کد خبر: ۷۳۷۱۲
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نشست خبری علی استون درخبرگزاری فارس

نشست خبری علی استون بعد از ظهر روز جمعه با حضور اصحاب رسانه در خبرگزاری فارس برگزار شد.







 

 

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
44
36
چرا آماده ايم براي بازي خوردن؟
چرا ما ايرانيها علي رغم برخورداري از هوش و فراست مغزهايمان را آکبند نگه داشته ايم؟
چرا نمي توانيم از بيماري فرنگي پرستي که به جانمان افتاده رها شويم؟
چرا در دفاع از مرزهاي عقايدمان اينقدر مسامحه مي کنيم؟
چرا درک نمي کنيم کجاي تاريخ و کجاي جغرافيا قرار داريم؟
چرا ماهواره هوا مي کنيم اما گاهي به اندازه کودن ها مهربان هستيم؟
چرا اينقدر مستعد کودکانه ذوق زده شدنيم؟
و هزارن چراي بي جواب ديگر که هميشه اين گونه مواقع به ذهن هجوم مي آورند و انسان را به اين نتيجه مي رسانند که الحق و الانصاف از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
جناب ناشناس، بنده هم با شما موافقم كه بايد هوشيار بود و نبايد به صرف يك ادعا، سريعا به اينگونه افراد اطمينان نمود و آنها را حلوا حلوا نمود، ولي فراموش نكنيد اسلام، به ظاهر است و بس.

بله! تا زماني كه ايشان برادري خود را ثابت ننموده‌اند، بايد احتياط كرد و نبايد بيش از حد او را بزرگ نمود، ولي به هرحال اين موضوع، موضوع كم اهميتي هم نيست كه خبر آن را كاملا بايكوت نماييم.

به نظر شما چه اشكالي در استفاده تبليغاتي از موضوع نهفته است كه اين چنين شديد به آن تاخته‌ايد؟، به ويژه آنكه ايشان برخلاف پدرشان سابقه بدي هم ندارند و گذشته‌اي بسيار روشن و مقبول دارند.

حتي تا جاييكه بنده پيش از اين پيگير مصاحبه‌هاي ايشان بوده‌ام، هركجا در مورد پدرشان از ايشان سوال كرده‌اند، او خود را از پدرش جدا نموده و پاسخ آن سوال را به خود پدرش عودت داده است.

ما كه نمي‌توانيم كسي را به جرم پدر و مادر و بستگانش قصاص قبل از جنايت كنيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
خوب بعد از یک خراور علامت سئوال منظورت چیه ؟یعنی منظورت اینکه اجازه ندیم از ادیان دیگر به اسلام مشرف شوند و یا تبریک نگوییم ، منظورت رو متوجه نمیشوم ،منظورت از بیماری چیه فرنگی پرستی چیه شاید شما از آن دسته از دوستان هستید که از نظرات دیگران انتقاد میکردید و عملکرد گلشیفته فراهانی و معتمد آریا و... ونظرات فرهیختگان عرصه سینمامثلاتهمینه میلانی و مرضیه برومندو ... را مثبت و با ارزش میدانید .بنظر من اول شما تکلیفت رو با خودت و عقایدت روشن کن وبعد ازآن بیا طرح سئوال ذو پهلو و دلسوزانه و هشذار دهنده برای کاربران توصیه کن.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بعله!!ببخشید من ربطش رو متوجه نشدم..
واقعا چرا!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
برای آنها که چراهایم را متوجه نشدند:
1. اگر ذهن مان را به کار بیاندازیم متوجه می شویم که خیلی دور از ذهن است که جوانی بیست و هفت ساله در قلب آمریکا درست در زمانی که هجمه ها بیشتر از همیشه ایران و اسلام را نشانه گرفته اینگونه بدون هیچ واهمه ای فریاد مسلمانی سر دهد! آنیلی هم که برای ما به حق یک اسطوره است با ترس و مخفیانه اسلام آورد چون از ماهیت جهان غرب آگاه بود او پس از سالها این موضوع را علنی کرد حالا یا باید مثل همیشه ظواهر را بنگریم و خوشبینانه باور کنیم که این آقا تنها با احساس اینکه اسلام خوب است(به مصاحبه هایش دقت کنید) تبدیل به یک شهادت طلب شده و از همه چیزش گذشته! (چون اگر حرفش حقیقی باشد مرگش حتمی است) یا اینکه شک کنیم که کاسه ای زیر نیم کاسه این مسلمانی بی موقع است
2. اصلا این جناب استون را شهادت طلب فرض می کنیم درست در زمانی که بیشترین دشمنی آمریکا و آمریکایی علیه ایران شکل گرفته همه دستگاهها و نهادها و افکار عمومی کشور از صدر تا ذیل سرگرم تعریف و تمجید و بزرگنمایی یک آمریکایی می شود که چه ؟دنیا بدانید اسلام ما با اسلام آوردن یک آمریکایی هالیوودی اعتبار نداشته! را به دست آورده! همه حرفهایی هم که می زدیم که چرا آمریکا و آمریکایی به همه فخر می فروشد که برتر است به فنا!!! هالیوود هم بر خلاف حرفهای ما جای خیلی مهمی است:)))
3.اگر نوبتی هم باشد در این پیچ تاریخ نوبت حقنه کردن اسلام آمریکایی به مسلمانان است عهد اسلام ستیزی به سر امده.
4. البته یکسر او را رد نمی کنم شاید واقعا فطرت الهی اش بیدار شده اما ما اگر زرنگ باشیم و مدام بدون فکر بدنبال احساسات و جو نرویم هر دو احتمال را در نظر می گیریم و راه میانه را بر می گزینیم نه او را از خود می رانیم نه بیش از حد و اندازه اش تکریمش می کنیم.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
تمام حرفهای شما بی مورد است و هیچ ربطی به غرب پرستی ندارد و ربطی هم به ماهواره هوا کردن ما ندارد ذوق زده هم نشدیم یک انسان والا بما پیوسته است و ما انرا مبارک میداریم و به نفع خود از ان استفاده میکنیم علاوه بر خوش امدن گفتن قلبی به او . صهیونیست ها با تمام قدرت مالی و رسانه ای که دارند از دخترک فرومایه ای و بی اخلاقی بی اخلاق با استانداردهای همه گونه تفکر و باور و دین و مذهب مدونای کاتولیک را برای بهره برداری مثلا یهودی کردند واز تبلیغات به نفع خود از او استفاده میکنند در حالیکه در یهودیت کسی نمیتواند یهودی شود و حتی اگر پدر یهودی باشد ومادر غیر یهود ان فرد یهودی حساب نمیشود چون تنها از مادر است که یهودیت انتقال پیدا میکند ولی چون برای انها سود اور بود مدونای کاتولیک را یهودی دانستند و همین مدونا در اینده نزدیک میرود به اسرائیل .در حالیکه در اسلام به روی همه باز است و هرکس اسلام را قبول کرد یک مسلمان خواهد بود بدون محدویت چرا شما با این مسئله مشگل دارید این فرد اولین کسی نیست که مسلمان شده چیکار باید میکردیم او را یک فصل کتک میزدیم چون غربی است و مسلمان شده اصلا ایا خود شما مسلمان هستید اگر نیستید خوب حق دارید و حرفی با شما نیست ولی تمام حرف های شما اگر مسلمان هستید فاقد هر گونه ارزشی است من شخصا از کار علی استون بسیار خوشحال شدم و او را دوست میدارم نه از ماست که بر ماست نیست بلکه "از شماست که برماست "
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اقای مرتضی . ام : مسلم است که ما باید احتیاط کنیم و اگر ایشان را در ایران وزیر اطلاعات یا معاون وزیر اطلاعات و مقام هائی در این حد داده بودند فریاد همه ما به هوا میبودی و بدرستی هم ولی اتفاقی نیفتاده ایشان خواست مسلمان شیعه بشود امکان نفوذی بودن همیشه هست ولی کمتر توسط افراد معروف و شناخته شده این اتفاق افتاده که برخی به ظاهر مسلمان شده اند برای نفوذ و کسب اطلاع و بعد از مدتی هم یا لو رفته اند یا خودشان خسته شده اند این امکان وجود دارد ولی ما که تقاضا نکردیم کلید مملکت را بدست ایشان بدهند . در ضمن پدر ایشان چندان هم در هالیود بدنام نیست و فیلمهای اعتراضی زیادی درست کرده اصلااکثر فیلمهای ایشان اعتراضی است حالا در حد خودش ولی انچنان که شما گفتید بدنام نیست یا لااقل من انرا نه شنیده ام ما اینکار او را فرخنده میداریم و حواصمان هم به ایشان هست ملت ایران اگاهتر از ان است که یک جوان بیست و چند ساله گولش بزند ولی تا ما اطمینان از عدم صداقت ایشان پیدا نکنیم نمیتوانیم به ایشان تهمت بزنیم خواننده معروف انگلیسی کت استیون سالیان پیش مسلمان شد و هرگز به اسلام و مسلمانان خیانت نکرد و درد و ازار زیادی هم تحمل کرده طی سالیان دراز جهت اسلام اوردنش .ما باید حتی از نظر تبلیغاتی هم که شده از ایشان بهره مند شویم با این ایرانی و شیعه هراسی که خود هالیود پای اصلی ان است چرا که نه ؟؟؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
جناب ناشناس آخري، بنده هم سخنم دقيقا همين سخن شما است ﴿البته به جز خوش نامي اليور استون﴾ و كاملا با شما موافقم.

در مورد اليور استون هم بايد خدمتتان بگويم كه گرچه ايشان در آمريكا بدنام نيست و فيلم‌هاي او نيز ظاهرا حقيقت‌جويانه، شجاعانه، بي‌طرفانه، جلوتر از زمان و بعضا ضد سياست‌هاي استعمارگرانه آمريكا ساخته شده‌اند، ولي اگر دقيق به آنها نگاه كنيد خواهيد ديد كه عمدتا در راستاي منافع اسرائيل و براي تبرئه اين رژيم منحوس بوده است.

به عنوان مثال فيلم بسيار قوي، خوش ساخت و قدرتمند JFK ايشان كه در آن قتا جان اف. كندي را به هيئت حاكمه آمريكا نسبت مي‌دهد و آن را به گردن ايشان مي‌اندازد، دقيقا در زماني ساخته شد كه در آمريكا به دليل چاپ يك كتاب پر سر و صدا، انگشت اتهام همه در مورد اين قتل به سمت سوي رژيم صهيونيستي برگشته بود.

حتما مي‌دانيد كه كندي شديدا با اسرائيل مخالف بود، آنها را قاتل و آدم‌كش مي‌دانست و تنها فردي در هيئت آمريكا بود كه جلوي اتمي شدن اسرائيل ايستاده بود و به همين دليل هم ترور شد. اما اين فيلم، هنرمندانه تمامي اين اتهامات را رد مي‌كند و سرسوزني موضوع را به اين رژيم ربط نمي‌دهد و آن را دعوايي داخلي مي‌داند.

يا مثلا عمده‌ي منتقدين به سفارشي بودن فيلم ضدايراني اسكندر كه ايشان براي آماده نمودن زمينه حمله به ايران ساخت، اذعان دارند.

حتي فيلم به ظاهر سرگرم كننده "پارك ژوراسيك" او را نيز بسياري از منتقدان به حق، ضدايراني، ضداسلامي و آخرالزماني و در راستاي اهداف رژيم صهيونيستي دانسته‌اند كه با توجه به زمان ساخت و نشانه‌هاي موجود در فيلم، كاملا حرف درستي است.

تا جايي كه خاطرم هست، اولين فيلم ضدايراني-اسلامي اليور استون همان اوايل انقلاب اسلامي ساخته شده است كه اين را خود، بهترين نشانه براي مرتبط بودن او با سياستمداران مي‌توان تلقي نمود.

بنابراين اليور استون براي بنده كارگردان بسيار بسيار مشكوكي است، هرچند كه در آمريكا بدنام نباشد و آمريكائيان او را كارگرداني انقلابي تلقي كنند. از نظر بنده، اين كارگردان يهودي، آمريكايي نيست و تاكنون دين خود به رژيم صهيونيستي را عالي ادا كرده است و كاملا به اين رژيم وفادار بوده است. تنها يكجا سخني بر ضد رژيم اشغالگر قدس بر زبان آورد كه آن را هم خيلي زود پس گرفت و زيرش زد.

در مورد كت استيونسون هم با شما موافقم و پيش از نيز خود در جاي ديگري از ايشان نام بردم ﴿كه البته چون سخن داشت به جدل كشيده ميدشد، بحث را رها كردم﴾. ايشان انصافا بسيار آگاهانه و مخلصانه به اسلام گرويدند و حتي بيش از ٢٠ سال، دنياي موسيقي را كاملا رها كرده و به شغل ديگري روي آوردند كه براي فرد باسابقه، مشهور و پردرآمدي همچون ايشان، همين امر به ظاهر ساده خود نشان از خلوص نيت ايشان دارد. بنده شخصا بعيد نمي‌دانم كه علي استون هم از همين جنس باشد و همانطور كه گفتم، ضمن حفظ هوشياري، نبايد او را از اين فيض بزرگ محروم كرد و به او سخت گرفت و اين افراط‌گري‌ها را اصلا نمي‌پسندم. به ويژه در حالي كه افراد پليد و خائني همچون كريستين امانپور را عليرغم اينكه بارها و بارها از پشت به ما خنجر زده‌اند، بازهم با سلام و صلوات مي‌پذيريم و خودمان خنجري بزرگ‌تر به او مي‌دهيم و هيچ كس هم صدايش در نمي‌ايد!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اقای یا خانم ناشناس بعد از خانم مهسا : من نگرانی شما را درک می کنم و تا حدی در پس ذهن خودم هم ملاحظاتی را هم دارم من به هیچ عنوان هوادار غرب نیستم اگر به غیر از دوران کودکی که انسان کودکی میکند بگذریم من کمتر از 8 سال بیشتر در ایران زندگی نکرده ام ولی هر روز ایرانی تر شدم و غرق در شناختن ایران عزیز شدم و هر روز عشق به ایران و ایرانی در وجودم بیشتر شد و فرهنگی ایرانی ام هرگز اجازه تاثیر فرهنگ غرب را پذیرفتن به من نداد و مانند دز محکمی بود در مقابل فرهنگ غرب این را نوشتم تا شما بدانید که از چه موضع ای حرف میزنم ببینید در غرب انسانهای والای زیادی وجود دارند که هر انچه که غرب میکند و موجب نفرت ما میشود مورد نفرت انها هم هست چه کنند با خصوصیات ازاده در غرب متولد و پرورش یافته اند و همواره فریاد حق طلبی میکنند ولی در این جا هیچ پناهی ندارند سیستم با انها بسیار متفاوت است و با انها مبارزه هم میکند من فراوان از این افراد را دیده ام که در حق گوئی و حق جوئی از ما هم فراتر میروند و مرغ حق هستند اینها در این زمان یک راه را برای ارامش گرفتن خود و راه جوئی خود شناخته اند و ان اسلام است ما همیشه گفته ایم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد تا قبل از 11 سپتامبر اینگونه نبود کمتر کسی جویای دانستن اسلام بود ولی بعد از ان واقعه همه چیز تغییر کرد بطوری که قران پرفروش ترین کتاب برای سال ها شاید هم تا همین امروز شد و که بارها و بارها تجدید چاپ شد و از ان زمان که مردم شروع به خواندن قران کردند تا بیشتر در مورد این تروریست های مسلمان و دینی که اینگونه تروریست پرور است !!بدانند نا گهان سیل غربی هائی که بعد از خواندن قران مسلمان شدند همه را به وحشت انداخت منتهی انها افرادی مانند پسر الیور استون و شناخته شده نبودند ولی تعداد انقدر زیاد بود که صهیونیست ها را به وحشت انداخت انها نه تیلیغ کردند نه به ایران امدند فقط با خواندن قران انرا را کلام خداوند دانستند و جالب اینکه اکثر انها هم زن بودند با انهمه تیلیغی که در مورد اسلام و رفتار بد با زنان میشد بهر حال انها در حقیقت به اسلام پناه اوردند و انرا دین حق دانستند و هم چنین تنها سنگر مقاومت و عدالت خواهی یافتند چون حقیقتا تنها سنگر هم هست یک دلیل دیگر اسلام اوردن غربی ها بیهوده گی است که با ان روحشان تهی شده است کلیسا هیچ چیز به انها نمیدهد از بی قانونی کلیساها روحشان به بهیوده گی رسیده که هر یک شنبه بروند به کلیسا بهترین لباسهای خود را بپوشند بروند کلیسا بخوانند برقصند پول به کلیسا بدهند تا یکشنبه اینده هیچ راه و روش زندگی برای انها کلیسا ارائه نمیدهد و انسان دوست دارد که طبق قانون و روشی زندگی کند و به ان پا بند باشد این را تمام کسانی که اسلام اورده اند بیان کرده اند که اسلام به زندگی انها معنا داده است دستورات اسلامی را باور کنید بیشتر از ما با عشق توصیف ناپذیری انجام میدهند و در حقیقت تولد دو باره خود میدانند ما شاهد از نزدیک هستیم . خانواده علی استون هم از جمله کسانی هستند که همواره از بسیار به اوضاع اعتراض دارند انها شان علی را پرورش داده اند که از وضع موجود در عذابند الیور استون یک فیلم ساز معترض است یهودان امریکا هیچ علاقه ای به او ندارند علی را هم او پرورش دادهاست . یگ گروه دیگر هم هستند که برای اعتراض به اسلام رو میاورند تا پیام اعتراض خود را به زور گویان برسانند حال ایشان از کدام گروه است من نمیدانم اینده روشن خواهد کرد شما که نگران غلی استون هستید که اسلام او ظاهری است من از شما سئوال میکنم او چه ضرری به ما میتواند بزند ؟؟ ایا از سازگارا بیشتر از اسلام میداند ایا از سروش و اقای واحدی و اکبر گنجی و .......................... تمام این افراد که شیعه های باورمند و پرورش یافته در مکتب اسلام شیعه بودند در شکل گیر انقلاب اسلامی نقش داشتند و همه زیر و بم نه تنها اسلام شیعه که حکومت اسلامی ایران را میدانستند و حال به دامن دشمن پناه برده اند و همه دانسته های خود را در اختیار دشمن برای چند دلار گذاشته اند ایا ضرر و خسارت اسلام اوردن استون از اینها بیشتر است ان خانگی ها چه کاری را در خیانت بما نکردند که ایشان ممکن است بکنند نه من نگران گنجی ها و خودیها هستم تا ایشان به عقیده من ایشان انسانی است که از اینهمه ظلم که ازارش میدهد به ستوه امده و تنها راهی که میتواند ارامش را به بدهد در اسلام یافته هزاران هزار نفر در امریکا و اروپا هر ساله مسلمان میشود انرا چه میگوئید منتهی شما نام انها را نمیدانید هیچ کس هم به انها نه شک میکند نه تهمت میزند .. مگر خواهر زن تونی بلر مسلمان شیعه نشد در ایران دختر او که یک نو جوان است از مسلمانی دست مادر خود را از پشت بسته که حیرت اور است .خانم ائ وان ویتلی که هم اکنون در پرس تی وی ایران برنامه ای دارد یک خبرنگار انگلیسی بود با ظاهر و لباس و ارایش صد در صد غربی که برای تهیه گزارش در زمان طالبان به افعانستان رفت و به اسارات طالبان در امد و مدتهای طولانی زندانی طالبان تا بعد از حمله امریکا به افغانستان نیرو های امریکائی او را ازاد کردند در زمانی که در اسارت طالبان بود انها فقط کتاب قران را به او دادند تا بخواند و این خانم شروع به خواندن قران کرد و انچنان تحت تاثیر حقانیت قران قرار گرفت که زمانیکه به انگلیس رفت مسلمان شد و هم اکنون یکی از فعالان اسلامی است و از مدافعان همه مسلمانان و چندین بار با کشتی هائی که به غزه فرستاده میشود ایشان در ان کشتی ها بوده و در برنامه ریزیهای ان سهم مهمی داشته است شما همه اینها را نمیتوانید در نظر نگیرید و از انجا حکم صادر کنید که اسلام انها فقط ظاهری است این قضاوت عین نا مسلمانی است مگر قران نگفته است در مسلمانی کسی قضاوت نکنید این کار خداوند است نکند خدای نکرده از جایگاه خدائی در مورد ایمان مردم قضاوت میکنید ؟؟ سئوال اخر ایا قبول دارید که تنها سنگر محکم مقاومت در دنیا تنها اسلام است که باقی مانده من سنگر دیگری را سراغ ندارم اگر شما دارید انرا بما معرفی نمائید ازتون سپاسگزار میشوم . موفق باشید
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
جناب ناشناس آخر! جدا از مطلب زيبايتان لذت بردم و مرا به وجد آورد.

خواهش مي‌كنم در نوشتارهاي آينده خود، اينگونه يك تكه‌نويسي نكنيد و فاصله گذاري بين خطوط را رعايت فرماييد تا از خستگي چشم جلوگيري گردد.

باور بفرماييد بسيار حيف است كه متني چنين زيبا و عالي، به صرف عدم رعايت همين نكته ساده، خواننده خود را از دست بدهد.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ناشناس آخر من هم با حرف شما موافقم و البته تعادلی که آقا مرتضی عزیز در برخورد با علی استون نظر داده را بیشتر قبول دارم
"هوشیاری توام با جذب این افراد و تبلیغ این مهم البته بدون ذوق زدگی کورکورانه"

خدمت آقا مرتضی عزیز :
این جمله این ناشناس عزیز با این متن زیبا با جمله شما در تعارضه :
" الیور استون یک فیلم ساز معترض است یهودان امریکا هیچ علاقه ای به او ندارند "
با جمله شما که فرمودید :
"در مورد اليور استون هم بايد خدمتتان بگويم كه گرچه ايشان در آمريكا بدنام نيست و فيلم‌هاي او نيز ظاهرا حقيقت‌جويانه، شجاعانه، بي‌طرفانه، جلوتر از زمان و بعضا ضد سياست‌هاي استعمارگرانه آمريكا ساخته شده‌اند، ولي اگر دقيق به آنها نگاه كنيد خواهيد ديد كه عمدتا در راستاي منافع اسرائيل و براي تبرئه اين رژيم منحوس بوده است."
البته هدف اصل داستان خود علی استون است که فرمایش شما بزرگواران درسته ولی الیور استون نظر من به آقا مرتضی نزدیکتره تا ناشناس آخر
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
برادر عزيزم آقا مجيد گل، اگرچه اين دوست خوبمان پيام ديگري نيز در همين رابطه داده‌اند كه از بصيرت بالا و غبطه‌برانگيز ايشان حكايت دارد و به صورت جداگانه و خارج از اين بخش، در انتهاي صفحه درج شده است، ولي با شناختي كه تاكنون از پيام‌هايتان نسبت به شما پيدا كرده‌ام، شك ندارم كه شما نيز با بنده موافقيد كه تعارض مبناگرايانه نه تنها بد نيست، كه بسيار هم خوب است.

تمام تعالي بشر در اثر تعارضات غير مغرضانه‌اي كه با هدف شناخت حق از باطل صورت گرفته، شكل گرفته است. تفكري كه در اسلام از يكسال عبادت، برتر شناخته شده است، فقط و فقط از تعارض در انديشه ناشي مي‌شود، وگرنه در يقين كه جايي براي جستار و انديشيدن وجود ندارد.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
گردو پیش مغز تو قد فرق سر مورچه با کره ی زمینه!
نفهم!
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
مرگ!
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
1
14
تلویزیون ازایشون چیزی گفت؟

خیلی خوشحالم .. ایشون و آقای مهدی آنیلی یا ادواردو آنیلی , همیشه در خاطر مامیمونند.. به امید پیروزی همه انسانها از بند کفر..
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آقاي طالب‌زاده در يك گردهم‌آيي كه هفته گذشته برگذار شد گفتند كه پنجشنبه در برنامه راز به اين موضوع خواهند پرداخت، اما بنده تا ساعت ١٢ هم نشستم و برنامه راز اصلا پخش نشد. متاسفانه صدا و سيما يك مرض وحشتناك در جابجا كردن برنامه‌هاي مفيد پر طرفدار ﴿مثل راز، اين شب‌ها و ...﴾ دارد كه فكر نكنم تا آقاي ضرغامي هستند، اين مرض قابل درمان باشد. تا همين الان هم دايما تله‌تكست را براي اينكه ببينم آيا خبري از راز خواهد شد يا خير بررسي نموده‌ام كه هنوز هيچ خبري از اين برنامه نيست.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
راز، امشب و بدون اعلام قبلي و يا حتي درج در تله‌تكس با حضور علي استون پخش شد!!! ﴿آقاي ......! به روح اعتقاد داري؟﴾.

آقاي طالب‌زاده سخن بسيار جالبي گفتند. ايشان گفت: "من اصلا نمي‌فهمم كه چرا اين موضوع اينقدر سر و صدا كرد. من پيش خود مي‌گفتم از محضر آقاي ناصري در مي‌آييم و مي‌رويم دنبال زندگيمان. اصلا نمي‌فهمم كه چرا امروز يكصد خبرنگار براي اين موضوع، استون را دوره كردند و خبر مسلمان شدن او در اين ٣ روز، يكصد و پنجاه ميليون بازديدكننده داشته است!". آقاي طالب‌زاده از استون پرسيد: "تو اگر الان به آمريكا برگردي، بدون شك بايد در برنامه شديدا ضداسلامي -نام يك برنامه را بردند كه خاطرم نيست- فاكس‌نيوز شركت كني و مجري تو را له خواهد كرد. با اين چه مي‌كني؟". پاسخ استون كوتاه و بسيار جالب بود. او گفت من وقتي مسلمان شدم، كاملا مي‌دانستم خطر مي‌كنم و چه بلاهايي ممكن است به سرم بيايد.
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آمین!
م و
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
23
امیدواریم سرنوشت ادواردو نشود
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
فيض شهادت، منتهاي آرزوي يك مسلمان است. اي كاش هيچ مسلماني به مرگ طبيعي نمي‌رد و پايانش با شهادت همراه باشد. اي كاش من هم لياقت شهادت بيابم. اي كاش!
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اون که گناهی نداره خوششش به حالش
(غصه)
آیدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
8
زنده باد آزاد مرد بزرگ که روحش ÷اک بود و به پاکی بازگشت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
4
جناب مرتضی .ام : شاید الیور استون انی است که شما میگوئید ولی در امریکا صهیونیست ها با او بسیار خصومت دارند با این حال این ربطی به فرزند او ندارد لااقل تا خلاف ان به ما ثابت نشده اجازه بدهید اعتراف کنم من در مورد نظرات خود تعصب ندارم و همواره پذیرای اشتباهات خود هستم و تشنه دانستن بیشتر و بر طرف کردن اشتباهاتم و قبول انها و هر کس که مرا روشن کند و از اشتباه در اورد خدمت بزرگی به من کرده شاید در مورد الیور استون حق با شما باشد من از انجا که ماهیت هالیود را میشناسم همواره انرا تحریم کرده ام که حتی یک دلار را هم به جیب انها نریزم این تعهدی است که برای خود قائل هستم شاید نظرات شما در مورد الیور استون درست تر از نظرات من باشد من نه به سینما هالیود میروم نه قیلمهای انها را اجاره میکنم تا یک سنت به انها سود نرسانم ولی در مورد فیلمها مطالعه میکنم در حد خودم اکنون که شما فیلم اسکندر را نام بردید با شما موافقم من انرا ضد ایرانی میدانم منتهی از یاد برده بودم که ان فیلم را الیور استون ساخت حق با شماست از شما بی نهایت تشکر میکنم که پاسخ دادید و این مسئله را که من فراموش کرده بودم را یاد اوری کردید چندین سال از ان فیلم ننگین گذشته و من سازنده اش را فراموش کرده بودم تشکر . من در مقابل ایران و ملت ایران سر سازش با احدی را ندارم و تنها به بقا و استقلال کشورم و سر افرازی ملتم فکر میکنم و در این راه کس دیگری را نمیشناسم مجددا از شما تشکر میکنم نوشته شما برای من بسیار مفید و ارزشمند بود خداوند نگاهدارتان باشد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
دوست عزيز ناشناسم، اميدوارم در راه مقدسي كه پيش رو گرفته‌ايد، هميشه موفق و پاينده باشيد و خداوند زندگيتان را پربركت و همواره در مسير حق قرار دهد.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
ای کاش این ناشناس عزیز با یه اسم مخصوص میومد تا بیشتر و بهتر این بزرگوار را بشناسیم و در نظرات بعدی ایشون که از فرمایشاتشون بهره می بریم بشناسیمشون
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
كاملا با آقا مجيد موافقم.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
ممنون استفاده کردیم از نظرات هر سه عزیز..
ناشناس جان شما هم اگه میشه یه اسم ثابت برا خوتون انتخاب کنید..
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
1
بسم رب المهدی
شان استون مسلمان شد
خبری که چند روز است در صدا و سیما و سایت ها و وبلاگ ها اطلاع رسانی شده
یه کم که در مسائل ریز بشین می فهمید چرا این ماجرا اینقدر مهم جلوه کرده
چرا آدم هایی مثل جکسون و جولی و مانکن حتی به دروغ مسلمان شدنشون مهم جلوه میکنه و یه جورایی باعث افتخار بعضی از افراد هست
اما مسلمان شدن علی استون با اینکه در برنامه راز و سایت های داخلی و 20.30و. . . پخش میشه قابل قبول برای بعضی از افراد نیست
این موضوع اصلا ربطی به غرب و غرب زدگی و فرنگی مآبی ندارد
نام اسلام که به میان آمد (البته با حقیقت باطنی) هر مسلمانی زیر این پرچم اسلام خارج از رنگ و نژاد و بالا و پایین و کاملا برابر و برادر محفوظ است
یه کم فکر کنید ببینید آقای طالب زاده که شخصی شناخته شده هستند و مسئولین ایشان در مورد این موضوع ناآگاهی دارند و بالا و پایین این کار را ندانسته و دست به چنین تبلیغات فرهنگی ای زده اند و بر اثر این ناآگاهی آقا علی ما برود آن طرف (با آن هجمه تبلیغاتی و فشار روحی ای که آن جا است) و بگوید همه ی آنچه که دیدید و شنیدید دروغ بود
آقا گول نخوریم ملاک تشخیص حق و باطل را یاد بگیریم بعد نظر بدهیم
اللهم عجل لولیک الفرج
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
2
نگرانی همه دوستان کاملا درسته و بجاست.
اما یچیزی رو وجدانا فراموش کردن بعضیا.. و اونم اینه که اینجا تو پست این سایت , اشخاص صرفا ابراز علاقه شخصیشون رو بیان کردن و هیجان درونیشون رو بابت شنیدن این خبر بروز دادن و این اشخاص محترم نباید این نظرات رو به سیستم امنیتی کشور نسبت بدن.
تمام این شادی ها نشون دهنده این نیس که وزارت اطلاعات ما (که بحمدلله خیلی تو مساله جاسوسی عالی کار میکنه) , بخواد از این مساله ی به این مهمی غافل بمونه و اونو سرسری بگیره.. به هرحال اونا بهتر از عموم مردم تو این کار تجربه دارن و میدونن جاسوس یا با پوشش هوایی وارد مملکت میشه یا با ظاهر کاملا فریبنده ی یک انسان یا در هرپوشش دیگه ای . اما نباید از این قبیل شخصیتا غافل موند. چراکه ممکنه مثل انسان بزرگی بنام ادواردو آنیلی واقعا از درون متحول شده باشه.
باید دید و به حرفاش بدقت گوش داد تا برنامه های بعدیش رو بهتر متوجه شیم. که در این مورد هم وزارت اطلاعات خیلی قوی همه چیز رو رصد میکنه.

بازم برای علی استون آرزو میکنم که همیشه به راه راست هدایت شه چون این بهترین دعاست.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
1
بهتر است این استون زیاد گنده نشود، اینکه مسلمان شده باید مورد خوشحالی خودش باشد که به راه راست هدایت شده ،
ممکن است در آینده تغییر نگرش در ایشان پیدا شود و موجب هزینه شود
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
ای کاش به جای پرداختن به ایشان، کمی از جانبازان 70 درصد و بالای ان، سخن میگفتیم که در گوشه ای از این خاک در حال تحمل رنج هستند و ذره ای از ایمانشان کم نشده است
مدیر پایگاه شرمنده به نظر شما این ایراد بنی اسرائیلی نیست ؟!
برادر من هر چیزی جای خودش را دارد
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
کلا احمد آقا در نظراتش بجز 3 یا 4 تا مفهوم چیزی دیگه نداره همش بی ربط همینها رو میگه ..
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
به نظر من ایشان نیاز به گنده شدن ندارند.
زیرا آنقدر روح بزرگی دارند که ما ها حالا حالا ها باید برویم جلو و بوق بزنیم.
روح بزرگ یعن یتوان دریافت حقیقت یعنی توان دیدن سر سوزنی از نو رخداوند .
نیاز به حسادت نیست.
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
حسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.
تو اگه مسلمون واقعی باشی میفهمی که نباید زود قضاوت کرد فسقل!
بهانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
حسود هرگز نیاسود!
میثم رسولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
6
یک شیعه نما می رود و گول غربی ها رو می خورد چشم ما ر و در میارن حالا یه عزیزی از ایده ال غربی ها ! به دین شریف و البته مذهب پر از نور تشیع گرویده چرا دنیا رو خبر نکنیم
دوستان پیامبر در سفر به مدینه در بار اول یک نفر را به دین مبین اسلام دعوت کرد خدا را شکر کرد پس ما هم شکر گذار این نعمت باشیم که یک نفر آگاهانه وارد مذهب ما شده است/
التماس دعا
پاسخ ها
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
موافقم آقا میثم!
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
0
استون دوستت داریم!و ما مسلمونا از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت میکنیم!
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
0
0
اقاي استون به دست ((حميدرضا عليمي))يكي از بزرگترين مداحان ايران به اسلام روي اورد..عكساش هم در اينترنت هم هست..حتي سخنراني اقاي عليمي...شك در اسلام اوردنش نيست.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین