آن علامت 6 گوشه شان و سکونتشان در فلسطین مخالفم . اگر روزی بیگانه ای قصد اشغال سرزمین مرا داشته باشد مانند هر عاشق دیگری اجازه نخواهم داد بر پیکر معشوق گردی بنشیند. ولی مساله کلا جای دیگریست. اینجا فقط این مانده بود که مرا متمایل به صهیونیسم جلوه بدهند. سوالات شما نشاندهنده همین است. سوال من این بود که مردم یهودی که زیر رژیم در فلسطین زندگی میکنند چه میشوند.بولتن میگوید چرا اصرار به ادامه بحث داری چون مثلا بالا اینهمه حرف زدم لیکن شما نقطه سر خط فرمودید.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
سركار خانم چكش، شما لطفا فعلا دلتان براي مردم مظلوم فلسطين كه همينك زير پنجه‌هاي ددمنشانه‌ي اسرائيلي‌ها درحال دريده شدن هستند بسوزد، اينكه يهوديان ساكن فلسطين در آينده اگر فلسطين به دست صاحبان اصليش بي‌افتد چه بلايي بر سر يهوديانش خواهد آمد را در آن زمان كه چنين واقعه‌ي فرخنده‌اي رخ دهد، به شما خواهيم داد. هرچند كه پاسخ كاملا روشن است و اگر كسي بخواهد ببيند، همينك هم مي‌تواند ببيند، فقط كافيست كمي ﴿صرفا كمي﴾ مطالعه تاريخي داشته باشد.

گذشته از اين، طبق دستور اكيد آمده در كتب مقدس خود يهوديان ﴿تلموت و تورات﴾، حضور يهوديان ﴿منظورم معتقدان به دين حضرت موسي است و نه معناي لغوي قرآني "يهود"﴾ در سرزمين فلسطين حرام است و هيچ يهودي حق حضور در اين سرزمين را ندارد. دقيقا به همين دليل هم هست كه يهوديان خداپرست در سراسر جهان تشكل‌هاي ضداسراييلي فراواني تشكيل داده و با آن اين رژيم سفاك مبارزه مي‌كنند. اگر اين جنايتكاران به دين حضرت موسي ﴿عليه‌السلام﴾ بودند، هرگز در اين سرزمين حضور نمي‌يافتند.
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
چکش جان نگران مردم یهودی که در اسرائیل زندگی میکنند نباش انهائی که تا قبل از اشغال فلسطین در انجا زندگی میکردند و بومی انجا بودند مسلما انجا سرزمین انها هم هست و در انجا خواهند ماند که اتفاقا تعدادشان هم بسیار کم است چرا شما نباید نگران انهای دیگر باشی برای اینکه همه انها از سرزمینهای خودشان به انجا اورده شده اند و فقط شماره هستند تا تعداد انها زیاد شود ولی همه انها که از همه کشورهای جهان منجمله ایران به انجا برده شده اند همهدو پاسپورتی هستند مثلا پاسپورت از روسیه / المان / اوکراین / امریکا / کانادا انها پاسپورتهای اصیل خود را از همه کشور ها دارند تنها کاری که باید بکنند بلیط بخرند و به سرزمین واقعی خود بروند تنها مردم بینوا فلسطین هستند که بومی انجا هستند از هزاران سال پیش و پاسپورت هیچ کشور دیگری را هم ندارند شاید حتی پاسپورت فلسطینی را هم صهیونیست ها از انها دریغ میکنند. پس انها جا دارند کشور دارند جای مگرانی نیست تنها فلسطینی ها هستند که چون انجا کشور ابا اجدایشان است هیچ جای دیگری ندارند و فقط باید برای انها نگرانئ بود نه دو پاسپورتی ها . در ضمن یادتان باشد صهیونیزم یعنی صهیونیست های ثروتمند سراسر دنیا دست بکارند تا یهودیان فقیر جهان را به فلسطین ببرند تا سرزمین دیگران را اشغال کنند ولی همین ثروتمندان هیچکدام در انجا زندگی نمیکنند اکثرا در امریکا و کانادا و روسیه و اروپا زندگی میکنند و هیچ دین و ایمانی هم ندارند این نشان از فتنه و برنامه های پلید انها دارد چرا اقایان راکفلر و روچلیدها و کیسینجرها و بقیه انها در انجا نمیروند زندگی کنند فقط بد بخت بیچاره ها را به انجا میبرند تا تعداد زیاد کنند .... پس شما برای انها اصلا و ابدا نگران نباش که بیچاره ها کجا بروند انها همه کشور اصلی خود را با پاسپورتش در دستشان دارند .
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
3
با سلام:
جواب خانم چکش :
خانم چکش به عقیده بزرگترین تئوریسین های دنیا و ایران اسرائیل امروزه با بزرگترین چالشی که ممکن است مواجه است و ان بحران عدم مشروعیت است و باز هم انها می گویند اسرائیل به سرعت در حال اضمحلال است و در سالهای اینده اسرائیل از درون خواهد پاچید و البته شاید در این بین جنگی هم صورت بگیرد اما این جنگ علت ناقصه نابودی اسرائیل است اما علت تامه نیست(شاید یک جنگ لازم باشد اما کافی نیست) اینجاست جایی که به عقیده من بعضی دوستان اشتباه می کنند که فکر می کنند یک جنگ می کنند اسرائیل نابود می گردد و این اشتباه است . چرا که اسرائیل بیش از انکه یک کشور باشد یک تفکر و عقیده است (تفکر صهیونیسم) اسرائیل به زودی در اثر بحرانهای بسیار و از ان جمله بیداری اسلامی اخیر در منطقه و ....موجودیت خودش را به عنوان کشور اسرائیل از دست خواهد داد ولی تفکر صهیونیسم موجود است .اشتباه دوم دوستان ما اینست که فکر می کنند اگر کشور اسرائیل ولو حتی با تمام مردمش نابود کنند کار تمام است در حالی که نابودی اسرائیل تازه ابتدای کار است و کار اصلی ما که رساندن پیام اسلام و انقلاب اسلامی به دنیاست اغاز می گردد.پس اگر شخصی در این سایت اعتقاد داشته باشد که ما هدفمون نابودی کشور اسرائیله این اخر بی بصیرتی است چرا که هدف ما رفع کامل فتنه از جهان و به منصه ظهور رساندن معنویت و اخلاق است که هدف تمام انبیا عظام بوده است.
من در سه مرحله می دانم این روند را در مرحله اول کشور اسرائیل با مشکلات فراوانی که دارد و ممکن است یک و یا چند جنگ سنگین نیز جزوی از مشکلاتش باشد متلاشی خواهد شد. در مرحله دوم پیام اسلام به گوش جهانیان خواهد رسید و در این مرحله ما باید با تفکر اسلام به جنگ تفکر صهیونیست برویم در این مرحله اشخاصی که پیام اسلام را می شنوند خواه یهودی یا غیر یهودی فوج فوج به دین خدا روی می اورند و در این مرحله مردم دنیا اماده پذیرش منجی بشریت می شوند و در مرحله سوم حضرت ظهور خواهند داشت و ان کسانی را که به اندیشه نجات بخش اسلام روی نیاوردند را به هلاکت خواهند رساند.انشاءالله

اما چند انتقاد اول از اقا مجید انتقاد دارم و ان اینست که این چه عادت است که شما تعریف و تمجید های .... میکنید از بولتون و یا بالعکس ما یک استاد بسیار فهمیده ای داشتیم که سالها عمر خودش را در در عرفان عملی سر کرده بود و از شاگردان علمای بزرگ عرفان بود ایشان یکبار داشت می گفت هر چیزی جایی داره و من با این که همه شما را خیلی دوست دارم اما نمی تونم به شما بگم مثلا مجید دوست دارم جای این جمله سر کلاس درس نیست و البته معمول هم نیست استاد و شاگرد با هم چنین نوعی از صحبت را داشته باشند حالا من هم می گویم اینجا جای تضارب ارا و گفتن نظرات هست نه جای تعارف تیکه پاره کردن( چناچه شما علمای بزرگ را هم نگاه کنید هیچ وقت با کسی چاکرم نوکرم نداشتند و احیانا اگر کسی از انها تعریف می کرد به شدت با ان شخص برخورد می کردند نمونه اش حضرت امام خمینی)
دوم انکه اقا مجید همینجوری عملکرد بولتون در رابطه با نوع صحبت و ادبیات ایشان در مواجهه با خانم چکش انتقاد برانگیز است حالا شما به ایشان جو هم می دهی تشویق هم می کنی .این کار شما(تشویق کار اشتباه دیگری) از کار بولتن به مراتب بدتره.
هر متن انقلابی لیاقت تشویق را نداره.
چه بسا اگر بولتن جواب نمی داد دوستان دیگر همینگونه مودبانه جواب را می دادند مثل علی/شیراز خانم سادات موسوی و امید .
مدیر پایگاه علی آقا بازهم اظهار تاسف می کنم از اینکه شما معنای دقیق نقد ما را به خانم چکش متوجه نشدید و تنها حرف خودتان را می زنید و فکر می کنید مثلا تنها شما به این کشف مهم دست پیدا کرده اید !
ایشان مطلبی را سوال کردند که از اساس اشتباه بود و شما هم بنحوی دیگر دارید آن مطلب را تکرار می کنید و این ذهنیت را القا می کنید که مثلا جمهوری اسلامی و یا انقلابیون ایران معتقد به نابودی همه یهودیها هستند این اشتباه است بحث یهودی و صهیونیسم دو مقوله جدا البته مرتبط با هم است البته تاکید می کنم صهیونیسم تنها در یهودیت وجود ندارد این تفکر در مسیحیت هم وجود دارد که شما می توانید سخنرانی های استادی رائفی را ملاحظه بفرمایید .
ما هم معتقدیم باید تفکر صهیونیسم در جهان نابود شود اما در مرحه اول باید مشروعیت این رژیم غاصب را از بین برده و سرزمینی را که با مکر و زور و با پشتیبانی کشورهای استعمارگر غصب کرده اند را از آنها باز پس گرفته و در اختیار صاحبان اصلی آن قرار بدهیم و پایگاه استراتژیک آنها را که غده سرطانی در منطقه است را نابود کنیم و در ادامه تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی و نژادپرستی و... را از بین ببریم این اعتقاد اسلام انقلابی و همان تفکر ناب اسلام ناب محمدی (ص) است.
سوالی دارم شما در کجا و در چه نوشته ای این منظور را متوجه شدید که دوستان معتقد هسند که تنها با نابودی کشور اشغال شده فلسطین توسط صهیونیستها صهیونیسم از بین می رود ؟! چرا فکر می کنید دوستان اینقدر ساده اند و شما اینقدر هوشمند و فهیم !
شما در نظرات قبلی با توهین و بی احترامی رفاقت پیش آمده میان کاربران عزیز سایت را با ادبیاتی توهین آمیز مورد تخطئه قرار دادید اینجا هم اشاراتی به قول خودتان منطقی بر آن داشتید اما چرا فکر می کنید تنها شما حق را می بینید و این دوستان اشتباه می کنند این از اعتقاد یک مسلمان انقلابی است که وقتی همراه و هم عقیده خود را در عرصه نبرد می بیند وجودش انباشته از شعف می شود این دوستان بخاطر عقاید مشترک و در عرصه نبرد یکسان و با انرژی مثبت دادن بهم و حضور و پشتیبانی از هم در راه نشر اعتقادات انقلابیشان سعی می کنند جبهه نیروهای ارزشی را گرم تر کنند و اتفاقا بسیار هم عالیست بنده که کل نظرات را نگاه می کنم هیچ نظری به تملق آلوده نشده است صداقت و محبت در ابراز علایق و دوستی های این عزیزان موج می زند .
رفتار مودبانه عزیزان با هم ارتباط بسیار اخلاقی میان خواهران و برادران هم عقیده انقلابی موجب نشاط می گردد چرا شما از این موضوع ناراحتید؟!.
در خصوص مثالی که در خصوص امام عزیزمان اوردید واقعا مناسفم که قدرت درک شرایط و مرتبه امام و وضعیت آن روزها را ندارید و تنها از آن برای تخطئه دوستی های دوستان استفاده می کنید.
در پایان نام سایت بولتن است اینکه شما اصرار دارید بنحوی سایت را با بولتون نامیدن تحقیر کنید نشان می دهد شما دارای مشکل زیادی با سایت هستید البته ما قدرت تحملمان زیاد است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
این هم یه نمونه ای از انسانهای عوام که راحت میشه تحریکشون کرد
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
اقای علی من قبل از اینکه پاسخ بولتن را بخوانم نظرم را اول مینویسم بعد جواب بولتن را خواهم خواند یک سئوال دارم از شما در کلاس درس شما استاد شما روابط معقول انسانی را قبول داشتند یا نه اگر اری ما احتیاج به تائید اگر مطلبی مورد ما باشد داریم و مهربانی هم تا جائی که در حد چاپلوسی نباشد بسیار هم زیباست اگر نه استاد شما قصد داشت از ما انسانها ادمهای اهنی بسازد ؟؟؟؟من بسیار خوشحالم که در کلاس ان استاد نبودم ......
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
بولتن عزیز به زیبایی هرچه تمام تر گفت ، هر آنچه باید میگفتم
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
0
خسته نباشید میگم به شما و تبریک به خودم که بالاخره بعد از یک جین پیام سانسور شده یکی از پیام ها تائید شد.

در کل من حرف زیادی ندارم چون تقریبا برای من ثابت شد شما انتقاد پذیر نیستید و در این صورت من اگر از شما دوستانه انتقادکنم شما بنده را پیاده نظام اسرائیل فرض می کنید که امدم تفرقه بیندازم در سایت بولتن و.... و سرانجام انواع و اقسام توهین ها به من می شود .
اگر دوست دارید در یک فضای به دور از توهین(البته از جانب شما و الا اگر من حرف بی ربط بزنم اصلا پیامم انتشار پیدا نمی کنه) صحبت کنیم من حاضرم شما یک اعلام امادگی کنید .
منتها لازمه این کار اینه که بدون پیش فرض بیایید جلو و جواب انتقاد را با تحلیل بدهید و نه انکه بگوئید تو که این سوال را می پرسی حتمامرضی در دل داری و یا سوال را با سوال جواب ندهید.و دیگر انکه سعی شود هر دو طرف راضی به یک نقطه نظر مشترکی برسند اگر من اعتقاد به نابودی اسرائیل دارم و شما هم همینطور و اگر هر دو شیعه امیرالمومنین هستیم و به نظام ولایت فقیه اعتقاد داریم پس انتقاد من در یک چیز فرعی نباید شما را اینقدر به هم بریزه.


در پایان فقط از ان بابت که شاید شما ادامه بحث را صلاح ندانید فقط یک مورد را می گویم و ان اینکه:
در خط اخر پیامتان یک تهمت دیگر به منتقدینتون زدین در رابطه با اسم سایت در حالی که من هنوز نمی دانم معنی بولتن چیست و اگر بشود بولتون به چه معنی است؟ دو سه ماه پیش از چند نفری سوال کردم کسی نمی دانست و منم دیگر پیگیری نکردم در باب معنی نام سایت یعنی اصلا در کل ادم ظاهر بینی نیستم و به ظواهر اهمیت نمی دهم اما بعد از انکه بالاتر مهسا خانم نام سایت را تصحیح نمودند من سعی کردم همانگونه تایپ کنم که می گویند درسته و در پیام اخرم چهار خط از پائین بشمارید می بینیدنام سایت را درست تایپ کردم و باز هم شما تهمتی زدید و احتمالا باز هم عذر خواهی نخواهید کرد .
مدیر پایگاه علی آقا اولا ما کی به شما گفتیم پیاده نظام اسرائیل ؟!و کی و کجا به شما توهین کردیم؟! و کی به شما گفتیم تفرقه انداز؟!و انواع و اقسام توهنینها؟!
اما فضای به دور از توهین را ما در همین سایت فراهم کردیم اگر بخواهیم نظرات مخالف شما را که حاوی توهین است تایید کنیم که شما ما را مستحق اعدام خواهید دانست !
اما در خصوص نام بولتون و یا بولتن البته وقتی شما می فرمایید اشتباه کردید بنده دیگر نمی توانم و نمی خواهم در این خصوص ادامه بدهم اما در همان نوشته ای که یک بار نام سایت را بولتن نوشته بودید دو یا سه بار دیگر بولتون نوشته اید آیا ما باید سه باری که بولتون نوشته اید را در نظر بگیریم و بگوییم اشتباه نوشته و یا قصد توهین دارند یا یک باری که در اخر جمله اتان نوشته اید باید در نظر بگیریم و بگوییم اشتباهشان را متوجه شده و نام سایت را درست نوشته اند ؟
اما در خصوص معنی بولتن البته بنده معنی متعارفش را می نویسم در ادارات و مجموعه های مختلف گزارشات و خبرهای مختلف را در قالب یک جزوه با عنوان بولتن خبری برای مدیران و مسئولین مختلف تهیه و توزیع می کردند دوستانی که سایت را در سالها قبل ثبت و راه اندازی کردند بولتن را به معنای گزارشات خبری و اخبار در نظر گرفتند اما بولتون اسم من درآوردی بود که بعضی از کاربران که باروش و منش سایت زیاد موافق نبودند رسم کردند و برای همین ، هم مورد اعتراض کاربران محترم سایت واقع شد و هم دوستان و همکاران گرامی بنده در سایت .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
همچنين بولتون يادآور نام منحوس "جان بولتون"، نماينده صهيونيست دو آتشه سابق آمريكا در سازمان ملل كه يكي از شناخته شده‌ترين دشمنان جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود نيز هست.
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
1
1
گفته بودید صحبت های من سعی در القا این موضوع بودکه صهیونیسم و یهودیت با هم مشترک هستند در حالی که من چنین چیزی نگفتم و این تنها به خاطر ذهن بیمار شما نسبت به منتقدینتون سرچشمه می گیره گفته بودید یهودیت و صهیونیسم دومقوله جدا از هم اما مرتبط هستند از توضیح گنگ شما که بگذریم من هم نظرم همین است رابطه ان دو عموم خصوص من وجه است بعضی یهودی ها صهیونیست هستند و بعضی صهیونیست ها یهودی و بعضی صهیونیست ها یهودی نیستند .
اما اینکه بالا تر چرا توضیح ندادم چون داشتم به سوال خانم چکش جواب می دادم و اصل سوال ایشان این بود که ایا همه مردم به اصطلاح یهودی اسرائیل باید کشته شوند که من می گویم اینطور نیست چنانچه چندی پیش داشتم در سایت موعود می خواندم از یکی از ساکنین شهرک های اسرائیلی که مسلمان شده بود خوب اینها که نباید کشته شوند برای انکه پیام اسلام به گوش بسیاری از انها نرسیده (خودتون هم خوب می دونید که با جنگ رسانه ای غرب مردم غرب القائده را نماد اسلام می دانند ) پس ما نمی توانیم کسی را که حجت بر او تمام نشده بکشیم.
مدیر پایگاه می بینید علی اقا این نمونه کوچکی از توهینهای شما به ماست (ذهن بیمار) یعنی اگر همه نظرات شما را تایید کرده و بگذاریم تو سایت دیگر ذهنمان بیمار نیست؟!
ادامه بحث با شما در حال تبدیل شدن به جدل می شود که خوشایند سایت نیست سعی کنید ادب را در نظراتتان مراعات کنید.
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
من نمیدونم چرا بعضی ها اصرار دارند جنایت رژیم منحوس اسرائیل را پشت واژه های یهود و یهود کشی پنهان کنند

در حال حاضر ملت مظلوم و مسلمان فلسطین زیر حملات و شکنجه های وحشیانه این رژیم ملعون کمرشان شکسته آنوقت یک سری به اصطلاح مسلمان هنوز نه به داره نه به باره شدند مدافع حق و حقوق یهود !!!!

الان بحث رژیم صهیونیستی بحث ظلم آنان به ملت مظلوم فلسطین است یا بحث اینکه آینده یهود چه خواهد شد ؟؟؟؟

آدم میمونه از دست بعضی از این مسلمون ها دردش رو به کی بگه !!!

آخه خانم چکش آقای علی آقا از شیراز آخه مسلمانان غیور الان این مسلمین مظلوم فلسطین زیر چکمه های این رژیم منحوس قرار دارند اونوقت شما داری عمین الان غصه فردای یهود رو میخوری؟؟؟؟!!!!!

الله اکبر الله اکبر الله اکبر از این همه غفلت یا شاید هم جفا !!!!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
ببخشید منظوز من علی (اصلیه ) بود نه علی از شیراز

از برادرم علی از شیراز عذر میخوام
علي/ازشيراز/
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
2
خانم چکش - من چند سوال ساده از شما پرسيدم . که جوابشان هم بسيار ساده است .کجاي سوالاتم نامفهوم بود ؟حال ميگويم واکنش يک انسان بقتل ، اواره نمودن افراد ، و اسکان افرادي ديگر در سرزميني اشغالي چه بايد باشد ؟ چرا ؟ ايا اين واکنش انساني است ؟ به عبارت ديگر شما دفاع به معناي فراگير ان را انساني ميدانيد ؟ ايا دفاع امريکا از پرل هاربر انساني است ؟ يادفاع فرانسويان در برابر المان ؟ ايا کشتن مردم برلين انساني بود؟ سوال اساسي ايا انسان بما هو انسان تفاوت دارد ؟
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
5
0
بولتن عزیز هر چند هنوز تکلیف یهودیان ساکن فلسطین را معلوم نکردید ولی چه میشد که بدون جوسازی و ایجاد کدورت جواب منو هم میدادید؟ یا اصلا نمیدادید؟ یکبار من پرسیدم وحدت ملی را معنی کنید جز یک نفر همه فقط به من هجوم آوردند ولی هیچ کس نخواست حتی یک کلمه جواب بده. اگر من سوالی میپرسم که به قول شما شبهه افکنی است چرا با پاسخ منطقی و کلام اثر گذار جواب نمیدهید تا من شبهه افکن یا خفه شوم و یا قانع؟ به جایش میگویید چرا سوال کردی یا چرا بد سوال کردی؟ اینجوری اگر شبهه ای هم نباشد تبدیل به آن نمیشود؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
سركار خانم چكش! چون تجربه نشان داده است تا دنيا دنيا است هم اگر كسي جواب سوال شما را بدهد، باز هم شما مي‌فرماييد كسي جواب مرا نمي‌دهد و همچنان بر تكرار آن به ظاهر سوال خود اصرار مي‌روزيد.
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
وحدت ملی را معنی میکنم . جنگ هشت ساله ایران با جهان که با وحدت ملی ایران و دلیرانش پوزه دنیا را بخاک مالید .اگر به دنبال حرفهای قلمبه سلمبه هستید منظور دیگری دارید که میتوان حدس زد !!!!!!!!!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
خانم چکش سوئی که به خانه رواست به مسجد حرامه

خانم محترم الان شما به جای اینکه غصه مسلمین مظلوم فلسطین رو بخوری نشستی از آینده یهود میگویی و غصه آنها رو میخوری؟؟؟؟

آخه اینهم شد سوال اینهم شد دلسوزی اینهم شد سوال منطقی؟؟؟ اونوقت پاسخ منطقی هم میخواهید؟؟؟؟

خانم محترم هر احدی از یهود یا مسیح که به زور خانه مسلمین مظلوم فلسطین را غصب کرده از صهیونیست هایی است که ما به دنبال نابودی شان هستیم

چه بسا مسلمینی هم هستند که بویی از اسلام نبرده اند و اسم مسلمان را یدک می کشند و منافقی بیش نیستند مثل طالبان افغانستان و رژیم بعث و صدام و پادشاه سعودی و بحرین و ....

بنابراین حساب آنان از مسلمین جداست و احکام برخورد با آنان چیز دیگری است ، یهود و مسیح هم همینطور، هراحدی هر فردی که به زور کشور فلسطین را غصب کرده و به زور در خانه شان لانه ساخته جزئی از صهیونیست ها و اراذل و اوباش هستند .

امیدوارم نگرانیتان درباره امت یهود برطرف شده باشد و به فکر برادران مسلمان خود باشید و جواب خود را گرفته باشید
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
4
2
خارج از بحث بین آقای علی و خودتان ایشان در مورد صهیونیسم به تکات جالب توجهی البته برای من اشاره کردند.
آقای مجید ( نظر نزنم ) از آن جوان های تند و تیزی هستند که فقط یک کلاشینکف به دستشان برسد اثری از یک نفر دشمن خفی و آشکار در شعاع چند صد کیلومتر شان نخواهد ماند! انرژی بالقوه ایشان با دیدن هر کلمه و اشاره موافقی باالفعل میشود و این خصوصیت اکثر جوانان است. ولی من هم چند جا واقعا از دست ایشان ناراحت شدم نزدیکترین مثال همین بالا در جریان غلط گیری تان از بنده بود که هیچ ربطی به شور انقلابی ندارد.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
خداوند همه‌ي جوانانان ما را همچون آقا مجيد چنان بصير كند كه قدرت شناخت دقيق دشمن را داشته باشند، بعد كلاشينكف هم به آنها مي‌دهيم تا هرچه مي‌خواهند بكنند.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
خانم چکش
خداوند را به پیغمبر و آل پیغمبر ، قسم میدهم به همه جوانان این مرز و بوم از جمله شما و همچنین خودم را ، چنان بصیرتی عطا بفرماید که بتوانیم دوست را از دشمن تمییز داده و حق را از باطل بشناسیم و سرباز دائم و لحظه به لحظه و مخلص مولایمان امام خامنه ای (حفظ الله ) باشیم .

برادر گلم آقا مرتضی عزیز ممنون از بزرگواری و لطفتون درمورد من حقیر

در آرزوی اینکه روزی درایت و بصیرت مثال زدنی شما را خداوند نصیبم بفرماید ، باید عرض کنم

"همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم"

دعا بفرمائید خداوند مارو هم از لایقین این خط و راه مقدس قرار دهد .
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
چکش جان فرهنگ ایران به اعتراف دوست و دشمن از والا ترین و برترین در جهان است ولی در بین این شکاهکارها بد اموزیهائی هم توسط افرادی با غرض یا غرض بما اموخته شده که من شخصا با انها اشکال اساسی دارم یکی از انها این گفته است " اسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است /با دوستان مروت با دشمنان مدارا / ما به چشم میبینیم که این گفته چقدر ناراست و بد اموز است چگونه باید با دشمن مدارا کرد که در زمانی که شما مشغول مدارا کردن هستید دشمن در حال برنامه ریزی برای شکستن کمر شما و نابودی شماست مگر با دشمن میتوان فقط مدارا کرد پس اگر کسی دشمن را در زمان لازم از شعاع چنر متری تا چند کیلو متری اثری ازش نگذارد من دستان او را میبوسم که انچه را که دشمن خواسته با ما انجام دهد بر انها روا داشته است سئوال من از شما این است از نظر شما دشمن را باید چکار کرد اورد و با او مدارا کرد و ناز و نوازش کرد تا او بتواند راحتر به هدف پلیدش برسد شما خود اگر نمیدانید به گفته حتی برخی دشمنان گوش فرا دهید که همه معترفنند که ملت ایران ملتی خشن و جنگ ئافروز نیست این را زنرال امریکائی هم چندی پیش در سنای امریکا گفت که با همه توانائیهای ایران که همه را بر شمرد منجله توانائی ایران در بستن تنگه هرمز ولی به سنای امریکا گزارش داد که ایران اغاز کننده هیج درگیری و خشونت و جنگی نخواهد بود ولی همین ملت اگر مورد تجاوز قرار گیرد شگفتی های جنگ هشت ساله را رقم میزند مشگل شما با از بین بردن دشمن در چیست . عجب چکش دشمن نوازی هستید یا اینکه .................
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
زنده باد ااااااااااااااقا مجید که به دشمن فرصت عرض اندام نمیده. ماچاکریم دربست
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
شهید علمدار فرمودند برای بهترین دوستانتان ارزوی شهادت کنید.

من هم برای بهترین دوستانم در این سایت از جمله

اقا مجید گل و اقا مرتضی عزیز وبصیر و همچنین مرغ حق و سهیلا خانوم و خانوم موسوی و همچنین چکش عزیز ارزوی عاقبت بخیری و شهادت میکنم.و بولتن

شما هم برای بنده ارزوی عاقبت بخیری شهادت کنید.

الهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
اميد جان هم از لطفتون و هم از دعاي عاليتون جدا ممنونم.

بنده هم از وقتي وارد بولتن شده‌ام هر وقت براي خود دعا كرده‌ام، به ياد تمام عزيزاني كه شما از آنها نام برديد به علاوه سايريني همچون شما، گوجه سبز طناز، علي/از شيراز/ انقلابي، مهسا خانم فيلسوف و غيره نيز بوده‌ام.

البته دعاهايي كه تا الان براي خودم كرده‌ام كه مستجاب بشو نبوده‌اند :D، ولي اميدوارم حداقل براي ديگران مستجاب شوند :) آمين.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
ممنون اقا مرتضی عزیز.از دوستان دیگه ای هم که نام شون رو نبردم عذر میخوام به یاد همه دوستان هستیم.

البته ما که عددی نیستسم ولی خداوند به حضرت موسی فرمود با زبانی که گناه نکرده ای گناه کن حضرت موسی علیه الیلام فرمود چگونه؟

خداوند فرمود از دیگران بخواه برای تو دعا کنند زیرا تو با زبان انان گناه نکرده ای.
علي/ازشيراز/
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
2
دوستان مشترکات را رها نکنيد و به جدل بپردازيد . _ و اما خانم چکش سر نوشت مهاجرين يهودي يا بازگشت به موطن اصلي ) کشور مبدا( و يا ماندن در فلسطين بعد از محو اسراييله . البته بايد کل مردم غير صهيونيست فلسطيني در يک راي گيري درين باره نطر دهند . کشتن انسان که جاي خود داره در مرام و مکتب ما کشتن حتي حيوان غير موذي هم نهي شده . اما در جنگ با متجاوز کشتن متجاوز ومفسد هم وطيفه و تکليفه . اما شايد نطر شما کساني از يهود باشد که طاهرا نمي جنگند نفس حصور يهودي مهاجر باعث تقويت رژيم اسراييله و تفاوتي با سرباز در جبهه نداره .البته من کارشنس اسلام نيستم بلکه اين فهمم از مسيله فلسطينه و بر اين امر اصرار دارم . به اميد روزي که رژيم غاصب صهيونيست به دست سربازان اقا محو گردد وجهاني از شرشان رهايي يابد . انشا ،ا . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
4
خشایار شاه که اینقدر پست و ملعون بود که مردم کشورشو بخاطر یهودهای پدر نامرد سلاخی کرد حالا چطور ادعا میکنند ضد یهود بوده؟؟؟ این حرف رو بپذیریم یا جشن هر ساله یهودهای صهیونیست رو بخاطر قتل هامان و بقیه ایرانیان؟؟!!! هر چند شاید بی ربط به نظر بیادولی کانادا اسم هندیه به معنی ده بزرگ!!! گفتم شاید دلش میخواد روزی کشور بزرگ بشه که به ملت بزرگ ایران گیر میده بیاد تو چشم خیر سرش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
بابا توهین نکنید
همه یهودیها پدر نامرد نیستند که
سعی کنیم نظرمونو بدونه توهین عنوان کنیم
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
0
بولتن از توهین من نوشتی ولی نگفتی توهین اول از شما بود که پیام اول من را اینگونه در سایت گذاشتی و علی رغم انکه چند بار گفتم این را توهین به خودم می دانم پیام را حذف نکردی (البته بگذریم از ان شوخی کردن بی مورد پایینش) مورد دوم توهین های مسلسل وار به خانم چکش بود که من توهین به خودم می دانم (ایشان یکی از کاربران سایت هستند و من هم یکی دیگر که وقتی توهینی به یکی از کاربران شود انگار به همه توهین شده) و اتفاقا من نگفتم حرف شما اشتباهه بلکه کاملا حرفهای شما را تائید می کنم اما نوع ادبیات شما را اعتراض داشتم.

در مورد نام سایت هم چون از لحاظ نگارش بسیار شبیه هم هست ممکنه من دوباره اشتباه بنویسم (خوب چشم ادم در می اید اگر بخواهد اینقدر دقت کند) اگر اشتباه شد دنبال مسخره کردن و اینجور بچه بازی ها نیستم لطفا مهسا خانم هم زحمت تذکر دادن را نکشند.
مدیر پایگاه متاسفانه شما در نظر اشتباه خود اصرار دارید بازهم متاسفانه شما بیشتر علاقمند جدل کردن هستید و به هیچ عنوان هیچ کدام از اشتباهاتتان را قبول نمی کنید و برای هر کدام توجیهی غیرمنطقی می آورید.
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
پیشنهادتون رو قبول نمیکنم اگر اسم سایت رو اشتباه نوشتید بنده تذکر میدهم!!
سعی کنید دقتتون رو زیاد کنید تا احساساتتون
فروغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
بولتن گرامی (توجیهی)نه(توجیحی)شمادیگه چرا؟
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
1
0
آقای مرتضی.ام از کجای حرف من درآوردید که دلم برای یهودی ها میسوزد که پیشنهاد میدهید برای فلسطینی ها دل بسوزانم؟ از این نوع ورود به بحث چه قصدی دارید؟ چرا فکر میکنید فقط شما دست به سرچ اید ؟! سوال من چه ربطی به توضیح واضحات شما داشت من پرسیدم کجا باید بروند؟ آیا باید از بین بروند؟ اگر جایگاه من و بولتن را از نظر طرفداری عوض کنید روند بحث را منطقی میبینید؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
يعني فهم كجا بايد بروند آن اينقدر سخت است؟ شما كه فرموديد دست به جستجويتان خوب است بفرماييد جستجو كنيد از كجا آمده‌اند، جوابتان را خواهيد يافت.

فوقش گيريم جايي ندارند و مانند همان مائده‌ي آسماني، از آسمان فلّه‌اي به فلسطين ريخته شده‌اند! خب، باز هم جواب سوال شما به قدري واضح است كه اگر غشّي در پرسنده نباشد، با ثانيه‌اي تفكر مي‌تواند به پاسخ خود برسد. اما اگر واقعا يافتن جوابي به اين سادگي برايتان سخت است، چشم! مي‌گويم: كافيست حضراتي كه صهيونيست‌ها مدعي هستند كه آنها بهشان ظلم نموده‌اند ﴿مثل آلماني‌ها يا چكسلواكي‌ها﴾، بخشي از خاك كشور خود را به آنها بدهند تا همه به خير و سلامت در آن ساكن شوند. به اين ترتيب هم ديگر يهوديان گناهي مرتكب نمي‌شوند تا برخلاف دستور صريح دينشان در سرزمين ممنوعه و حرام ساكن شوند، هم غرامت خود را به حق، از ظالم اصلي گرفته‌اند و هم اين كه كشور جديد را ما نيز به رسميت خواهيم شناخت تا شما هم مشكلتان با ملّت اسراييل مرتفع گردد!
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
0
دوستان ببخشید من یه سوال بپرسم.
اگر ایرانی ها یهودیا رو کشدن پس چرا اسم کروس تو کتابشون هست؟؟؟؟؟
حسین سوری ( تهران دانلود )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
2
همه ما قاطعانه از دکتر احمدی نژاد و مواضع

مقام معظم رهبری حمایت میکنیم و با هر

کسی که با اسرائیل دشمنی کند دوست

هستیم و از این حرف هیچ ابایی هم نداریم ...
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
چی داداش!!!!!!!!!!
باید ابتدا مقام معظم رهبری رو می آوردید ما از رهبرمان چیزی فراتر از حمایت داریم،بلکه" تحت فرامین ایشون هستیم"
دکتر احمدی نژاد هم تا زمانی که در این راستاست مورد حمایت است..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
احسنت مهسا خانم. احسنت.
حسین سوری ( تهران دانلود )
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
مهسا خانم دقیقا حرف شما درسته ... اما سوتفاهم نکنی یه وقت !!! کقام معظم رهبری مرجع تقلید من هستش ، جدای از رهبرم که باشند ... دکتر هم رییس جمهور محبوبم هستش ...
شما هم دوست دانای من هستید ...
بولتن هم خبر رسان ممتاز کشور هستش ...

اینا رو گفتم که بدونی : آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ...
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
هزاران احسنت و تشکر به خاطر این دقت شما مهسا خانوم انشا الله بهترینها یعنی شهادت نصیبتان شود.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
ممنونم از برادرم مرتضی و امید ..
درس پس میدیم در محضر دوستان
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
0
بولتن عزیز واقعا از جبهه سازی ای که بر علیه کاربران میکنید احساس رضایت دارید؟ شما در این سایت نظرات مخالف را هم منتشر میکنید ولی متاسفانه این خودتان هستید که تعیین روند بحث میکنید و به جای کمک به جریان صریح و احیانا مداخله بی طرفاته یا اعلام نظر شخصی تان در واقع نوعی خط مشی تعیین میکنید. اول ادعا داشتید که من با طرح سوال قصد ایجاد شبهه برای نظام را دارم الان عده ای منتظر فرصت حرف را به جایی رسانده اند که عقیده دارند من مدافع اسراییل هستم و برخی دیگر هم باب تمسخر و تخلیه خوشان را پیش گرفته اند. اگر انکار میکنید من یک مثال آشکار دیگر میزنم
مدیر پایگاه خانم چکش بنده قصد جبهه سازی نداشته و ندارم متاسفانه نظرات خود شما باعث جبهه بندی می شود.
بنده خدمتتان عرض کردم این سوال از اساس اشتباه است اما شما بازهم اصرار بر سوالی دارید که جوابش مثل خورشید درخشان برای همه مشخص است اما شما بنحوی سوالتان را می پرسید که هر ادم عاقلی متوجه می شود شما دارید چیزی غیر از سوالتان را به کاربران القاء می کنید برای همین بنده اعتراض کردم اما اصرار شما و کاربر دیگری به نام علی باعث گردید کاربران دیگر به این موضوع حساس شوند و وارد بحث شوند بنده از کاربران مرتب می خواهم به یکدیگر توهین نکنند و تنها سعی کنند با استدلال نظرات و یا تحلیلها و یا اخبار سایت را نقد ویا ارائه نظر کنند این در مورد منتقدین شما و خود حضرتعالی و دیگران هم صدق می کند.
اما در خصوص اینکه کاربران معتقدند شما مدافع اسرائیل هستید یا خیر برمی گردد به ادامه بحث و شفاف سازی خود حضرتعالی در خصوص نظراتتان البته بنده هنوز به عمق چیزی که شما می خواهید بدان برسید کامل نرسیده ام اما متوجه شده ام شما همواره در نظراتتان یکی به نعل می زنید یکی به میخ تنها وقتی منظور شما و هدف شما مشخص می شود که کل نظرات شما در کنار هم قرار بگیرد . برای همین کاربران دیگر نیز به نظرات شما حساس شده اند البته این یک نکته مثبت دارد و یک نکته منفی ، نکته مثبت آن این است حالا کاربران ثابت سایت به خوبی شما را می شناسند و اگر شما واقعا بدنبال حق و حقیقت در راستای تعالی ایران وجمهوری اسلامی هستید با ارائه نظرات منطقی و مستدل از این فرصت استفاده می کنید اما نکته منفی آن این است که با نظراتی که تا بحال شما داده اید در واقع شما به نحوی در جبهه مخالف انقلاب قرار گرفته اید و کاربران با شما احساس همدردی ویا همراهی نمی کنند بیشتر کسانی با شما همراهی می کنند که در نظرات دیگر آنها هم در جبهه مخالف قرار گرفته و خود آنها هم با نظرانی مخالف روند انقلاب و ارزشهای حاکم بر انقلاب و مخالفت با علاقمندیهای اعتقادی اکثریت کاربران انقلابی خودبخود با شما همراه شده اند و البته شخصا هرگز دوست ندارم این نکته منفی بر شما صدق بکند .
شما خودتان دیده اید وقتی مجدادا در سایت حضور پیدا کردید همه کسانی که با شما و نظراتتان مخالف بودند ورود مجدد شما را خوش آمد گفتند و از حضورتان خوشحال شدند مدتی که نبودید جای شما برای ما هم خالی بود و شخصا نگران حال شما بودیم با اینکه شما بعضا با خیلی از اخبار سایت و تحلیلها بنحوی مخالفت می کردید .
نکته بعدی اصرار شما در پاسخهای کلی به منتقدان خودتان هست که تقریبا اکثریت کاربران ثابت سایت که نظرات قبلی شما را خوانده اند به آن اعتراض دارند اما شما خواهر گرامی ما بازهم بر تکرار آن اصرار دارید نصیحت بنده را بپذیرید اگر واقعا دنبال این هستید که جبهه بندی بر علیه شما صورت نگیرد یکبار یک بررسی کامل بر درون خودتان بر خواسته های واقعی خودتان داشته باشید و با ما شفاف شفاف باشید .
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
0
در کامنتی که شما برای اولین بار شروع به هجوم به بنده نمودید و من حتی به الله قسم خوردم که مقصود من آن نبوده ولی شما جنجالی آغاز کردید که مدتها ادامه داشت. و مهمترین انتقاد من نسبت به شما فرافکنی بیش از اندازه تان است. در کامنت های من و آقای علی و پاسخ هایتان دقت کنید با نقطه یابی و زوم برکلماتی که کلا روال بحث را عوض میکنند و عدم اشاره به جوابی که کاربر به پاسخ شما داده و موضوع اصلی بحث. پیشنهاد من این است که کمی حرفه ای تر بحث را اداره کنید و به عمد باعث هجو و لوث شدن اصل بحث توسط خود یا برخی که فقط میخواهند حرفی زده و انتقادی کرده باشند نشوید.
علي /ازشيراز/
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
2
اقا مجيد ، فکر کنم قاطي کرديد .سر مسلسلتو بگير رو بدشمن اين طرف جبهه ي خوديه . نطر بولن -شما واقا مرتصي و . . نطر من هم مي باشد . يک بار ديگر مرور کنيد،بهمين خاطر پاسخ ان بخش از سخنان شما را نمي دهم چون مخاطبش را خود نمي دانم . لازم به ذکر است که اسلام عزيز براي تمام سوالات و حواث اينده پاسخ دارد . و اينگونه نيست که ما خانه اي را بي برنامه ويران کنيم بدون اينکه براي تمام اجزاي ان فکر و برنامه منطقي داشته باشيم . ما براي هر شليکي که بکنيم و نکنيم بايد حجت داشته باشيم که داريم . و اما _____ خانم چکش اميدوارم شما هم پاسخ خود را گرفته باشيد هر چند با زيرکي اي که ترفندي زنانه است از پاسخ روشن به من طفره رفتيد که البته اينرا بحساب قانع شدن شما ميگذارم ! !
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
داداش مجیدم گفتند که منظورشون شما نبودید، اشتباه لپی بود..
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
علی آقای گل

بله حق با شماست و من البته اشتباه رو همون بالا اصلاح کردم

خواهرم مهسا خانم از لطف شما هم ممنون
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
1
با تشکر صمیمانه از آقای علی از شیراز

در ماجرای گلشیفته من کامنتی گذاشتم با این مضمون که شاید. فتوشاپ باشد. یا واقعا اینطور به ذهنم رسید یا نیتم لاپوشانی کار ایشان بود. آقای مرتضی.ام در پاسخ من ( بدون کوچکترین کنایه یا متلک و اتهام ) خیلی منطقی و صریح فرمودند که مجله اسم و رسم داری مثل فیگارو با فتوشاپ خود را زیر سوال نمیبرد تمام.با این نوع پاسخ دادن با یک تیر دو نشان زدند من در هر یک از دو حالت بالا که بودم یا قانع شدم و یا ساکت. لیکن کاربر دیگری که اینجا عقیده دارند بسیار با بصیرت لست دست از سر من بر نداشت که با گلشیفته همذات پنداری میکنی و ... کدام صحیح است؟
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
1
آقای علی از شیراز مگر من با شما مخالف بودم که از چیزی طفره بروم؟ دوباره تکرار میکنم مرگ بر رژیم ملعون اسراییل و دور باد دست متجاوزین به حقوق و تمامیت ارضی هر کشوری. البته که از پاسخ شفاف و منطقی و به دور از هجو و لغز و مهمتر از همه مربوط به سوالم که اینجا کم پیش می آید کاملا جوابم را گرفتم و به همین دلیل از شما تشکر کردم. بولتن عزیز عمق خواسته من از طرح این سوال رسیدن به جواب بود! ایکاش خودتان و برخی کاربران که هر حرفی بار من کردند به جز پاسخ ، نیز اینگونه اظهار نظر میکردند.
SAEED
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
0
چه به سر ایران کوروش اوردیم که هر کسی جرات اظهار نظر در مورد ایران می کند
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
2
خواهش می کنم به سایت asraar.ir سری بزنیددر مورد جنایتهای رژیم اسراییل ومردم اسراییل مطالب جالبی هست که واسه جواب بسیاری از سوالاتتان مفیده
حسین سوری ( تهران دانلود )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
1
4
میگم بولتن جان ، به جای اینکه یک ساعت

وایسی جواب این چکش خانم رو بدی ... بهتر

نیست بری 4 تا خبر داغ جمع کنی ؟؟؟
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
آقای مرتضی.ام

جوابی که در نهایت راضی شدید بدهید جالب بود . به نظرم منطفی بود و دقیقا به سوالم مربوط میشد. متشکرم.
لیکن خواهشمندم به پاسخ های خودتان و بولتن و سایر کاربران عنایتی بفرمایید و این را هم بر من روا دارید:
1،کجا باید چنین نظریه ای را پیدا میکردم لطفا لینک یا نام مقاله را بفرمایید.2.کجا در کامنتها به این نظریه اشاره شده که من تجاهل کرده ام؟3،بیان مستقیم و شفاف چه اشکالی داشت؟4.اگر به نظر شما هم این پاسخ یا مانند آن جواب سوال من است پس آنهمه جواب نامربوط آمیخته به لغز و اتهام چه بود؟ (بقیه دارد)
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
١. جنابعالي در پيام قبليتان به بنده فرموديد كه دست به جستجويتان بد نيست. لطفا اگر نامحرم دور و برتان نيست، آستين‌ها را بالا بزنيد و بسم الله :D

٢ و ٣ و ٤: لطفا سخنان خودتان را نيز مثل زحمتي كه براي خواندن دوباره پاسخ‌هاي ديگران كشيده‌ايد يكبار ديگر بخوانيد، به پاسخ تمامي اين سوالات خواهيد رسيد.
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
دوباره داشتم کامنت ها رو میخوندم واقعا متاسف شدم مثلا آقای علی اگر جمله ذهن بیمار رو نمیگفت شما چه جوابی به بقیه کامنت او میدادید؟ جای دیگری بولتن رو بولتون نوشته طبق معمول به اصل حرفش دقت نکردید. من این نقطه ضعف رو به شما تذکر دادم و خوشبختانه کاربر دیگری هم همین حرف منو تکرار کرده به هر حال این خبر از لیست برداشته شده ولی باز هم موفق شدید با این ترفند حصول نیت کنید. بولتن عزیز جواب سوال من جواب مرتضی ام و علی از شیراز نه آنهمه کجفهمی عامدانه.شما پاسخ نامربوطی میدادید ولی اصرار میکردید به وضوح پاسخ دادید خلاصه دیگه...!
مدیر پایگاه خانم چکش کم کم دارم ناامید می شم که شما یک بار هم شده متوجه اشتباهتان بشوید و صغری کبری هایتان را برای رسیدن به منظورتان تمام کنید .!!!
اعتقاد ما اسرائیل یک غده سرطانیست و می بایست از بین برود.
شما سوال نامربوط پرسیدید اما جواب مربوط شنیدید تقریبا بسیاری از کاربران به شما انتقاد کردند اما شما گفتید مرغ من یک پا دارد واقعا دیگر نمی دانیم چه بگوییم به شما، برای همین بنده بعد از این نظر ، نظراتی را که به این بحث مربوط باشه را تایید نمی کنم چون فکر می کنم تا قیام قیامت شما می خواهید ادامه بدهید .
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
3
دوستان سلام ! در خصوص موضوع چند نکته را ذیلا" عرض می نمایم
1 - اساس تشکیل رژیم صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی توطئه ای برنامه ریزی شده بود 2 - تشکیل رژیم صهیونیستی با تبلیغات گسترده در بین یهودیان و ترغیب آنان به مهاجرت به سرزمین فلسطین صورت گرفته و برخی یهودیان مهاجر به انگیزه سیاسی و فکری (تشکیل حکومت مستقل یهودی) و برخی دیگر به امید زندگی بهتر به سرزمین فلسطین مهاجرت نمودند و چه بسا بسیاری از آنان از این مهاجرت پشیمان شده اند! 3 - معمولا" حکومت ها به ملت های خود اتکا نموده و به پشتوانه آنان سیستم سیاسی خود را ادامه می دهند.
4 - موضوع رژیم صهیونیستی یک موضوع مربوط به همه قوم یهود نیست و بسیاری از یهودیان و خاخام های یهودی با این رژیم مخالف هستند. 5 - بحث رژیم صهیونیستی فقط یک بحث ایدئولوژیک و مربوط به قوم یهود نیست بلکه این رژیم ابزاری است در دست کشورهای غربی جهت تحت فشار قرار دادن کشورهای مسلمان منطقه.
6 - قبل از تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی تعدادی از یهودیان در آن سرزمین ساکن بوده و از حقی برابر پیروان سایر ادیان برخوردار بوده اند (مانند سایر کشورها که اقلیت یهودی در آن ساکن هستند) و بدون شک در صورت محو رژیم صهیونیستی (انشاء اله به این زودی شاهد آن باشیم) این افراد حق دارند در سرزمین فلسطین بمانند لیکن سایر مهجرین باید به کشورهایی که قبلا" در ان ساکن بوده اند برگردند.
7 - بحث مخالفت جمهوری اسلامی و ملت ایران با رژیم صهیونیستی بحث قوم یهود نیست بلکه رژیم غاصب صهیونیستی است.
8 - «اسرائیل باید از بین برود» (امام خمینی ره)
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
بولتن عزیز و دوستان گرامی حقیر به عنوان کوچک شما از این کرسی ازاد اندیشی که به وجود اوردید لذت بردم به همین مباحثات ادامه بدهید تا زمانی که حق روشن شود که مورد عنایت امام خامنه ای است اما رعایت اخلاق کریمانه اسلامی نسبت به همه الزامی است اصلا خانم چکش و یا هر کس دیگر مخالف نظام باشد و تمام کامنت هایش هم جهت دار ما دینی دارین به اسم اسلام که به همه سوالات پاسخ داده و نظامی داریم که برای هر کارش استدلال عقلانی دارد اصلا شاید هدف رهبری از مطرح کردن کرسی های ازاد اندیشی همین باشد نمایاندن حق از وسط مباحثات نیت افراد مهم نیست جواب و استدلال مهم است بزرگمنشی همین است دقیقا کاری که امام صادق با معاندین انجام میدادند و الان وزارت خارجه با امارات هم همین برخورد را دارد سفیر سوییس را احضار می کنه تا به امریکا بفهمونه جزایر سه گانه به تو ربطی نداره ولی سفیر امارات رو نه
غلط املایی هم نگیرید هدف فهم مطلب توسط مخاطب است چرا که ممکنه سهوی باشد
با یه مقدار کل نگری می بینیم که سرنوشت مردم اسراییل هم مهم است چرا که اگر اکثریتشان بد باشند گروهی هم هستند که به اجبار و با و وعده وعید به انجا امدند و الان با کارشکنی رژیم نمی توانند به کشورهایشان برگردند و اگر این گروه واقعا بی گناه باشند نبایدبراساس خوی اسلامی به انها حتی اسیب رساند چه برسد به اینکه از بین بروند
اما اینده اسراییل رو هم قران در سوره اسرا 4-8 گفته:
(آيه 4)- سپس به ذكر گوشه‏اى از تاريخ پرماجراى بنى اسرائيل پرداخته، مى‏گويد: «و ما در كتاب (تورات) به بنى اسرائيل اعلام كرديم كه شما در زمين، دو بار فساد خواهيد كرد، و راه طغيان بزرگى را در پيش خواهيد گرفت» (وَ قَضَيْنا إِلى‏ بَنِي إِسْرائِيلَ فِي الْكِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيراً).

منظور از كلمه «الارض» به قرينه آيات بعد سرزمين مقدس فلسطين است كه «مسجد الاقصى» در آن واقع شده است.

(آيه 5)- سپس به شرح اين دو فساد بزرگ و حوادثى كه بعد از آن به عنوان برگزيده تفسير نمونه، ج‏2، ص: 619

مجازات الهى واقع شد پرداخته، چنين مى‏گويد: «هنگامى كه نخستين وعده فرا رسد (و شما دست به فساد و خونريزى و ظلم و جنايت بزنيد) ما گروهى از بندگان بسيار نيرومند (و رزمنده و جنگجوى) خود را به سراغ شما مى‏فرستيم» تا به كيفر اعمالتان شما را درهم بكوبند (فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَيْكُمْ عِباداً لَنا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ).

اين قوم جنگجو آن چنان بر شما هجوم مى‏برند كه حتى براى يافتن نفراتتان «هر خانه و ديارى را جستجو مى‏كنند» (فَجاسُوا خِلالَ الدِّيارِ).

«و اين يك وعده قطعى و تخلف ناپذير خواهد بود» (وَ كانَ وَعْداً مَفْعُولًا).

(آيه 6)- «سپس (الطاف الهى بار ديگر به سراغ شما مى‏آيد و) شما را بر آن (قوم مهاجم) چيره مى‏كنيم» (ثُمَّ رَدَدْنا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ).

«و شما را به وسيله اموال و ثروت سرشار و فرزندانى كمك خواهيم كرد» (وَ أَمْدَدْناكُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنِينَ).

«و نفرات شما را بيشتر (از دشمن) قرار مى‏دهيم» (وَ جَعَلْناكُمْ أَكْثَرَ نَفِيراً).

(آيه 7)- اين گونه الطاف الهى شامل حال شما مى‏شود شايد به خود آييد و به اصلاح خويشتن بپردازيد دست از زشتيها برداريد و به نيكيها رو آريد، چرا كه:

«اگر نيكى كنيد به خود نيكى كرده‏ايد و اگر بدى كنيد بازهم به خود مى‏كنيد» (إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَ إِنْ أَسَأْتُمْ فَلَها).

اين يك سنت هميشگى است نيكيها و بديها سر انجام به خود انسان باز مى‏گردد. ولى مع الاسف نه آن مجازات شما را بيدار مى‏كند و نه اين نعمت و رحمت مجدد الهى، باز هم به طغيان مى‏پرازيد و راه ظلم و ستم و تعدى و تجاوز را پيش مى‏گيريد و «فساد كبير» در زمين ايجاد مى‏كنيد و برترى جويى را از حد مى‏گذرانيد.

سپس وعده دوم الهى فرا مى‏رسد: «و هنگامى كه وعده دوم فرا رسد (باز گروهى جنگجو و پيكارگر بر شما چيره مى‏شوند، آن چنان بلايى به سرتان مى‏آورند كه) آثار غم و اندوه از صورتهايتان ظاهر مى‏شود» (فَإِذا جاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوؤُا وُجُوهَكُمْ). برگزيده تفسير نمونه، ج‏2، ص: 620

آنها حتى بزرگ معبدتان بيت المقدس را از دست شما مى‏گيرند «و داخل مسجد (الأقصى) مى‏شوند همانگونه كه بار اول وارد شدند» (وَ لِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ).

آنها به اين هم قناعت نمى‏كنند «و آنچه را زير سلطه خود مى‏گيرند، درهم مى‏كوبند» (وَ لِيُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبِيراً).

(آيه 8)- با اين حال باز درهاى توبه و بازگشت شما به سوى خدا بسته نيست باز هم «اميد است پروردگارتان به شما رحم كند» (عَسى‏ رَبُّكُمْ أَنْ يَرْحَمَكُمْ).

«و هرگاه (به سوى ما) برگرديد ما هم باز مى‏گرديم» (وَ إِنْ عُدْتُمْ عُدْنا).

و لطف و رحمت خود را به شما باز مى‏گردانيم، و اگر به فساد و برترى جويى گراييد باز هم شما را به كيفر شديد گرفتار خواهيم ساخت.

و تازه اين مجازات دنياست «و جهنم را براى كافران زندان سختى قرار داديم» (وَ جَعَلْنا جَهَنَّمَ لِلْكافِرِينَ حَصِيراً).
مدیر پایگاه احسان عزیز بنده با همه نظرات شما موافقم اما اشکال ما بر شکل سوال ایشان بود
از نظر ما اسرائیل یک کشور جعلی است و به هیچ وجه مشروعیت ندارد ملتی یا مردمی به نام مردم اسرائیل جعلی است کسانی که توسط اشغالگران فلسطین به فلسطین اشغالی آورده شده مردم کشورهای دیگر هستند اما هویت دروغین و جعلی مردم اسرئیل را بر خود نهاده اند و در اکثر جنایات صهیونیستها شریک هستند شهرکهای صهیونیستی نمونه روشنی از این موضوع است پس ما وقتی می پرسیم با مردم اسرائیل چه می کنید خودمان داریم به آنها هویت می دهیم و این غلط و اشتباه است یعنی غلطی که درونش بسیار عمیقتر از ظاهرش است پس ایشان می بایست می پرسیدن شما که معتقد به نابودی و محو رژیم جعلی اسرائیل هستید با مردمی که از کشورهای دیگر به این کشور انتقال داده شده و در جنایات این رژیم جعلی مشارکت نداشته و در جنگ حضور ندارند چه خواهید کرد آیا آنها را هم نابود خواهید کرد ؟ که مسلما جوابش کاملا مشخص بود یعنی همین جوابی که شما داده اید پس از نظر ما این سوال از پایه اشتباه بود .
دختر ایروونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
اولین باری بود که به این سایت سر میزدم اما اون چیزی که دس گیرم شد
چکش در واقع می خواد از انکار به معنا برسه
بولتون هم بیشتر قصد داره اعتقاداتشو خیلی نرم و لطیف به بقیه دیکته که نه املا انشا کنه اگه میگید نه یه بار دیگه بی طرفانه مطالب رو مطالعه کنید(مث اون جایی که میگه شما احتمالا علی اصلیه نیستید یا به اصرار داره که چکش عصبانیه
واما مجید (مازندران) چقد تائید میکنی یه چیزی هم از خودت بگو
ببخشید از انتقادم اما خوشم اومد محفل خوبی بود نظرمو دادم
راستی فک کنم یه مخالف (چکش)واسه سایتتون کمه بیشتر تلاش کنید و به موضوعات دیگه هم بپردازید
در پناه حق
مدیر پایگاه یعنی شما اولین بار به این سایت زدید و همه نظرات را در اکثر خبرها خواندید و به این تحلیل رسیدید ؟ واقعا جالب بود اما شما هم در تحلیلتان اشتباه می کنید هم در نتیجه گیری هم در پیشنهادتون چون ما به حد کافی مخالف داریم کمی بیشتر مطالعه می کردید متوجه می شدید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین