جشواره بزرگ والکس
کد خبر: ۷۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
حمله عجیب دولت اقلیم کردستان به تلویزیون اقلیم؛
اداره رسانه ها در دولت اقلیم، طی اطلاعیه ای شبکه تلویزیونی روداو، را متهم کرد که با انتشار اخباری افکار عمومی اقلیم را نسبت به دولت منحرف می کند.

به گزارش بولتن نیوز، در اطلاعیه ای که از سوی اداره رسانه ها و اطلاعات دولت اقلیم کردستان منتشر شده، آمده که سایت شبکه تلویزیونی روداو، خبری را درباره اجاره برخی نهالستان های دولتی منتشر کرده که تحریف آمیز بوده و در آن، از اصطلاحات نابجا و غیرحرفه ای استفاده شده است.

همچنین آمده که این خبر درباره اظهاراتی حزبی تنظیم شده و از تیتر آن تا متن خبر،سعی دارد افکار عمومی اقلیم را نسبت به دولت تحریف کرده و در آن اجاره دادن نهالستان به عنوان خیانت ملی توصیف شده است.

دولت اقلیم در ادامه این اطلاعیه تاکید کرده: " هم برای این شبکه تلویزیونی و هم برای این حزب تاکید می کنیم که استفاده و اجاره املاک دولتی امری رایج و عادی است، اما در مقابل استفاده از اصطلاح خیانت ملی اتهامی بسیار سنگین بوده و لازم است برای قبول مسئولیت این اتهام زنی ها آماده باشند."

همچنین اعلام شده که دولت اقلیم کردستان به اجرای اصلاحات و جلوگیری از فساد و بازگرداندن تمامی اموال و املاک به هدر داده شده، ادامه می دهد وبدون شک افرادی که از اجرای اصلاحات ناراحت هستند،  برای چنین تحریف هایی تلاش می کنند، اما در مقابل اراده اصلاحات شکست خورده خواهند بود.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی روداو، وابسته به نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان و معاون رهبر حزب دمکرات کردستان (پارتی) است که در دولت های پیشین اقلیم منصب نخست وزیری را بر عهده داشت.

با توجه به اینکه روداو رسانه ای نزدیک به حزب دمکرات به شمار می آید، این اولین بار است که دولت اقلیم، رسانه وابسته به این حزب را اینگونه متهم می سازد.

لازم به ذکر است که در دولت کنونی اقلیم کردستان نیز منصب نخست وزیری در اختیار مسرور بارزانی عضو ارشد حزب دمکرات و پسر عمومی نچیروان بارزانی قرار دارد و اکثریت منصب کلیدی و مهم دولت نیز در اختیار حزب دمکرات است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
تلگرام
اینستا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین