کد خبر: ۷۵۴۵۱۵
تاریخ انتشار:

آقایی: نمی‌توانستیم همدیگر را ناز کنیم!

بازیکن پرسپولیس می‌گوید سعی می‌کنند در بازی‌های آینده شرایطشان را بهتر کنند.
آقایی: نمی‌توانستیم همدیگر را ناز کنیم!

به گزارش بولتن نیوز، استقلال و پرسپولیس امروز (شنبه) در داربی ۹۷ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سعید آقایی، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود، خدا را شکر تیم ما خیلی خوب بازی کرد و چند موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم.

او درباره اعتراضشان به داوری داربی گفت: آن داخل زمین بود و تمام شد. داربی است و نمی‌توانیم همدیگر را ناز کنیم.

انتهای پیام

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: ایسنا
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، تساوی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین