کد خبر: ۶۹۱۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

کشف عنکبوت غول‌پیکر و بسیار خطرناک پس از ۲۵ سال

عنکبوتی بسیار سمی و خطرناک که از گونه‌های رو به انقراض است پس از غیبتی ۲۵ ساله در انگلیس خودنمایی کرد.
کشف عنکبوت غول‌پیکر و بسیار خطرناک پس از ۲۵ سال

به گزارش بولتن نیوز، دوستداران محیط زیست در انگلیس از دیده شدن ۲۲ عنکبوت از گونه‌ای نادر خبر دادند که حجم آنان ۵ سامنتیمتر و قطر ۲۲ میلیمتر و دست و پا‌های پوشیده شده از مو هستند.

یکی از اعضای سندیکای حمایت از حیات زمینی اعلام کرد که این عنکبوت‌های بسیار سمی و خطرناک که گونه‌ای رو به انقراض هستند در منطقه‌ای آموزش وابسته به وزارت دفاع انگلیس منتقل و نگهداری می‌شوند.

این نوع از عنکبوت‌ها که به «عنکبوت غول پیکر» معروف هستند از سال ۱۹۹۳ تاکنون دیده نشده بودند و به گفته دانشمندان دارای بینایی فوق‌العاده و قدرت و سرعت زیادی در مخفی شدن هستند و حشره‌ای بسیار درنده، سمی و خطرناک هستند که قربانیان خود را شب‌ها به دام می‌اندازند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: انگلیس ، خطرناک ، عنکبوت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
قراره توسط انگلیس خبیث به عنوان اسلحه بشه؟!
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین