کد خبر: ۷۳۷۳۹
تعداد نظرات: ۱۳۳ نظر
تاریخ انتشار:

هموطنان ما در شبکه "من و تو" چه می بینند؟

شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند.
سرویس نقد رسانه پایگاه 598 - شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند. غافل از اینکه در خط مقدم جنگ فرهنگی، یعنی رسانه های تصویری، ذهن و قلب مخاطب ایرانی درگیر آنچان موشک بارانی است که شاید همان افراد لحظه ای تحمل آن را نداشته باشند. بنا به چنین ضرورتی،

 سرویس نقد رسانه 598 قصد دارد طی روزهای آینده، بطور منظم گزارشی از برخی محتواهای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ارائه دهد. آنچه می آید، قسمت اول از پیامدهای شبکه "من و تو" می باشد.


من و تو: بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است


بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد.



کارشناس شبکه "من و تو" در برنامه "من و تو پلاس" گفت: « بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است. ممکن است به خیلی ها بربخورد ولی این یک واقعیت است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد. در این ازدواج ها ابتدا مراسم شیرینی خوران است بعد هم تعیین مهریه و بله برون. و بعد مشخص می کنند که خرج و مخارج را چه کسی باید بپردازد و دعوا ها هم از همین جا شروع می شوند.»

این کارشناس سپس در جواب سوال مجری برنامه که پرسیده بود آیا برای حل این مشکل راهکاری دارید افزود: « اولا شخص باید خودش را خوب بشناسد وبه مسائل عمقی دقت کند و ببیند آیا این شخص برایش مناسب است؟ آیا من برای او مناسب هستم؟ البته سن ازدواج هم خیلی مهم است. آخر دختر 18 یا 20 -25 ساله آمادگی برای ازدواج دارد؟ حتی ممکن است شخص 30-35 ساله و حتی 40ساله هم برای ازدواج آمادگی نداشته باشد».

البته باید توجه داشت که کارشناس شبکه من و تو نگفت که در ازدواج های سنتی دوره ای به نام دوره نامزدی وجود دارد و این دوره حداقل چند ماه طول می کشد و دختر و پسر در این دوره فرصت کافی برای شناخت همدیگر را دارند. و نگفت که اگر سن مناسب برای ازدواج 20 تا 35 و حتی 40 سالگی نیست پس سن مناسب برای ازدواج چند سالگی است؟

ناگفته نماند که این کارشناس که ازدواج بعد از 30-35 سالگی را مناسب می داند در مقابل دانشمندان که معتقدند باردار شدن زن بعد از 35 سالگی هم برای زن و هم برای جنین خطرناک است و بهترین سن برای بارداری بین 18 تا 35 سالگی است چه جوابی دارد؟

لازم به ذکر است که آیا صحبتهای کارشناس شبکه من و تو در پاسخ به درخواست مجری برنامه که از وی خواست راهکاری برای حل مشکلات مطرح شده ارائه دهد یک راهکار است؟

 
من و تو: چطور با سکس ثروتمند شوید

شبکه 'من و تو' با تهیه گزارشی پرداختن به مسائل سکسی را موجب ثروتمند شدن دانست.

اين شبکه برای نشان دادن راه های ثروتمند شدن گزارشی از یکی از ثروتمندان غربی تهیه کرده و در این گزارش اقدام به ترویج روابط نامشروع کرد.



در این گزارش، پرداختن به سکس را موجب ثروتمند شدن هر انسانی دانسته و اعلام کرد: «می توان از اشتیاق عمومی که در مسائل سکسی است استفاده کرد و با فعالیت در این زمینه به زودی تبدیل به یک ثروتمند شد.«
پخش این گزارش از شبکه من و تو نشان دهنده شدت انحطاط فرهنگ غربی است که برای رسیدن به پول بدون هیچ خجالتی حاضرند دست به هر کاری بزنند .


من و تو : مهریه ظلم به زن و مرد است


شبکه من وتو درتاریخ10سپتامبر(19شهریور) در برنامه ای به بررسی و تحلیل مهریه در ایران پرداخت و عنوان کرد: «مهریه عادلانه نیست و یک نوع نگاه جنسیتی به زن می باشد.»

کارشناس این برنامه ابراز داشت: «تعبیری که ما در جامعه از زن داریم موجودی ضعیف است که نمی تواند خودش را سر پرستی کند و یک نفر دیگر به صورت یک مالک او را به عقد خودش در می آورد و جزء املاک آن مرد می ­شود.»

کارشناس برنامه سپس عنوان کرد: «مهریه، دختران را در شرایط عدم امنیت و مورد ظلم واقع شدن قرار می دهد و این باعث خشم نهفته زنان نسبت به مردان می شود.»

گفتنی است این اظهارات در حالی است که چیزی که در اسلام به عنوان مهریه بر عهده مرد قرار داده شده است،هدیه ای است که مرد برای همسر آینده تعیین می کند و علاوه بر آنکه مهر و محبت خود را نثار همسر می کند و موجب تقویت بنیان خانواده می گردد، ذخیره ای مالی و مادی برای زن است تا نسبت به وضعیت آینده اقتصادی خود اطمینان داشته باشد.

البته متاسفانه بعضی ها با ایجاد انحراف در این قانون صحیح ، هدف اصلی این حکم الهی را عملا دگرگون می­کنند.
شایان ذکر است ، شبکه من وتو با وجود آنکه رسوم زشت غربی همچون روابط نامشروع را ترویج می کند اما وقتی نوبت به احکام اسلامی می رسد حتی احکامی را که فوائد و خوبی های آنها کاملا واضح است را نیز نادیده می گیرد و به مقابله با آنها می پردازد.


من و تو: ترویج همجنس گرایی و قبح زدایی از آن


شبکه من وتو در تاریخ 20/4/90در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.



یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند.

 
من و تو: می توان شیعه بود و مشروب هم خورد

شبکه من وتو در تاریخ21سپتامبر(30شهریور) در یکی از برنامه های خود میهمانان این برنامه را که به رقص و پایکوبی و همچنین خوردن شراب مشغول بودند شیعه معرفی کرد.



این برنامه از 4نفر میهمان زن و مرد تشکیل می شد که به طور مکرر رقص مختلط آنان نشان داده می شد و متاسفانه در پشت سر این افراد تابلویی نصب بود که بر روی آن نام مقدس امام علی(ع)نقش بسته بود.

به نظر می رسد این برنامه با نشان دادن مکرر رقص و مشروبات الکلی همراه با تابلوی یا علی(ع)مدد به دنبال این است تا به مخاطبین ایرانی خود که اکثرا شیعه هستند القاء کند که می توان مشروب خورد و با زن نامحرم رقصید و شیعه هم بود!؟ که این همان اسلام التقاطی است که غربی ها به شدت دنبال ترویج آن هستند می باشد.

ضمن آنکه این شبکه تلاش دارد با نشان دادن هر چه ایرانی تر و اسلامی تر نشان دادن فضای ضد دینی برنامه های خود تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین داشته باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
SaEeD&G
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
1316
480
اينا بگن كي ميره به حرف اينا گوش بده ولي سالي يكبار جيز هاي خوبي هم مي گه البته به نظر من
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بهت منفی دادم چون با بخش دوم صحبتت اصلا موافق نیستم....این شبکه های فاسد و بی بند و بار حتی سالی یکبار هم چیز خوبی برای گفتن ندارن چون از ابتدا با اهدافی شوم تشکیل شدن خدا همه رو به راه راست هدایت بفرماید.
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اخوی سیاست رسانه ای انگلیس ، سیاست خاکستریه یعنی یه چیز خوب (که براش ضرری نداشته باشه) میگه وقتی تو بهش اعتماد کردی دروغ هاش رو به خوردت میده
amirkhan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ببین دوست عزیز ادم دیگه باید قبول داشته باشه از دشمنش نباید توقع خوبی یا خیر خواهی داشته باشه من نمی خوام نصیحت کنم ولی باید عاقل بود
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
باهات موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
قسمت دوم حرفات متفاوته، موضع خودتو مشخص کن...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
دشمن دانا بلندت مي کند ، بر زمينت مي زند نادان دوست
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
1286
1184
لعنت به این شبکه های بی محتوا که با این برنامه های هدفمند عزت و شرف جوانان ما رو هدف گرفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
210
411
عزیزان! وقتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از 33 سال نتوانستید الگوی واقعی و صحیح عفاف و حجاب و پاکدامنی را به منصه ظهور بگذارید و هنرپیشه ها و مجریهای رسانه ملی کشور دو چهره دارند ( یعنی یک چهره رسمی آیین نامه ای در رسانه ملی و یک چهره آزاد و دلخواه در انظار عمومی ،دیگر چه انتظاری از این شبکه های ماهواره ای آنور آب دارید که اساسا برای ترویج فساد و فحشا و بی بند و باری به راه افتاده اند؟!!! اتفاقا آنها کارشان را درست انجام می دهند ؛ این ما هستیم که هنوز ...
پاسخ ها
آرمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
...
اندرخم یک کوچه ایم
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اساس کار مدیریت هاست، مدیریت هایی که فقط احمدی نزاد توانست بساط انها را از دولت جمع کند،
اگر در حوزه های فرهنگی و صدا و سیما مدیریت های پیر و بی خاصیت تغییر کنند شاهد جوشش خواهیم بود وگرنه همین حرکات منفعلانه ادامه خواهد داشت
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
هفت مرغ چاق را غرب خورد / ما هنوز اندر پی یک جوجه ایم / چرا پخش انرا را مختل نمیکنند انطور ما شنیده ایم برخی داخل ایران از شرکا این شبکه هستند در ایران برای مبارزه با این طرح دشمن خواسته جدی وجود ندارد چرا ؟؟ برای پیدا کردن ان پرتغال فروش بیچاره را باز نشسته کنید و پیدا کنید پسته فروش را !!
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
دوست ناشناس عزیز پخش ان را مختل کنند؟مطمئن باش اگر ما تمام شبکه ها رو مختل کنید دی وی دی آنها رو مردم میخرند و مشاهده میکنند،

به خدا مردم ما اینقدر پایبند به حیا و اسلام هستند که اگر صدا و سیما خوب عمل میکرد تمام این رسانه دچار ورشکستگی می شدند،
هیچ خانواده ایرانی در هر سطح از روشن فکری حاضر نیست بچه اش مسلمان نباشد، با حیا نباشدف بی بند و بار باشد
همین الان که فارسی وان به شکل عریان سریال های مبتذل پخش میکنه بسیار دارای ریزش شده است ،
شبکه های سیاسی دچار ورشکستگی شده اند، پس عیب کار جای دیگر است
نادرخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
544
360
بر پدر و مادر گردانندگان این افساد لعنت بر وهابیت لعنت که همه مسائلی که مطرح کردید از دیدگاههای وهابیت است. بولتن از اطلاع رسانی شما هم ممنون خدا انشاالله شمارو و هرکس که در راه آگاهی مردم قدم برمیداره برای اسلام نگه داره
شکور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
432
263
تمام عواملش مشخصه کیان
مگه نمیدونن که اینا یه مشت بهایی جیره ور bbcهستن
پس چرا قطعش نمیکنن
فرهاد از کردستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
84
160
بولتن انتظار نداشتم تو به این شبکه ها نگاه کنی
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
دشمن هر جا و در هر لباسی که باشد همه منجمله بولتن باید انرا نگاه کند البته نه ا انگیزه شما جناب فرهاد خان از کردستان عزیز با انگیزهای بسیار متفاوت و اساسی و قسمتی از مبارزه و دفاع از کشور ......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
مثلا الان اومدی تیکه بندازی؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
نه تیکه میکه در کار نبود بلکه پاسخی منطقی به تکیه ای بود که خود شما به بولتن انداختید .جوابی در مورد نوشته دارید بفرمائید کجایش اشتباه و نادرست بود ؟؟
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
218
161
قصدشون هدف قرار دادن باورهای ما ست .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
مرحبا **************دقیقا
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
46
110
متاسفم واسه این همه تقلید گرایی افراطی. مخاطب _منو تو _ باید خیلی ساده باشه اگه این همه تناقض رو نتونه تشخیص بده.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
خانم یا اقای افق از کشور ننه چارلز : مگر فاکس نیوز برای ادمهای پیچیده و نخبه امریکا از صیح تا شب دروغ پراکنی میکند ؟؟ همواره هدف افراد ساده و معمولی جوامع هستند که معمولا در همه کشورها اکثریت هم هستند بگذریم از ایران که اکثریت مردم اگاهان سیاسی هستند حالا کم و بیش ولی در کل از بس با دشمن مبارزه طولانی کرده اند به اگاهی انها افزوده ولی کار این شبکه ها شکل دادن به افکار توده های مردم گرفتار است این در همه کشورها صدق میکند پس از تلاش من و تو تعجب کنید شاید انها هم از ما این گفته را یاد گرفته اند که در نا امیدی بسی امید است . ولی اگر کاری اساسی در ایران صورت نگیرد بسی نا امید هم نمیتوانند باشند . باید در این شبکه و فارسی وان را گل بگیرد ایران
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
16
123
من نمی دانم مسئولین صدا وسیما چه پاسخی برای روز جزا آماده کرده اند؟ چند درصد از مسئولین رده بالا و مدیران این سازمان حتی در حد یک مدیر گروه تحصیلات رسانه ای دارند؟ چند درصد از اینان حتی با تجربه دارای دانشی برابر با یک تازه فارغ التحصیل هستند ؟ به راحتی در یک المپیاد می توان به میزان تسلط آقایان و خانم های رسانه ی ملیپی برد.
اگر کمی دقت کنید بیشتر برنامه های این رسانه تقلیدی ناشیانه از برنامه های ماهواره ای است . پس گناه کم کاری ایشان کم از فساد انگیزی بیگانگان نیست . چرا که اگر اینان با شناخت کافی از فرهنگ ایرانی و اسلامی خود برنامه می ساختند امروز جوانان ما پای کانال های ماهواره ای نبودند . فیلمسازان پیش از انقلاب اگر هیچ نداشتند حداقل از جامعه ی ایرانی شناخت خوبی داشتند برای همین هم مخاطب را جذب می کردند . اذان، امامزاده، مسجد، سقاخانه، قرآن ، همه از المان های اصلی فیلم هایی بود که جوانمردی را تبلیغ می کردند و آلودگی به انواع فساد از نشانه های آدم بدهای آن فیلم ها بود . اما امروز در سیمای ما چه چیزی نمایش داده می شود؟ تا ثریاو... که داد همه را در می آورد تا حضور مرد سه زنه و یا رفتارهای ناشایست مجریان زن که متاسفانه با چادر در تلویزیون حاضر می شوند و دید منفی نسبت به زنان مومنه ایجاد می کنندآن هم با آرایش و تاتویی که عرف زنان ما نیست ، از دماغ های عمل کرده اشان می گذریم.
وقتی بیشتر مدیران شبکه های تلویزیونی ما ابتدا مدیران رادیویی بودند اینک تلویزیون ما نیز تبدیل به رادیو شده است.برنامه سازان نیز ، برنامه سازان رادیویی اند . به عنوان مثال به شبکه ی آموزش نگاه کنید با برنامه های صبحی دیگر، رادیو هفت، مشق عشق و... شبکه ای که باید آموزشی باشد شده است شبکه ی عام و شبکه ی بازار برنامه ی آموزشی پخش می کند . رادیو جوان برنامه ی سینمایی دارد و الی آخر
دشمن دشمنی می کند اما شما عزیزان متعهد چرا نمی گویید کار بلد نیست و سکان را به کاردانش نمی سپارید؟ همه ی این ها من باب امر به معروف بود نه از آن جهت که ایشان را اصلاح شدنی می دانم بلکه برای آن که در روز جزا بگویم خدایا در اندازه ی خودم تذکر دادم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
هم اسم شما شبیه به من و هم نطرتان، درود بر احمد ها..

باید بر این نوشته خوب شما اضافه کنم شبکه های استانی رو که ظرفیت عظیم انها برای انقلاب اسلامی تبدیل به شبکه بی خاصیت شده است،
مثلا اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است بنده با توجه به شناختی که از مدیریت این شهر دارم و تلاشی که عده ای از دوستان بسیجی من انجام داده اند ولی متاسفانه از سوی باندی که یک سر آن مدیریت مرکز اصفهان و سر دیگر آن شورای شهر و شهرداری اصفهان است تهدید شدند و از میدان به در شدند؛
رهبری عزیز با هوشمندی پس از چند سال برای شکل نگرفتن باند حتی رییس قوه قضاییه رو عوض میکنند ولی متاسفانه مدیریت این مرکز نزدیک به 8 سال است بر سر کار است و پیام هیچ دلسوزی افاقه نکرده است،
اصفهان شهر شهیدان است، از این پتانسیل عظیم چه استفاده ای شده است؟ پخش تکرار سریال های شبکه تهران، برنامه کودک های سخیف با اهنگ های شیش و هشت، یک برنامه زنده رود که نخ نما شده است و چندی پیش شاهکار این مرکز نمایش فیلم سینمایی از محسن نامجو یک ضد انقلاب فراری،
در این مدیریت فرسوده و پیر فقط عده ای به فکر تبدیل استخدام پیمانی خود به رسمی هستند و طبعا پاچه خوار مدیران هستند ، مدیران هم فقط در فکر پر کردن وقت هستند و فقط فکر دوستی با مدیر کل این اداره یا ان اداره برای کشیدن بودجه تبلیغ اداره ها به مرکز مطبوع است،


چه سیل عظیمی از نیروهای تحصیل کرده مومن و بسیجی جوان و پر انرژی که با تحصیلات رسانه ای پشت این قدرت ها مانده اند،
متاسفانه قدرت تغییر این بروکراسی پیر فقط از کسانی شبیه به آقای احمدی نزاد عزیز بر می آید و متاسفانه آقای ضرغامی فقط با نمایش ویترینی شبیه به شبکه های دیجیتال فقط در فکر انحراف چند روزه مطالبات است،

به نظر می رسد صدا و سیما احتیاج به مدیری شبیه به احمدی نژاد دارد تا یک خانه تکانی اساسی در ان بکند و با بیرون راندن نیروهای پیر و بی خاصیبت و با استخدام نیروهای شاداب و مومن این رسانه تاثیر گذار بتواند مانند انرژی هسته ای و سایر علوم در این برهه حساس بیداری اسلامی نقش اساسی ایفا کند و بیش از ان با حرکات منفعلانه میدان رو به شبکه های مبتذل واگذار نکند

از بولتن عزیز میخواهم مانند وبلاگ آقای یامین پور این دغد دغه ی نیروهای مومن رو رها نکند و حداقل مجالی باشد برای بیان انتقادها،
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اقای احمد همه حرفای شما را تائید میکنم و واقعا انقدر برای گله از صدا و سیما حرف دارم که باید انرا کتاب کنم تا حوصله هموطنان را سر نبرده باشم من فقط اینگونه بیان میکنم که من هر روز از روز پیش از این صدا و سیمای جناب ضرغامی انگشت بدهان تر میمانم ایا رهبر برای اینگونه گرداندن این وسیله پر اهمیت ایشان را به سمت ریاست این سازمان قرار دادند امیدوارم رهبری ایشان را احضار کنند تا جوابگو باشند صدا و سیما مردم را به زور وادارمیکند که به ماهواره ها پناه ببرند این را من خود در ایران شاهدش بودم
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
54
171
ادمای بیدار و طالب امام زمان و دولتش نمیشینن این اراجیف رو ببینن شکر خدا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
حدیث جان اینها برای ادمهائی که شما ذکر کردید نیست برای انداختن ادمهای جور دیگر به جان ادمهائی که شما ذکر کردید است البته که غلط زیادی میکنند ولی هدف انها این است که در ایران ما هرگز به هدفشان نمیرسند ولی میبینید که تلاش خودشان را میکنند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
97
34
به قول خودتون (( به نظر می رسد)) البته اینها به نظر شما از کجا میرسه نمیدونمبه نظر ما که نمیرسه......

اصلا شماها چرا ماهواره دارین مگه قانون برای همه یکسان نیست!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
جناب ناشناس بنا بر گفته شما پس قانون باید شامل وزارت اطلاعات هم بشود و شبکه های دشمن را رصد نکنند ؟؟ منظورتان این است ؟؟چه خوب چه قشنگ !!
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ناشناس گرامي اگر بولتن اجازه دهد مي خواهم به جاي او پاسخت را بدهم. اگر رسانه ها نيز محروم از گيرنده هاي ماهواره اي باشند ، پس چه كسي آن ها را رصد كند و راه و چاه را پيش پاي مردم بگذارد. در بخش مانيتورينگ فقط تعداد معدودي حضور دارند و همه ي اهالي يك رسانه به همه ي بخش هاي ماهواره دسترسي ندارند. اگر ماهواره به قول شما براي همه ممنوع باشد پس چگونه صداو سيماكه از جمله ي "همه" است مي تواند براي مخاطبانشان برنامه هاي زنده مسابقات خارجي را نشان دهد ؟
سرباز00000000000000وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
5
44
دشمن از طریق جنگ و تهدید و تحریم و... و هزاران ترفند کو چک و بزرگ تاکنون نتوانسته ملت ایران را ازادامه راه صحیح و مبارزه با استعمار و استکبار متوقف کند .فلذا با شناختی که از ما و فرهنگ کهن ایرانی اسلامی کشور ما دارد .تنها راه کنترل و بضعف کشاندن اراده ملت ما برای استقلال و انتقال تفکر آزادی و آزادگی را در ترویج فحشا و فساد و تعویض آن با باورها و اخلاق فکری و عملی ما بخصوص جوانان ما میداند. مسئولین هشدار هشدار هشدارها را جدی بگیرید و مدیران نا لایق و ناکارآمد را که میز ریاست را با پستان گاو شیرده اشتباه گرفته اند را جدا کنید .جنگ نرم امروز دشمنان علیه ما ،از هر هجوم نظامی و تهدید و تحریم خطر ناکتر است .زیرا مردم در مقابله با انها بحرمت خون شهدا از خود ضعفی نشان نداده اند و لی در مورد جنگ نرم ابزار اصلی و موثر در مقابله با دشمن در دست مدیران و مسئولین و نحوه برنامه ریزی صادقانه و حمایت کامل تا انتقال ببدنه جامعه است. باید کسانی مسئولیت را داشته باشند که مثل سرداران و فرماندهان شهید 8 سال جنگ نا برابر مایه و وجود قبول این پست را برای رضای خدا و نه برای شهرت و قدرت و اطرافیان خود داشته باشند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
17
79
عادی سازی بی حیایی و عادی سازی مشروب خوردن و میهمانی رفتن یک زن متاهل ایرانی از اهداف کوچک این شبکه هاست،
با مدیریت کنونی صدا و سیما نمیشود به مقابله با این شبکه های فراماسون رفت
پاسخ ها
حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بله صد در صد درسته تا صدا و سیمای ما درست نشهو فرهنگ سازی نشه نمیتونیم به جنگ این شبکه های فاسد و مخرب بریم حالا هی هفته نیروی انتظامی بیان ماهواره ها رو جمع کنن فایده نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
من و تو يا بي بي سي فارسي و يا هر شبكه ي خارجي ديگر چه تعداد نيرو دارند؟ مسلما به صد نفر نمي رسد . آن هم در يك ساختمان كوچك يعني عشري از نيروهاي يك شبكه ي صداو سيما مثل شبكه ي تهران اما چرا آنان مي توانند و ما نمي توانيم؟ پاسخ روشن است : در آن شبكه ها به محض ركود يا پايين آمدن مخاطب تهيه كنندگان بركنار مي شوند اما در اينجا مدير مي شوند تا ناكارآمدان ديگر را به كار گيرند
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
دوستان درسته صدا و سیما ضعیف عمل کرده ولی جدیدا کارای خوبی هم داشته
آیا شما تا حالا در مورد عمق نفوذ شبکه ی آی فیلم در کشور های عربی تحقیق کردید؟
آیفیلم هم کارمندان خیلی کمی داره ولی بسیار موفق ظاهر شده
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
دوست عزیز این شبکه های دیجیتال ویترین ضرغامی است که صدای مخالفان رو چند صباحی بخواباند،
این دستگاههای دیجیتال وارداتی اغلب چینی است و همه انها بعد از چند صباحی خراب میشود، آیا ما نباید اگر واقعا فکر گسترش شبکه دیجیتال هستیم قبل از آن امکانات ان را فراهم کنیم؟

شما نگاه کوتاهی به این همه شبکه داخلی و استانی بیندازید که چه هزینه گزافی از جیب ملت هزینه میشود و هیچ سودی نه برای مبارزه با این شبکه ها و نه ارضا کننده روحیه انقلابی مردم ایران،

برنامه کودک های نسبت به سی سال پیش چه تفاوتی کرده؟ فقط اهنگ ها شی و هشت و سخیف شده است؟
به نظر من مدیریت پیر و فرسوده کنونی مخصوصا در شهرستانها که برخورد قبیله ای دارند، اصلا در فکر بهبود نیستند فقط در فکر ایجاد یک شبکه قدرت هستند که اگر برکنار شدند بتوانند از ان رانت استفاده کنند،

متاسفانه کارمندهای رسمی که به گفته خودشان خرشان از پل گذشته است و حقوقشان را بگیرند برایشان کافی است، آنها هم که پیمانی و قراردادی هستند پاچه خواری میکنند رسمی شوند؟
به نظر شما چه انگیزه ای باید دمیده شود در این بروکراسی پیر و بی خاضیت؟ جز اینکه نیروهای جوان و مومن وارد شوند؟ مدیرهایی که چون اخوند زاده هستند بنابر مصلحت و دوستی با آقای ضرغامی و با داشتن یک مدرک دکترای اهدایی از دانشگاه آزاد و فاقد سواد و صلاحیت بر سر کار باشند؟

آیا میشود این طوری به جنگ با شبکه گسترده فراماسونری رفت که حتی بر بر پوشاک ما هم نوشته دارد؟ برای مبارزه نیاز به علم و سواد رسانه ای داریم

اما خمینی (ره) فرمود نباید بگذارید اسلام در کشور شما سیلی بخورد که در همه جهان خواهد خورد، ما در جنگ فرهنگی نباید مصلحت اندیشی کنیم، پارتی بازی کنیم،
صدا و سیما مهمترین بخش کشور است، باید نیروهای بصیر و با سواد به میدان بیان و نقد کنند حرکت منفعلانه صدا و سیما رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
3
118
اين نشاني پست الكترونيكي آقاي دارابي معاونت محترم سيماي صدا و سيما است خواهش مي كنم اعتراضات خود را بفرستيد
darabi@irib.ir
امیر احمد اکبری اسبق از تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
4
63
از مسئولين محترم سايت بولتن تقاضا دارم فقط يك روز
يك روز بشينين برنامه هاي شبكه استاني سهند تبريز رو ببينين
اگر يك روز تونستين غير از اخبار برنامه هاي مزخرف و مبتذل ( غير هنري و جلفش ) رو تحمل كنين جايزه دارين
پول بيت المال رو ميريزن بيرون
و خب توقع چي هست
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ....
همه شما با هم این نظر رو نوشتید؟؟؟؟
چند نفرید ؟؟؟؟
(لبخند)
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
درسته
ولی این موضوع، ماهواره نگاه کردن رو توجیه نمیکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آقا مجيد اين نحوه ي جواب دادن به يك اعتراض منظقي نيست . از شما بيشتر توقع مي ره
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ناشناس عزیز اتفاقا اصلا قصدم اعتراض یا نقد نبود
یه شوخی بود با نویسنده پیام دیدم اسمش طولانیه داشتم با این عزیز شوخی میکردم
آخرش هم نوشتم لبخند دیگه
موفق باشید
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
این شبکه های استانی به هزینه های گزاف فقط برای یک سری مدیر نالایق مجالی شده تا شبکه قدرت درست کنند،
پخش تکرار سریال های شبکه تهران چه سودی برای کشور ما دارد؟
ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
5
35
اي مديران شما در روز قيامت بايد پاسخ گو باشيد ...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ش جان کار قیامت را به زنمان خودش بگذاریم و الان هم میتوان جلو انها را گرفت انها حقوق بگیر بیت المال هستند و باید جوابگو باشند ولی وقتی ما انها را حواله به قیامت میدهیم خوب انها هم الان هرکاری دوست داشتند میکنند ما دیگر خدا را شکر پادشاهی نیستیم جمهوری هستیم . مردم حق دارند خواسته خود را به طلبند . ما هم در این دنیا مسئول هستیم هم در قیامت مگر نه ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
4
17
در صدا وسيماي ما وقتي دقيقه اي به يك برنامه پول مي دهند و تهيه كننده به گونه اي رفتار مي كند كه در دو قسط اول و دوم سود خود را نيز دريافت مي كند و قسط سوم در واقع سود بيشتر است پس نگراني ندارد كه برنامه با چه كيفيتي بيرون بيايد . اما در همين كشورمان مقوله ي سينما به گونه اي ديگر است آنجا سود تضميني وجود ندارد و با كوچكترين غفلتي فيلم شكست مي خورد و جالب آنكه بيشترين فيلم هاي پرفروش يا براي بخش خصوصي اند يا حوزه هنري و فيلم هاي سينمايي توليد شده توسط صداو سيما در اغلب موارد حتي با وجود عوامل حرفه اي و نام آمور با شكست روبه رو شده اند و اين فقط سومديريت حاكم بر اين سازمان را مي رساند
مجید(مازندران)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
12
21
دوستان عزیز و بزرگوار
این جمله تقدیم به همه شما دوستان انقلابی عاشق ایران و اسلام
من اگر ما نشوم تنهایم
تو اگر ما نشوی خویشتنی
"من و تو "میخواهد من و تو ما نشویم
خانه شان ویران باد
آمین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
8
12
وقتی هنوز یک برنامه درست برای آگاه کردن ملت از خدعه های این شبکه ها ساخته نشده این نظر دادن ها به چه درد می خورد ؟
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
53
11
ايكاش دست از صحبت هاي كليشه اي بر ميداشتيم ! البته همه دوستاني نظرات دادند بسيار درست است اما راهگشا نيست . بعد از ظهور حضرت حجت عج ديني كه ايشان معرفي ميكنند بنام اسلام ناب براي همه تازگي دارد . پس بدانيم كه همه ماها چقدر از اصل دين فاصله گرفتيم . شكايت چه كسي را به چه كسي كنيم .
معضل بزرگ جامعه ما جداي از مسائل مادي بحثهاي جنسي است ما هم بخاطر خيلي مسائل از آن فاصله گرفتيم . ايكاش بي پرده اين مشكل بررسي و كارشناسي ميشد . ايكاش ميشد دستور رسول مكرم اسلا كه هم اكنون نايباش رهبر انقلاب هستند را بي بند و تبصره اجرا نمود . ايكاش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
85
47
حدود 3 میلیون ایرانی توی امریکا هستند میخواین چطوری باشند؟اونا باید مثل غربیا باشند والا تو امریکا چطور زندگی کنن. یک مسلمان نمیتونه مثل مسیحیا زندگی کنه اگر تونست پس اسلام نداره .پس اونا اسلام رو دشمن خودشون میدونند و تمام هدفشون نابودی اسلام در ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
نا شناس عریز شما انگار زیاد به ماهواره ها نگاه میکنی انهم نه با نگاهی حقیقت جو شما انها را نگاه میکنید و هر انچه را که میگویند باور میکنید غیر از ماهواره های دروغ پراکن از کدام منبع و اماری شنیده یا خوانده اید که سه میلیون ایرانی در امریکا است نه خیر این دروغ ماهواره ای است تعداد ایرانیان امریکا حتی بیک میلیون هم نمیرسد این طبق اخرین سرشماری انجام شده صورت گرفته است که سرشماری چند سال پیش ایرانیان را حدود هشتصد هزار نفر اعلام کرده بود شما سر شماری را نه میتوانید به انها دروغ بگوئید نه بی پاسخ بگذارید برای من اتفاق افتاد که ورقه ای را که برای سر شماری اورده بودند بی اعتنائی به ان کردم و انرا اصلا مهم حساب نکردم بعد از چند وقت امدند سراغ خانه در زدند که تو جواب سرشماری را ندادی و حضوری از من پاسخ را گرفتند نوشتند و رفتند این را عنوان کردم که بدانید سرشماری جدی و واقعی است شما به هر یک از سایت ها دولتی از سیا گرفته تا بقیه مراجعه کنید تعداد ایرانیان را نوشته اند که کمتر از یک میلیون هستند . دوم در امریکا انها که بی دین هستند که هستند ولی این نیست که همه باید بی دین باشند در امریکا میلیونها مسلمان از سراسر جهان زندگی میگنند که یک جمعه نماز جمعه انها ترک نمیشود اگر کارمند هستند چند ساعت پول خود را دریافت نمیکنند در این مدت که برای نماز میروند و با فاصله های زیاد چند ساعت را باید از دست بدهند مانند ایران نیست که هر محل یک مسجد داشته باشد باید گاهی از شهری به شهر دیگر بروند که مسجد دارد(البته شهرهائی با نیم ساعت تا سه ربع در همین حدود فاصله ) اگر مغازه دارند برای چند ساعت مغازه را می بندند برای نماز خواندن کسانی که مسلمان هستند در امریکا هم مسلمان هستند ابدا مانند غیر مسلمان زندگی نمیکنند + اینکه برای ان بها هم می پردازند و سختی ها و نگاههای نیش دار را هم به جان می خرند فکر شما کاملا غلط است من در ایران بسیاری را دیدم که بوئی از مسلمانی نبرده بودند چون معتقد نبودند و در امریکا مسلمانانی را دیدم تحسین بر انگیز شما نمی توانید ندانسته حکم صادر کنید وقتی نمیدانید کسی که دین ندارد میتواند در ایران هم باشد من خود انها را در ایران دیدم مدتی که در ایران بودم همواره با انها درگیری داشتم از نزدیکان تا مغازه دارن خیابان ولی عصر و بقیه نقاط دیگر ...... انهائی را که شما پشت شبکه های لوس انجلسی میبینید را باید از مردم جدا کنید بله انها مزدور هستند پول به انها داده میشود زندگی انها تامین میشود و بیایند اسلام ستیزی کنند تا شما هموطنان داخل را علاوه بر بد بین کردن به اسلام و سست کردن باورهایتان به این فکر برسانند که تمام ایرانیان خارج از کشور مانند انها هستند و تازه سه میلیون هم تعداد انهاست شما حتما در مورد امار ایرانیان به سایت های امریکائی منجمله سیا اگر در ایران برایتان قابل دست رسی هست مراجعه کنید تا تعداد واقعی ایرانیان را بدانید انها دلیل خود را دارند که تعداد ما را میلیونی اعلام کنند به دروغ پس اینگونه حکم صادر نکنید اگر مسلمان هستید
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
3
31
به مجید (مازندران):

عالی بود .. موفق باشی**
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ممنون از لطف شما
گنبد سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
563
13
من تو یه چیز باهاشون موافقم:اونم مخالفتشون با ازدواجه،هرکی تو این دور زمونه زن بگیره دیوونست.من تو حرام هم بیافتم زن نمیگیرم آخه تو گناه بزرگتری میافتم.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
شما برو ببین عیب کارت کجاست /
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
وقتی هرکس برای خودش یه پا آیت الله العظمی میشه و فتوا صادر میکنه نتیجش میشه این فرمایش ایشون ...
حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
میدونی چرا اینقد فکرت خرابه؟ چون اسلام نمیشناسی اگرم مسلمون باشی یه چیزی تو کلت کردن که اسلام نبوده
حتی اوناییم که مشکل دارن از هر لحاظ برای ازدواج اسلام مشکلشون رو حل کرده ازدواج سنت پیغمبر سفارش شده است

اونا که وهابی و ملعونن میگن ازدواج نکنین حتمن خوبه که دشمن زیاد داره ازدواج یکم خودت بشین فکر کن

این همه جوون دارن روزها تشکیل زندگی و تشکیل خانواده میدن همشون دیوونن و شما عاقلین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
دیوانگی نود و نه و نیم رقمه یکیشم گنبد سبزه.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
اقای گنبد سبز آیا شما کشیش مسیحی هستید که این حرف را می زنید؟اگر مسلمان هستید پس باید تابع و تسلیم خدا و دین حقش باشید.حدیث متواتر وبسیار معروف پیامبر اسلام (صلی الله علیه و سلم)را نشنیدید؟(با ازدواج نیمی از دین کامل می شود و بایست برای نیم دیگر تلاش کند.)
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
خواهشا دوستان اگر مسلمان هستند لطف کنند از اخلاق اسلامی هم تبعیت کنند.
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
از بس خواستگاری رفتی و بهت نه گفتند حق داری اینگونه فکر کنی . ولی قبول کن انهائی هم که دخترشان را بتو ندادند و نه گفتند هم حق بیشتری داشتند گنبد جان
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبد سبز:
من میگم شما اشتباه میکنید. ولی اگر روی نظرتان قصد تجدید نظر (نه الزاما رسیدن به نظر من) ندارید بهتر است به کسانی که برخلاف شما فکر میکنند و زندگی میکنند احترام بگذارید.
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
شما اسمی که برای خود انتخاب کرده اید بسیار هوشمندانه با این جمله قصد تخریب ان را داشته اید،
این جمله شما بسیار خنده دار است ..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبدت آباد انگوری!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبدت خراب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ما که ازدواج کردیم اما با همه سختی های زندگی داریم عشق می کنیم .فکر کنم چون کیس مناسب گیرت نیومده داری فرافکنی می کنی.اگه یه ذره فکرکنی پیر و تنها که شدی همدمی از این گناه برات نمیمونه بی خودی ذهنت خراب نمیشه.خدا همه رو هدایت کنه.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبد سبز جان:تو گنبدت باید قرمز باشه چون خیلی آتیشی هستی.
شما خسسسسسته نباشی .خواه نا خواه کسی که ازدواج نکنه به گناه میافته نمیخواد ادای ملا هارو در بیاری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
79
46
بعدازانقلاب فرزندان هنرمندان قبلي خودشان را با فضاي جديد تطبيق دادند وحاصل اين است كه ميبينيد اما هرجا فرزندان واقعي انقلاب با باور اعتقادي وارد شدند فتح الفتوح كردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
6
39
اللهم العنهم جمیعا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
6
53
آدم عاقل که زیر بار این حرفا نمیره
امیر هستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
69
15
شک ندارم دست اندر کاران من و تو از زنجیره فراماسون ها هستند
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
38
9
من که بعضی وقتا فقط سرگرمی های این شبکه رو نگاه می کنم بقیه برنامه هاشونو اصلا نمی پسندم مخصوصا همین بفرمایین شام که افتضاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
10
3
والا نميدونم چي بگم جز اينكه صلاح كار خويش را خسروان دانند. اين شبكه ها چيزاي خوبم دارن. بد نيست درست قضائت كنيم من و شما عاقليم ميتونيم هم از بدهاش درس بگيريم هم از آموزنده هاش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
9
6
حكايت;حكايت لقمان حكيمه كه يه ادم ميتونه از اين شبكه ها براي بالا بردن اطلاعات خودش استفاده كنه واز موارد غير اخلاقيش دوري كنه .ولي واقعيت اينه كه اين شبكه ها چه چيزي دارند كه مردم رو جذب مي كنند.اين نشان دهنده وجود كمبودهاي اجتمايي و شخصيتي مردم ماست و برنامه هاي ضعيف و تهي صدا و سيما كه تنها برنامه جذابي كه پخش ميكنه برنامه 90/فوتبال/فيتيله هستش
samin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
9
9
اونایی که مخالف شبکه های اونوری هستند چرا این شبکه هارو نگاه می کنن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
8
من خودم تا امسال مقاومت كردم و نرفتم سراغ ماهواره چون خودم متاهلم و بچه دارم و هم كارمندم نميتونم به خوبي برنامه هاي ماهواره رو مديريت كنم كه خداي ناكرده بچه هامو از راه بدر نكنه!!!!! مقاومت ميكردم و سعي مي كردم با همين تلويزيون خودمون كنار بيام حتي با شبكه هاي استانهايي كه از نظر گويش با من تفاوت دارند راحتر بودم تا ماهواره .ولي باور كنيد اونقدر برنامه هاي تلويزيون خودمون كليشه اي و تكراري شده كه وقتي همه ي كانالها رو زير و رو مي كردم همش يا با هم تبليغات پخش مي كردند يا سخنرانيهاي تخصصي يا برنامه كودك يا سريالهاي تكراري و... .واسه همين هم واسه پر كردن وقت خودم و هم اينكه لااقل يه مطلبي ياد بگيرم رفتم سراغ ماهواره . فقط زحمتم زياده چون رسيورش رو وقتي خودم هستم وصل ميكنم وگرنه نميذارم بچه هام برنامه هاشو ببينند .تو فرهنگ خودم حتي برنامه بفرماييد شام و اون ارتباط زن و مرد نامحرم با هم غلطه ولي خب اونوريا اونقدر حساب شده و با برنامه كار كردن حتي سوالاتشون اونقدر هوشمندانه چيده شده كه همه فكر ميكنيم داريم فقط يه برنامه سرگرمي ميبينيم .اما... نميدونم شايد يه روزي خودم از اينكه رفتم سراغ ماهواره پشيمون بشم ولي خب اگه نرم چه كنم؟ نه يه سالن تفريحي و ورزشي اطرافمون وجود داره و نه اونايي كه دور هستند هم قيمتشون مناسبه كه من با اين اوضاع اقتصادي خونواده بتونم ازش استفاده كنم .توي كوچه و خيابون هم كه نميشه پرسه زد پس بهترين گزينه و كم هزينه ترين گزينه و البته يه گزينه ي با ريسك بالا همين ماهواره هستش ديگه .برنامه هاي مستندي كه من و تو پخش مي كنه خيلي برنامه هاي خوبيه ولي اونم باز لابلاش شيطنتهايي هست كه بدون شك بي هدف نيست.
مژده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
8
102
واقعا براتون متاسفم به جای این حرفا محتوی شبکه های خودی و بالا ببرین مردم خود به خودم ماهواره و شبکه نگاه نمیکنن. کلا عادت دارین که همیشه صورت مسئله رو پاک کنین. چرا اون برنامه هایی که خوب و پرمحتوی است و نمیگین مثل مستندهای خوب و علمی که میده
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
5
106
در فضایی که رسانه ها برای تاثیر گذاری بر مخاطبان خود از هر ابزاری استفاده می نمایند و القاء نظرات و دیدگاههای گردانندگان این رسانه ها در قالب برنامه های جذاب صورت می گیرد متاسفانه صدا و سیما بدون درک این مهم فقط بر مبنای تفکر بسته مدیران آن مجموعه اداره شده و با پخش برنامه های سبک و بی محتوا و بیشتر در قالب فیلم های غمگین و کسل کننده سعی در پیروزی در این جنگ فرهنگی دارد! بهترین و جذاب ترین برنامه های صدا و سیما تبلیغات کارتن چیپس و پفک است که برای لحظاتی اندک توجه فرزندان ما را به خودش جلب می نماید.
سرباز0وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
6
12
یا مهدی (عج) ادرکنی خدایا در فرج مولایمان حجت بن الحسن(عج) نعجیل بفرما و به همه ما منتظران ظهورش لیاقت و فرصت تزکیه نفس و مجال توبه و استغفار و آمادگی درک وجود آن نازنین بی همتا را عنایت کن. اندکی صبر سحر نزدیک است .دوستان خانه ظلم و فساد ویران میشود .این وعده الهیست. مهم اینستکه قراره هریک از ما در آخرت پاسخگوی ذره ذره اعمال ورفتار و گفتار خود باشیم .پس باید سعی کنیم که در آن روز رو سفید باشیم .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
4
3
خدایا کشور مارا از سه چیز محفوظ بدار دروغ دشمن و خشکسالی
scrimmage
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
4
10
سلام ,اصل صحبت بر سر جنگ بین حق یا رحمان و باطل که همان شیطان است , هست / وقتیکه هر شبکه یا سایت یا شخصی صحبت از مطالبی میکند که ضد فرمایشات خداوند منان است یعنی روبروی خدا ایستاده و با خداوند مخالفت میکند و این یعنی دنیای پر جدال برای ما و عزیزان بدون آگاهی از دین و یا قانونهای الهی و این جدالها باعث تنفر اشخاص بی اطلاع از دین شده و کسی که خود در خلوتش عاشق خداوند است ندانسته دشمنی خدا را پیشه میکند آنهم از روی نا آگاهی , دشمن اگر آنقدر شرف داشت و جوانمرد بود که رک بیاید و بگوید ما داریم با خدا جدل میکنیم تکلیفمان روشن و آسان بود اما طبق فرمایشات حضرت علی (ع) دشمن کمی از حق و کمی از باطل را قاطی کرده و بشخص میگوید و کسی که آگاهی دارد از دینش میتواند پلیدیهای دشمن را بشناسد . بعد عزیزان مگر تعداد زنهای فاسد در کل دنیا چه تعداد است ؟؟؟ چند وقت پیش در همین اینترنت خواندم که این زنها تعدادشان 300 نفر است ولی ببینید دشمن چکارها که نمیکند . صحبتم از دست روی دست گذاشتن خودمان و فساد و تباه کردن دشمن از هرچه که دیگران تلاش برای سازندگی دینی و اعتقادی داشته اند . آیا فردای قیامت من در پیشگاه خداوند چی میخواهم جواب بدهم که چون ماهواره ندیدم نمیدانم چی شده و یا سعی کنم با سازندگی خود و تربیت اسلامی خودم و با رفتار درست خودم دیگران را امر بمعروف و نهی از منکر کنم , اینرا همه میدانند که چی خوب و چی بد است اما جامعه ما نیازمند عملکرد صحیح میباشد نه وصایای درست و هر کدام ما باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم بر روی دیگران اثر گذاشته و موثر باشیم و تا خودمان را درست نکنیم حرفمان موثر واقع نمیشود پس هر بزرگواری که نوشته این حقیر را میخواند و موافق است یه یا علی گفته و با توکل بر خداوند خودسازی اسلامی را از همین الان شروع کند . تا انشاء الله ایرانی اسلامی و واقعی داشته باشیم . التماس دعا
kazem
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
10
انشاءالله مولایمان حضرت علی(ع)خودش جواب این گستاخی را بدهد.
«امین یا رب العالمین»
جواد ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
4
6
ماهواره؟؟؟!!!اندکی تامل لازم است
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
4
6
دوست خوب ناشناس با سلام:
در جواب مطلبی که نوشته بودید :من خودم تا امسال مقاومت كردم و نرفتم سراغ ماهواره ... خدمت شما جسارت کرده و ذکر چند نکته را لازم می دانم:
1 - در اینکه برنامه های صدا و سیما واقعا" حرفی برای گفتن ندارد شکی نیست ولی این دلیلی نمی شود که ما برای رفع این خلاء به سراغ ماهواره برویم در حالی که خود از تاثیر مخرب و خزنده آن آگاهی داریم. 2 - همین موضوع که شما رسیور ماهواره را در زمان حضور خودتان وصل می نمائید در ذهن اطرافیانتان خصوصا" فرزندان شبهات و سوالات فراوانی را به وجود می آورد که تلاش آنان برای دستیابی به پاسخ این سوالات می تواند تبعات بسیاری بدی در پی داشته باشد.
3 - در اینکه ما گمان کنیم به صرف اینکه فقط زمانی که ما در منزل حضور داریم از ماهواره استفاده می شود خودمان را گول زده ایم!! کودکان امروز تیز تر و زرنگتر از آنان هستند که بتوانند به راحتی یک رسیور را راه اندازی نمایند!!
4 - صرف منع فیزیکی نمی تواند فرزندان ما را در برابر خطرات حفظ نماید خصوصا" خطر رسانه ای مانند ماهواره! زیرا تا زمانی که مانع وجود دارد موثر است در صورت برداشته شدن مانع فرزندان ما با اشتیاق به سمت موضوع کشیده می شوند.
5 - ما ضمن اینکه نباید اجازه دهیم که این مار خوش خط خال جای خود را در زندگی ما باز نماید باید فرزندان خود را با خطرات آن آشنا کنیم (اصولا" در مورد هر چیز منفی باید این کار را انجام دهیم) تا فرزندانمان با آگاهی با این موضوع برخورد داشته و با تمایل خود از آن حذر نمایند.
6 - ما باید سعی کنیم به جای اینکه ضعف صدا و سیما را بهانه ای برای ورود ماهواره به زندگی خود قرار دهیم سعی کنیم از این موضوع به نحو مثبتی استفاده نموده و این خلاء را با کارهای دیگری مانند تفریح کنار خانواده ، مطالعه، بحث های سازنده، سرکشی از دوستان و اقوام و... رفع نمائیم.
موفق و سربلند باشید.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
2
4
هردم از این باغ بری می رسد
رضا متقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
9
9
مرگ بر فراماسونها.يك لحظه فكركنيد شبكه اي كه داره از انگيليس تغذيه ميشه دلش برا ماميسوزه.فقط اومدن تا مارو عوض كنن.اما بدونيد يه روز از دنيا بمونه مهدي مياد.جواب همه رو ميده
Atos
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
9
16
سلام من واقعا براي بعضي از دوستان متاسفم ما ايراني ها بدبختانه منتظر تقليد و دنباله روي در مسايل هستبم بدون اينكه فكر كنيم چه عواقبي داره كوركورانه پيگيري ميكنيم به لقمان گفتن ادب از كه آمئختي گفت از بي ادبان. عزيزان من شما بايد هر گونه برنامه ، كتاب يا چيزهاي از اين قبيل رو ببينين و مطالعه كنين بعد با استفاده از قدرت تفكر و تحقيق و تفحص به اين نتيجه برسين كه اين گفته يا مطلب يا برنامه مفيد بوده يا نه نه به صرف اينكه فردي يك مطلب بنويسه بقيه بدون لحظه اي فكر شروع به رد يا تاييد كنن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
31
9
شبکه هایی امثال من و تو همه یه سری آدم های عقده ای هستند. بخدا کمبود دارند. خاک بر سرشون. اصالت ایرانی را زیر سوال بردند. .... بر وجدانشان
شهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
31
9
اینا وهابی هستن وگرنه شیعه حضرت علی بودن لیاقت میخواهد اینان شیطان واقعی هسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
5
5
دوست مسلمان ایرانی داشتم که از آمریکا اومده بود دانشجو بود و به خاطر فعالیت های سیاسی اخراج شده بود از اوایل انقلاب و بعد از پیروزی از ایران دور بود موقعی به ایران اومد که ماه رمضان بود از قضا در شرکتی کار می کردم که مسئولین متشرع و شیعه و مذهبی داشت و برای پرهیز از روزه خوری بعضی از کارمندان که گاها مشکلی در رابطه با روزه گرفتن داشتند ظروف آبدار خانه را جمع آوری کرده و حتی آب خوری و شیر آب آبدار خانه قطع بود فقط سرویس بهداشتی ها وصل بود.
دوستم که از آمریکا اومده بود و مجددا باید تاکید کنم که ایرانی بود شیعه و متشرع روزه میگرفت برای دیدن من به محل کارم اومد و وقتی با این صحنه روبرو شد از شدت خنده نمی تونست حرف بزنه میگفت اینکه در آسمان و زمین و ببندیم و بگیم روزه بگیریم که هنر نکردیم می گفت اگه شما یک روز تو آمریکا روزه گرفتین واقعا کار شاق کردید همه می خورند و با پوشش نامناسب تو خیابان راه میرن و تو باید پرهیزگاری پیشه کنی.
این داستان رو بر اساس واقعیته رو گفتم که بدونیم برخوردهای نا مناسب بعضی از متدینین و مسئولین چهره واقعی اسلام را از همه مخفی کرده مشکل از مسلمانی ماست اگه ما مسلمان واقعی باشیم و با اعمال درست خودمان چهره ای درست از اسلام نشان بدیم اون بنده خدا ها یی که راه گم کردن سمت اسلام میان. به قول امام جعفر صادق (ع): که دوگروه کمر ما رو میشکنند عالم فاسد و جاهل مقدس معاب. که در تمام زمان و اعصار این دو گروه در خدمت دشمنان اسلام بوده اند.
خدا به همه ما توفیق بده که به درک واقعی اسلام ناب محمدی برسیم. آمین
pesare irani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
2
10
فکر کنم یه علتی که اینجور شبکه های ماهواره ای طرفدار دارند شایدکم کاری خودمون مخصوصا رسانه ملی باشه وقتی تو برنامه کودکش رقص باشه از دیگران چه انتظار
ضد من و تو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
12
5
سلام . من که از روز اول با این شبکه من و تو مخالف بودم . پسر ایرانی درست میگه ، کم کاری از صدا و سیمای خودمان هست . اگر دقت کرده باشید در برنامه اتاق خبر که امیدوارم سقفش روی سر همشون خراب بشه ، تمام اخبار ایران را وارونه بیان می کنند و علیه ایران حرف می زنند . یکی نیست به اینا بگه آخه بهاییهای از خدا بیخبر ، شما به چه رویی اسم خودتان را ایرانی می گذارید ؟ حالا اسلام و دین توی سرتان بخورد . یکی نیست به اون گوگوش بگه هنوز وقتش نرسیده فکر گور و کفن باشی ؟؟؟؟
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
6
ماهواره و فیلم هایی که امروزه تهیه میشه خیلی زیرکانه راه نفوذ به ذهنها رو پیداکردند و از تکنیکهای روانشناسی استفاده شد تا خیلی از افراد رو تحت تاثیر باور های غربی قرار بده و حرف اونها فقط برای جوانان مجرد و کشیدن انها به روابط ازاد جنسی نیست حرف الان نهاد خانواده و از بین بردن این نهاد مقدس در جامعه مسلمان است که ریشه محکم باور یک ملت در نهاد خانواده است ببینید چه زیرکانه عملهای زشت روابط جنسی رو از تصویر به متن و داستان بازگو کردند و نویسندگان و مشاوران اونها یک روزه این کار و انجام ندادند بلکه این سالها کارشده چگونه اقبال خانوادگی ایجاد بشهو همه گروه سنی راحت فیلم ها رو نگاه کنند وبگن صحنه زشتی نداره چرا ما در خواب غفلتیم واین طور بی تفاوتیم باید اموزش صحیح به خانواد ها داده بشه که خود والدین با رغبت از صیانت خانواده محافظت کنن و نهاد صدا وسیما وزارت ارشاد که خیلی کم کاره و ارگانهای فرهنگی ایا خیلی از ضعفهای خودمان رو به کم کاری در خیلی از حوزه های فرهنگی و...ربط نی دیم.
behrooz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
1
با قسمت اول بحث که مربوط به ازدواج بود مخالفم در واقع از پاسخ های شما به کارشناس مربوطه قانع نشدم اولا اینکه به احتمال زیاد وقتی ایشون گفتند ازدواج سنتی صحیح نیست منظورشون ازدواجی نیست که نامزدی توش باشه در خیلی از جاهای ایران هست که واقعا دوران نامزدی در کار نیست و از آشنایی تا عروسی یک هفته هم طول نمی کشد. و در پاسخ به سوال دوم نیز باید بگم که واقعا برخی ها حتی تو سنین بالا هم آمادگی ازدواج ندارند حداقل از لحاظ بلوغ فکری،و احتمالا منظور کارشناس مربوطه نیز همه نبوده است و در واقع یک سنی هست که شخص این توانایی را در خود احساس می کند که الان بهترین زمان هست البته اینکه بعد از 35 سالگی مشکلات بارداری هست صحیحه ولی اگر آمادگی نداشته باشد مشکلات به مراتب سخت تری را در پیش خواهد داشت.
وطنم ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
8
با سلام خدمت همه دوستان .من خودم اصلا از ماهواره خوشم نميومد ولي از بس كه تو شبكه هاي ما فيلم هاي تكراري ، پر از غم و گريه وزاري ، هميشه داد و بيداد پخش مي كنن و اگر هم روزي كه تعطيل هستيم اگر سراغ تلويزيون برم كه بيشتر دلمون ميگيره يا تو اعياد مذهبي ما آن طوريه كه بايد برنامه ها و موسيقي شادپخش نميكنن بخدا مردم نياز به شادي دارن نميگم اون برنامه ها هم شادي آورن ولي حداقل براي لحظه اي .من خودم بيشتر دنبال برنامه هاي علمي و بخصوص مي گردم كنسرت هاي سنتي كه مال ماست ولي بايد از اون شبكه ها ببينيم !!!من 100 درصد مخالف شبكه هايي هستم كه فيلمهايي رو پخش مي كنن كه فقط حريم خانواده رو زير سئوال ميبرن من فقط ميگم چرا تلويزيون ما نبايد اين برنامه ها رو پخش كنه كه من ببننده برم سراغ ماهواره .مني كه خيلي از اين مسائل و تعهدات اخلاقي برام مهمه و دوست دارم كنار خانواده ام با آرامش برنامه شاد ببنبم...
ashkan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
8
ما نباید خودمون با این برنامه ها گم کنیم من با اسلام کاری ندارم که این کارا مشکل داره یا نه و لی ما ایرانی هستیم برای ما ایرانی ها انجام دادن این کارا به خدا برای من ایرانی ننگ اوره من اعتقاد دارم اون گروهی که این برنامه ها رو درست میکنند همشون یه مشکلی دارن که به این روز افتادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
11
3
Hamatoon khoob mishid
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
4
3
همش تقصیر صدا سیماست که مردم اینقدر به رسانه ملی بی اعتماد شدند در مورد همه چیز کوتاهی میکنه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
5
0
سلام.
میدونید مشکل ماکجاست؟
اونجایی که وقتی ما بچه بودیم وپدر ومادر ما پای هربرنامه ای که مینشستند
/ماهم بودیم.اونها اصلا توجهی به اینکه آیا سن این بچه به این برنامه میخوره یانه؟(نداشتند)خب بچه هم بزرگ میشه/وباتوجه به اینکه دشمن همیشه واز هر راهی بدنبال به انحراف کشیدن
جوانان مااست باید باهوشیاری هر چه تمام تر به جنگ بادشمن بریم
درضمن ما چسبیدیم به مستحبات و سر
واجبات رو هم گرد کردیم.
mostafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
0
با سلام ادم اول خودش باید مومن باشه درست کار باشه بعد مردمو به را راست هدایت کنه من که نه شما رو نمی دونم مومنید یا ادا شو در میارید شما خوب باش همه خوب میشن نگران نباش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
3
چرا این قدر از من و تو می ترسین؟؟ ما هم کلی کانال به زبان های عربی و انگلیسی و اسپانیایی داریم . چرا اونها از ما نمی ترسن . چرا اونا نمی ترسن مردمشون کانال های ما رو نگاه کنند. اینقدر مردم رو تحقیر نکنید . مردم ما قدرت تفکیک خوب و بد رو دارند . بی شعور که نیستیم . حتما باید یه عده بشینند برنامه ها رو ببینند بعد تعیین کنند مردم چی باید ببینند چی نبییند . در ضمن در مورد مطلبی که گذاشتید شما محتوی برنامه رو تحریف کردید و تغییر دادید . اگه به فرض محال یه روز کسی بیاد همچین چیزی بگه اگه ایمان و اعتقاد ما اینقدر آسیب پذیره که از بین بره که وای بر ما . این مسلمونایی که توی اروپا و آمریکا زندگی می کنند نه ماهواره براشون ممنوعه نه توی خیابون فقط زن محجبه می بینند ولی ایمانشون از خیلی از ما بیشتره و از ما مسلمون ترن . خودشون انتخاب می کنند چی ببینند چی نبینند . من و تو به نظرم شبکه خوبیه به خصوص مستند های علمیش عالیه.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
5
1
ازماست که برماست؟!؟!؟!.....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
1
7
اونایی که می فهمن می خندن ..

اونایی که نمی فهمن دهنشون باز می مونه

.....

خلاصه اش کنیم .. هوس بازا تائید

با فهم و شعورا تکذیب می کنن ..

اونایی که میشینن پای اینجور برنامه ها و این خزعبلات رو گوش میدن بیکارن

MOHA
بی طرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
4
0
در یک کلام به مردم آگاهی بدهید ولی بگذارید خوب و بدشان را خودشان انتخاب کنند.
ابراهيمي سعيد-حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
7
باتوجه بضربات وحشناگي كه درطول پيروزي انقلاب اسلامي ايران تاكنون ازاسلام وايران خورده اند چه انتظاري ازآنان بايد داشت. شنونده وبيننده بايدعاقل باشد كه الحمدا... ملت شريف ايران عاقل ودانا هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
1
7
اگه شبکه های خودمون برنامه های خوبی داشته باشند مگه ملت مرض دارن برن طرف غرب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
6
1
مشکل از رسانه ملی خودمونه وقتی برنامه آموزنده ای نداره پس من جوان باید توی اوقات فراغت چی کار کنم در ضمن منو تو همه برنامه هاش هم بد نیستن که ؟؟؟ انصافا مستنداش که عالیه
سمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
11
اینها یک عده جوان وهابی هستند واین به همه ثابت شده از استعمار پیری چون انگلیس وسیاستهای دراز مدتی که برای فرزندان ما جی چیند انتظاری غیر ازاین نیست این برنامه ها برای من وشما نیست برای فرزندان خردسال ماست که کنارمان می نشینند وکم کم در مغزشان حک می شود اینها الان دون میرزند که فردا درو کنند بساط مشروب وعادی سازی آن در بفرمایید شامشان هم همین آینده نگریشان است.
ناجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
7
تا بوده و بوده صحبت رسانه اونم از جنس انگیلیسیش همون قورباغه پختن به سبک تدریجی بوده،اگه مسلمونن پس چرا بی حجابن؟اگه مسلمون نیستن پس چرا واسه مسلمونا خط مشی اجتماعی تعیین میکنن؟
تمام ثروتمندای معرفی شده در این برنامه یه جای کارشون یا نزول و ربا بوده یا راه انداختن کازینو و مرکز شرط بندی و خونه فسادو.......
نمونش برنامه بفرمایید شام;چه لزومی داره 4 تا آدم که اکثرا متاهل هستند به صورت مجردی مهمونی بگیرن؟اونم مختلط!آیا خلاف انسانیت نیست که آدم شریک زندگیشون با خودش به مهمانی نبرد و در عوض روبه روی شریک دیگری بنشیند شام مفصل بخورد؟آیا این سر آغاز نفاق نیست؟آیا این برنامه کانون خانواده را هدف نگرفته است؟واقعا فرهنگ غنی و چند هزار ساله ی ما این بوده؟

شهریست پر ظریفان و ز هر طرف نگاری===یاران صلای عشقت گر میکنید کاری
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
6
من به کل باشبکه من وتو مخالفم فقط رواج بی بندوباری میکنند متاسفم براشون
بزرگمرد عرصه سیاست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
6
میدونید دوستان اینا هدفشون اسلام رو نابود کردن نیست اینا میخوان بنیان خانواده رو نابود کنن و به جاش یه فرهنگ غربی بکارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
7
برنامه بفرمایید شامشان رواج مشروب است ومجردی مهمانی گرفتن بعد کنارش چند تا برنامه به اصطلاح علمی واخباری که فقط اطلاعاتش در مورد ایران وکره شمالی وچند تاکشور افریقاییست ودر اروپا وآمریکا هم که آرامش برقرار است ومدینه فاضله است.آدم بدها فقط مسلمانها هستند اخبار تمام شد.از بهاییهایی چون ایناچیز دیگری ببینی یا بشنوی عجیب است.
یگانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
6
یک ایرانی اقتدار کوروش فریاد کاوه آهنگر اسلام سلمان رابه ارث برده است مانسل جدید شاید انقلاب راندیدیم جنگ رابه یاد نمی آوریم ترور امثال احمدی روشنها راکه دیدیم کجا دربرنامه هایشان تاسفی وغیرتی ازایرانیت خودشان رادراین مورد نشان دادند-ماهنوز خودمان را گم نکرده ایم ونخواهیم کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
1
6
دوست عزیز بهایی یعنی همین رواج بی بندو باری وبی ایمانی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
1
7
این بهاییها کجا غیرت می فهمند فقط مشروب .سکس .فحشا ماجوانها باید هوشیار باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
1
6
انگلیس به همین بهاییها پول میدهد که مزخرف به خورد ماجونها بدن به مسلمونا پول میده؟بهایی که هنوز با خواهر وبرادرش ازدواج میکنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
1
6
بهایی یعنی حیوانیت مسایل حیوانی رارواج دادن -مسخره کردن -کثیف بودن و مثل خوک زندگی کردن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
0
6
من باشما ناجی عزیز موافقم انگلیسیها سیاستشان همین جوری است که طوری برنامه میچینند که صدایش صد سال دیگر درآید می گویند قورباغه راطوری بپز که خودش هم نفهمد می پزد برو مهمانی تنها خوش میگذردبگو بخندعشق کن بدون همسر نمازو روزه دیگر چیست مسلمان باش ولی متجددباش ومشروب بخور بانامحرم دست بده برقص و.....
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
0
6
از کافر دیگر چه انتظاری دارید؟دست مارا بگیرندوبه کره ماه ببرند .نه عزیزم به قعر چاه می برند آنهم به سبک انگلیسی وتدریجی!
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
0
6
وقتی کسی مثل رها اعتمادی از اعضای اصلی این شبکه به بهایی بودنش افتخار می کند واین مساله رادادمی زند !خوب دیگه چه انتظاری دارید که برای من وتوی مسلمان حال چه شیعه وچه سنی بیاید ترویج مسائل اخلاقی بکند؟مگر درآئین بهایت اخلاق هم جایی دارد؟دوستان بروند قدری مطالعه کنند تا به عمق انحطاط این آئین پی ببرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
1
6
دوستان آگ قدری در فرقه بهایی مطالعه بکنند اهداف شومی را که از دبی تا کلمبیا برای ما مسلمانان طرح ریزی کرده اند را می فهمند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
1
6
همشون یک عده جوان عقده ای وبهایی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
0
3
انگلیس یعنی همین من وشمارا احمق تصور کرده گذشت زمانی که مردم از دنیا بی خبر بودند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
1
2
سلام من 6 ماهی هست این شبکه رو به یمن لطف دوستان به صورت توفیقراجباری می بینم اولش نوع برنامه وشیوه تحمیل عقایدشون برام مزحک بود ولی الان بعداز این مدت یه جورایی نسبت به این برنامه ،(باتوجه به نوع اجراشیوه زندگیشون کنجکاو ومشتاق شدم خلاصه افتادیم تو تله ای که مسخره بود ولی واقعیت تلخ اینه که این برنانه داره بهشتی زیبا رو ترسیم می کنه که سراب بودنش برا من 32ساله واضحه ولی باز درگیرش شدم وکلا ترک تلویزیون کردیم تا زمانی که درست وحسابی ادب شم ولی یه سوال مثل خوره تو ذهنم مونده اونم اینه که کجای کار مامان باباهااشتباه بوده که دست پروده هاشون عکسای جگرگوشه هاشون رو میفرستن به عنوان فدایی به میمون انیمیشنی دکتر کپی شاید برا چند سالدآینده خوابی برا این بچه ها دیده خیالش ازبابت خانواده های سطحی نگر اونا راحته ولی خدا شاهده یکی مثل من شده باشه قید همهرخوشبها رو میزنم ولی نمیذارم خار به پای بچه ام بشینه چه خیال باطلی ..اگه خورشید رو برا فردای بچه های معصومتون میخاین لطف کنید هرکس قدم خودشهربرداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
1
6
همهشون مزدورند
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
1
7
دوست عزیزی که نگران فرزندتی هممون باید مواظب باشیم انگلیس باکمک بهاییها برای بچه هامون نقشه کشیده والامگه من وشماتاآخر خواب می مونیم اونا می گن اگر این برنامه هارو 30 سال پیش می ریختیم حالا یک عده جوان مست ولا یعقل تحویل می گرفتیم .اونا الان الان با این برنامه خوراک به مغز بچه هامون میدن تا 30 سال دیگه امثال من وشمارو نبیینند . دوستان نخندیم بگیم کو 30 سال دیگه کی مره کی زنده طرف انگلیسه یکم فکر کن!چرا از بهاییها استفاده می کنه؟چرا؟همش نقشه است .
لیونل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
1
7
این ها همه فراماسون هستند
ریحانه نیکنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
1
7
درسته واقعا همشون فراماسون هستند اینها دارن اعتقادهای مردم هم ازشون میگیرن اینها دارن ایین خداپرستی رو هم از مردم میگیرن در برنامه هوتن شو که در عید نوروز پخش میشد به جای خداحافظ میگفتن همتونو به هم میسپاریم در اخر فقط میتونم بگم اگر فابل هدایتن خدا هدایتشون کنه اگر نه خدا لعنتشون کنه
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
4
3
تا وقتی که وضیعت شبکه های داخلی این باشه. نباید انتظار داشت که مردم ظاهزبین ما از امثال من و تو دور باشن...
به جای اینکه بشینیم لعنت کنیم و اه بکشیم، باید کاری کنیم که این برنامه های چرت و پرت تی وی ایران تغییر کنه تا جامعه ی جوان و ازاد اندیش ما بتونن اون رو قبول کنن و بهش اعتماد کنن
نسرين
|
UNITED KINGDOM
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
0
4
بابا تو رو خدا اينقدر به اين شبكه درپيت بها ندين، باورشون شده پخي هستن. آخه شبكه اي كه برنامه هايي مثل موجودات فضايي، بيلي و جانوران، در جستجوي هيولا و اون يارو شعبده بازه و برنامه در مورده جن و روح نشون بده اصلا ارزش داره در موردش حرف زد؟
رويا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
3
من ازته دلم براي اين شبكه و مجرياش متاسفم فقظ همين
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین