کد خبر: ۷۵۳۱۸
تعداد نظرات: ۱۶۳ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نامه شهاب حسینی به اصغر فرهادی

به گزارش «کافه سینما» شهاب حسینی پیام تبریکی برای اصغر فرهادی نوشته است که متن آن در پی می آید:

و تنها اوست یگانه خالق متعال

سلام اصغر عزیز، شاید بی مناسبت نباشد که به مثال عهد قدیم و سرداران رشیدی که افتخارات برای این سرزمین رقم زدند، تو را نیز فاتح بزرگ نامید و سردار تاریخ ساز پهنه فرهنگ و هنر این سرزمین.

خوشحالم که در رکابت بودم برای خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین که مردمان نجیبش را شایستگی بهترین هاست و عجب داستان پر فراز و نشیبی داشت این سفر بزرگ از نقطه آغاز که از اندیشه ات بر قلمت جاری شد تا لحظه ای که پرچم نجیب این دیار در یکی از قله های رفیع ادب و فرهنگ وهنر جریان ساز و تاثیر گذار سینمای جهان به اهتزاز در آمد و چه شیرین بودند صورت هایی که در آنان شکوه چشمان اشک بار و لب های خندان توامان جاری بود و یقینم بر این است که شعور کامل حاکم بر نظم آفرینش، صدای خلوص قلب و اندیشه تو را شنید، آنگاه که برای اولین باری که گرد هم بودیم و بر نما های مستند از تصاویر غمناک دادگاه های خانواده چشم دوخته بودیم، تو به جای اینکه بگویی فیلمی خواهیم ساخت چنین و چنان، گفتی: "بچه ها می بینید مشکلات مردم را؟" و این خلوص خدمت بود و قربانی هابیل که بر درگاه احدیت پذیرفته شد، آن را برکت داد و بر بام فرهنگ جهان بیافراشت و به واسطه آن دل ملتی را که هر روز و به هر بهانه صدایش می کنند گرم و شاد و امید وار کرد.

اما در میان این آوا های خوش شادمانی، به گوش رسید صدای قابیل هایی که ناهنجار و گوش خراش داد سخن سردادند از بی ارزش بودن تلاشت. چه خوش گفت شاعر که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست اما حقیقت همیشه پیروز است.

آنچه تو کردی سهم بودنت را کامل کرد، الهام بخش و امید آفرین شد و غبار از چهره کهن و پر اصالت این سرزمین بار دیگر برگرفت و حالا همگی با عشق بیشتری بر عمق نگاه یکدیگر چشم می دوزیم و لبخند می زنیم و خوشحالیم که این خاک، خاک بزرگ پرور است، همواره بوده و باز خواهد بود. دستانت پر توان و خدا قوت. به هم او می سپارمت که همانا خیرالحافظین است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۶۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۹
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1154
1152
اگر اعتراض به لجن مال شدن فرهنگمان و اعتقاداتمان یعنی قابیل شدن پس ما قابیلی هستیم
و ای هابیلیان بدانید پای ذره ذره این انقلاب و وطن خون های به قول شما قابیلی ریخته شده است
خون کسانی که به جای بوسیدن دست خصم به بر کف آن دست آب دهان انداخته اند.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
متنت خیلی دلچسب بود
SARDARYOSEFI
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
امام خمینی گفتند:
اگر دیدید دشمنان ملت شما از کسی تعریف وتمجید میکنند ، بدانید مشکلی در کار اوست
و اما آقای حسینی باید جواب همه ما را بدهید که چرا این .... را با سرداران شهیدمان مقایسه کرده اید
شما در طول ایامی که در حال بازی کردن این فیلم بوده اید حتی ذره ای از سردار بابایی درس نگرفته اید ونشان دادید همه آنها واقعا نقش بوده است
772
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1042
1022
آقای شهاب حسینی گویا فراموش کرده ای همین چند روز پیش را که بخاطر بازی در سریال شوق پرواز در نقش کسی بودی که هیچ گاه آمریکا و اسزائیل برایش کف و سوت نزدند و حال به کسی تبریک می گویی که با سیاه نمایی های خود کاری کرد که دشمنان قسم خورده این مردم از او تجلیل کرده اند و مقایسه کسی که با زنان رجاله رو بوسی میکند با سرداران شهیدی که حتی در بدترین شرایط نماز اول وقتشان قضاء نمی شد جفا به آن سرداران است ، آن فاتحان کجا و این ورشکستگان کجا ؟ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
کاملا کاملا موافقم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
کاملا مخالفم -
چون دارید 2 موضوعی که اصلا به هم ربطی نداره را مقایسه میکنید.
براتون متاسفم
saba
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
خودتون دارید میگید نقش بازی کرده...
متاسافم برای صدا و سیما و سینمای ایران...
خدایا دست جنایتکاران و مافیای پشت رسانه های ملی ما را روسیاه بگردان...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
واقعأ که کسی که از هنر چیزی نمیفهمه بهتره که حتی اسم افتخار ملی رو نیاره چه برسه نظر بده
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
چه ربطی داره مگه اون کسی که نقش یوسف پیامبر رو بازی کرد واقعاً پسر یعقوب نبی بوده
شما کلن جو گیری خانم/آقای 772
آقای حسینی مثل یک انسان متمدن موفقیت یک هموطن رو با نثری زیبا تبریک گفته
همین
شمام بیشتر از این خودتو اذیت نکن
باشه؟؟
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقاي 772 درود بر شما و احمد و همفكرانتان كه درك بالايي را داريد و همه جانبه نگر هستيد. دريافت جايزه مهم نيست آنچه گفته شده را مهم مي دانيد. علي جان كه كاملا مخالفي سطح فكريت را بالا ببر و ارزش ها را بشناس شهاب حسيني كه نقش عباس بابايي را بازي كرد اي كاش كمي درس از بابايي مي گرفت تا در ديگران هم اثر كند و براي شما متاسفم.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
کاش از شهیدی که نقشش رو بازی کرده بود درس می گرفت
اسلام ناب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اصلا من فیلم شهید بابای را نگاه نکردم چون میدونستم آدمهایی که دارن نقش بازی میکنند
با شخصیت حقیقی خیلی فاضله دارند
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ای دااااااااااد اینم که خودشو باخت که!
علیرضا0111
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فرهادی خائنه
چرا اون رو با سرداران ما مقایسه میکنید
میخواهیم 100 سال سیاه این به قول شما افتخارات نباشه
این افتضاحاته
آرشاویر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آخ که چقد دارین جلز و ولز میزنین بولتنیا
به قول یه نفر، آبو بریز همونجا که میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
170
126
"
اما در میان این آوا های خوش شادمانی، به گوش رسید صدای قابیل هایی که ناهنجار و گوش خراش داد سخن سردادند از بی ارزش بودن تلاشت. چه خوش گفت شاعر که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست اما حقیقت همیشه پیروز است.
"

چه خوب ماس مالي مي كنن :دي .. مدعيان آزادي بيان و احترام به نظر .........!!!
Dafk
|
United States
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
249
172
این افتضاح رو دیگه هم نزنید، جمعش کنید
ahdnaf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
289
157
از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست ....

ماهم انسانمان آرزوست

اما در فرهادی نیافتیم
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مشکل از گیرنده است
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
برادر جان شهاب میگه یعنی ما آدم نیستیم!!
آرشاویر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مگه دکتر بهتون نگفت عینکتون همیشه چشتون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
188
124
احتمالا جناب شهاب خان نیز هوس بردن اسکار بعدی را در سر میپروراند ولی باید بایشان یاد آور شد با یک سوژه دو بار اسکار نمیدهند من پیشنهاد میکنم اگر اسکار میخواد استیریپتیز کند
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
به به میبینم که خیلی واردی
شما این تجربیاتت رو همینجوری مفت و مجانی نریز بیرون
حیفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
42
183
متاسفم براي اين افراد ... چگونه با منتقدشان صحبت مي كنند .... پس اگر سوال برايشان پيش آمد كه چرا شريني اين جايزه اينقدر متعفن بود .. آنها را به سمت ادبيات خودشان در قبال منتقد ها (قابيل ) فراميخوانيم
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
من هم متاسفم. برای این افراد و تمام افرادی که نقد رو با متلک و توهین و سیاه نمایی عوضی میگیرند. لعنت به مروجان این فرهنگ و ادبیات حال هر کسی که میخواهد باشد.
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
خانم چکش فکر میکنم این لعنت شامل حال خودتون هم میشه این نظر رو که فراموش نکردید ( چه ربطی به من داشت روانی؟ دیگه داره زرت و پرتت زیاد میشه لالمونی بگیری واسه آینده خانواده ت بهتره در ضمن اگه مردی برو جلوی خواهرتو بگیر که یا گلشیفته همذات پنداری میکنه. (انگار با بعضی ازشماها باید به زبانی که بهش عادت دارید و مفهوم کلماتش رو میفهمید حرف زد) .

http://www.bultannews.com/fa/news/70981/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%D9%8A-%DA%AF%D9%84%D8%B4%D9%8A%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D9%83%D8%B4%D9%81-%D9%83%D8%B1%D8%AF


چه خوب میشد اگه آدم اول عیب خودشو ببینه .
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1.در ایام قدیم و ندیم ضرب المثلی بود که در آن از کلمات چماق، گربه و دزد استفاده شده بود. واکنش سریع السیر کاربر ... به این کامنت نشان دهندهء این است که این ضرب المثل ها هنوز کاربرد دارند.

2. از تمام کاربرانی که میل دارند به لینک مزبور مراجعه کنند متشکرم. اگر مابین شما کسی باشد که جملهء داخل پرانتز مرا متوجه شده و به نوعی به کاربر ... تفهیم کند موجبات امتنان دوبرابر را فراهم خواهد آورد. (ثواب هم دارد)

3.همان کاربران محترم که صد البته و لابد کلی وقت آزاد دارند قدم رنجه ای هم به لینک
www.bultannews.com/fa/news/74817
بفرمایند و چند کامنت مانده به پایان را که توسط این کاربر و خطاب به بنده نوشته شده را مطالعه بفرمایند. اصل موضوع هم کمی بالاتر و کامنتی مابین من و خانم سهیلا میباشد.

عجبا که حتی یک نفر از اینهمه مسلمان حساس و انقلابی در این سایت حاضر نشد اشتباه فاحش این کاربر را به وی گوشزد کنند که هیچ... یکی از کاربران مدعی بصیرت لیزری از ایشان طرفداری تحویلی هم نموده است!
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آره من این لینک رو یادم 3 نقطه از همون موقع بود که چکش خواهر شما شد...(نیشخند)
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
اتفاقا" از اونجاییکه شما گاهی اوقات ترجیح میدی پاسخ بنده رو ندی ، لینک مورد اشاره شما و دست بر قضا واکنش سریع شما نسبت به اون ( مسئله ای که شهامت شما رو میطلبید ) مصداق همین ضرب المثله .


خانم چکش چه توقعاتی از دوستان دارید ؟دوستانی که در هر نظرتون اونها رو به نفهمی و بی بصیرتی و کج اندیشی و تحجر متهم میکنید . و البته دست بولتن درد نکنه و خدا پدر و مادرشو رحمت کنه به خاطر تایید نظرات شما که با بی ادبی آشکار و جسارتا با رگه هایی از پرخاشگری همراه هست . همین مورد باعث میشه تا دوستان شما رو بهتر بشناسند . با تفکرات شما آدم با بصیرت ! آشنا بشوند و از شما چیزها ! یاد بگیرند . و در آخر جوابتونو با پیام خودتون میدم باشد که به گفته خود احترام بزارید
(من هم متاسفم. برای این افراد و تمام افرادی که نقد رو با متلک و توهین و سیاه نمایی عوضی میگیرند. لعنت به مروجان این فرهنگ و ادبیات حال هر کسی که میخواهد باشد)
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
سه نقطه:

سفسطه نفرمایید به اون لینک برید و وضعیت رو برای من شفاف کنید. شما حق ندارید تشریف بیارید و چیزی بپرانید و بعد تشریف ببرید. این دیگه قضیهء اون ناشناس نیست که
با زیرکی و فحاشی و دست پبش گرفتن از زیر توضیح و اسندلال در برید.
به اون لینک برید سه نقطهء عزیز. خانم مهسا رو هم میتونید با خودتون ببرید. متشکرم و منتظر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
.........به چکش که .نابودش کردی !!
آرشاویر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
اینا یه نسبتی با خوارج دارن که اینقدر خشکه مقدس هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
223
137
شهاب يكي از افراد مورد احترام من بود .. متاسفم براي اين ادبياتش ... خيال مي كردم با آنها فرق دارد ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
چرا فکر میکردی با بقیشون فرق داره؟؟
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
چون بیشتر در ظاهر آدمای درست و حسابی قدم میزد!
البته این امر نشان این نیستکه بچه بدیه.
اتفاقا خیلی هم دانا و روشنه اما
سینماست دیگه
شاید اگر خودش تو این فیلم نبود یه عکس العمل دیگه نشون میداد
بعدم ما که نمیتونیم از دور راجع به مردم نظر بدیم.حالا چون تو دوتا فیلم نقش بچه مذهبی رو داشته...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
223
121
اين همان شهاب است .. واقعا ؟؟؟
پاسخ ها
سهیلا(اصلیه)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
تو هم مثل من باور نکردی ؟ بهت حق میدم . شهابه شهید بابایی کجا و این شهاب کجا ؟
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
پ ن پ شهاب3 هستن ایشون
داداشه سجیل
همونه دیگه
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
چون جای نقش اندیشمندانه من در اینجا خالی بود و به شدت قلقلک نظر دادن احساس مینمودم:
چرا نبایدباور کنیم؟
اتفاقا خوب شد که دیدیم.
تا یاد بگیریم آدما رو از روی نقش و حرفای قشنگ بت نکنیم.
تا بعدش بزنیم بشکونیمشون.
آدما رو باد نکنیم.تا دوتا نقش بچه مذهبی رو بازی کردن.
منم ازش توقع نداشتم اما خوبه پیش بیاد تا ظرفیتمونو ببریم بالا.
بس کنیم هر چی ساده انگاری کردیم.
سربازصفر وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
778
719
آقای شهاب حسینی
ایکاش پیام تبریکی ساده وبدون توهین وزیاده گویی برای فراهانی ارسال میکردید وجمیع مخالفان اسکارسراپا بو دار ایشان را هدف تیر حماقت و سرسپردگی و ساده اندیشی خود قرار نمیدادید.
صد البته حقیقت این نیست که امثال تو نشخوار میکنند.
زیرا دیو پروری شیوه وددمنشی خاصیتی ،از روال عملی شیطان و شیطان پرستانست.
و در عصر کنونی ارباب همه بندگان شیطان و پرورش دهندگان منش قابیلی ،صهیونیست بین الملل و اسرائیل غاصب و سردمداران لژفراماسون و دست اندرکاران پشت پرده چوایز صلح نوبل و اسکار و...هستند.
مانند صلح نوبل اوباما و...والسلام
پاسخ ها
سرهنگ تمام توپخانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
فرهادی، نه فراهانی
آشخور
پاشو برو سره پستت ببینم
تو اصلن این فیلمو دیدی که داری نظر میدی
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
بله سرهنگ تمام بخش ویزه(wc) بنده ضمن اعتراف به اشتباه تایپی،فیلم را دیده ام

و نظرم اینست که :فاقد هرگونه برتری دراستناد به مقررات متداول در جشنواره ها و اسکار برای دریافت جوایز میباشد .
تنها حسن این فیلم از نظر بنده
با توجه به روال جناحی ، داوران و دست اندرکاران خانه ی منحله سینما و بعضی از دلالان گرگ صفت سیاسی که در پوست میش سینما و با هدف تضعیف روحیه دین باوری و احکام انسان ساز اسلام و قرآن و به دور از ذره ای انصاف و اعتراف به موقعیت رو به رشد جامعه در بسیاری از عقب مانده گیها گذشته و ایجاد غرورملی در خود کفایی و استقلال از بیگانگان و...
انتخاب سوژه ای مناسب برای خوراک تبلیغاتی دشمن ازتعریف و اجرای قوانین در ایران و احکام واسلام( مانندفیلمهایی از قبیل سنگسارو...) وسیاه نمایی در نشان دادن روح شعار گونه در عقاید عامه مردم ایران و پرداختن به مشکلات از منظرناتوانی در بدست آوردن نیازهای اولیه است.که بدون شک از دیدگاه کارگردان و فیلمنامه همه انها یعنی مردم بدلیل حمایت از عقیده و کشورشان (متهم به شکست در عقیده دینی و بلاخص زندگی مشترک وعواطف بین پدربا فرزند و یامادرفرزند و در کل همه باهم هستند.) و چون چهره جمهوری اسلامی در جهان امروز شاخص و خاص است و مواضع این کشورومردمش از نوع بی تفاوتی به سرنوشت خود و دیگر مردم جهان نیست .برای عبرت گرفتن از سرنوشت ایرانیان لازم است(جدایی قادر از شهین)که هم جوایز داخلی و هم خارجی دارد،در سراسرجهان دیده شود.

در خاتمه از شما سرهنگ تمام WC بدلیل رفع اشکال تایپی تشکر نموده وبه سربا ز بودن و سانذیس خوری خود افتخار میکنم .
ضمنا"اشتباه شما در املا و نوشتن اصلن بجای اصلا"نیز جای اندیشیدن و تفکر در چرایی هویت و شخصیت شما دارد.
زیرا بنده بدلیل خدمات ارزنده شما در توپخانه یا همان wc بشما و امثال شما حق میدهم بدلیل تحمل صدا وبوی مشمئز کننده محل خدمتتان wc ازحس شنوایی وبویایی بالایی بی بهره باشید . ولی تعجبم از اینکه جرا بینائیتان دوچار نقصان شده و اشتباه تایپی را برخ میکشید و اشتباه املایی و بیسوادی خود را نمی بینید .
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
جناب سرهنگ تمام توپخانه!
امان از دست اين لوبيا كه چطور با يه پرس، توپخانه بعضي‌ها را در حد سرهنگ تمام پر مي‌كنه!

اخوي به خودت رحم نمي‌كني، به اطرافيانت رحم كن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
97
40
دمت گرم.که فقط به خاطر تو فیلمشو دیدم
پاسخ ها
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
به قول خودش تو فیلم محیا:
آره آره ...
اینممیشه
البته با لحن تمسخر.
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
61
51
سند حقانیت فرهادی از یه متر عقب تر رسید ------ او گفت : "بچه ها می بینید مشکلات مردم را؟"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
سلام
میخوام بدونم وظیفه ی امثال آقای فرهادی چیه؟نشون دادن واقعیت؟اونم هر واقعیتی؟یعنی توی جامعه ی ما زندگی های خوب نیست؟زندگی هایی که روح و بوی خدا توش موج میزنه؟چرا اونا رو نشون نمی دند؟چرا در مورد اونا فیلم نمی سازن؟اگر موضوع فیلم اینا باشه بازم به اون فیلم اسکار تعلق میگیره؟؟؟یه احتمالم میشه داد که ایشون در میان اطرافیانشون یه چنین زندگی هایی رو ندیدن.خب اینم راه چاره داره.یه تحقیق کوچیک هم کفایت میکنه.
وظیفه ی ایشون و هم طیفاشون این نیست که واقعیت ها رو نشون بدند و به قول ابراهیم حاتمی کیا ناامیدی رو به جامعه القا کنند.مردم خودشون واقعیت ها رو می بینند.هنر به اینه که به مردم الگو معرفی کنند که اونم یه آدم معتقد و مسئولیت پذیر میخواد.کسی که ایمان و عزت و سربلندی وطنشو به اسکار و بالاتر از اینا نفروشه.
در آخر:
مرگا به من که با پر طاووس عالمی/یک موی گربه ی وطنم را عوض کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
470
311
آزادي بيان و حق انتقاد عجب حربه اي است دست بعضي ها؛

اتفاقاتي مثل يادداشت هتاكانه ي يك سردار در روزنامه اطلاعات و سايت خبرآنلاين، تحليل هاي بيسابقه ي يك نماينده ي سابق مجلس در يك برنامه تلويزيوني، حلوا حلوا كردن يك فيلم پرحرف حديث ايراني در جشنواره هاي اروپايي و امريكايي و برهنه شدن يك هنرپيشه ي فراري، هرچند علي الظاهر بهم مرتبط نيستند ولي حاشيه هاي بهم مرتبطي رابراي ما فراهم كرده اند.

عجيب است كه وقتي برخي از رفقاي ما نسبت به اين اتفاقات واكنش نشان مي دهند سريعاً به نقض آزادي بيان و خشونت گرايي و امثال اين اوصاف متهم مي شوند. نه سردار علايي و نه عماد افروغ و نه اصغر فرهادي هيچكدام نه به دادسرايي احضار شده اند و نه مورد عتاب و خطاب مسوولان قرار گرفته اند(و البته ما هم خوش نداریم که اینگونه بشود). همه شان چندين و چند روزنامه و سايت و رسانه ي ديگر دارند كه حرفهايشان را تكرار كنند و از خودشان دفاع كنند و از آن بالاتر به منتقدين خود حمله كنند؛ ولي چگونه است كه منتقدين آنها حق انتقاد ندارند و در صورت ابراز نظر سريعاً به نقض آزادي بيان متهم و به گروه هاي فشار منتسب مي شوند!

عجيب است كه حزب الله توسط ده ها سايت و روزنامه تفتيش عقايد مي شود كه چرا شما از حرف هاي سردار علايي و عماد افروغ ناراحت شده ايد! يا حتي بالاتر از آن تفتيش احساسات مي شود كه چرا از موفقيت هاي فيلم ضد ايراني «جدايي نادر از سيمين» خوشحال نشده ايد و يا اينكه متعصبانه با برهنه شدن آن ستاره ي پيشين مواجهه مي كنيد!!!

اين يعني اينكه ما حتي حق ناراحت شدن هم نداريم!

فعلا كه دهها روزنامه و مجله و سايت اصلاح طلب شبانه روز بدون مزاحم و دغدغه به جويدن ريشه هاي انقلاب مشغولند. هفته نامه 9دي براي انتشار طرحي از خاتمي كه خودش با آن عكس يادگاري گرفته است بيكباره توقيف مي شود ولي سايت خبرآنلاين و روزنامه اطلاعات صرفاً تذكر مي گيرند!

حرفهاي زاويه دار با اصل انقلاب هم گفتنش راحت تر است و هم يحتمل از حمايت بيشتر مافياي رسانه اي موجود بهرمند مي شود. اما بيراه نيست كه بگوييم جوانان انقلابي بيش از همه در معرض تفتيش عقايد و فشار گروه هاي فشار ضد انقلاب، اصلاح طلبان و رفقاي اصولگرانما هستند. اینها ، لاشخور و کاسب فتنه، عقب مانده، رادیکال تندور، افراطی یا هر اسم دیگری که نثارشان کنید ولی از حق انتقاد و حیات رسانه ای برخوردارند.

حرف آخر يك جمله است: مدعيان روشنفكري حق ابراز عقيده و احساسات را به این جوان ها هم بدهند..
پاسخ ها
سید یاسر نبوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
جالب بود و به جا واقعا حرف دل مارا فریاد زدی رفیق
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
علی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
342
428
افرين به هنرنمايي شهاب حسيني و افرين به اصغر فرهادي...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
احسنت
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آؤه خدایی خووب بازیکرده بود.
اما یان قابیل که گفت .
زد تو ذوق باقی فیلماش که دیده بودم.
قدرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
357
266
............
مگه اینکه خودشون از امثال خودشون تعریف و تمجید کنند
تف
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
این حرکت آخری که انجام دادی خودش بیانگر خیلی چیز هاست
خداییش از امثال شما هیچ توقعی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
اشتباهی منفی زدم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
70
خاري و ذلت از آن ايراني نيست

ايراني مقتدر است ، ايراني حقير و ذليل
نيست


زنده باد ايراني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
170
128
در جهانی که به رقاصه هنرمند گویند
خاک عالم به سر مردم صاحب هنر است!!!!
تبریک و شادباش هم داشت خداییش؟!!
گلشیفته معلوم الحال که اجازه بازگشت به ایران رو نداشت با یه کار مسخره مدتی سوژه جالبی برای تمام سایتها و رسانه ها شد!!
اما روبوسی و دست دادن امثال فرهادی و حاتمی هیچ جایی در رسانه های ما نیافت واقعا چرا!!!
آیا اینها سفیران واقعی فرهنگ ایرانند یا فرهنگ ضد ایران
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
با این حساب تکلیف ای جمله ی زیبا که میگه "هنر نزد ایرانیان است و بس" چی میشه!!!!!!!
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آخه عزیز جان
زشته بگن لیلا حاتمی ....
قبح داره بیچاره گلشیفته دیوارش کوتاه بود.
بعضیا فکرمیکنن که لخت شدن فقط بی آبروییه.
فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
245
99
شهاب عزیز چنین انتظاری از تو نداشتیم امیدوارم تکذیب کنی؟؟؟!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
16
130
مسلمه که خودشون از خودشون تعریف میکنن!
موندم چرا نظرات مخالف و نمیذارید؟!
محمدعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
230
207
اي کاش آقاي شهاب حسيني به اين سوال پاسخ مي داد که غربي‌ها به چه چيز فيلم فرهادي جايزه دادند؟ به کارگرداني؟ فيلمبرداري؟ جلوه‌هاي وي‍ژه؟ بازيگري هنرمندان؟ که همه مي فهمند که در آن جمع فراتر از فرهادي بسيار بودند. آنچه هاليوديستها را سر شوق آورد که به فرهادي جايزه صليبي اسکار بدهند سياه نمايي‌هاي او از ايران امروز است کاري که شب و روز در رسانه هايشان انجام مي دهند ولي برايشان مهم بود که اين خوش خدمتي را يکي از مدعيان هنر در داخل ايران انجام دهد که داد و مزد مزدوري‌اش را گرفت.
اصلاً از آقاي شهاب حسيني مي‌پرسيم اگر فرهادي يا هر کارگردان ديگري فيلمي با مضمون هر يک از پيشرفتهاي شگفت انگيز ايران در عرصه‌هاي علمي، پزشکي، نانو يا فناوري هسته‌اي ايران به جشنواره مي برد اصلاً او را به شهر برگزاري مسابقه راه مي دادند چه برسد به اينکه اسکار تقديمش کنند؟
آيا اگر فيلمي در مورد نقش غربي‌ها در ترور پاکترين و فهيمترين فرزندان اين مملکت نظير شهيدان عليمحمدي،شهرياري، احمدي روشن و ساير ستاره‌هاي آسمان ايران مي ساختند، فرش قرمز زير پايشان پهن مي کردند؟
آقاي شهاب حسيني به خود آييد و از خودتان سوال کنيد فرهادي چه چيزي را چوب حراج زد و چه تحفه اي گرفت. البته شما مقصر نيستيد. شما بسيار ناپخته و جوان تشريف داريد. مقصر برخي بزرگان بي فرهنگي هستند که بر مسندهاي فرهنگي حوزه سينماي مملکت تکيه زده اند و هنر را از صحنه دفاع از کيان و عزت ايران و اسلام به ذلت وطن فروشي و خدمت به اجانب تنزيل داده اند و اينچنين از تاراج رفتن حيثيت مملکت ذوق زده شده اندو مصداق آن درويش نادان در تمثيل معروف مولانا در حکايت خر برفت و خر برفت و خر برفت، شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
176
163
حیف شهید بابایی که نقششو صاحبان چه تفکری بازی کردن!
پاسخ ها
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
واقعا دلم برای همسر شهید باباییمیسوزه که
بعد اینهمه سال وسواس تازه گذاشت یه فیلمی راجع به همسر شهیدش ساخته بشه.
توی برنامه ی پارک ملت گفت هر شب بعد از دیدن این فیلم ممکن نیستکه من یک قطره اشک نریزم!!!!!
واقعا خیلی .......... شهاب!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
7
90
اگه روزی امریکا و اسراییل برای شماها کف و سوت زدند پس شماها خائن هستید?
پس یعنی اونها میتونن شماهارو خیلی راحت به بازی بگیرن.
کسی براش مهم نیست اونها چی میگن ولی اینگار برای شما مهمه.......
پاسخ ها
یک جوون مسلمون ایرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
زمان پیامبر(ص)،سپاه اسلام به فرماندهی امیرالمومنین (ع) بعد از جنگ میرن پیش پیامبر (ص) و از امام علی (ع) پیش پیامبر شکایت می کنند که ما میخواستیم قبل از اینکه پیش شما بیاییم غنایم را تقسیم کرده و لباسهای نو بپوشیم اما علی (ع)اجازه نداد و فرمود این کار باید به دست رسول خدا (ص)صورت بگیرد.پیامبر(ص) ناراحت شدند و فرمودند:علی خشیة فی ذات الله.
ما از نسل علی هستیم...
هر چی که به اسلام مربوط بشه به رگ حیاتی ما بسته است.توهین به اسلام توهین به ماست.ما هیچ موقع از مواضعون کوتاه نمی آییم و با توکل بر خدای عظیم راهمون رو پیش می بریم و تا آخرین قطره ی خونمون از اسلام دفاع میکنیم و فریاد می زنیم :
لعنة الله علی الظالمین الذین یصدون عن سبیل الله یبغونها عوجا و هم بالاخرة کافرون.سوره مبارکه ی اعراف.آیه ی 44 و 45
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
68
36
مگه شماره تلفنشو نداشته که نامه داده ...خوب تلفنی به رفیقش تبریک می گفت
پاسخ ها
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
استاد عزیز:
نامه رو برای نشر در رسانه مینویسند.
حتما زنگ هم زده.
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
در ضمن شاید خواسته به خاطر چهره مردمی و طرفدارایی که داره یه کم از جبهه گیری علیه اصغر بکاهه.
تا بعضیا وقتی ببینن سید شهاب الدین سید حسینی از ایشون طرفداری کرده کمی تلطیف بشند.
جوابیه برای اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
مسائل مهم تر از نظر شهاب حسینی موضوعیت داره،سیاه نمایی ایران که الان نماد اسلامه موضوعیت داره.کسی که از آقای اصغر فرهادی ناراحت باشه وقتی این خبر رو میشنوه به جای اینکه تلطیف بشه دو برابر ناراحت میشه که چچچچرررااااااااا شهاب حسینی هم تبریک گفته؟؟؟؟؟؟؟
جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
174
77
آقای حسینی تو هم از همان قماشی، قماش نجس شده به عرق باده گساران. در هنر، نمره عالی می گیری ولی در غیرت دینی و فرهنگ اصیل ایرانی متاسفانه نمره مردودی دریافت می نمایید.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
استاد همه ی این دروس خوده شمایی؟؟؟؟
امتحانش از چند نمره بوده استاد؟؟
ای کیو سان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
216
112
آقای شهاب حسینی باش تا صبح دولت شما هم بدمد دیگران گند زدند شما از بوی گند آن خوشتان آمده جای تعجب نیست!
حجت م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
219
117
من متاسفم برای شهاب حسینی ،خیال می کردم بازی درنقش بزرگی چون تیمسار بابایی تاثیری روی او داشته ،آیاشهاب حسینی ندید که بابایی درچه راهی مبارزه کرد ،یعنی اون همه بازی درنقش بابایی بدون احساس بوده فقط به خاطر پول بازی کرده ؟آیا از این نقش هیچ درسی نگرفت که الان برای کسانی مثل فرهادی پیام تبریک می فرستد ،چراایشان برای کسانی که باشهادتشان برای وطن افتخار آفرینی می کنند پیام تبریک نمی فرستند ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
43
41
برا همینه که این فیلمها به دل آدم نمیشینه چون بازیگراش ایمان ندارن به نقششون.
پاسخ ها
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
به قول پدر ماک ه خیلی شهید بابایی رو مصنوعی بازیکرد.
setare
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
152
73
اقای شهاب حسینی نذار اون حسی که با بازیت در نقش شهید بابایی بهت بیدا کرده بودیم خراب بشه امریکایها حتما یه چیزی به نفع خودشون و به ضرر ایران تو این فیلم دیدن که بهش اسکار دادند تو این حس معنوی خودتو به هم نزن شهید باباییها ازت شاکی می شن ها
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
70
28
به نظر من شخصیت واقعی شهاب حسینی همان چیزی بود که در فیلم جدایی نشان داد
حالا کجایش را دیده اید
اینها فعلا فعلا ها میخواهند از پشت خنجر بزنند ماموریتشان هنوز تمام نشده برای همین هم نه ساره بیات نه همین شهاب حسینی؟ در مراسم اسکار نبودند
من آینده را میبینم و شما نیز منتظر باشید و ببینید
چه قدر ساده لوحند کسانی که سید سید میکنند
جعفر کذاب هم سید بود
ف ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
72
23
شهاب خان تو نقش عباس بابایی رو بازی کردی ای کاش کمی این نقش روت اثر می گذاشت وبه جای نامه تبریک به فرهادی اون رو دعوا می کردی حساب دیگه ای روت می کردم
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
98
63
آقاي شهاب حسيني واقعاً با اين فيلمت نظر خيلي ها رو نسبت به خودت عوض كردي. مثل خود من. حداقل با اين پيامت از اين بدترش نكن. فكر مي كرديم تو با بقيه فرق داري !!!!!!
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
6
75
چرا هی به این فیلم میگید سیاه نمایی؟؟
عمراً اگه یک بار حتی یکبار پاتونو دادگاه خانواده گذاشته پاشید.
حقیقتی بود انکار نشدنی، فقط هم تو ایران نیست تو همه ی دنیا هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
معلومه شما تا حالا پاتو از ایران بیرون نزاشتی
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
3
5
به بولتن:
سیستم امتیاز به نظرات سایتتون تو مرورگر کروم بد کار میکنه. یعنی بینهایت امتیاز منفی یا مثبت میشه به یه نظر داد. پس اعتمادی به امتیاز نظرات نباید کرد.
به عنوان مثال خودم 101 بار به نظر "حجت م" رای منفی دادم!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
در ماه صفر هم، ده ماه دگر هم! :)
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
6
این افزونه ی به اشتراک گذاشتن مطالبتون هم خیلی مسخره است!
همه سایتای به اشتراک گذاری رو فیلتر کردین بعد میگید به اشتراک بذار!!؟؟
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
نه بابا واسه ما بدبخت بیچاره ها فیلتره واسه دوستان بازه اخوی
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
92
51
با بازی در شوق پرواز علاقه شدیدی به آقای حسینی پیدا کردم... اما الان که این سخنان و دیدم واقعا شکه شدم...در ضمن آقای شهاب حسینی جای هابیل و قابیل رو جا به جا نوشتی..اگه عزت ملت ما به یه اسکار داشتنه پس میخوام نباشه همچین عزتی
افق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
169
156
کاش شهاب میگفت :
شهید بابایی ام آرزوست !!

انسان بودن تو فرهنگ ماست .. انسانیت به حفظ آبرو و غیرت هستش که شهید بابایی ها به یادگار گذاشتن جناب حسینی عزیز!! افتخار بزرگی نصیب شما شد اما در نگاه شما اسکار از بازی تو نقش والامقامی چون شهید بابایی بهتره!!

در عجبم..

کاش همیشه مشکلات زندگی در کنار شیرینی هاش بیان بشه. امیدوارم این چنین پیامی بیشتر از پیش در فیلمهای آقای فرهادی دیده بشه.
واقعا ما تو زندگی هامون به جز دعوا و دادگاه و .. چیزای دیگه ای نداریم ؟!! کاش یه روزی برسه فیلمی بسازید که توش حقیقت جدای تعصبات شخصیتون ساخته بشه. اینکه فقط بخواین عصبانیت و زندگی مملو از بی فرهنگی رو تو قشری نشون بدین که به نوعی بیش از شما به اعتقادات پایبندن , خود گناهی نابخشودنی است.

خیلی ها باید جواب پس بدن. کسی که تو مجلس کاری نتونه بکنه بعنوان نماینده شهرش, کسی که بعنوان فروشنده کم فروشی کنه و شما آقای فرهادی بعنوان کسی که با ابزار فیلم زندگی ایرانی و فرهنگ اقشار مختلف رو نتونه بدرستی به نمایش بذاره.

خدا عاقبت همه رو بخیر کنه.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
63
17
تف به سينماي ايران كه از بين رفتن فرهنگ ايراتي - اسلامي رو قابيلي شدن ميدونه.....
مجید(مازندران)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
114
16
شهاب حسینی هرچند انتظار انتقاد و کوبیدن این فیلم ازش نمیرفت ولی انتظار اینجور دفاع از فیلم هم ازش نمیرفت و برام یه خرده البته فقط یه خورده عجیبه ولی پیش بینی اش زیاد سخت نبود
خط انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
68
1
پاسخ تند یک وبلاگ نوبس به این نامه:
http://adihamed.blogfa.com/post-620.aspx
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
باید می نوشت، اما نه اینقدر بی ادبانه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
54
10
گرفتن جایزه اسکار از دست غربی ها الان شده یه افتخار بزرگ برای کشور چرا اینقدر خودتون را در برابر غربی ها کوچیک میکنید میخوام اصلا چنین افتخار ی نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
62
8
واقعا از یک هنر مند کشور جمهوری اسلامی ایران انتظار نمی رفت که عقیدهی مردم را زیر سوال ببرد. من هم با سرباز 0 وطن موافقم . می توانست یک تبریک ساده (که آن هم مشکل دارد) بدهد وبرود .یا حق
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
12
77
درود بر شهاب حسینی و اصغر فرهادی سربازان وطن در عرصه فرهنگ وهنر .
پاسخ ها
یه سوال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
دقیقا کدوم وطن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاالله با دوستدارانشون محشور شند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
68
15
متاسفم فکر میکردم حداقل آقای حسینی یه فرقی باآقای فرهادی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
بیخود فکر میکردی
آرشاویر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
دایی جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما فکرم میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
70
9
گند بزنه سينماي ايران و كه ..... هايي مثل شریفي نيا بايد نقش محمد حنفيه و رياكاراني چون حسيني نقش بابايي رو بازي كنند.شهاب حسيني وقتي اين نامه رو هم مي نوشتي حضور شهيدبابايي رو هم احساس مي كردي.
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
آقای حسینی رو با آقای شریفی نیا یه کاسه نکنید، آقای حسینی در این سینما مغنم است هرچند موضع گیری غلطی هم داشته باشد
حجت م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
1
آقا مسعود اگه نظر منفی دارید علتش روهم بنویس بگو کدوم قسمت از حرفهاموو به چه علت قبول نداری ؟؟
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
15
8
بسم رب الشهدا و الصديقين

اين بود اون "نور شهيد بابايي" كه شهاب حسيني ميگفت: "در من تابيد"!!!

اگه هابيل بودن يعني: عكس انداختن با آنجلينا جولي و بوسيدن فاحشه و بدبخت و فقير نشون دادن هموطن هام ؛ پس من قابيلم و به اين قابيل بودنم هم ميبالم...!
مجید(مازندران)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
9
7
شهاب حسینی که نقش شهید بابایی رو بازی کرده !!!!!

شهاب حسینی واقعا خودتی ؟؟؟؟

به زیباترین پ ن پ در جواب این سوال یه جایزه خوب داده میشه

بولتن جان خودتم شرکت کن
مدیر پایگاه پ ن پ شیم می خواستی غاز رستوران مک دونالد باشم
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پ ن پ من وسوسه اش بیدم اومدم یه حالی بپرسم و برم

خودمونیم تا اینجا برا بولتن قشنگتر بود (خیلی خندیدم !!! )
سرباز...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پ ن پ فکر کردی پوشک شهاب زیر صفرم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پـ..نـ..پـ! فكر كردي دوتا بالام‌جان توي شوق پرواز گفتم، شدم آويني؟!
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
6
8
برات متاسفم آقای شهاب حسینی.
کاش این تاسف شما رو بیدار کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
6
8
متاسفم به حال خودم که این آدم ها می آیند و نقش الگوهای انقلاب را بازی میکنند و پشت پرده .............و سیمای جمهوری اسلامی هم به اینها بها می دهد الگوهای وحشتناکی که برای جوانان مسموم کننده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
3
آقای حسینی اگر بخوام به حرف کسایی که تو نظرات طرفتو گرفتن و و گفتن این نامه و نقشت تو فیلم شهید بابایی رو با هم مقایسه نکنیم گوش کنم شدنی نیست!
آخه خود بی معرفتت اول نامه این آدم بی حیا رو که با هر هدیه ای که میگیره با چند هنرپیشه خود فروخته هم روبوسی میکنه رو با آدم های پاک این سرزمبن ،با سرداران که روزگاری افتخار آفریدتد مقایسه کردی!
متاسفم برای خودمان که با دیدن یک فیلم و شنیدن صحبت های از جو شما فکر میکنیم تو عالم هنر کسی پیدا شدند که فهمیدن شهدا برای چه رفتن؟
ولی دست مریزاد با این نامه ای که نوشتی خوب دینتو ادا کردی !!!
چقدر شهدای ما غریبن که شماو امثال نقششونو بازی میکنین!!!
آقای حسینی واقعا براتون از صمیم قلب متاسفم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
10
3
وقتی یکی از آشناهام زنگ زد گفت نامه ی شهاب حسینی به اصغر فرهادی رو خوندی فکر کردم شهاب یه نامه نوشته و حسابی حال این وطن فروش رو گرفته...ولی بعدش...
واقعا متاسفم...
متاسفم ازینکه شهاب یه بار تو صحبتاش میگه بازی تو نقش شهید بابایی پرداخت سهم بودنم تو دنیا بود و یک بار تو این نامه کار کثیف اصغر فرهادی رو پرداخت سهم بودنش میدونه...
واقعا متاسفم ازینکه آدم کثیفی مثل اصغر فرهادی رو با سرداران جنگ مقایسه کرده...
نباید توقع داشت که اینجور فیلما روشون تاثیر بزاره...
وقتی الهام حمیدی با اون تیپ مضخرفش میاد میشینه تو جشنواره فجر و جلوی خانواده ی شهید به خاطر بازی تو نقش همسر شهید از جا بلند میشه و رو به جمع تعظیم میکنه نباید انتظار بیشتری داشت...
ولی امیدوارم شهاب این نامه رو تکذیب کنه...
امیدوارم...
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
5
3
فقط از همین ناراحتم که آقای حسینی یه همچین کسی رو باسردارهای شهید مقایسه میکنه!واقعا تاسف باره،حیف اون شهدا!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
11
4
موقع اعلام جایزه اسکار چند ثانیه از هر فیلم رو نشون میداد وقتی رسید به این فیلم ننگ صحنه ای بود که شهاب الدین!!!!!! داشت مثل خل و چلا میزد تو سرش واقعا خجالت آور بود!! درد تو جای دیگست .. حسینی!
بچه زمان انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
10
4
به نظرم هر بچه هفت هشت ساله دوران انقلاب و جنگ میفهمه (بچه ها یاین دور وزمونه رو بعید میدونم)که این جایزه کاملا سیاسیه والبته ارزششهم اونقدرا که فکر میکنین بالا نیست چون این جایزه دربخش فیلمهای خارجی !!!!!!!!!!!!!!!میفهمین که معنیش چیه !!!!!!!سیاسی بودنش هم از این نظر که ما هارو دوباره به جنگ و جدایی وادار کنند دوباره دو دسته که واسه هم خطو نشون میکشن به وجود بیاد و بقیه قضایا که خودتون میدونید اونوقت لاونا چه کره ای از این ماست میگیرن
تنها هدف اونا همتفرقه افکنیه که البته ظاهرا موفق هم شدن
جوونا دودسته بشن که هردو در باطن هدفی جز سربلندی ایران رو ندارن اما با راههای مختلف میخوان به اون برسن
خلاصه مواظب باشید تو دام نیفتید
مهدی
|
United States
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
11
5
آقای حسینی‌،

واقعا هالیوود و گلدن گلوب را "بام فرهنگی‌ جهان" میدانید؟!!

لطفا در گیر احساسات نشویید و به آنچه اظهار میکنید و مینویسید کمی‌ بیشتر فکر کنید؟
فروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
46
17
واقعا به نظرتون دست دادن با آنجلينا جولي اينقدر زشته؟؟؟؟؟؟؟
چرا مث كبك شدين؟
يعني تو سينماي ايران هيچ بازيگر خانومي تماس با بازيگران مرد نداره؟
مشكل ما فقط اين نبوده كه شماها هي نوچ نوچ مي كنين و خودتونو به اون راه ميزنيد!
اصغر فرهادي به عنوان سفير هنر ايران رفت...
پس كثافت كاري هايي كه تو سينماي ايران مي كننو كسي اعتراضي نمي كنه رو حقي نداشت با خودش ببره چرا كه آبروي ما در گرو حضور يا عدم حضورش بود!

فكر ميكردم شهاب حسيني عزيز با اين اتفاقات بگه پشيمونه از حضورش اما....

داره حالم به هم مي خوره از اين پز هاي روشنفكري كه همه مثل تف سر بالاس!
كدوم كشوري اينقدر صريح معايب خودشو نشون ميده؟
هيچ نكته مثبتي تو زندگي ايراني نيست؟؟؟؟
ما همه يا بي پوليم يا مخفي كاري مي كنيم يا عصبي ايم يا دروغگو يا اگه اينا نيستيمو مثلا عاقليم مي فهميم كه بايد از اين كشور بريم؟؟؟؟؟؟
متاسفم كه فقط بخاطر شهاب عزيز اين فيلمو ديدم....
واقعا متاسفم... !
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
ما كه آخرش متوجه نشديم به كي داريد فحش مي‌ديد؟!!
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
شاید 5 بار این متن رو خوندم آخرش نفهمیدم طرح حساب این خانم کیه ؟؟؟؟/ کی رو داره فحش میده ؟؟؟ گفتم نکنه فقط من متوجه نمیشم ولی مثل اینکه مشکل از گیرنده من نبود ظاهرا فرستنده مشکل داشت

بولتن جان شما اگه متوجه شدی ممنون میشم راهنمایی کنی!!!!!
مدیر پایگاه نه ما هم متوجه نشدیم
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
سرکار خانم:
من متوجه شدم که خیلی عصبانی هستید همین.
منصوره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
4
0
من هم خیلی با این فیلم موافق نیستم
ولی باید بگم با نظر افرادی مثل اونی که خودشو با نام (ایرانی) معرفی کرد موافق نیسم چون بازیگری مثل یک شغله مهم اینه که طرف واقعیت نقششو برسونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
6
4
انچه تو کردی هیچ مسلمانی نمی کند (دست دادن با نا محرم ) و انچه تو کردی هیچ آدم با غیرتی حاضر به انجام دادنش نیست (توهین به مردم و فرهنگش با ساخت فیلم ) . کاش کمی هم از این یهودی ها غیرت یاد میگرفتی که حاضر نیستند اجازه دهند کسی به هولو کاست دروغینشان اعتراض و توهین کند . کاش شهاب خان هم به اصغر آقا می گفت که هنوز هم ننه علی ها هستند که بر سر قبر فرزند روزشان را سر میکنند تا اصغرها در سایه خون فرزندشان هنر نمایی کنند . وای بر ما وای بر ما که ساکتیم
انيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
3
28
تو كه مي ترسي حتي يه اسم جعلي براي خودت بزاري ، اين قدر ادعا نكن !
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
الان شمایی که برای خودت اسم جعلی انتخاب کردی مثلا خیلی شجاعی؟؟؟؟؟

شجاعت به انتخاب اسم جعلی نیست شجاعت به زدن حرف هایی هست که بر خلاف مسیر رودخانه ای باشه که یه سرش به غرب وصله و سر دیگش به جهنم!!!!!
اکتیو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
وااااای
من چه شجاعم!
انيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
4
10
تو كه مي ترسي حتي يه اسم جعلي براي خودت بزاري ، اين قدر ادعا نكن !
قلندر
|
United States
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
11
2
سر و ته یه کرباس
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
1
51
میگم ما ایرانی ها چرا جنبه ی انتقاد نداریم. به جای اینکه نوک بینی مون و ببینیم فراترشو نگاه کنیم. این ها همه مشکلات جامعه ی ماست که تو فیلم آقای فرهادی انعکاس یافته بود. دیگه چیکار به این حاشیه ها دارید.
هر کسی از ظن خود شد یار من
از درون من نجست اسرار من
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
دوست عزیز شما واقع بینی را معکوس درک کردی
در واقع ،عملا"با حذف حاشیه های مهم این فیلم ،عمدا"ویا سهوا" مثل مورچه ای در حال عبور از روی تنه یک درخت از ریشه جدا شده ای، هستی که در وسط آبهای خروشان یک رودخانه توسط جریانی تندذر حال نزدیک شدن بیک آبشار بلند و وحشتناک است که خود خبر ندارد و روی تنه درخت احساس رضایت و امنیت میکند.
ضمنا"توکه از ظن خود گشتی یار او _پس همی میجوی از درونش اسرار او
اگر واقع بینی اینست،پس خود بینی چیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
سرباز صفر وطن! فکر کنم ازبس همه چی آرومه طالبزاده رو گوش دادی جوگیر شدی
متعادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
3
22
متاسفانه ایراد اصلی ما ایرانیها اینه که همه چیزها یاخوب مطلقند یا بد مطلق.عده ای فیلم و جوایزش راتمجید و عده ای تحقیر میکنند.به نظر بنده فیلم اقای فرهادی واقعیت جامعه و وضعیت دادگاهها را بسیار خوب به تصویر کشید.انهایی که میگویند نه لطفا چشمانشان را باز کنند.جناب فرهادی نباید فیلم را به محافل بین المللی می بردند. مثل این میماند که فردی اسرار و مشکلات خانواده را نزد غریبه ها بازگو کند. میگویند هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیردو مسلما خارجیها باوجود فیلمهای خودشان منظوری از دادن جوایز اسکار و گلدن گلوب به این فیلم داشته اند. یا علی
فروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
10
1
واقعا متوجه نشدين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واي!
من دلم از همه پر بود
در نتيجه منظورم چند نفر بود
شهاب حسيني
اصغر فرهادي
ما ها كه خودمونو زديم به اون راه
همه اونايي كه تك بعدي اندو يا هنر براشون مهمه
يا دست دادن يه مرد با يه زن نامحرم
و....
بگردي چند نفر ديگه رم پيدا ميكني كه الان حظور ذهن ندارم
ايشالا اين دفه جا افتاد؟؟؟؟؟؟
انيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
11
1
اي ول ! اي ول ! داش مجيدو ( از مازندران ) اي ول !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
11
7
باسلام.مخالف نظر آقای شهاب حسینی هستم.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
1
3
مخالفم
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
3
سلام دوستان عزيز
تجربه نشون ميده زماني از ايران و ايراني تقدير ميشه كه يه حرفي عليه اون باشه.من به برنده شدنش كاري ندارم اما كاش به عنوان يك مسلمان و متعهد اونجا ظاهر ميشد. تاسف خوردم وقتي بعضي صحنه ها رو ديدم
پادنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
23
اصغر فرهادی برایش اسکار مهم نبود بلکه تریبون مهم بود که بتواند غلبه فرهنگ وهنر ایران را با حداقل امکانات به رخ جهانیان که طمع به خاک ایران دارد تودهنی بزند.کارش درست بود. دنیا فقط متعلق به زور گویان وکم خردان نیست.وانگهی هنر وهنر مند نباید اسیر سلایق سیاسی شود هنر باید آزاد باشد تا اخلاق هنر تقویت شود.
setare
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
3
0
mamnoon azat shahab joon ke be hamvatanet bekhater jayezeh gereftanesh az ye jaye motabar tabrik gofti
پاسخ ها
shna
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
فیلم اصغرفرهادی بخوره توی سرش باباایرانیا دیگه اینقدرهم ندیده نیستن
آتنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
4
2
این آقا بازیگره شهید بابایی که نیست که همچین توقعاتی دارین
متاسفم واقعا برای مردمم که هنوز تو جبهه و جنگ موندن . شهدا واسه همه ارزشمنن اما شما افراطی ها کاری میکنین بخاطر رفتار ناشایست شما ....

همون بهتر با یارانه و وعده های دروغ خرتون کنن
مدیر پایگاه آتنا خانم در نظر قبلی شما هم گفته بودم شما هم دچار افراطی گرایی هستید اما به نوعی دیگر اما در خصوص ماندن در دوران جبهه و جنگ خدمت شما خواهر گرامی عرض می کنم کسی در جبهه و جنگ نمانده ماندگاری ما در ارزشهایی هست که در دوران دفاع مقدس وجود داشت شهادت ایثار از خودگذشتگی استقامت مردی و مردانگی مرام معرفت و هر آنچه خوبی در دوران دفاع مقدس بود آری بسیاری از مردم و ما در آن ارزشها مانده ایم آیا این بد است ؟
اما از جناب حسینی نوشتید ما هم اعتقاد داریم ایشان شهید بابایی نیست اما امید داشتم بارقه هایی از مرام و معرفت شهید بابایی بواسطه بازی در نقش ایشان در وی بوجود آمده باشد اما خوب ظاهرا اشتباه کرده بودیم البته همواره برای ایشان و کسانی که در سینمای جمهوری اسلامی فعالیت می کنند در هر جایگاهی هستند دعا می کنیم که خداوند لحظه و آنی آنها را به خود رها نکند که مکر شیطان برای گمراه کردن و از راه خدا جدا کردن برای آنها بسیار قوی است شما هم برایشان دعا کنید
اما یک توهین هم به همه مردم در خصوص یارانه ها کرده بودید که این از همان علائم افراطی گری است که خدمتتان عرض کردم یعن شما خود را و عقیده فردی خود را آنچنان قوی دانستید که به خود جسارت توهین به کلی از مردم که یارانه دولت را که حق مسلم آنهاست می گیرند توهین کنید که این واقعا دور از ادب و شخصیت یک ایرانی بود . برای شما هم دعا می کنیم که هدایت شامل حالتان شود البته شما هم برای ما دعا کنید که بصیرت شناخت حق از باطل را پیدا کرده و در مسیر حق شهامت قدم زدن را داشته باشیم
ريحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
2
2
بولتن عزيز : دليلي وجود نداره هر كس هر نقشي رو بازي كرد از اون تاثير بگيره . بازيگري يه شغله و هر بازيگري براي درآمد بهتر اون رو به بهترين نحو سعي ميكنه انجام بده . شما فكر مي كنيد مثلا اون توي فيلم شده شهيد بابايي ؟ و توجه نمي كنيد كه همه ي داستان سكانس به سكانس و جدا از هم فيلمبرداري مي شه و بعد تدوين مي شه ؟!
دوستان عزيز ما به جاي سعي در هدايت آقاي حسيني ، او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و از هر تهمت و تحقيري نسبت به ايشان و خانم حاتمي و بقيه كوتاهي نكردند ؟ شايد شهاب نبايد از كلمه ي قابيل استفاده مي كرد ولي قبول كنيد كه دوستان ما به نام دفاع از ارزش هاي ديني و فرهنگي ايراني طرف مقابل خود را له مي كنند و اصلا فرصتي به او نمي دهند تا فكر كند كه كجاي كارش اشتباه بوده ؟ ! خدا را شكر كه ما در كتاب هاي ديني خود در مورد توبه و بازگشت خدا به سوي انسان كم نخوانده ايم . اين رفتارها و برخوردهاي شديد باعث دلزدگي نسبت به دين مي گردد من واقعا هيچ ارشاد و هدايتي در جمله هاي دوستان نديدم فقط سرزنش سرزنش و سرزنش . از اين كه مثل شما قلم شيوايي ندارم پوزش مي خواهم . مؤيد باشيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
من هم موافقم.ولی ایشان فقط می خواستند به یک کارگردان تبریک بگویند.همین.کاش فقط یک وجه قضیه را نگاه نمی کرذیم
مائده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
6
با شهاب حسینی صد در صد مخالفم
مطهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
3
درمورد شهاب حسینی چی فکر میکردیم چی شد!!!!!!!!؟
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
3
آقای حسینی!

من همیشه برای شما احترام ویژه ای
قائل بودم چون احساس می کنم با
سایر هنرپیشه ها تفاوتهایی دارید...
.
.
اما
.

فقط یک سوال از شما دارم:

به نظر شما پیام تبریک سخنگوی وزارت
خارجه امریکا به "جدایی..." به چه دلیل بود؟

به نظر شما بین وزارت خارجه امریکا و سینما چه ارتباطی می تواند وجود داشته باشد؟
.
سرداران افتخار آفرین ما مقتدایشان امامی بود که فرمود: هر زمانی که امریکا و دشمنانتان از شما تعریف و تمجید کردند، شما به خودتان شک کنید...
000
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
1
2
شهاب حسینی هنرمند با استعدادو آینده دار
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
2
شهاب جان .تو انسان معتقدو متعهدوراستگویی هستی. همه جوابها را خواندم .تو صداقت داری چون میشناسمت البته با تعبیر قابیل خواندن دشمنان فرهنگ و تمدن ایران باعث برداشت بد بعضی ها میشود .به عنوان یکی از سربازان عرصه فرهنگی تا کنون لیاقت خود را نشان داده ای سعی کن زود تحت تاثیر قرار نگیری .بعضی کارگردان ها چون بازی خوبی داری و فرد متعهد و زود تاثیر پذبری هستی به راحتی میتوانند از تو سو استفاده کنند . سعی کن مسوولیت پذبری و تعهد امیر علی فیلم دلشکسته را ادامه بدهی .خداحافظ تو و خانم و بچه های گلت باشد
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
2
بسم الله الرحمن الرحیم
من نمیدونم حرفای شهاب حسینی راسته یانه چون توی اینترنت دروغ زیاده ولی فقط همینو بگم که اصغر فرهادی بااین کاراش عزت ماروزیرعلامت سوال برد.فیلمی که کشورای غربی بهش افرین بگن به ان دازه ی تف هم نمی ارزه من نمی دونم کی اینو میخونه ولی هر کی هستی بدون که ماهممون امام زمانمونوتنهاگذاشتیم اون با فیلمش من وتوهم یه جوردیگه
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
1
1
من عاشق شهاب حسيني هستم و ايشان را خيلي خيلي دوست دارم ايشان باتمام بازيگران فرق دارند ( ديندار خوش اخلاق ......
و اما اين نامه
من مطمئنم و يقين دارم اقاي حسيني اين نامه رو ننوشته تمام اين ها علكيه
شهاب حسيني عاشقتم
تازه من خودم هم يه فيلم ساز حرفه اي 14 ساله هستم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
0
0
واقعا دیگه نمی شه به کسی اعتماد کرد
انگار اکثر بازیگر ها دارن از خط اسلام دور می شن باید بازیگر ها رو تصفیه کنیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
1
0
با تمام علاقه ام به آقای شهاب حسینی از مقایسه ی بی موردش و افتخار دانستن سیاه نمایی بر علیه کشور و نظامی که همان سرداران شهید مد نظرش در نامه جان عزیزشان را فدا کردند متاسفم.
ای کاش ما هم یک ذره غیرت ملی داشتیم و می فهمیدیم که از این قبیل فیلمها و مشابه آنچه را که در هالیوود می سازند فقط برای له کردن غیرت و ناموس این مرزو بوم است .
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
0
3
واقعا برای اون افرادی که به آقای حسینی توهین کردند متاسفم ! ایشون خیلی انسان خوبی هستند و این تبریک هم اعتقاد منو بیشتر کرد اگر شهاب حسینی بازیگر و یا حتی انسان بدی بود ضرغامی و صمدی و خیلیای دیگه اینقدر ازش تعریف نمیکردن برین سعی کنین که اصلاح شین منتقدهایی که شما باشید و طرفدارهایی که این جماعت همون بهتر که از فضای مجازی متنفره که انشاءالله هیچ وقت هم این نوشته ها رو نبینه !
پاسخ ها
كيميا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
دقيقا پريسا جون
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
0
0
فقط این رو میگم که هروقت خواستیم چیزی بگیم بهش فکر کنیم وبه اونایی که رفتن تا ما باشیم .(یا حسین)
كيميا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
3
شهاب حسيني يكي از بهترين هاي سينماست اعتقاد خيلي بالايي هم داره در ظمن اون فقط به دوستش تبريك گفت و اين دو تا موضوعي كه دارين راجع بهش بحث ميكنين هيچ ربطي به هم نداره كاش يكم فكر مي كرديم بعد حرف ميزديم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
0
0
حالم بهم میخوره از شما بازیگرها
همه چیز رو که نمیشه به بازی گرفت
اون دنیا شوخی و بازی نیست

باید جواب بدین
حتی جواب این تاییدهای درونی که علنی نمیشه
جواب شهرتتونو باید بدین که از این شهرت و تاثیری که میتونستین بذارین چه کارها که کردین و نکردین
چه پوششی داشتین و نداشتین
...........
خدایا منم یکی ازین هنرمندام خیر سرم
کمک کن بی آبرویی نکنم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
0
کاش شمایی که از شهاب حسینی نفرت دارید،به جای خوندن نظرات همفکرانتان نگاهی هم به متن اصلی می انداختید.
کاش
تاسف تنها حس من است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
جناب شهاب حسینی حقا که بازیگری.
و چه عالی بازی کردی، فقط بازی کزدی نقش سردار بابایی را. آن چنان که مردم این سرزمین به تو نگاهی دیگر داشتند. و حالا خود واقعی ات را بار دیگر نشان دادی...
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
1
0
بازیگر محبوبم بود الان دیگه نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
1
0
دنیا فقط امریکا
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
سلام دوستان.فکر کردین هم اونایی که ما رو تحریم می کنند چرا باید بیان به ما جایزه اسکار بدن؟بهتره یه سری به تحلیل استاد رائفی پور در مورد فیلم جدایی نادر از سیمین بزنید(یکی از کد هاش رو میگم :زنی باردار به اسم راضیه که اسم همسرش هم حجته بر اثر ضربه ی در بچش سقط میشه)فایلش رو دانلود کنید تو اینترنت هست
maedeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
اقا یا خانوم 772 به قول یکی از دوستان شهاب حسینی فقط نقش بازی کردنند تازه به عنوان یک بازیگر و دوست خوب باید بهشون تبریک می گفتند بعدش هم خود شهاب حسینی که نرفته با اون خانوم ها رو بوسی کنه با این حرف و قضاوت تون یک الم شنگه ی اساسی راه انداختیتد اصلا با حرف شما موافق نیستم جون بدون فکر صحبت کردین.
یک قابیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
من این فیلم را ۵ مرتبه تماشا کردم. با اینکه اقای شهاب حسینی بازیگر مورد علاقه من هستند اما سکانس های مربوط به ایشون را فقط ۲مرتبه دیدم. سکانس به سکانس این فیلم جای تامل داره...آقای حسینی شما که دستی در فلسفه دارید اگر با علم به محتوا ی این فیلم ایفای نقش کردید جای بسی تاسف دارد .....
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین