کد خبر: ۶۹۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
یکی از افراد کادر درمان در ایالت آلاسکای آمریکا پس از دریافت واکسن بیوان تک و فایزر واکنش شدید نشان داد و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از افراد کادر درمان در ایالت آلاسکای آمریکا پس از دریافت  واکسن فایزر با واکنش آلرژیک روبرو شد.

این درحالیست که داده‌های منتشر شده از این داوطلب تأکید می‌کند، وی سابقه واکنش آلرژیک نداشته است. 

براساس اطلاعات موجود،  این  فرد در بیمارستان بستری شده و اکنون شرایط وی مساعد است. البته پیش از این نیز دو نفر از دریافت کنندگان این واکسن در انگلیس با واکنش آلرژیک مشابهی روبرو شدند. اما نکته  آنجاست که برخلاف دو دریافت کننده انگلیسی واکسن، فرد آمریکایی سابقه  آلرژی نسبت به دارو نداشته است.

واکنش آلرژیک این داوطلب تنها چند دقیقه پس از تزریق بروز کرده است.

مقامات بهداشتی می‌گویند، این موارد باعث اختلال در برنامه واکسیناسیون نمی‌شود و آنها برای شفافیت اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین