کد خبر: ۶۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
در هفت ماهه امسال؛

واردات گوشی سه برابر شد

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت نشان می‌دهد که در هفت ماهه نخست امسال، تعداد گوشی همراه مسافری و وارداتی نسبت به ...
واردات گوشی سه برابر شد

به گزارش بولتن نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت نشان می‌دهد که در هفت ماهه نخست امسال، تعداد گوشی همراه مسافری و وارداتی ثبت شده در سامانه همراه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام نزدیک به سه برابر شده است.

طبق این آمار در هفت ماهه نخست امسال سه میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۰۰ فقره گوشی همراه مسافری در سامانه همتا ثبت شده که نسبت به یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۴۰۰ فقره گوشی همراه ثبت شده در این سامانه در مدت مشابه سال گذشته، ۱۸۸ درصد افزایش داشته است‌.

مصرف کشور به صورت ماهانه چیزی حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه است.

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین