کد خبر: ۶۹۷۸۱۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

556 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی 24 ساعت گذشته هشت خانواده داغدار و 56 بیمار بدحال با علائم کرونا در مراکز درمانی استان البرز بستری شدند.
556 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری هستند

به گزارش بولتن نیوز، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ آذر ماه - ۵۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۲۷ هزار و ۵۹۴ نفر است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۵۶ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، یادآور شد: از این تعداد، ابتلای ۲۴۴ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۴۵۹ نفر رسیده است.

به گفته این مقام مسؤول از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۴ هزار و ۵۶۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: البرز ، کووید19 ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین