کد خبر: ۶۵۰۲۵۹
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
پاسخ حسین قدیانی به پست وقیحانه مهناز افشار خطاب به دختر سردار سلیمانی؛
خانم افشار! این مردم، مشغول پرداختن هزینه‌ی رجزهای دختر حاج‌قاسم نیستند، بلکه دارند کتک از تبلیغات بنفش شما می‌خورند در مدح حسن روحانی، که تازه جمعه فهمید تغییر قیمت بنزین را! فریب این فالوئرهای مجازی را نخور دخترک روی سن! باغ‌وحش هم که بروی، قفس میمون بیشترین مشتری را دارد!

گروه فرهنگ و هنر: حسین قدیانی روزنامه نگار، جواب صحبت های گستاخانه مهناز افشار، در خصوص دختر شهید قاسم سلیمانی را داد.

 

سلیمانی اگر نبود تو عروس داعشی‌ها می‌شدی، نه مردمکان سیاست!

به گزارش بولتن نیوز، حسین قدیانی روزنامه نگار در جواب صحبت های گستاخانه مهناز افشار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

 

اولا عذرخواهم از حضرت مخاطب بابت انتشار این عکس! مسلماً شأن مردمکِ چشم مردم دنبال‌کننده‌ی این قلم، هرگز این نیست که به کج‌کاره‌ها بیفتد! ولی زینب هم که باشی، گاهی مجبوری چهره‌ی دختران تیله‌باز کاخ یزید را تحمل کنی!

 

ثانیا وام می‌گیرم از آن جمله‌ی قصار سیدحسن نصرالله و آن تمثیل را این‌گونه تغییر می‌دهم:

 

«ارزش آدامسی که به کف کفش زینب سلیمانی بچسبد، حتما از تمام زندگی حقیقتا کثیف، شیر خشکی و سرشار از حرام‌خواری مهناز افشار و امثالهم بالاتر است!»

 

 ثالثا خانم افشار! این مردم، مشغول پرداختن هزینه‌ی رجزهای دختر حاج‌قاسم نیستند، بلکه دارند کتک از تبلیغات بنفش شما می‌خورند در مدح #حسن_روحانی، که تازه جمعه فهمید تغییر قیمت #بنزین را!

 

 ۴۰ سال است دارید علیه سپاه و سپاهی و رجزهای مقدسش، موضع می‌گیرید تا امثال سلیمانی و حاجی‌زاده را از چشم ملت بیندازید ولی کدام بازی‌گر پر فالوئر بمیرد یا کدام روشن‌فکر بمیرد یا کدام حرام‌خوار از تبار توی ننرپیشه بمیرد، مردم آن غوغا و قیامت را می‌کنند که برای «سردار دل‌ها» کردند!؟  

 

آری! درد شما و سوزش شما از همین است؛ از این‌که چرا حتی بدحجاب و بی‌حجاب هم، برای سپهبد شهید سپاه قدس، سنگ‌تمام گذاشت و اشک ریخت!؟ فریب این فالوئرهای مجازی را نخور دخترک روی سن! باغ‌وحش هم که بروی، قفس میمون بیشترین مشتری را دارد!

 

محبوبیت مجازی اسمش روی خودش است؛ «مجازی» است لیکن سال‌ها شعار «نه غزه، نه لبنان» سردادید ولی آن‌که جانش را فدای #ایران کرد، هم سوریه زیاد می‌رفت و هم عراق! کجای اروپا نشسته‌ای خمار! که از دور، دخت زینبی سردار شهید ما را می‌زنی!؟ بیا نزدیک و از فرجام پول شیر خشک‌های فاسدی بگو که نوش‌جان کردی! از این چیزها با ما سخن بگو! اون میلیونها پولی که از خاتمی گرفتی، این‌قدر زاویه داشتی با نظام، طمع کدام پول، تو را کشاند به این‌سو!؟ پول را زدی به جیب و بعد هم طلاق!؟

 

سلیمانی اگر نبود و اگر نبود که دخترش شب‌های بی‌شمار، حتی قبل از شهادت حاج‌قاسم، احساس یتیمی کند، تو عروس داعشی‌ها می‌شدی، نه مردمکان سیاست!

 

سپاه را؛ هم تو می‌زنی و هم تکفیری‌ها! مزه‌ی آدامست بوی عرق زیربغل ابوبکرالبغدادی می‌دهد!

 

سپاه اگر قرنی یک بار اشتباه می‌کند لیکن منتخب شماها عالیجناب خبط و خطاست و ما مردم داریم تقاص روحانی شما را پس می‌دهیم، نه سردار خودمان را! خیلی نگران جان و مال مردمی، اول بیا و تکلیف شیر خشک‌های فاسد و سرنوشت کودکان شیرخوار را روشن کن! بله! اول، شیرخشک و بعد شیردختر حاج‌قاسم! رجز زینب ما علیه ترامپ بود ولی رجزهای انتخاباتی شما علیه شکم این ملت!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۷
0
0
مهناز افشار امروز عروس بن سلمان است او هرگز دلش با مردم این سرزمین نبود اگر با پسر رامین ازوداج کرد فقط هدفش مطرح شدن و وارد شدن در سیاست بود مسلم بدانید او همان پرستوی واقعی است که سازمان سیا در ایران از این نوع پرستوها در جامعه هنری و دیگر مراکز دارد او زبان سازمان سیا است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷
0
0
سلام. آقای قدیانی قاطی کردی، از امثال پری بلنده چه انتظاری داری. باز هم پری بلنده حداقل مشتری هایش ضد ایرانی نبودند ولی این یکی ظاهرا وهابی هم پذیراست.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۴
0
0
بسیار زیبا و منصفانه بود درشان عروس بن سلمان
ساسان علم پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۶:۱۰
0
0
عالی بود....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۳
0
0
زمانی که ایران بود چرا ازش مالیات تگرفتن چرا اموالش بررسی نشد از کجا اورده چرا پیامهای مجازی و فیلماش بررسی و بابت تخلفاتش مجازات نشد حتما باید تو حموم یک نفری بکشن تا دادستان رسیدگی کنه بعداولیا دم دیه بگیره راحت ببخشه
مدیر پایگاه برای ما هم جای سوال دارد زنی که باعث شهادت یک روحانی شده و کلی مشکلات مالیاتی و تخلفات مختلف دارد چگونه این فرد ممنوع الخروج نبوده است و چرا در ایران محاکمه نشده است نمونه این خانم هم الان زیادند باید به همه تخلفات رسیدگی شود
ناشناس
|
Romania
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۵
0
0
گربه ای بنام لاری درخانه شماره۱۰ نخست وزیرلندن هست که نخست وزیرهاوخیلی ها دوستتش دارند وحرکات ورفتارش رادرویدیوهای رسانه ای تعقیب میکنند ولایک هم زیادمیخورد.برخی ازسلبریتی هامعروفیتشون وجایگاهشون درحدهمین لاری است چون نه سواد سیاسی دارندکه تحلیل درستی ازمسایل داشته باشند ونه زندگی درست وحسابی که الگوباشد.سالی دوبارازدواج وطلاق میگیرند وآخرسر هم فاحشه سیاسی میشن وازمنوتو وایران اینترنشنال وجم تی وی سردرمیارن.
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۲
0
0
وای خدایا چقدر زیبا بود کلامتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۵
0
0
واقعازیبابود،خداقوت بنده های خالص وخاص خدا
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۶:۱۴
0
0
مورکي بر کاغذي ديد او قلم گفت با مور دگر اين راز هم
که عجايب نقشها آن کلک کرد هم چو ريحان و چو سوسن زار و ورد
گفت آن مور اصبعست آن پيشه ور وين قلم در فعل فرعست و اثر
گفت آن مور سوم کز بازوست که اصبع لاغر ز زورش نقش بست
هم چنين مي رفت بالا تا يکي مهتر موران فطن بود اندکي
گفت کز صورت مبينيد اين هنر که به خواب و مرگ گردد بي خبر
صورت آمد چون لباس و چون عصا جز به عقل و جان نجنبد نقشها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۴
0
0
درود به شرف جناب آقای قدیانی در پاسخ به بازیگر وطن فروش و هزاران درود و رحمت خدا به به روح پاک و ملکوتی و آسمانی سردار دلها سردار سلیمانی که همواره در زمان حیات و شهادت موجب سر بلند و سرافرازی ایران عزیز است .
علی داننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۵
0
0
درود بر سردار سلیمانی وسلیمانیها
نفرین بر افشار وافشاریها
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۲
0
0
درود و سلام خدا بر شهیدان وسلام بر زینبهای زمان

خواهرم زینب تو بدان باید به وظیفه زینب بودنت ادامه بدی همیشه رجزهای زینبی کاخ یزیدان زمان را ویران کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۶:۵۸
0
0
احسنت بربرادرم اقای قدیانی این وطن فروشان بیحیا چیزی ندارن تو این مملکت که حرف اضافی میزنند. هیچ حقی هم ندارن .همونجایی که هستن بمیرند. آفرین براقای قدیآنی. مهناز افشار توبه چه حقی به خواهرم دختر سردار م که چادر حیاش به هزاران مثل تو ارزش داره بی احترامی کردی .زینب جان که نه همه ملت ایران اسلحه بدوش میگیرند که تو از حسدودی بمیری .حسود هرگز نیاسود .دیگه نبینم به زینب جان مردم وطنم بی احترامی کنی .افشار بدون آگه سلیمانیها نبودن توالان زیر دست داعش بودی لعنتی. برو تو همون باغ وحش که مشتری زیاده .ایرانیها ی خوش غیرت هرگز آرزو نمیکنند مثل تو وجای تو باشند. خوب بود که رفتی .آینه بگیر خودتو نگاه کن بعد بیا برای عزیزآن من که نور چشم ملتن حرف اضآفی بزن .شیر فهم شدددددد.دلت بسوزد 22بهمن مصادف است با چهلم سردار شهید پرافتخارمون بزرگ مرد .قهرمان .اسطوره .آگه سنگم از آسمون بیاره میریم راهپیمایی دلت بیشتر بسوزه.آگه یکبار دیگه بخوای درموردایران وایرانی نظر بدی بامن طرفی .لبیک یا خامنه ای زنده باد زینب سلیمانی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۲
0
0
زینب جان سلام.خداکه مقام ومنزلت سردار رو بالا برد .توهم که دختر همان شیر مردی .بگذارافشار وافشاریها هرپرت وپلایی میخوان بگن ناقص العقلن دیگه نمیشه ازشون انتظار دیگه ای داشت بیشتر از این.زینب جان تو هم مثل پدر مورد احترامی دوستت داریم .زنده باشی.
محی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۵
0
0
هر کی بودی و هر کی که هستی من کاری به اینکه کدوم طرفی هستی ندارم فقط اومدم اینجا اینو بگم که دمت گرم حرف حق و حسابی زدی ایول .
امیدوارم یه روزی بیاد و دهن اینجور آدم های دو رو سرویس بشه تا با جان و مال و ناموس مردم بازی نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۲
0
0
چه میگوئی تو ای مهناز افشار /که رفتی دلبری با قوم اغیار... تو در خونت نداری عرق ایران/ اروپا را بگردی مثل قاجار...خوری سرگین نحس آل سلمان...شدی بی آبرو تو مثل کفتار ...سلیمانی فدای این وطن شد/ وداریم ما سلیمانی بسیار... بخور غوطه تو در ان منجلابت/ بشو تو همنشین با رند وخمار...علم از دست ما هرگز نیفتد /که چون سید علی باشد علمدار...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۵
0
0
ننگ و نفرین بر همه وطن فروشان مزدور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۵
0
0
مهناز افشار .!افسار به دست دشمنان ایران پرافتخار!توبه ایران خیانت کردی خودت وکشور ایران رو فروختی .عکسهای زشتتو به دور از حجاب نمایش گذاشتی لعنتی تازه به دوران رسیده سلیبریتی وعروسک خیمه شب بازی که شبیه ترامپ شدی بقول معروف سگ زرد برادرشغاله بی احترامی کردی به شهدامون .به خواهرمون به حجاب زنامون .پس خواهشا دیگه نه نامی از ایران ببر ونه یادی بکن .اینقدر با چرت وپرتات خواهران وبرادران منو درگیر نکن هرچند ایرانیان روشنفکر هستن ودرمقابل تو هند جگر خوارتکلیفی ندارن درحقیقت دارند ادعای شرف میکنند ودرمقابل کودن بازیهایتو ویک عده سلبرییتی شبیه خودت که بیزاری دارند ازتون .دهانتان چسب بزن وگمشو تویی که معلومه از کجا داری آب میخوری واز کجا دلت پره داری بیخودپروبال میزنی شاید گند کاریات فراموش بشه .نه ملت بیدار ایران خون شهید دادن .جانباز دادن .اسیر دادن .تحریم شدن اما از مملکت پرافتخار دست برنمیدارن .اونا خدارو میشناسند. دربرابر نامحرم حرمت نگه میدارن خواهر برادری همو دوست دارند. سردارسلیمانی هم برادر دینی همه ماست.یه لقمه نون حلالمونو به صدتای حرومخوری نمیدیم میدانیم ناموسمون تو ایران امنه. زنده باد ایران وایرانی پرافتخارمن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۸
0
0
22بهمن ماه یوم الله.یوم الله.افشارببین ایرانو دلت بسوزد ازاینهمه انرژی .توکه کنیز حلقه بگوش ترامپ وامثال ترامپی گزارش کن اما گزارش درست .ببین راهپیمایی میلیونی رو.مردم ایران پشت سر رهبر وپشت سر خواهرمون زینب دختر سردارهمیشه زنده مون حاج قاسم اسلحه به دست میگیریم .حتما وبیاری خدا ایران همیشه سرافراز رو پاینده تر میکنیم .افشار بدون که مثل تو زیادندکه الان پشت به ایران کردن اما با حسرت وخواری غبطه میخورند که ای کاش خاک وطنشان رو بوسه باران میکردن اما کور خوندن دیگه جای خائنین توایران ودر جمع ایرانیها نیست .درود بر ایرانی باغیرت❤❤❤❤✌✌✌✌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|