کد خبر: ۷۶۱۸۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

شان‌استون مسلمان نشده!

تذکر درباره مرخصی ندادن به متهمان پرونده 3هزار میلیاردی و کنایه به انتصاب سعید مرتضوی سوژه این هفته صرفا جهت اطلاع بود.
در«صرفا جهت اطلاع» که پنجشنبه شب از بخش خبری 20:30 پخش شد با یادآوری فرار چند سال پیش شهرام جزایری گفته شد:«نکنه دم دماي عيد دلتون بسوزه مرخصي عيدانه بديد چند تا شون برند بغل دست خاوري يا برن دوبي.»

استون مسلمان نشده!

در این برنامه تلویزیونی ضمن پخش مصاحبه ای از شان استون -که چندی پیش گفته شد مسلمان شده و اسمش را نیز عوش کرده است و - گفته بود «من اسممو که عوض نکردم ، دينمم تغييرندادم» گفته شد: حقيقت ماجر ا از اين قراره که اقاي استون يا علي اقاي خودمون اسلام رو هم مثل بقيه اديان الهي پذيرفته البته اين خودش واقعا خيلي خوب ومبارکه اما ما چرا اين جور موقعها احساساتي مي شيم وفکر مي کنيم هاليوود هم مسلمان شده.

اصلا حرفشو نزن تجربه کاريت ميگه آدم قابلي هستي!

انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز سوژه ای بود که مجری این برنامه درباره اش گفت: «طرف داره بکوب تو ميدون مي دُوِ با قاچاقچي هاي نامرد کالا و ارز مبارزه مي کنه يه دفعه ميگن مبارزه کافيه دستت درد نکنه بيا برو مسائل تامين اجتماعي رو راس و ريس کن چون به هر حال تو تجربه کافي رو داري فرقي نمي کنه تامين اجتماعي هم يه جور مبارزه است مبارزه با اونايي که ميگن مستمري مون دير شده ، بيمه بهمون خدمات خوبي نميده . اصلا حرفشو نزن تجربه کاريت ميگه آدم قابلي هستي.»

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
42
59
یادش بخیر روزهایی رو که سایتهایی نظیر شما چرا قصه ها !! و مقاله هایی در مورد ایشون نوشتین و تیتر کردین !
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
خیلی مزخرفه شما خودتون مگه مصاحبه های ایشون رو نخوندید، حالا صرفا بعد از مدتها تعطیلی اومد یه چیزی گفت شما فصل الخطابش کردین!!
خود شان استون گفته بود من هنوز مسیحی و یهودیم اما اسلام رو بعنوان آخرین دین پذیرفتم ،کجای این جمله اشتباست!!؟؟
تو بعضی از سایتها اینو خوندم دلم خوش بود بولتن این خبر رو که یه سایت میزنه بقیه ازش تقلید میکنند رو نمیزنه اما...
بجایی که تبلیغ بشه تفتیش عقاید میکنید..
ببینید غربیها کسایی رو مثل همین خودشیفته که به دامانشون پناه برد رو چکار کردند ما داریم چکار میکنیم!!!!!!
عربشاهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
لطفاً به جای جر و بحث، متن جوابیه شان علی استون رو بخونید تا همه ابهامات برطرف بشه.

آیا اثبات مسلمانی هم مدرک لازم دارد؟!

http://www.tabnak.ir/fa/news/232236/%D8%A7%D8%AB%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%B1%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
متاسفم برات بولتن!!
اگه کمی تفکر کنید باید از کاربران از همه مهمتر شان استون معذرت خواهی کنید!
ahdnaf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
7
156
این صرفا جهت اطلاع

چرا اونموقع که گلشیفته لخت شد

یا فرهادی با انجلینا دست داد

یا لیلا حاتمی با اون مرده دست داد

یا معتمد آریا بوس به اون مرده داد

چیزی نگفت.....
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
واقعا از کار بعضی از خبرگذاریها و بولتن با این توهینشون شرمنده شدم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
3
77
تصحیح میکنم :اسمش را نیز عوض کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
3
76
من عکس نماز خواندنش را هم دیدم !!! در اصفهان !!! ای بابا !!!! نکنه اینم فتو شاپ بود !!!؟
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
بولتن جان جواب بدید به این ناشناس!!
شما که متوجه شدید شان استون مسلمان نشده!
در خبر گذاری تقوا هم وجود داره یا نه!
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
منهم دیدم وخوندم در دفتر آیت الله ناصری در اصفهان شهادتین گفته.اعتمادمونو نسبت به سایتتون از بین نبرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
141
159
شاید تقیه کرده نکشنش مثل محمد آنیلی
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
از این آمریکایی ها هر کار بگی بر می آد
وارش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
محمد آنیلی نه مهدی آنیلی!
در ضمن ما اونو چند سال بعد کشته شدنش فهمیدیم؟ اصلا چی شد ییهو آقا اومد ایران تو این شلوغ پلوغی مسلمانم شد!
بشنو و باور مکن...
مدیر پایگاه بشنو و باور مکن!!!!!!
وارش عزیز به کجا چنین شتابان چه قضاوت سختی کردی !
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
بولتن جان این جوابی که به وارش دادی بیستر برازنده ی شماست!!ببخشیدا
چون ایشون ادعایی ندارند اما این شمایید که ادعا دارید در جهت صحیح خبررسانی میکنید!!!!!!
مدیر پایگاه خانم مهسا یعنی چی که آقای وارش ادعا ندارند و ما ادعا داریم بالاخره نظر شما چیست شان استون مسلمان شده و یا نه ؟
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
من کیم که بخوام نظر بدم درباره ی مسلمان شدن کسی!!
من جواب شان استون رو که به خبرگذاریها داده به شما میدهم :
تو که هستی که بخواهی مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری!؟
این هم لینکش:
http://shahid-edvardo.blogfa.com/
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
14
26
شاید شان استون رفته به زادگاهش پشیمون شده !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
از این آمریکایی ها هر کار بگی بر می آد
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
نزنین این حرفا رو در مورد ایمان یک مسلمان... معصیت داره
مجید(مازندران)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
16
بولتن پاسخگو زودی باش پاسخ بگو ( نیشخند )

نگرانی خواهران خوبم مهسا خانم و م سادات موسوی به این قضیه نشون میده که دوست ندارند این گفته صرفا جهت اطلاع درست باشه

بولتن جان شما بگو ماجرا چیه ؟؟؟؟

در ضمن من از اول معتقد بودم ضمن خوشحالی از خبر مسلمان شدن شان استون آمریکایی در عین حال باید مراقب بود ذوق زدگی و وابستگی برامون ایجاد نشه که بعدا با برعکس شدن قضیه جور دیگه ای از این ذوق زدگی بهره برداری کنند و به ریش ما بخندند و ما را مورد تمسخر قرار بدهند.

خوب بله هر غیر مسلمانی که مسلمان بشه مارو خوشحال میکنه (چه آمریکایی و چه آسیایی ) ولی در مواجهه با این آمریکاییها باید زرنگتر بود و با احتیاط تر قدم برداشت ( یه وقت منظور من رو این نگیرید که من مسلمان شدن شان استون رو حقه و کلک و فیلم میدونم فقط منظورم اینه که مراقب باشیم )
مدیر پایگاه آقا مجید عزیز و خواهران گرامی خدا را شکر می کنم که کاربران عزیز ما بسیار فهیم و دارای بصیرتی بی نظیر هستند در همان زمان که خبر مسلمان شدن شان استون در سایتها زده شد ما نیز همانند دیگر سایتها از این خبر خوشحال و در این خصوص اطلاع رسانی کردیم نظرات در آن زمان بسیار جالب بود در عین اینکه دوستان از این خبر بسیار خوشحال بودند و بنوعی مسلمان شدن شان استون را پاتک جمهوری اسلامی در قبال از دست دادن گلشیفته به غرب می دانستند اما بسیاری از کاربران عزیز هشدارهایی در خصوص دقت در این خصوص می دادند از جمله برادر بزرگوار آقا مرتضی اما در خصوص قضاوت در این مورد بازهم باید صبر کنیم .
در این خصوص چند احتمال وجود دارد .
یک : شان استون بر اساس یک سناریوی جنگ نرم دشمن وارد ایران شده باشد و مسلمان شدن وی تنها برای استفاده های بعدی برای ضربه زدن به ایران مطرح شده بود .
دوم: مسلمان شدن شان استون در واقع یکی از همان فیلمهای هالیوودی و بر اساس سناریوی هالیوود بوده است که اینهم در راستای جنگ نرم بر علیه ایران می شود حساب کرد.
سوم : شان علی استون واقعا مسلمان شده است اما بواسطه فشارهای رسانه ای و زدو بندهای صهیونیستها در هالیوود شان علی استون مجبور به تقیه شده و سعی در این دارد که فشارهای مختلف را از خود دور کند .
و شاید دلایل دیگر هم باشد که شماها می توانید نظرات خودتان را ارائه دهید اما بازهم عرض می کنم ابعاد ناپیدای این مطلب را باید در گذر زمان متوجه بشویم پس باید کمی صبر کنیم
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
صرفا جهت اطلاع بولتن این رو گذاشتم:
http://shahid-edvardo.blogfa.com/post-3535.aspx
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
بولتن جان حالا که صرفا برای بروز شدن این خبر رو گذاشتی حالا دیگه چرا اینجا صغرا کبرا چیدی!!!
از توهینی که به کاربرانتوتن دارید کمال تشکر رو دارم!!البته شما نسبت به سایتهای دیگر بهترینید بابا بر منکرش لعنت!!!
مدیر پایگاه البته ما فرضهای ممکن را در این خصوص مطرح کردیم البته خود ایشان ظاهرا نظرات جالبی در این خصوص دارند اما خود بنده هم نسبت به تحلیل هشت و سی و اینکه چرا به این شکل مطرح شده کمی مشکوکم ظاهرا بازهم باید صبر کنیم
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
فکر نمیکنید آبروی یک مسلمان شوخی بردار نیست مگر میشود با فرض و احتمال با اون بازی کرد!
جالبه خودش داره میگه من مسلمانم شیعه ام خدا قبول کرده، ما میگیم نه باید صبر کنیم ما مشکوکیم!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه خانم مهسا شما ظاهرا مطالب را با دقت مطالعه نمی خوانید و انگار شمشیرتان را از رو بسته اید و دیگه هیچ کارشم نمی شه کرد
دقت به پاسخ ما بفرمایید نوشتیم به برنامه هشت و سی مشکوکیم و باید در منتظر باشیم ببینیم در آینده از دل این قضیه چی بیرون می آید بر همین اساس ما فرضهای مختلفی را هم بیان کردیم
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
حالا شما که دقتتون زیاده،فکر نمیکنید وقت اون رسیده که نامه ی شان استون رو هم منتشر کنید:

Where have I ever denounced Islam?
I believe that Islam is a continuation of the messages brought by the Prophets of the of God Abraham and Jesus. If Moses stood for the law, Jesus represented Grace, and Prophet Mohammad is a model for Marefat (knowledge)
I have always believed in one God (Allah); therefore I was not converted, but I accepted and embraced Islam.
My shahadatin was an extension of my faith by announcing that Prophet Mohammed is a messenger of God.
My name is Sean, which is my secular name. Christopher is my Christian name; and Stone is my Jewish name that I inherited from my father, a man who's risked his career for the pursuit of truth.
Ali is my divine Muslim name for justice; I learnt from him not to bow in front of anyone but Allah.
Who are you to question my faith? I submitted my heart to Allah.

Thanks

من کجا اسلام [آوردنم] را تکذیب کرده‌ام؟
من بر این باورم که اسلام، ادامه رسالت پیامبران خدا از حضرت ابراهیم (ع) تا حضرت عیسی (ع) است. اگر حضرت موسی (ع) شریعت را آورد و حضرت عیسی (ع) تقوا را، حضرت محمد (ص) الگوی معرفت و دانش است.
من همیشه خدا پرست بوده‌ام؛ در نتیجه تغییر خداپرستی نداده‌ام بلکه با پذیرفتن اسلام، به آغوش آن آمده‌ام.
شهادتین من، گسترش دینم است؛ با اعلام این [موضوع] که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده خداوند است.
شان اسم عامیانه و دنیایی من است، کریستوفر اسم مسیحی‌ام و استون اسم یهودی من است که از پدرم به ارث برده‌ام؛ پدری که با همه زندگی خود برای گفتن حقیقت ریسک بزرگی کرده است.
علی اسم اسلامی و روحانی من است برای عدالت خواهی، من از حضرت علی (ع) یاد گرفتم که در مقابل هیچ کس غیر از الله سجده نکنم.
تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سؤال ببری؛ من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.

با تشکر
مدیر پایگاه نامه ایشان چند بار در قالب نظرات منتشر شده است برای همین عرض می کنم دقت کنید
مجید(مازندران)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
1
ناشناس و حیدری دو چیز کاملا متضاد هم گفتند جالبه که من برای هردو یه نظر یکسان گذاشتم!!!!!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
2
1
من در همان موقع در مقابل مطالب زیادی که شما از ایشون میذاشتید یک نظری رو گذاشتم با این متن:
بهتر است این استون زیاد گنده نشود، اینکه مسلمان شده باید مورد خوشحالی خودش باشد که به راه راست هدایت شده ،
ممکن است در آینده تغییر نگرش در ایشان پیدا شود و موجب هزینه شود


در اون جا برخی از دوستان بنده رو با عنوان فسقل و حسود مورد خطاب قرار دادند و در کمال تعجب شما تمام مطالب اینها رو تایید کردید در حالی که من وقتی در پاسخ به برخی از دوستان از کلمه بی ادب استفاده میکنم شما سه نقطه رو جایگزین اون میکنید،
در اونجا خانوم مهسا بنده رو متهم به زدن حرف های ربط متهم کردند ، امیدوارم لاقل از این پس از موضع گیری های احساسی پرهیز کنند
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
33
كسي كه شهادتين بگه و نماز بخونه مسلمون نيست يعني ؟!!!
آيت الله ناصحي هم فتوشاپ بود و كلك سينمايي
برنامه راز چي كه چند شب بعدش گذاشتند
همه چيو چرا سياسي نيگاه ميكنيد مسلموناااا
تو همون برنامه راز صحبت شد كه ايشون بعد از تحقيقاتي كه داشته و دينهاي ديگه رو بررسي كرده به اسلام گرويده و مورد تاييد هم بود - ضمن اينكه يكي از سوالاش اين بود كه با پدر يهوديت چه ميكني كه گفت : دين تو خانواده ما آزاده.
و اين جمله دقيقا يادمه كه گفت : دينهاي قبلي يعني يهوديت و مسيحيت دينهاي الاهي بوده اند كه حضرت محمد صل الله با معرفي اسلام اونها رو كامل كرد و اينها مخالف با هم نيستند - حالا بعضيها راه رو اشتباه رفتند كه نبايد كلا همه چيز رو زير سوال برد ؟؟؟؟
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
کسی نمیگه مسلمون نشده ولی نباید کارهایی کرد که باعث هزینه بشه، مثلا اقای طالب طاده ایشان رو برداشته بودند و از این شبکه به ان شبکه استانی ایشان رو نشانه نفوذ اسلام در هالیوود دانسته بودند،

حال شما فرض کن ایشون یک موضع گیری به سود اسراییل بکنه چه هزینه ای وارد میشود؟

همچنان که کرده و گفته شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است، به هر حال حرکات این جماعت در اینده قابل حدس نیست
دختر ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
جناب آقای احمد نباید ایشون رو به خاطر این حرفش که:شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است سرزنش کنیم.واقعا چرا باید به خاطر وحشی گری های آمریکا بر کشوری فریاد مرگ سردهیم که متعلق به مردمان آن است نه دولت آن؟چرا باید پرجمی را لگد مال کنیم و به آتش بکشیم که برای مردم آن کشور عزیز است؟چرا حساب این دولت را ازمردم آن سوا نکنیم؟
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
دختر ایرانی سعی کن حرفهای خائنین و دشمنان مسلم این مملکت پاک رو تکرار نکنی بویژه الان که دیگه مردم امریکابه مواضع ایران نزدیکتر شدندو قرابت بیشتری به ایران دارند تا به دولت خودشون.اخبار و پی گیری کن عزیز دلم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
شما هم بهتره درست بخونی و بعد پاسخ بدی جیگر!من میگم کشور آمریکا و نام آمریکا ورچم آمریکا متعلق به مرم آمریکاست نه دولت آن. ما با این شعار یه ملت رو میکوبیم نه دولت رو.ملتی که خودت میگی قرابت بیشتری به ایران دارن تا به دولت خودشون.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
اصلا و ابدا در مرگ بر امریکا مردم مد نظر نیستند و منظور فقط دولت تروریست و ناحق امریکاست. شهر وندان امریکایی این واقعیت رو پذیرفته اند چرا شما اصرار می ورزی؟
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
3
در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس
شان علی استون: من قلب خود را تسلیم «الله» کرده‌ام
خبرگزاری فارس: بازیگر آمریکایی که اخیرا مسلمان شد، در واکنش به تردیدافکنی‌ها درباره مسلمان شدنش، بار دیگر بر ذکر شهادتین خود تاکید کرد و گفت: من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.
به گزارش فارس، "شان استون"، بازیگر آمریکایی که اخیرا به ایران سفر کرده بود، با اعلام خبر پذیرش اسلام و انتخاب نام علی به عنوان نام اسلامی خود، در رسانه‌های داخل و حتی خارج خبرساز شد.
این خبر با واکنش و هجمه رسانه‌های خارجی مواجه شد تا اینکه بتوانند به نحوی این موضوع را زیر سوال برده و آن را به حاشیه بکشانند.
اما در این میان اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر زیر سوال بردن مسلمان شدن شان استون منتشر شد؛ هر که چند انتشار این گزارش‌ها آن هم با تاخیر چند هفته‌ای محل تامل است.
این بازیگر آمریکایی وقتی اخبار مربوط به ابراز تردید درباره مسلمان شدنش را شنید، به شدت ناراحت و گله‌مند شد و حتی گفت که این موضوع را پیگیری می‌کند.
استون بار دیگر با خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را انجام داد تا به این واسطه بتواند به سوالات و تردیدها در این زمینه پاسخ دهد.
خبرگزاری فارس به منظور پاسخ به سوالات مخاطبان و افکار عمومی در این زمینه و رفع هر گونه تردید، متن کامل اظهارات این بازیگر آمریکایی را در ادامه به زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌کند. متن انگلیسی نوشته شان استون بوده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.
اظهارات وی بشرح زیر است:
من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام
من بر این باورم که اسلام ادامه رسالت پیامبران خدا از حضرت ابراهیم (ع) تا حضرت عیسی (ع) است. اگر حضرت موسی (ع) شریعت را آورد، حضرت عیسی (ع) تقوا را، حضرت محمد (ص) الگوی معرفت و دانش است. من همیشه خداپرست بوده‌ام، در نتیجه تغییر خداپرستی که نداده‌ام بلکه با پذیرفتن اسلام به آغوش اسلام آمده‌ام. شهادتین من گسترش دین من است با اعلام این که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده خداوند است.
شان اسم عامیانه و دنیایی من است، کریستوفر اسم مسیحی من، استون اسم یهودی است که از پدرم به ارث برده‌ام؛ پدری که با همه زندگی خود برای گفتن حقیقت ریسک بزرگی کرده است و علی اسم اسلامی و روحانی من است برای عدالت خواهی. من از حضرت علی (ع) یاد گرفتم که در مقابل هیچ کس غیر از الله سجده نکنم.
تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری؟
من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.
با تشکر
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
کاملا موافقم...منم حرفم اینه
بولتن جان اجازه این یه نظر رو دارم که!!!!!!!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
35
اولا اینکه گفته من دینم را تغییر ندادم که عین عبارت قران و احادیثه چون دین از ابتدا در نزد خدا یکی بوده و ان اسلام به معنای تسلیم در برابر امر خدا بوده و فقط در طول زمان هر پیامبری ان را کامل تر کرده است پس من مسلمان به جرات می گویم من مسیحی هم هستم زیرا چونکه صد امد نود هم پیش ماست پس من یهودی نیز هستم .

ثانیا اینکه از نظر من بسیاری از غربی ها وقتی قران را می خوانند مسلمان می شوند به این علت که می بینند مثلا نام حضرت موسی چند برابر نام پیامبر ما در قران امده ولی در تورات و انجیل تحریف شده انها حتی یکبار نام پیامبر ما نیامده.

ثالثا این تاکید قران بر نام پیامبران پیشین خود دلالت بر بخش ابتدایی صحبت من دارد

رابعا شما چه تلاش بی خودی دارید که بفهمید ایشان واقعا مسلمان شده یا نه؟ من در جایی می خواندم که می گفتند ایشان جاسوس سازمان سیا است که تقریبا شما هم همین رو گفته اید که بسیار حرف مزخرفیه ایشان امده از بیت ایت الله ناصری جاسوسی کنه یا ما از شدت ذوق زدگی وزارت اطلاعات را سپردیم به او که این را می گویید.

خامسا ما که ایشان را نمی شنا سیم پس بهتره اعتماد کنیم به حرف دوستان عاقل وقتی امثال اقای نادر طالب زاده که سوابقش برای همه مشخصه داره تائید می کنه ما عقلا باید قبول کنیم حرفشان را.
سربازصفر وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
42
سناریوی جنگ نرم دشمن
دوستان وکاربران محترم بولتن ،ما نباید فراموش کنیم که دشمن از هر راهی متوسل به ضربه زدن و متوقف کردن مسیرانقلاب و مهار وجهت دهی به بیداری اسلامی منطقه است.
در جنگ کلاسیک هدف تحمیل قدرت نظامی وعقب راندن نیروی مقاومت کننده و تسلط بر نقاط استراتژیک و... که در اینجا مجال بحث آن نیست.
اما در بحث جنگ نرم ،اهداف دشمن حول محور اندیشه ها،برای از بین بردن اعتماد بنفس فرد و اعتماد به جامعه و افراد موثر در وحدت و اندیشه است .
ایجاد تفرقه و روح تردید ویاس ، همراه تخریب ارزشها وباور ها درونی فرد و جامعه و تبلیغ همزمان وموثر از بیرون،یکی از کار آمدترین سلاحهای جنگ نرم است .
سلاحهای دیگر نظیر، براندازی و فتنه، تحریم و تهدید و ترور و کوبیدن مدام بر طبل جنگ وشیپور حمله و گزینه های روی میز کذا وکذا نیز از این شمار است.هر چندکه در جهت اهداف مذکورو تخریب اندیشه در بدنه مقاومت و مجاهدت ووحدت است
ولی به آن اندازه موثر و کار آمد نمیتواند باشد و این را دشمن شیطان صفت و حیله گر بخوبی میداند و از راه آزمون و خطا ، کاملابه آن واقف است .
بنا براین دشمن را دست کم نگیریم و بصیرت را از دست ندهیم .شاید شان استون به درجه ای از درک قلبی نرسیده ،شاید از ترس آسب دیدن و صدمه جدی خوردن ،تقیه کرده و یا شاید او بخشی از سناریوی هزار توی جنگ نرم و دشمن بود وبرای اهداف شیطانی ماموریت ذاشته . هر چه هست باید کمی صبر کرد و دید پایان داستان چیست.
ولی سر انجام این حکایت هر چه باشد
***** حق پیروز و دشمن نا امید خواهد شد.*****
بشرطی که بصیرت بر ماحاکم و بر دین خود محکم و به خدا توکل و اعتماد داشته باشیم والسلام
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
18
البته باید به این آیه شریفه توجه کرد که : کان ابراهیم مسلما .

و البته باید توجه کرد که کاری که شان استون و امثال اون انجام میدن درست مثله اینه که خدایی ناکرده یه نفر از مجلس ایران بلندشه بگه من شیطان پرستی رو به عنوان یه دین پذیرفتم .
و دوباره هم بخاد به همین مجلس برگرده خوب باید یه جوری کارش رو توجیه کنه .

برای درک بیشتر فضای آمریکا این مقاله رو که با توجه به مستندات رسانه ای آمریکا تهیه شده مطالعه بفرمایید .

به این ترتیب مولوخ که خدای سمبلیک باستانی شیطانی است؛ هنوز هم از میان افراد بی گناه و کودکان قربانی می گیرد. مولوخ الهه باستانی قربانی کردن است که در کتاب مقدس نیز به آن اشاراتی شده است. فرقه های عبادت کننده بت ملوخ در طول تاریخ دارای تشریفات وحشتناکی همچون آشامیدن خون انسان های قربانی شده در پای این بت بوده اند.


این قربانی ها در اکثر مواقع کودکان هستند. سالانه هزاران کودک در آمریکا گم می شوند و پلیس هیچگاه نمی تواند اثری از آنان بیابد. گاهی جسد این کودکان در مکان های نامتعارفی کشف می شود و متخصصین جرم شناسی نبود خون در جسد آنان را تایید می کنند.

http://www.barackobama.ir/en/news/2674/شیطان‌پرستان-در-این-جنگل-به-دنبال-چه-هستند-عکس
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
4
الله اعلم
وارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
0
حالا من کاری به بقیه حرفای آقای شان ندارم اما جان من شما میتونید بپذیرید که اسلام ادامه دین یهودیت کنونی یا بهتره بگم صهیونیزمه!؟! پدرشم یهودی نیس صهیونیسته درسته؟
یهودیت سالهست که تحریف شده وگرنه قرآن اینقدر بارها وبارها مسلمونها رو از یهودیان برحذر نمیکرد بنابراین نمیشه براحتی مسلمان شدن یه یهودی رو پذیرفت در مورد مسیحیت اوضاع کمی بهتره!
مدیر پایگاه وارش عزیز کمی دقت بفرمایید
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
بولتن جان بجای این توصیه جواب وارش رو بدید!!
شما که اینقدر خوب تحلیل میکنید!!
راستی با استفاده از چه دقتی این خبر رو گذاشتید با 10 نظر غیر قابل انتشار حتما همه ی اینها مثل من آبروی یه مسلمون رو داشتند میبردند!!!!!!!!!!
دختر ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
جناب وارش!
یهودیت همان صهیونیسم نیست.این دین را هم همان خدایی فرستاده که اسلام را فرستاده و همانطور که میدانددین نزد خدا یکیست و فقط شریعت است که متفاوت است و هر شریعتی کامل کننده ی شریعت قبل خود است. قبول دارم یهودیت چنان تحریف شده که چیزی از اصل آن باقی نمانده ما تمام انسانها با هر دینی از سرشتی پاک آفریده شده اند و ظرفیت پذیرش حق را دارند.
اتنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
اينكه شان مسلمون شده يا نه و اين حرفا كه چرا صرفا اينقدر مغرضانه بهش پرداخت رو نميدونم چطور بايد بررسي كرد
ولي شان در برنامه راز قبل از بازگشت به امريكا گفت مسلمونه حالا ما ايراني ها هم ديگه بچه نيستيم ميدونيم كسي كه ازادانه در ايران حرف ميزنه و بعد تو امريكا بعد از كلي فشارهاي سياسي و ... اگه هم حرفي زده باشه واقعيت نداشته
و من يكي كه به اسلام اوردنش ايمان دارم
چرا خودمون داريم چنين نمونه هايي رو به استهزا ميگيريم نميدونم
انشالله اهداف خاصي پشت تاين خبر صرفا نبوده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
1
صرفا جهت اطلاع یک بخش تا حدودی طنز هست اما گاهی خودش را ربط می دهد به موضوعاتی که اصلا ربطی بهش نداره مثل دوستی که گفت از لخت شدن و ماچ دادن بازیگران وطنی چیزی نگفت اما حالا می یاد با یه ژست من از همه عالم ترم که مردم زیاد ذوق نکنید طرف ممکنه مسلمون نشده باشه .در ماه رمضان هم امدن در مورد برنامه ی شبکه یک (الان اسمش یادم رفته مجری اش اقای درستکار هستند) صحبت کرد که چرا کارشناس برنامه گفته ذکر فلان را فلان مرتبه بگوئید در حالی که کارشناس برنامه بسیار عالی صحبت کرد و حتی کتابهایی که در ضمینه عرفان نوشته بود جایزه گرفته بود و اگر ایشان انحرافی داشتند علما باید اعتراض کنند نه این که(صرفا) بیاد باز هم با یک ژست عالمانه که بعله ایشان از رسانه ملی داره عرفان های کاذب را تبلیغ می کنه و من نفهمیدم اینها با کجای ذکر یا طاهر یا... مشکل داشتند .

ضمنا منم به طور صد در صد با مهسا موافقم ما کی باشیم که بیاییم بگیم ما مشکوکیم به مسلمانی ایشان اصلا به ما ربطی نداره.

در ضمن وارش گفته ما مهدی انیلی چند سال بعد شهادتش شناختیم هم سخت در اشتباهه ادواردو در دهه شصت به ایران امد پیش امام رفت و حتی می گویند امام پیشانی ایشان را هم بوس می کنه ( وجدانا چنین کاری را امام خیلی کم می کرده) و عکسش در نماز جمعه تهران هست ولی حدود ده سال پیش ایشان را به شهادت می رسانند .
حشمت ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
1
امريكاي صد تا مشته بسازه يكيش چاقو نداره
ehsan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
1
بولتن جان بچه خوبي هستي درست
ولي هر حرفي رو نبايد بزني كه پسرم
دقت كن اون بنده خدا نماز خونده پشس يعني مسلمون شده والا مگه ازار داره اين كار رو بكنه
از هرجا خط گرفتي برو خط رو پس ده بگو كج بوده به اشتباه افتادين
mm
|
CANADA
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
2
اولا كه شما اشتباه ميكنيد شان استون مسلمان شده
ثانيا ديگران از سوژه امثال گل شيفته چنان بهره برداري ميكنند كه گويا دنيا از حجاب ودين برگشته اند.
ثالثا خبرنكار هوشيار وزرنگ كسي است كه نكات ريز روانشناسانه را در كارهايش درنظر داشته باشد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین